MellonCollie Skrevet 31. mars 2012 #4302 Skrevet 31. mars 2012 Jeg glemte forresten nesten det beste med hele dagen i går; jeg lagde caramel chicken. Herreguuuud, matorgasme! Det er sånn at jeg har lyst til å spise det hver dag i en uke. Mannen likte det ikke så godt, så dette stiller seg i rekken med retter på når-mannen-er-på-jobb-listen. Den ser veldig god ut - herved lagt inn i "må-prøve-oppskrifter" på favoritter
Lucky? Skrevet 1. april 2012 #4303 Skrevet 1. april 2012 Så irriterende med den vognposen da Skulle jo tåle å bli brukt liksom.... Kjøpte svart ergo sport sele og den har faktisk svart hette Har dere brukt den mye eller? Fine uglebilder
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4304 Skrevet 1. april 2012 Så godt ut Dødsgodt! Den ser veldig god ut - herved lagt inn i "må-prøve-oppskrifter" på favoritter Den var helt fantastisk god. Så irriterende med den vognposen da Skulle jo tåle å bli brukt liksom.... Kjøpte svart ergo sport sele og den har faktisk svart hette Har dere brukt den mye eller? Fine uglebilder Æsj, ja. Men, men...vi får prøve å sy den ihvertfall. Skulle ønske vi også hadde svart hette. Nja, bob-bob egentlig. Jeg brukte den mer da A var mindre og ikke ville ligge i vognbagen, før vi skiftet til sportsdelen. Nå bruker jeg den mest når jeg skal handle alene med A. Men uvurderlig har den vært uansett da, særlig på reise. Hadde aldri klart oss uten den. Takk.
Diddles Skrevet 1. april 2012 #4305 Skrevet 1. april 2012 Vi laget caramel chicken igår, og hadde skyhøye forventninger etter å ha lest om matorgasmen din vel...jeg ble bare kvalm Det var jo godt, men herregud så mektig
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4306 Skrevet 1. april 2012 Helle melle for en fin dag jeg hadde i går! Den trengtes veldig, for det merkes at bestis bor så langt unna altså. Sukk. Heldigvis er det som om vi så hverandre hver dag når vi møtes. Jeg og bestis dro på shoppingtur til byen. Det var strålende sol og bare helt fantastisk. Jeg fikk kjøpt meg ny kjole som var overraskende fin på. Tror det er en sånn magisk kjole som er flatterende på alle. Jeg følte meg til og med vel inni prøverommet med bestis. Hun er høy, blond og størrelse small liksom. Føler meg som oftest som den dundren ved siden av henne, men ikke i den kjolen. Lignende denne. Etter shoppingturen tok jeg og A oss en liten tur innom søster på vei til mamma. Søster ble med hjem til oss igjen, bestis kom og vi stelte oss, hørte på musikk på badet og drakk sprudlevin. Da klokken ble 9 kjørte mannen meg og bestis til kaien og vi satte oss der og fortsatte -ingen og -ingen. Og der ble vi resten av kvelden. Det var rett og slett bare gøy og veldig på tide at vi gjorde noe sånt igjen.
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4307 Skrevet 1. april 2012 Vi laget caramel chicken igår, og hadde skyhøye forventninger etter å ha lest om matorgasmen din vel...jeg ble bare kvalm Det var jo godt, men herregud så mektig Ynnsjyll for at jeg gav deg for høye forventninger. Det er vel kanskje ikke helt for alle sikkert.
Diddles Skrevet 1. april 2012 #4308 Skrevet 1. april 2012 (endret) Ynnsjyll for at jeg gav deg for høye forventninger. Det er vel kanskje ikke helt for alle sikkert. ja det bør du si ynnsjyll for asså Jeg er vel bare bortskjemt med matorgasmer Har hatt endel av de...Alt blir sammenlignet med den siste matorgasmen; carbonarapizzaen vi spiste på Santorini for 2 år siden, ingenting over - ingenting ved siden Har prøvd å lage den hjemme, men no chance, helt umulig å få den like god Må litt av at bestisen din er lillesøstera til barndomsbestisen min!! Hun er søt, skjønner godt dere har det gøy sammen Endret 1. april 2012 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4309 Skrevet 1. april 2012 ja det bør du si ynnsjyll for asså Jeg er vel bare bortskjemt med matorgasmer Har hatt endel av de...Alt blir sammenlignet med den siste matorgasmen; carbonarapizzaen vi spiste på Santorini for 2 år siden, ingenting over - ingenting ved siden Har prøvd å lage den hjemme, men no chance, helt umulig å få den like god Må litt av at bestisen din er lillesøstera til barndomsbestisen min!! Hun er søt, skjønner godt dere har det gøy sammen Og så er det jo noe som heter ''smaken er som baken'' også. :gjeiper: Jeg har et sånn savn etter verdens beste kylling på en italiensk restaurant i London for 8 år siden ca. Den var sprøstekt og når den ble ''åpnet'' tøt det ut deilig hvitløkssmør eller saus. Jeg og mannen snakker om den enda. Ja, ikke sant det er rart? Vi har vært som erteris siden ungdomsskolen. Du kjenner helt sikkert storesøsteren til den andre bestisen min også du da. Hun heter M og søsteren heter AS (W til etternavn) og de bor oppå tunnelen.
^^Belle^^ Skrevet 2. april 2012 Forfatter #4310 Skrevet 2. april 2012 A sov fra 7 til 4 i natt, uten stopp! Så utrolig deilig. Håperhåperhåper vi har funnet løsningen nå altså. Hun får en liten porsjon med fruktmos-utvannet grøt en time før leggetid, og så får hun heller en flaske mens vi koser foran barnetv. Ellers: snø! Da jeg stod opp tenkte jeg: åh, sol! Da blir det trilletur. Så kommer jeg ut i stuen og bare og så plutselig er det snøstorm. Innedag i dag da. Bror kommer straks på besøk. Så kommer en venninne litt senere i dag, og søster kommer på middag. Så skal jeg finne på noe med bestis i kveld. Travelt.
Diddles Skrevet 2. april 2012 #4311 Skrevet 2. april 2012 Enda godt du skal ha innedag, med det programmet der Kose deg da!! Her blir det nok tur tross snøen altså, med vovvis har jeg ingen unnskyldninger for å la være Men akkurat nå sover Liten ute i vogna, og jeg nyter litt fred og ro :happy:
Lucky? Skrevet 3. april 2012 #4312 Skrevet 3. april 2012 Håper dere har funnet løsningen på sovingen til A Snø? brrr.... nei takke meg til det deilige vårværet vi har her God påske
^^Belle^^ Skrevet 5. april 2012 Forfatter #4315 Skrevet 5. april 2012 Innom en liten tur fra påskefjellet. Vi har det kjempefint. Har storkost oss i solen og vi har funnet ut at A har en gartner i blodet. Hun blir helt gal når hun ser gress og kvister. Hun blir fort lei ute da, for hun klarer ikke helt å bevege seg sånn som hun vil i vinterdressen sin. I kveld blir det grillet lammelår og i morgen reiser vi hjem igjen. Siste helgen før jobbstart skal nytes til det fulle.
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2012 Forfatter #4316 Skrevet 7. april 2012 Endelig hjemme igjen! Er ikke så veldig fan av hyttetur, det blir fort slitsomt synes jeg. Heldigvis var vi samlet en veldig koselig gjeng, så det ble ikke så ille allikevel. Den nye kjæresten til svoger er bare helt fantastisk, og hun har en gutt på 17 måneder. Kjempekoselig for A å ha noen å leke med, selv om han til slutt ble litt lei av henne fordi hun er så voldsom. Han har ihvertfall lært henne at koppen med vann må vippes opp for at det skal komme noe ut, det har hun ikke forstått før nå. Ingen store planer for dagen egentlig. Vi må handle litt, og så skal jeg kjøpe nye nåler til symaskinen. Jeg har også bestemt meg for å lære meg å hekle, så jeg skal kjøpe meg noe garn og en heklenål sånn at jeg kan øve meg litt.
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2012 Forfatter #4317 Skrevet 7. april 2012 Finfin dag. :happy: Det ble hverken hekletinghandling eller nålhandling, siden sparkjøp hadde stengt i hele dag. Men det ble til gjengjeld kinamat med hele familien. Jeg og A gikk til byen, mens mannen dro for å handle på veien. A fikk også bunad av mamma i dag. Den er så fiiin! Hadde aldri betalt så mye selv (400 kroner, men billig i forhold til de svimlende 750 kronene de skulle ha på NameIt ), men mamma var liksom litt ''hun skal jo i to konfirmasjoner i år da, og det er jo ikke såååå dyrt og så var den jo så fiiiiiin''. Skal bli gøy å få bruke søljen hun fikk til dåpen. Nå skal jeg straks lage middag, før bestekompis kommer på besøk.
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2012 Forfatter #4318 Skrevet 8. april 2012 Fine dagen i dag. Jeg og A møtte Diddles og Liten for grav-kaffe ( ) på kaien i dag. Fytti så trist det er at det er over, men så er det jo ikke det allikevel. Vi har jo allverdens tid til å kafé-e i helgene fremover. Ellers ingen planer for dagen foreløpig ihvertfall. Kanskje det blir kino med kompis (American Pie :happy: ) eller bare avslapping her hjemme. Søren at jeg ikke fikk tak i nål til symaskin i går, for nå kjenner jeg at det rykker i...eh...syfoten? :gjeiper: Kanskje jeg skal klippe til alle vimplene og så kan jeg låne symaskinen til mamma når vi skal inn der i morgen? I dag hadde jeg forresten trang genser på meg for første gang siden fødselen. Er ikke helt tilbake til gamle former da, men jeg føler meg ihvertfall noenlunde okei med stram genser nå. Deilig!
Diddles Skrevet 8. april 2012 #4319 Skrevet 8. april 2012 Kjempekos å møte dere idag, selv om jeg var litt utafor Jeg skal være litt mer meg selv imorgen, det er jo sant som du sier - vi har masse tid til kafèliv og i helgene :happy: Du er god Rykker i symaskinfoten Er det et tegn på at det er på tide å komme seg ut av husmorrollen og tilbake til arbeidslivet??? Isåfall er det visst på tide for meg også.....................
Lilywhite Skrevet 9. april 2012 #4320 Skrevet 9. april 2012 Høres ut som en fin påske Skjønner at det er litt vemodig at permisjonstiden er over Lykke til med første arbeidsdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå