Kokos Skrevet 21. april 2012 #4441 Skrevet 21. april 2012 Ser for meg babyjenter med de hælene Så koselig med shopping med mamma og søster, og veldig lekre sko du har kjøpt! Lykke til i natt, håper A (og dere) får sove godt og lenge!
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4442 Skrevet 22. april 2012 Lykke til Takk. Åhh, det er de samme skoene som vi skal kjøpe til N - de er nydelige!! Driver bare og vurderer om hun skal ha str 20 eller 21. I og med at hun nok ikke går på et par mnd enda, så er jeg litt stressa for å kjøpe de så hun vokser ut av de før de blir brukt... Edit: Og jeg referer selvsagt til perlemor-eccoskoene. Ikke de du linket til De er helt fantastiske! Vi så først de samme i lilla, men da vi så disse ble vi solgt alle tre. Og så er det jo litt mer ''praktisk'' (som i at de passer til det meste) med hvit enn lilla også. Jeg hadde nok ikke kjøpt de selv helt enda (de kostet jo mer enn mine sko jo ), men siden mamma så gjerne ville kjøpe sa ikke jeg nei. A har fremdeles litt over en tommelbredde på lengden så satser på at de passer utover sommeren ihvertfall. Eller, når det begynner å bli sommer skal visst mamma kjøpe sandaler til henne også. Det skulle tatt seg ut. Ser for meg babyjenter med de hælene Så koselig med shopping med mamma og søster, og veldig lekre sko du har kjøpt! Lykke til i natt, håper A (og dere) får sove godt og lenge! Nå fikk jeg skikkelig rare bilder i hodet. Det er alltid superkoselig. Takk. Det synes jeg også.
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4443 Skrevet 22. april 2012 Helt grei natt. *pju* Nå er det ikke fraværet av melk, som i at hun skriker fordi hun vil ha, som er problemet. Nå er det det at hun ikke klarer å finne søvnen igjen etter at hun har våknet den ene gangen som er problemet. Hun våknet altså halv 1 og kvart på 3 sovnet hun omsider. Da hun våknet klarte jeg heldigvis å roe henne med én gang (uten å ta henne opp av sengen), men hun ble altså liggende i over to timer og vri seg att og fram, sette seg opp, reise seg opp, dumpe ned på dyna osv. Hun var skikkelig trøtt, men hun klarte rett og slett ikke å sovne. Alt i alt en liten forbedring fra forrige natt i og med at hun ikke skrek etter melk, og så får vi bare håpe at lengden på våkenperioden blir kortere og kortere. I dag har jeg fått sovet leeenge. Deilig. :happy: Nå har mannen og A nettopp dratt opp til svigermor. Hun skal passe A mens mannen skal sjøsette båten. Jeg skal slappe skikkelig av her hjemme, ta meg en god dusj og gjerne rydde litt rundtomkring (mannen er så dårlig på å rydde når han samtidig har A. Multitasking er virkelig et ukjent begrep for ham ) før jeg sykler opp til svigermor for å spise klokken 3. Fin søndag.
Diddles Skrevet 22. april 2012 #4444 Skrevet 22. april 2012 Det er å sovne selv som er utfordringen her også, men for hver dag blir hun litt flinkere å finne tilbake til drømmeland Inatt hadde hun bare èn oppvåkning, og sovnet etter litt olling i litt over 30 min Det går seg til!!!! Høres ut for en deilig søndag, håper du har nytt den :happy:
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4445 Skrevet 23. april 2012 (endret) Det er å sovne selv som er utfordringen her også, men for hver dag blir hun litt flinkere å finne tilbake til drømmeland Inatt hadde hun bare èn oppvåkning, og sovnet etter litt olling i litt over 30 min Det går seg til!!!! Høres ut for en deilig søndag, håper du har nytt den :happy: Blæ, her går det feil vei. 30 minutter er jo knallbra! Endret 23. april 2012 av ^^Belle^^
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4446 Skrevet 23. april 2012 Utrolig fin søndag. :happy: Det er utrolig hvor mye man får gjort på kort tid når man ikke har baby i hus. På bare noen få timer fikk jeg vasket og ryddet stue, kjøkken og bad, samt tatt meg en lang dusj med påfølgende ansiktsmaske, kostevask og rydding i sminkeskuff. Natten derimot, har ikke vært bra. I natt var hun våken fra 12 til kvart over 3. Mannen ble bare mer og mer frustrert og til slutt måtte jeg trå til. Da tok jeg henne bare opp av senga og hun sovnet på et blunk i armene mine. Det er jo det vi prøver å unngå, men hun kan ikke være våken i 2-3 timer hver eneste natt. Det går jo ikke det, verken for henne eller for oss. Så nå skal vi prøve å heller bare la henne sovne i armene våre og se om det blir noen forbedring. Hun ser ut til å ha forstått at det ikke blir noe melk på henne ihvertfall, og det ser ut som om det er helt greit. Noe positivt er det ihvertfall. Mannen stakkar, har bare sovet i 3 timer i natt.
Diddles Skrevet 23. april 2012 #4447 Skrevet 23. april 2012 Stakkar lita, hun er ikke klar for å sovne på egenhånd Hvis det funker at hun sovner i armene deres hadde jeg latt henne gjøre det Hun vokser jo på alle områder for hver dag som går, plutselig en dag så er hun klar!!
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4448 Skrevet 23. april 2012 Stakkar lita, hun er ikke klar for å sovne på egenhånd Hvis det funker at hun sovner i armene deres hadde jeg latt henne gjøre det Hun vokser jo på alle områder for hver dag som går, plutselig en dag så er hun klar!! Det er det jeg også tenker. Hun er så trøtt, men hun klarer bare ikke å sovne. Forstår henne godt egentlig. Hun har jo sovnet i melkedøsen i 10 måneder så...
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4449 Skrevet 23. april 2012 Nå kjører jeg snart avgårde til sykehuset.
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4450 Skrevet 23. april 2012 Innsetting på torsdag. Tining på onsdag da, og jeg har en ekkel følelse på at det ikke kommer til å gå bra. *bank i bordet*
Marikke Skrevet 23. april 2012 #4454 Skrevet 23. april 2012 Å, så spennende! Ønsker deg all mulig lykke til!
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4455 Skrevet 23. april 2012 Takk jenter. Prøver å ikke gire meg altfor mye opp da, i tilfelle tiningen går åt skogen. Hadde vært mye roligere dersom vi hadde hatt 4 egg. Men så er jo disse to siste fra samme pulje som A da.
Teriyaki Skrevet 23. april 2012 #4456 Skrevet 23. april 2012 Tenk så spesielt, da..Hvis neste baby er fra samme pulje som A! Spennendeee!
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4458 Skrevet 23. april 2012 Tenk så spesielt, da..Hvis neste baby er fra samme pulje som A! Spennendeee! Ja, ikke sant? De er jo tvillinger. På en måte. Takk Kokos! ------------- Herregud, ettermiddagene går så utrolig fort! Særlig nå som A legger seg såpass tidlig som rundt 6. Jeg får såvidt tid til å kose med henne før hun skal legge seg. Særlig når det er jeg som lager middag. Prøver å ''ta meg av'' mannen nå som han er så trøtt, så kanskje jeg får det igjen? Fikk pakken fra Sam&Sofie i dag og jeg er så fornøyd! Luen er liiiitt stor, men ikke mer enn at det funker greit. Og dressen er jo bare nydelig. Nå skal jeg legge beina på bordet resten av kvelden, som egentlig ikke er så lang. Det er min tur til å ta henne i natt, så her blir det tidligkveld. Men et par episoder av Desperate Housewives får vi ihvertfall til. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2012 Forfatter #4459 Skrevet 23. april 2012 Sitter og leser inne på snartgravid.com og på underforumet som heter ''veien videre''. Ting blir satt i perspektiv, for å si det mildt. Jeg er så overlykkelig over at vi klarte å få A, og jeg skal aldri, aldri føle at vi mangler noe som helst selv om det nye forsøket kanskje ikke går som ønsket.
Lilywhite Skrevet 23. april 2012 #4460 Skrevet 23. april 2012 Så spennende med innsett på torsdag! Skal krysse alt jeg har Håper det går bedre på nettene snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå