Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

A kommer til å få et kjempefint rom. :rodmer:

Og så spennende at dere er igang med prosjekt krek 2! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det er så kjipt når man i lykkerus kjøper masse klær og gleder seg til å ta de på, også viser speilbildet noe annet enn en håpte :sukk : Ikke vær deppa, du er jo så fin :hjerte : Og se på hva kroppen din har klart å lage, da er det plutselig ikke så ille om speilet og vekta har rotta seg litt sammen likevel :kose : Synes jeg ihvertfall :sjenert :

Her satt buksa ganske fint på faktisk, litt stram i livet (og siden jeg ikke er like fast i fisken som før så ble det en sånn veldig fin pyntekant av flesk rundt livet :hoho :) men buksa blir fort vid nok siden det er såpass mye stretch i den, og da blir pyntekanten mindre også - eller ser ihvertfall mindre ut :jepp : :ler : I mellomtiden sier jeg bare en ting; løse topper :hoho :

Huff, ja. Særlig når jeg har vært så flink til å trene og alt. Men, men. Fint å høre at du synes det ihvertfall. :happy: Og du har helt rett. Jeg bryr meg så mye mindre om jeg har litt ekstra her og der nå som vi har fått A, men jeg blir litt deppa allikevel. Ihvertfall siden jeg trodde at den ene buksen kom til å passe fint. Den måtte jeg skrelle av meg liksom. :roll:

Oh yes, løse topper er obligatorisk. :fnise: Men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å gå med de gamle t-skjortene mine igjen. Da må enten seriøs innstramming til, eventuelt en bukse som er noen nummer for stor i livet. :sjenert:

Håper A er tilbake i godt humør : ) Herlig å treffe venninner. Kjipt med buksene, men så flink som du er å trene så kommer det seg vel snart :Nikke : Jeg har lagt på meg 1 kg etter jeg begynte på Puregon :sukk : Tør ikke å trene nå etter å ha lest om en som vridde eggstokkene på joggetur under Puregon-tur :sjenert : ... Sikkert jeg som er litt hypokonder, men vil ikke ta noen sjanser, og er jo ikke så lekkert å trene når man er så oppblåst at man allerede ser ut som man er i 4. måned! :ler :

Ha en fin kveld :klemmer :

Å jada, hun er tilbake til den solstrålen hun pleier å være. :hjerte:

Håper jeg ser resultater snart altså. :trene: Huff, man blir litt oppblåst av puregonen ja. Men jeg kan ikke huske å ha hatt noen særlig store bivirkninger fra den da, annet enn at jeg ble supervimsete. Men det var vel gjerne nesesprayen. :fnise: Men...vridde eggstokker? :hakeslepp: Går det an? :haar:

A kommer til å få et kjempefint rom. :rodmer :

Og så spennende at dere er igang med prosjekt krek 2! :hoppe :

Ja og ja. :hoppe:

Skrevet

Fin dag, ikke fullt så fin kveld. :sjenert: Jeg har gått så lenge og kjent på den fæle følelsen jeg får i magen av å tenke på jobbstart at jeg til slutt sprakk og tømte meg skikkelig for mannen. :grine: Var godt å få det ut da, men kan ikke si det hjalp noe særlig. Gruer meg fremdeles utrolig mye, og får helt vondt i magen av å tenke at det bare er en måned igjen. Sukk.

I tillegg er jeg kjemperedd for at jeg har forvekslet ny babylyst med tanken på å være i permisjon igjen. Huff, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tenke akkurat nå. :bond:

Skrevet

Du har ingen mulighet til å jobbe resusert stilling, i alle fall i starten da? Så kunne du fortsatt hatt en dag eller to hjemme med A, mens du også får kjenne litt på å være tilbake i "voksenlivet". Og så kan man heller jobbe fullt når man har hatt litt tilvenning på det - både du og A? :)

Skrevet

Du har ingen mulighet til å jobbe resusert stilling, i alle fall i starten da? Så kunne du fortsatt hatt en dag eller to hjemme med A, mens du også får kjenne litt på å være tilbake i "voksenlivet". Og så kan man heller jobbe fullt når man har hatt litt tilvenning på det - både du og A? :)

Nei, det er ikke så veldig store muligheter for det tror jeg. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal prøve de 10 ukene mannen har permisjon, så er det mye ferie og sånn og etter det, dersom jeg fremdeles vil, skal jeg vurdere å gå ned til 80% stilling. :Nikke:

Skrevet

Bedre nå. Altså, jeg gruer meg like mye, men jeg har ikke noe valg og forhåpentligvis blir det greit når jeg først begynner. :jepp:

Men midt i all deppingen i går glemte jeg det aller viktigste: A har begynt å krype!!! :hoppendeglad: Ikke så mye enda da, for hun må konsentrere seg veldig for hvert steg. Det er så morsomt å se. :fnise:

I dag skal vi på besøk til Diddles og Liten. :hoppe: Kjempekos. :rodmer:

Skrevet

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Kos dere i dag :)

:happy: Det gjorde vi.

---

Superkoselig besøk altså. Jeg fikk til og med lunsj da jeg kom. :fnise:

Etter besøket kom mannen og hentet meg og vi dro på butikken. Nå har vi en hel haug med råvarer til å lage masse god babymat. :sikle:

Ellers har vi ikke gjort på så mye i dag. En lur i sengen og mye leking på gulvet. Og så har jeg fått ryddet og vasket i stue og kjøkken. Deilig å ha det ryddig til helgen. :hjerte:

Skrevet

"inn for landing i juni" :fnise:

:klem:

Skrevet

"inn for landing i juni" :fnise:

Eh. Ja. :sjenert::fnise: Må vel få somlet meg til å bytte. :ler:

---------------------------------

A er blitt syk igjen. :sukk: Hun hadde 39 i feber i natt og er skikkelig snørrete (og våkner jo selvsagt av at hun er så tett). Det er så typisk at det skal komme på nytt nå som hun endelig er ferdig med forrige runde. :roll: Forhåpentligvis blir det ikke like ille og varer ikke like lenge.

Nå: trening. :trene: Og senere i dag skal vi levere A hos svigermor og ha en skikkelig kjærestekveld med middag og vin ute på byen. :rodmer:

Skrevet

---------------------------------

A er blitt syk igjen. :sukk: Hun hadde 39 i feber i natt og er skikkelig snørrete (og våkner jo selvsagt av at hun er så tett). Det er så typisk at det skal komme på nytt nå som hun endelig er ferdig med forrige runde. :roll: Forhåpentligvis blir det ikke like ille og varer ikke like lenge.

Nå: trening. :trene: Og senere i dag skal vi levere A hos svigermor og ha en skikkelig kjærestekveld med middag og vin ute på byen. :rodmer:

Stakkars A....:troest: C har faktisk ikke vært syk en eneste gang enda, så han har nok arva min jernhelse og sinnssyke immunforsvar (er aldri syk):Nikke:

Kos deg med kjærestekvelden! :hjerter_rundt:

Skrevet

Når du har somlet deg til å flytte fra graviditetsdagbøkene så tar det nok ikke så lang tid før du må flytte tilbake. ;)

Kos deg med trening og kjærestekveld, det høres ut som en herlig plan for lørdagen. :rodmer:

Og god bedring til søte A!

Skrevet

Er dere igang med nr.2? Same procedure, eller? :klem:

Skrevet

Kjipt med dumme tanker og en syk A :kose: Skjønner at du gruer deg til jobbstart, men det går nok bedre enn forventet :)

Håper du og mannen har kost dere med alenetid i kveld :) Nå som vi reiser sydover i morgen så håper jeg du holder av litt tid til meg på tirsdag ;)

Natta! :klemmer:

Skrevet

Av en eller annen grunn så jeg først nå at du hadde svart meg på FB :rodme: Beklager :)

Skrevet

Stakkars A....:troest : C har faktisk ikke vært syk en eneste gang enda, så han har nok arva min jernhelse og sinnssyke immunforsvar (er aldri syk):Nikke :

Kos deg med kjærestekvelden! :hjerter_rundt :

Heldige dere altså. Dette er andre gangen A er syk og det er virkelig ikke noe gøy for hverken baby eller mamma og pappa. Sukk.

Når du har somlet deg til å flytte fra graviditetsdagbøkene så tar det nok ikke så lang tid før du må flytte tilbake. ; )

Kos deg med trening og kjærestekveld, det høres ut som en herlig plan for lørdagen. :rodmer :

Og god bedring til søte A!

Åh, tenk. :rodmer:

Lørdagen var kjempefin!

Er dere igang med nr.2? Same procedure, eller? :klem :

Jepp, det blir fryseforsøk så snart jeg får mensen igjen. :jepp:

Kjipt med dumme tanker og en syk A :kose : Skjønner at du gruer deg til jobbstart, men det går nok bedre enn forventet : )

Håper du og mannen har kost dere med alenetid i kveld : ) Nå som vi reiser sydover i morgen så håper jeg du holder av litt tid til meg på tirsdag ; )

Natta! :klemmer :

Det blir nok forhåpentligvis veldig greit så snart jeg begynner, ja. Hadde bare en skikkelig dårlig dag hvor alt var dritt. :sjenert:

:hoppe: Tirsdag er vid åpen for oss. Gleder meg til å treffe deg! :bolledeig:

Skrevet

Først av alt: jeg er klar for ny baby. Kjenner at jeg er misunnelig på de gravide, og det er ikke fordi de snart skal ut i permisjon. :fnise: Tror torsdagens utbrudd var noe som burde kommet for lenge siden. Da hadde det ikke blitt så ille. :sjenert: Og så kjenner jeg at jeg har lyst til å få mensen NÅ sånn at jeg kan starte på medisinene. :hoppe:

Gårsdagen ble ikke akkurat som planlagt, men kjempefin allikevel. :rodmer: Vi leverte A fra oss i 2-tiden og brukte ettermiddagen til å lese på sengekanten (meg) og se fotballkamper (mannen). Da kvelden kom gjorde vi oss klar for å gå ut, men til slutt ombestemte vi oss og kjørte og kjøpte kebabtallerken og masse snacks i stedet for. :fnise: Vi så film (Brüno - hvorfor har det tatt meg så lang tid å se denne egentlig? Den er jo hysterisk morsom! :hoho: ) og bare koste oss. :hjerte:

Jeg begynner å bli syk jeg også, så jeg har sovet kjempedårlig i natt. Hetetokter, knusktørr i munnen, vondt i hals og ører og generelt forkjøla gjør ikke akkurat underverker på nattesøvnen. Men jeg klarte da å sove til klokken 9. Jeg leste en times tid på sengekanten (noe av det jeg savner aller mest med det barnløse livet) før jeg stod opp, og nå sitter jeg her, i nyryddet stue med brødskive og cappuccino, og ser High Fidelity. Ble nettopp ferdig med boken, så tenkte jeg måtte få med meg filmen også. :jepp:

Vet ikke helt når vi har tenkt å hente A, men akkurat nå går det veldig fint altså. Tror det er noe i det at man blir mer og mer vant til å sende barna avgårde jo mer man gjør det. Før har jeg måttet hente henne nesten med én gang jeg har våknet fordi jeg har hatt helt vondt inni meg av savn. Nå savner jeg henne på en litt mer normal måte. :fnise:

Skrevet

Så bra du har funnet ut av hva du vil :happy: Da blir det spennende tider fremover *krysseraltjeghar* Blir litt misunnelig altså :sjenert:

Hørtes ut for at lørdagen ble koselig :hjerte: Ut og spise er ikke nødvendigvis mer kos enn take away hjemme, sånn har vi også gjort flere ganger :jepp: Så flink du er som klarer å nyte friheten uten baby i hus :daane: Jeg savner jo Liten bare hun sover litt lenge :hoho: Kanskje på tide at vi også har barnevakt en helg :sjenert:

God bedring til både deg og A :kose: Håper dere blir fort friske!!!

Skrevet

Så bra du har funnet ut av hva du vil :happy: Da blir det spennende tider fremover *krysseraltjeghar* Blir litt misunnelig altså :sjenert:

Hørtes ut for at lørdagen ble koselig :hjerte: Ut og spise er ikke nødvendigvis mer kos enn take away hjemme, sånn har vi også gjort flere ganger :jepp: Så flink du er som klarer å nyte friheten uten baby i hus :daane: Jeg savner jo Liten bare hun sover litt lenge :hoho: Kanskje på tide at vi også har barnevakt en helg :sjenert:

God bedring til både deg og A :kose: Håper dere blir fort friske!!!

Jeg lover at du skal få kose så mye med baby som du vil. Forhåpentligvis om ikke så altfor lenge. :hjerte:

Ja, den ble kjempekoselig. Jeg er ikke noen ut-på-byen-type, så hjemmekos er egentlig det jeg synes er best uansett.

Det er bare å kaste seg i det. Første gangen var rar og jeg fikk hverken sove godt på natten eller sove lenge på morgenen, men gangene etter det har det gått veldig fint. :Nikke:

Skrevet

Huff, A hadde 39,8 i feber før kveldsmaten i kveld. :tristbla: Synes det er så fortvilende at det ikke er noen magisk pille vi kan gi henne som gjør alt bedre på et blunk. Gav henne nettopp litt pupp, og da var hun heldigvis ikke så varm.

Sånn ellers føler jeg meg også helt dritt. Fikk en halvtimes lur rett før A sin leggetid, og det gjorde underverker. Men kjenner jeg skal legge meg snart og forhåpentligvis få en god søvn. Pga. feberen har vi lagt A inn på vårt rom. Litt koselig også må jeg innrømme. :sjenert::rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...