^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4462 Skrevet 24. april 2012 A sov i hele natt! Tror egentlig det var en tilfeldighet mer enn et resultat av melkenekten, men vi får se hvordan det går i natt. Hun sovnet altså 6 og sov til kvart over 5. Det kan jo ikke bli bedre enn det! Hun fikk komme i vår seng med melk i koppen sin, men da ville hun ikke sove lengre gitt. Helt greit for meg, for jeg la meg grytidlig i går for å forberede meg på noen våkentimer i løpet av natten. Aaaah. Deilig. :happy: Mannen reiser til svigerfar med A i dag og sover over. Det betyr at jeg får huset for meg selv i hele kveld. Gravidvenninne kommer på besøk og ellers skal jeg bare nyyyte alenetiden så godt jeg kan.
Teriyaki Skrevet 24. april 2012 #4463 Skrevet 24. april 2012 Åååh så hærlig!! Kjempebra! Får håpe det fortsetter! Kan jo godt være! Å så deilig med alene i huset! O har begynt å tulle sånn på natten han, så her blir det nok ikke "alenenatt" på en stund, nei.. Kos deg med venninnebesøk.
Sushi Skrevet 24. april 2012 #4464 Skrevet 24. april 2012 Fantastisk! Du skal se hun fortsetter å sove gjennom natten, det gjorde min etter nattavvenning. Enkelte tilbakefall må man regne med, men dette er jo et veldig godt tegn, da.
kisskissbangbang Skrevet 24. april 2012 #4465 Skrevet 24. april 2012 Så spennende med forsøk på krek nr. 2!
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4466 Skrevet 24. april 2012 Åååh så hærlig!! Kjempebra! Får håpe det fortsetter! Kan jo godt være! Å så deilig med alene i huset! O har begynt å tulle sånn på natten han, så her blir det nok ikke "alenenatt" på en stund, nei.. Kos deg med venninnebesøk. Ikke sant? Det er deilig må jeg innrømme. Så lenge det ikke skjer altfor ofte, så. Ånei, huff. Så kjedelig. Og dere som hadde begynt å få orden på nettene. Fantastisk! Du skal se hun fortsetter å sove gjennom natten, det gjorde min etter nattavvenning. Enkelte tilbakefall må man regne med, men dette er jo et veldig godt tegn, da. Jaaa!! Det hadde vært noe, men jeg har vanskelig for å tro at bare tre netter liksom skal ha utgjort noen forskjell. Så spennende med forsøk på krek nr. 2! Æææh, ja.
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4467 Skrevet 24. april 2012 Jeg har forresten begynt å få bivirkninger allerede. Jeg begynte på lutinus i går liksom. ''Mensenvondter'' har jeg ihvertfall, både i magen og i korsryggen. I tillegg har jeg skikkelig vondt i ene puppen, men jeg vet ikke om det er medisinene eller om det er pga. ammingen eller mangelen på det da. Den er ikke sprengt, men den er skikkelig vond når jeg trykker på den og når den hopper opp og ned (altså når jeg går ). Jeg har vært innom tanken på brystbetennelse og tilstoppede kanaler, men er det i det hele tatt mulig? Jeg har vært sprengt i sånn ca. ett sekund etter ammeslutt og det er 3 uker siden siste slurk.
Diddles Skrevet 24. april 2012 #4468 Skrevet 24. april 2012 Så det var dere som stjal nattesøvnen til Liten altså Neida, 1 oppvåkning er ikke gæli, hun sov jo fra 18.30 - 4.30 :happy: Jeg "sprakk" da Tok henne oppi senga til meg og puppet henne tilbake i søvn....så mye for nattavvenning Var bare så t-r-ø-t-t Til gjengjeld har hun hvilt i snart 2 timer i vogna, og sover enda
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4469 Skrevet 24. april 2012 Så det var dere som stjal nattesøvnen til Liten altså Neida, 1 oppvåkning er ikke gæli, hun sov jo fra 18.30 - 4.30 :happy: Jeg "sprakk" da Tok henne oppi senga til meg og puppet henne tilbake i søvn....så mye for nattavvenning Var bare så t-r-ø-t-t Til gjengjeld har hun hvilt i snart 2 timer i vogna, og sover enda Og du får den ikke tilbake. Så det så. Det er jo ikke verst. Er en god natt for oss det altså, 10 timer i strekk. Eller, vi ville ha betegnet det som en hel natt.
Diddles Skrevet 24. april 2012 #4470 Skrevet 24. april 2012 Jeg har forresten begynt å få bivirkninger allerede. Jeg begynte på lutinus i går liksom. ''Mensenvondter'' har jeg ihvertfall, både i magen og i korsryggen. I tillegg har jeg skikkelig vondt i ene puppen, men jeg vet ikke om det er medisinene eller om det er pga. ammingen eller mangelen på det da. Den er ikke sprengt, men den er skikkelig vond når jeg trykker på den og når den hopper opp og ned (altså når jeg går ). Jeg har vært innom tanken på brystbetennelse og tilstoppede kanaler, men er det i det hele tatt mulig? Jeg har vært sprengt i sånn ca. ett sekund etter ammeslutt og det er 3 uker siden siste slurk. Tror neppe det er brystbetennelse så lenge etter ammestopp..når jeg har antydninger til tette melkeganger/ brystbetennelse har jeg ganske harde pupper og får et rødt, varmt felt på puppen der det er tett! I tillegg får jeg hodepine og tilslutt; feber! Har du noen sånne symptomer? Hvis ikke er det nok sikkert bare medisinene du går på
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4471 Skrevet 24. april 2012 Tror neppe det er brystbetennelse så lenge etter ammestopp..når jeg har antydninger til tette melkeganger/ brystbetennelse har jeg ganske harde pupper og får et rødt, varmt felt på puppen der det er tett! I tillegg får jeg hodepine og tilslutt; feber! Har du noen sånne symptomer? Hvis ikke er det nok sikkert bare medisinene du går på Det tenker jeg også. Rart om det skulle være tilfelle. De er ikke harde i det hele tatt. Det er mer vondt på midten når jeg trykker inn brystvorten. Hodepine har jeg, men det er nok bare bivirkninger. Oh joy. :gjeiper: Synes det er litt kjipt, for på de andre medisinene som jeg brukte med A merket jeg ingenting. Men det har nok noe med at vi faktisk får disse dekket i forhold til de andre.
Diddles Skrevet 24. april 2012 #4472 Skrevet 24. april 2012 Sikkert bivirkninger...hvor lenge skal du gå på disse da? Er det de samme du skal ta hvis det klaffer nå?
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4473 Skrevet 24. april 2012 Sikkert bivirkninger...hvor lenge skal du gå på disse da? Er det de samme du skal ta hvis det klaffer nå? Disse skal jeg ta til uke 12 dersom det klaffer, ja.
Sushi Skrevet 24. april 2012 #4474 Skrevet 24. april 2012 Jaaa!! Det hadde vært noe, men jeg har vanskelig for å tro at bare tre netter liksom skal ha utgjort noen forskjell. Her tok det bare to. *gi deg masse forhåpninger*
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4475 Skrevet 24. april 2012 Her tok det bare to. *gi deg masse forhåpninger* Åh, det hadde vært helt fantastisk om dette var det som trengtes.
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4477 Skrevet 25. april 2012 Så spennende med nytt forsøk! Ja, ikke sant? Gøy å se deg igjen her inne.
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4478 Skrevet 25. april 2012 Kjempefin ettermiddag i går. :happy: Jeg fikk akkurat tid til å kaste i meg en kebabrull før gravidvenninne kom på døren og ble der til sengetid. Deilig med skikkelig skravlekveld altså. Og så merker jeg at jeg er sååå misunnelig på magen hennes som er så fiiiin. Tror jeg har fortrengt hvordan jeg følte meg som gravid altså. Det var dødsdeilig å sove i heeelt stille leilighet. Faktisk så deilig at jeg forsov meg. I 3 timer. Seriøst, det skulle ikke vært mulig. Klokken kvart over 9 våknet jeg. Da skulle jeg ha vært på jobb for to timer siden. Og forresten: mannen hadde hatt en helt lik natt som den forrige. A som sov fra leggetid til 5. Nå har jeg såvidt begynt å håpe at dette er sånn det skal bli. Ellers ingen planer i dag, annet enn å kose med A etter jobb. I morgen kommer mamma og henter henne før leggetid siden vi reiser med morgenflyet til Oslo på fredag. Ja, og så er det D-dagen for eggene i dag.
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4479 Skrevet 25. april 2012 Jeg har bestemt meg for å kjøpe bola-smykke til neste graviditet, og lurer på om jeg skal driste meg til å gjøre det nå? Det blir i så fall fra ebay og da tar det jo litt tid før det kommer. Jeg er derfor litt redd for at jeg skal få en knyttneve i trynet den dagen det dukker opp i posten dersom det ikke klaffer på dette forsøket. Samtidig gjorde jeg jo ingenting sånt da vi prøvde å få A, og det gikk jo ikke akkurat særlig bra, mtp. jinxing og sånn. Jeg får ihvertfall vente å se hvordan det går med eggene mine først. :bond: :bond:
Marikke Skrevet 25. april 2012 #4480 Skrevet 25. april 2012 Hurra for sovebaby! Og heia eggene!!! Jeg er vel en av dem som ikke helt skjønner poenget med bolasmykke. Men hvis det er for at babyen skal høre lyden, så haster det jo ikke å kjøpe det med en gang, for det tar jo noen uker før babyen i magen kan høre likevel. Eller ... ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå