Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det vil vi :nigo: Kommer etter dere har vært på helsestasjonen vi da :hoppe:

Tidlig morgen sa du? Her var det også bånn pinne lenge før jeg var interessert i det :dry: Skjønner ikke at det er mulig å våkne med en så stor glede inni seg :overrasket: Rett på med en gang, goooood morgen :bolledeig:

:ler: Kaffe sa jeg!!! Hævv a nais dei :klemmer: og god tur hjem :nigo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig at påsken kommer i veien for forsøk denne mnd da :sukk:

Lille A høres aktiv ut om dagen, herlig :hjerte:

Skrevet

Så kjedelig at påsken kommer i veien for forsøk denne mnd da :sukk:

Lille A høres aktiv ut om dagen, herlig :hjerte:

Ja, det er kjempekjedelig. Men jeg har vært forberedt på det, så det ble ikke så ille skuffende allikevel.

Hun er helt turbo. :fnise: Nyt rolig-tiden mens du har den sier jeg bare. :ler:

Skrevet

Trøtt i dag også, jeg. :natti: Hadde tenkt å ta en tidlig kveld og kose meg med boken min i sengen, men så ringte bror og spurte om jeg ville være med på kino. Jeg elsker å gå på kino så jeg var ikke vanskelig å be. :fnise: Vi så Contraband. Veldig bra. :jepp:

Tror A har slitt litt med tennene i natt, for hun har våknet av at hun har grått i søvne. Mat ville hun ikke ha, så da ble det byssing for alle penga. Litt koselig også må jeg innrømme, siden hun egentlig aldri har likt det (ligge på ryggen er farlig! :haar: ). :rodmer: Mannen tok nattskiftet, så jeg har ihvertfall fått meg 5 timers søvn i natt. I kveld SKAL jeg legge meg tidlig. :fnise:

Nå: :kaffekopp: før vi tar oss en lur og så spaserer til babysang i regnværet. :regn:

Skrevet

Fin dag i dag. :happy: Trilletur i litt-regn som ble til ikke-regn i løpet av turen. Babysang var alltid like koselig, og til en forandring var A i storform hele tiden. Hun har fått matvettet sitt tilbake også, og det er betryggende for mammahjertet. :rodmer:

Etter babysangen tuslet jeg rundt i byen en god stund.

Nå i kveld har vi hatt middagsbesøk av mamma.

I morgen skal vi først på helsestasjonen og etterpå får vi besøk av Diddles og Liten. :hoppendeglad:

Nå: ANTM, Happy Endings og :natti: .

Skrevet

Høres ut som koselige dager :hjerte: Husker du når du begynte å teste etter IVF forresten? De anbefalte meg å vente til dag 14 der nede for å være sikker på resultatet, men CB reklamerer med 82 % sannsynlighet for riktig resultat 3 dager før, så jeg klør litt etter å teste allerede i morgen :fnise: Selv om jeg kommer til å gruble mye på om vi er blant de 18 % som fortsatt er heldig hvis jeg gjør det... Men faren for falsk positiv test etter EL-sprøyten er visst over etter max 10 dager, så det skal i allefall ikke virke inn...

Ha en fin kveld! :klemmer:

Skrevet

Høres ut som koselige dager :hjerte: Husker du når du begynte å teste etter IVF forresten? De anbefalte meg å vente til dag 14 der nede for å være sikker på resultatet, men CB reklamerer med 82 % sannsynlighet for riktig resultat 3 dager før, så jeg klør litt etter å teste allerede i morgen :fnise: Selv om jeg kommer til å gruble mye på om vi er blant de 18 % som fortsatt er heldig hvis jeg gjør det... Men faren for falsk positiv test etter EL-sprøyten er visst over etter max 10 dager, så det skal i allefall ikke virke inn...

Ha en fin kveld! :klemmer:

Jeg har hatt testedag på dag 12 alle gangene. :jepp: Å så spennende! :hoppe:

Skrevet

Jeg har hatt testedag på dag 12 alle gangene. :jepp: Å så spennende! :hoppe:

Sa de på sykehuset at du kunne teste på dag 12? Jeg tok en test i morges som var negativ, men kontrollstreken kom ikke, og når jeg tok den andre i pakken så virket verken resultatstreken eller kontrollstreken :kjefte:

Men tror jeg skal prøve igjen med digital i morgen... Jeg fikk beskjed om testedag 14, så får vel teste frem til da, selv om jeg er litt skeptisk til om dette har funket allerede :sjenert: Sorry for å kuppe dagboken din btw ;)

Skrevet

Fine, fine dagen i går. :happy: Natten før det var ikke så fin da. Stikkord: mating, byssing, byssing, mating, sprutgulp i hele senga (til og med ut nesen :haar: ), mating, byssing. :gjeiper:

Men det meste ser litt lysere ut når det er så fint vær som det var i går. :sol:

Vi startet dagen med trilletur til helsestasjonen, 30 minutter én vei. A ser helt fin ut, selv om vekten har flatet litt for mye ut. Ikke noe å bekymre seg for da. Det kommer nok av at hun har vært syk og ikke hatt noe særlig matlyst, i tillegg til at hun ikke sitter i ro ett sekund. :fnise: Hun er nå 10,1 kg (rart å se fem tall på vekten plutselig :fnise: ) og 72,5 cm. :rodmer:

Etterpå fikk vi besøk av Diddles og Liten. Det er så gøy å se dem snakke sammen (Liten snakker, A flirer :fnise: ). :hjerte: Da det ble sovetid for de små trillet vi en skikkelig fin skravletur. :skravle:

Da vi kom hjem fra turen var bror på besøk. Han er så utrolig flink med A og jeg blir så takknemlig for at han viser det så godt. :rodmer:

Etter middag hoppet jeg i dusjen og så bar det på konsert og middag med jobben. Jeg kjørte da, sånn at stesøster skulle slippe å ta A på natten. Men seriøst...jeg var i Pink Floyd-helvete. :haar: Det var en sånn tribute konsert til Pink Floyd, og nå kan jeg ihvertfall med 100% sikkerhet si at jeg ikke er noen fan. :fnise:

Natten har vært fin, selv om mannen kom ramlende inn dørene i 6-tiden. Gjett om han skal få høre det når han våkner. :rasende:

Nå er det snart sovetid og etter det tar vi oss en tur på kjøpesenteret. Jeg trenger ny bukse og A trenger nye pysjamaser. :shopping:

Skrevet

Fantastisk dag i dag! :hoppendeglad: Selv om den startet litt humpete, med mannen som kom så sent (tidlig :lol: ) hjem, tok den seg veldig opp etterhvert. :Nikke: Oppturen begynte med at jeg fant fiiiine uglestoff og ugleputer på Jysk. :hjerte: Nå har jeg levert én type uglestoff til mamma som skal lage gardiner, og så skal jeg prøve å være litt kreativ med det andre stoffet.

Etterpå gikk vi til kjøpesenteret og spiste på kafé og jeg fikk shoppet både pyjamas, ny kjole (40 kr :5: ) og sølvtøfler i skinn til A. Etter det igjen kjørte jeg stesøster hjem og jeg og A stakk innom mamma. Der fikk A middag, og jeg og mamma spiste ost og kjeks som var igjen etter ost- og vinkvelden hun hadde i går. :fnise:

Nå skal jeg legge beina på bordet og bare nyyyte at mannen har dårlig samvittighet og har lovt at han skal ta A både i natt og i morgen tidlig i tillegg til at han skal rydde her. :happy:

Skrevet

Herregud, jeg glemte jo det aller beste med hele dagen: A kom inn på førstevalget av barnehage! :hoppendeglad:

Skrevet

Høres ut som en veldig fin dag dere har hatt :jepp:

Og hurra for barnehageplass der dere ville!! :strix:

Skrevet

Gratulerer med barenhageplass :)

Lilywhite, på min klinikk er det alltid testdag 14 dager etter innsetting :)

Skrevet

Høres ut som en veldig fin dag dere har hatt :jepp:

Og hurra for barnehageplass der dere ville!! :strix:

Gratulerer med barenhageplass :)

Lilywhite, på min klinikk er det alltid testdag 14 dager etter innsetting :)

Takk for det. :hoppe: Er litt rart også, at vår lille baby skal begynne i barnehagen om ikke så lenge. :fnise:

Skrevet

I dag har vi hatt en pinlig rolig dag. :sjenert: Det var jo strålende sol, men vi har ikke vært utenfor dørene en eneste gang i dag. Vi får ta det igjen i morgen. :fnise:

Jeg fikk sove leeeenge. Ellers har vi bare slappet av og slappet enda mer av. A har hatt på seg pyjamas i hele dag. :hoho:

Ellers har klokkesnuingen gitt litt problemer i kveld. A sovnet ikke før 1,5 time etter hun vanligvis gjør. :dry:

Nå skal vi slappe enda mer av. :ler:

Skrevet

Siden klokkesnuingen gav problemer i går kveld hadde jeg jo håpt at den gav litt tilbake i dag morges, men... :fnise: Hun våknet klokken 7, som hun pleier å gjøre. :lol:

I dag skal jeg, mannen og A trille tur til byen. Jeg skal på linsekontroll og så skal vi bare nyte det fine været som forhåpentligvis kommer når tåka har lettet. :sol: Prøver å gjøre noe fint hver dag nå som jeg vet at det snart er slutt. Jeg har ihvertfall sluttet å grue meg til å begynne å jobbe, selv om jeg ikke akkurat gleder meg heller. Men det er ihvertfall en fin start. :jepp:

De skinntøflene jeg kjøpte til A i helgen er bare dødsgode! Hun reiser seg jo opp og går langsmed alt nå og de sitter som støpt både på foten og på gulvet. :5: Har lagt inn bud på to til på ebay. Der koster de jo mindre enn halvparten av hva jeg betalte på NameIt. Jeg :hjerte: ebay! :hoppendeglad:

Skrevet

Gratulerer med barnehageplass, supert at dere fikk førstevalget :tommelsmil:

Når skal du begynne å jobbe igjen?

Kos dere på deilig trilletur til byen :)

Skrevet

Gratulerer med barnehageplass, supert at dere fikk førstevalget :tommelsmil:

Når skal du begynne å jobbe igjen?

Kos dere på deilig trilletur til byen :)

Takketakk. :happy: Er veldig lettet, for jeg vet at det er mange her i distriktet som ikke fikk plass i det hele tatt.

Jeg begynner å jobbe etter påsken. Bare to uker igjen. :bond:

Skrevet

Gratulerer med barnehageplass! :hoppe: Har et par venninner som skjelver hver dag de går i postkassa nå, det er mange her også som sliter med å få plass, i alle fall på førstevalgene sine.

Veldig glad for søskenprioritering, her gikk det jo veldig fint iår ;)

Skrevet

Gratulerer med barnehageplass! :hoppe: Har et par venninner som skjelver hver dag de går i postkassa nå, det er mange her også som sliter med å få plass, i alle fall på førstevalgene sine.

Veldig glad for søskenprioritering, her gikk det jo veldig fint iår ;)

Da jeg så at vi hadde fått brev fra kommunen var jeg helt skjelven og rev opp konvolutten med én gang. Som en galning. :fnise:

Er bare superfornøyd altså. En i barselgruppen har også fått plass der, og så regner jeg med at en bekjent også har fått plass siden storebroren hennes går der. Søskenprioritering er greit, ja. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...