^^Belle^^ Skrevet 13. april 2012 Forfatter #4361 Skrevet 13. april 2012 Du er så heldig som skal gå gravid igjen!! Jeg vil også!! Derimot ønsker jeg ikke et til barn enda, så ja..Men kunne godt vært gravid igjen.. Hos meg er det omvendt. Gleder meg aldeles ikke til å gå gravid igjen, for det syntes jeg bare var pyton. Babyen derimot...
Diddles Skrevet 13. april 2012 #4362 Skrevet 13. april 2012 Du er så heldig som skal gå gravid igjen!! Jeg vil også!! Derimot ønsker jeg ikke et til barn enda, så ja..Men kunne godt vært gravid igjen.. Jeg også!!!! Men jeg ville hatt babyen også jeg da, bare ikke enda som du sier Dette må være hormonene som snakker, jeg skal jo ikke ha flere
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2012 Forfatter #4363 Skrevet 13. april 2012 Jeg også!!!! Men jeg ville hatt babyen også jeg da, bare ikke enda som du sier Dette må være hormonene som snakker, jeg skal jo ikke ha flere
Sushi Skrevet 13. april 2012 #4364 Skrevet 13. april 2012 Hos meg er det omvendt. Gleder meg aldeles ikke til å gå gravid igjen, for det syntes jeg bare var pyton. Babyen derimot... Heeelt enig! Synd man ikke kan bestille småtroll også på ebay
Diddles Skrevet 14. april 2012 #4365 Skrevet 14. april 2012 Du er et stk nydelig menneske Jeg elsker å ha deg og A i livet mitt!!!! Tusen takk for strålende timer i sentrum idag :happy:
Teriyaki Skrevet 14. april 2012 #4366 Skrevet 14. april 2012 Skulle bare rapportere om at kaken ble en smakfull suksess!
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4367 Skrevet 14. april 2012 Heeelt enig! Synd man ikke kan bestille småtroll også på ebay Nå fikk jeg rare bilder i hodet. Skulle bare rapportere om at kaken ble en smakfull suksess! Så bra!
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4368 Skrevet 14. april 2012 Du er et stk nydelig menneske Jeg elsker å ha deg og A i livet mitt!!!! Tusen takk for strålende timer i sentrum idag :happy: Du er så søt og god. Tenkte faktisk akkurat det samme da jeg kjørte hjemover i dag. Jeg er så heldig som traff akkurat deg! ----------------------- Fine, fine dagen. :happy: Sov god i natt (A våknet bare klokken 3 for mat), solstrålebaby, tur til byen med Diddles og Liten (og A i bæreselen), kosebaby, fin sms fra mannen og enda litt mer kosing. Seriøst, A har vært så utrolig kosete i dag og det er så deilig! Det er jo ikke bare meg det er stor forandring for mtp. jobbstart og sånn. Tror vi har en tendens til å glemme de små oppi alt dette. Da er det godt når mamma er hjemme en hel dag og er kosedisponibel 24/7. Vi var på bruktmarked i byen i dag, og jeg fikk med meg en fantastisk Pomp de Lux-jakke med ugle på. Til bare 70 kr. Kjøpte også en dongeribukse (til 20 kr ) og en bildebok. Bøker er det eneste A gidder å leke med om dagen, så... Lesehesten min. Sånn ellers så har den andre fortanna kommet gjennom også. Må skynde meg å ta et skikkelig vampyrbilde før de kommer langt nok ut. Nå har lille troll endelig sovnet (jeg måtte kose henne i søvn ) og jeg skal ta frem hekletøyet.
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2012 Forfatter #4369 Skrevet 15. april 2012 For en sløv dag. Vi har ikke vært ute av huset engang. Av og til er det fint å slappe av hjemme, men denne dagen har vært laaaang. Derfor har jeg både bakt (brunsviger) og lagd middag til A (laks, gulrot, søtpotet, tomat, ingefær, oregano og couscous). Jeg lagde også kyllingkjøttboller akkurat i det mamma kom på besøk, så jammen ble det ikke middag på henne også. Koselig med besøk på en så slapp dag altså. Ellers har det vært lite action her i huset i dag. A (og jeg ) har sovet først 1,5 time, så 1 time. Mannen rekker akkurat å komme hjem før A legger seg, og etter det blir det på meg resten av kvelden.
Diddles Skrevet 15. april 2012 #4370 Skrevet 15. april 2012 Sovetroll Idag har vi ikke gidda å sove her sånn ca, søvn er nemlig oppskrytt Du, skal vi ta en playdate i barnehagen Liten skal begynne i til helga??? Hvis været er på vår side that is Så tar vi med oss litt mat og drikke og koser oss med de søte små :happy:
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2012 Forfatter #4371 Skrevet 16. april 2012 Sovetroll Idag har vi ikke gidda å sove her sånn ca, søvn er nemlig oppskrytt Du, skal vi ta en playdate i barnehagen Liten skal begynne i til helga??? Hvis været er på vår side that is Så tar vi med oss litt mat og drikke og koser oss med de søte små :happy: For én gangs skyld. Er ikke ofte hun sover så mye for å si det sånn. Åja, det hørtes kjempekos ut! En på jobb nevnte at det er mange som leker der i helgene. Da kan de jo få bruke de matchende dressene sine også.
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2012 Forfatter #4372 Skrevet 16. april 2012 OMG! Jeg har googlet og googlet og googlet etter nettbutikker som selger favorittbabyklærne mine Molo, men har ikke funnet noe før jeg ramlet over en oversikt på nybaktmamma. Når jeg får lønn skal A få denne bodyen, denne bodyen, denne heldrakten, denne buksen ogogog.... Okei, jeg innser at jeg må begrense meg litt da, for det er DYRT. Men kvaliteten er jo knallgod da, så...
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2012 Forfatter #4373 Skrevet 16. april 2012 ...og så lurer jeg på om jeg skal klippe pannelugg. Dagens dilemma.
MellonCollie Skrevet 16. april 2012 #4374 Skrevet 16. april 2012 Vi har hatt vinterdress fra Molo til D hver vinter, den har vært helt super! Så god kvalitet er det i alle fall, lov å legge litt penger i det da
honning Skrevet 16. april 2012 #4375 Skrevet 16. april 2012 Åh, der var det mye fint ja!! Det var lurt med playdate i barnehagen forresten, det tror jeg at jeg også skal prøve meg på ei helg
Diddles Skrevet 16. april 2012 #4376 Skrevet 16. april 2012 og jeg gikk på en kjempesmell og bestilte både Fiona og Rainbow heldraktene tidligere idag Jeg som ikke skulle handle..........men de var på tilbud, ogogogo........velvel, fra nå av da
Lilywhite Skrevet 16. april 2012 #4378 Skrevet 16. april 2012 Så bra at jobbstart har gått bra Masse lykke til med innsett! Krysser alt jeg har og håper vi får 2013-bebis begge to
Lilywhite Skrevet 16. april 2012 #4379 Skrevet 16. april 2012 Så bra at jobbstart har gått bra Masse lykke til med innsett! Krysser alt jeg har og håper vi får 2013-bebis begge to
^^Belle^^ Skrevet 17. april 2012 Forfatter #4380 Skrevet 17. april 2012 Vi har hatt vinterdress fra Molo til D hver vinter, den har vært helt super! Så god kvalitet er det i alle fall, lov å legge litt penger i det da ; ) Så gøy å høre at det er god kvalitet på dem. Forelsket meg helt i regnbuedressen, men det er ikke aktuelt å betale så mye dersom kvaliteten ikke er god. Så det blir nok en fiiin Molo-dress på A til vinteren, ja. Åh, der var det mye fint ja!! Det var lurt med playdate i barnehagen forresten, det tror jeg at jeg også skal prøve meg på ei helg : ) Ikke sant? Håper det blir fint vær, for A elsker å være ute! :ler : og jeg gikk på en kjempesmell og bestilte både Fiona og Rainbow heldraktene tidligere idag :sjenert : Jeg som ikke skulle handle..........men de var på tilbud, ogogogo........velvel, fra nå av da :ler : De var fine. Det er den eneste unnskyldningen du trenger. Det var dyrt, ja! :hakeslepp : Men veeldig fint! :jepp : Ja, det er dyrt. Men kvaliteten er knallgod og så er de så utrolig fine! Jeg elsker knalske farger (både til meg og A) og da er Molo helt perfekt! Så bra at jobbstart har gått bra : ) Masse lykke til med innsett! :hoppe : Krysser alt jeg har og håper vi får 2013-bebis begge to :hjerte : Ja, det var deilig at det gikk såpass fint som det har gått. Tusen takk. 2013-baby for oss begge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå