^^Belle^^ Skrevet 19. april 2012 Forfatter #4401 Skrevet 19. april 2012 Fine dagen i går. Komle hos svigermormor, A som sovnet med én gang, spoone-cowboystrekk i sengen med mannen etterpå, skravlebesøk hos Diddles og A som sov fra 21 til 4:30, fikk bare 100 ml og sov til 7 igjen. :happy: I dag skal jeg ikke gjøre noe som helst annet enn å vaske sminkekostene mine. Så er det rett til sengs, for jeg er trøtt som en strømpe.
^^Belle^^ Skrevet 19. april 2012 Forfatter #4403 Skrevet 19. april 2012 Jo, takk du. Troooor jeg skal klare å gjennomføre det, bare jeg setter godviljen til.
Marikke Skrevet 19. april 2012 #4404 Skrevet 19. april 2012 Åååå, komle!!! Jeg bor i feil landsdel. Ha en fin dag!
Teriyaki Skrevet 19. april 2012 #4405 Skrevet 19. april 2012 Komle er godt (hvis det er hjemmelagd, da)! For en flott natt!! Det kan man være fornøyd med altså! Virker jo som om det blir bare bedre og bedre hos dere! Var det ikke ganske ille før?
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 Forfatter #4406 Skrevet 20. april 2012 Åååå, komle!!! Jeg bor i feil landsdel. Ha en fin dag! Favorittmiddagen min. Takk i like måte! Komle er godt (hvis det er hjemmelagd, da)! For en flott natt!! Det kan man være fornøyd med altså! Virker jo som om det blir bare bedre og bedre hos dere! Var det ikke ganske ille før? Komle er dødsgodt! Synes all slags komle er god jeg, til og med de i lake. Men hjemmelaget er definitivt best! Ja, nå blir det bedre og bedre. Ille var det da jeg fremdeles ammet på natta og ammet hver 1,5 time uten at hun hadde øking på gang. Var derfor vi begynte med flaske på natta. Men det ble ikke så veldig mye bedre egentlig, så frem til de to siste ukene kanskje så har det vært max 4-5 timer sammenhengende i løpet av en natt. Så når vi plutselig får 7 timer er vi i himmelen.
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 Forfatter #4407 Skrevet 20. april 2012 Jeg fikk ikke gjort gårsdagens gjøremål allikevel. Dagen ble plutselig litt travlere enn jeg hadde trodd på forhånd. Det begynte med at jeg hentet mannen og A rett etter jobb og vi dro opp på biltema for å kjøpe sykkel. Så dro vi på kjøpesenteret for å spise middag (jeg var flink og holdt meg unna pommes frites'en - min store last ). Da vi nettopp hadde fått maten ringte bror og lurte på hvor vi var. Da kom jeg jo på at jeg hadde lovet ham å hjelpe ham med fysikkeksamen som han skal ha i dag. Så det ble til at vi kastet maten i oss og dro hjem. Etterhvert kom mamma innom med både uglegardiner, Mariusgenser til meg (svart med lilla mønster og hvit kant, akkurat som vognteppet til A ) og bunaden som jeg har arvet av bestemor som hun skulle fikse. Bror dro i 9-tiden og jeg heiv meg i sengen og sovna på et blunk. Så jeg har hatt en helt fantastisk natt! Det har forsåvidt A også. Hun fikk litt mat i 12-tiden og sov til halv 7. Og så har jeg syklet til jobb i dag.
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 Forfatter #4408 Skrevet 20. april 2012 Oi, jeg glemte jo å si at A gikk med gåvogna fra Ikea for første gang i går. Med en vinkartong oppi. (Og så blir jeg litt trist fordi jeg ikke var der da hun gjorde det for første gang... )
Marikke Skrevet 20. april 2012 #4409 Skrevet 20. april 2012 Syklet til jobb!! Søte lille A! Kan virkelig se for meg at hun stabber rundt på tur med vinkartongen i vogna. Heia A!
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 Forfatter #4410 Skrevet 20. april 2012 Syklet til jobb!! Søte lille A! Kan virkelig se for meg at hun stabber rundt på tur med vinkartongen i vogna. Heia A! Haha, det er ingenting å -e for. Hadde det ikke vært for en haug, kunne jeg sett hjem fra kontoret mitt. Tror jeg brukte sånn omtrent 4 minutter å sykle. Hun er så flink! Nå har vi riktignok skrudd skruene på hjulene så godt at de såvidt går rundt, men hun fortsetter å dytte vognen etter at den har truffet stuebord, spisestol, tv-benk osv, så hun vet ihvertfall hva hun gjør.
Teriyaki Skrevet 20. april 2012 #4411 Skrevet 20. april 2012 Haha, det er ingenting å -e for. Hadde det ikke vært for en haug, kunne jeg sett hjem fra kontoret mitt. Tror jeg brukte sånn omtrent 4 minutter å sykle. Alle monner drar..
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 Forfatter #4412 Skrevet 20. april 2012 Herrejemini, nå har jeg kjøpt 3 stk. Stonz til 250 kr!!! Vanligvis koster bare ett par over 400. De hadde bare i størrelse XL og S igjen da, men jeg håper at XL duger til A. Hun har jo så store bein, så. Kjøpte også 2 i S bare fordi. Tenkte litt på en eventuell nestemann eller som gave til andre babyer. De er jo så fiiiine.
Lucky? Skrevet 20. april 2012 #4413 Skrevet 20. april 2012 Så deilig at A sover lenger og lenger da! Nydelig med så mye sammenhengende søvn Flinke lille jenta som går med gåvognen Hvor er det salg på stonz?
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 Forfatter #4414 Skrevet 20. april 2012 Så deilig at A sover lenger og lenger da! Nydelig med så mye sammenhengende søvn Flinke lille jenta som går med gåvognen Hvor er det salg på stonz? Ja, det er skikkelig luksus. Forhåpentligvis går vi mot hele natten sammenhengende snart. Er hun ikke? På booties.no. Løp og kjøp. Det er visst fordi de skal stenge nettbutikken.
Marikke Skrevet 20. april 2012 #4415 Skrevet 20. april 2012 (endret) Hvor fant du de Stonzene? Nettbutikk? *Vil også ha billige Stonz* edit: Og der var svaret, ja *kjøpe* Endret 20. april 2012 av Marikke
^^Belle^^ Skrevet 20. april 2012 Forfatter #4419 Skrevet 20. april 2012 (endret) Jeg kjøpte forresten disse til A og disse og disse i størrelse S. Hmmm, ser jo nå på Stonz sine sider at XL sikkert blir for stort for A. Jaja, vi får se når de kommer. Endret 20. april 2012 av ^^Belle^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå