Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til og med jeg får lyst til å innrede barnerom når jeg ser på de linkene! :jepp:

:ler: er det ikke deeeeilig :sjarmor: Instruktøren lovet oss jo nettopp dette :fnise: Skjønner ikke at jeg klarte å gå når jeg tok utfall med 10 kg i hver hånd :daane: Men det var før i tiden......Noen har en la-a-a-a-ng vei å gå før hun er like sterk som før Liten kom :sjenert:Ha en superfin dag søte :hjerte:

10 kilo i hver hånd! :hakeslepp: I helgen slet jeg med å holde balansen/komme meg opp igjen på de siste repetisjonene med 6 kg i hver hånd. 10 kg høres vondt ut!

Ha en fin uke! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 kilo i hver hånd! :hakeslepp: I helgen slet jeg med å holde balansen/komme meg opp igjen på de siste repetisjonene med 6 kg i hver hånd. 10 kg høres vondt ut!

Det var ikke lett, og jeg hadde aldri prøvd engang hadde det ikke vært for en viss PT som presset meg til det ytterste :sjenert: Men jeg var sterk...med trykk på VAR :fnise:

Skrevet

Det var ikke lett, og jeg hadde aldri prøvd engang hadde det ikke vært for en viss PT som presset meg til det ytterste :sjenert: Men jeg var sterk...med trykk på VAR :fnise:

:fnise: Tipper du ikke er i så verst form nå heller jeg, så flinke som dere er! :)

Skal jammen meg prøve med 10 kg neste gang jeg trener bare for å kjenne hvor tungt det er. (Men bare hvis ingen ser meg :fnise:)

Skrevet

:fnise: Skravlejenter. :happy:

Finfin dag i går, som plutselig ble litt hektisk da vi fikk ''hastetime'' til legen kl. 14:30. Jeg ringte og fikk egentlig time til A i neste uke, men gode mannen min ringte og kjeftet på dem og sa at vi trengte en NÅ. :rodmer: Jeg er så pyse når det gjelder sånne ting. :sjenert: Uansett, alt så fint ut med A, men legen tok en myoplasma (?) prøve for å sjekke om hun har skjult lungebetennelse, som visstnok er noe som går for tiden. :haar: Og så ville hun ha henne inn igjen om en måned fordi hun syntes det var litt skummelt at en så liten baby hoster så lenge. Det er godt å bli tatt på alvor. :Nikke:

Vi fikk også resept på astmamedisin, som visstnok kunne hjelpe på hosten. Ventoline heter det. Noen som har kjennskap til denne? Både jeg og mannen var nemlig veldig enige om at vi var skeptiske til å prøve noe bare for å prøve, selv om legen forsikret oss om at det ikke var noen fare å ta det i det hele tatt. :vetikke:

Etter legebesøket kjørte vi inn til farmor og farfar i bursdagsselskap. Farmor på søndag og farfar i går. Av én eller annen grunn blir A helt hyper og skikkelig i storform hver gang hun er der inne (vi er nå oppe i 3 ganger siden hun ble født, så det er ikke det at hun kjenner seg igjen heller). Det er så gøy å se. :fnise:

Resten av kvelden ble brukt til å tråle etsy etter fine ting til rommet til A (og meg selv). :sjenert: Jeg har funnet så mye fiiiint!

Uglemerke til å ha på gutteluen til A

Uglegardinholdere

Uglebilder

Enda et uglebilde

Ugleknagg

Totorobilde

Enda et Totorobilde

Og uglemobilveske til meg. Må bare sjekke om den passer først. :happy:

Skrevet

Så bra mannen ordner opp så dere fikk legetime kjapt :tommelopp: Trygt å godt å vite at hun tok mykoplasmaprøve, skumle greier det der med skjult lungebetennelse :haar: Legen din høres veldig bra ut som setter dere opp til ny time om 1 mnd :jepp: Ventolin er ikke farlig, hør på legen du :) Vi har brukt efedrin på Storesøster, og det er der mer diskusjon om, men må man så må man...nå var jo hun større da, men ikke mer enn 3 år, så liten nok!

Så mye fiiiiint ugle-stuff :hoppendeglad: A får nok det mest gjennomførte rommet sør for Nordpolen :ler:

Skrevet

Så bra mannen ordner opp så dere fikk legetime kjapt :tommelopp: Trygt å godt å vite at hun tok mykoplasmaprøve, skumle greier det der med skjult lungebetennelse :haar: Legen din høres veldig bra ut som setter dere opp til ny time om 1 mnd :jepp: Ventolin er ikke farlig, hør på legen du :) Vi har brukt efedrin på Storesøster, og det er der mer diskusjon om, men må man så må man...nå var jo hun større da, men ikke mer enn 3 år, så liten nok!

Så mye fiiiiint ugle-stuff :hoppendeglad: A får nok det mest gjennomførte rommet sør for Nordpolen :ler:

Ja, det er kjempeskummelt. Legen hadde visst tatt 8 (!) sånne prøver før ferien, for det har visst vært en del av det i barnehagene og sånt, men ingen av dem hadde gitt utslag da.

Jeg er så fornøyd med henne altså. :hjerte: Og vi burde nok bare stole på henne ang. ventoline ja. Men vi har fått resept på inhalator. Hvordan i huleste skal vi få det til? :fnise:

Ikke sant? Oh yes, A skal få et skikkelig uglerom. :hjerte: Jeg vurderer faktisk å bytte ut teppet på gulvet og teppet som ligger over gjestesengen, for det er charmmy kitty og ikke ugle. :sjenert::ler:

Skrevet

Så spennende at dere skal igang med prosjekt 2.0 da :strix:

Skikkelig uglerom til lille A, herlig :hjerte:

Litt enklere å få i de små ventoline når man bruker innhalator :) Lykke til :)

Skrevet

Prosjekt 2.0? Jeg holder meg visst ikke så oppdatert på dagboka di som jeg burde. Uansett: Så spennende! Lykke til!!!

De ugletingene var bare nydelige. Vurderer å herme. :lur:

(Jeg er forresten så vidt i gang med å ruge på prosjekt 2.0 selv)

Skrevet

Prosjekt 2.0? Jeg holder meg visst ikke så oppdatert på dagboka di som jeg burde. Uansett: Så spennende! Lykke til!!!

De ugletingene var bare nydelige. Vurderer å herme. :lur:

(Jeg er forresten så vidt i gang med å ruge på prosjekt 2.0 selv)

Først av alt: så gode nyheter! :hoppendeglad: Er innom på IKM-tråden avogtil for å se til deg, men har ikke gjort det på leeenge nå. Gratulerer så mye! :hjerte: (Skaff deg en dagbok sier jeg bare. :fnise: )

Herm i vei. :happy:

Skrevet

Tusen takk :klemmer:

Jeg var faktisk ikke innom IKM-trådene denne gangen. Jeg klarte faktisk å avvene meg fra KG en periode. Men nå som jeg er gravid igjen, er jeg tilbake som fast inventar. :fnise:

Vurderer dagbok. Får se hva det blir til. I mellomtiden er det jo hyggelig å titte innom boka di av og til.

Skrevet

Mycoplasma er jo det N hadde. Eller, vi tok jo aldri spesifikk prøve på det - han bare lyttet på henne og målte CRP. Men alle symptomene pekte på det, og det er visst en "epidemi" med det i år. Så legen mente det "måtte" være det...Og hun ble i alle fall frisk etter å ha gått på medisiner mot det ;)

Jeg har to venninner som har brukt inhalator på babyene sine nå siste året, og det har visst vært litt pes de første gangene. Men gått seg veldig fort til!

Skrevet

Tusen takk :klemmer:

Jeg var faktisk ikke innom IKM-trådene denne gangen. Jeg klarte faktisk å avvene meg fra KG en periode. Men nå som jeg er gravid igjen, er jeg tilbake som fast inventar. :fnise:

Vurderer dagbok. Får se hva det blir til. I mellomtiden er det jo hyggelig å titte innom boka di av og til.

:fnise: KG er avhengighetsskapende. :ler: Synes det er gøy at du er tilbake ihvertfall. :jepp:

Åja, det må du! Gi beskjed. Du får ihvertfall besøk av meg der inne. :nigo:

Mycoplasma er jo det N hadde. Eller, vi tok jo aldri spesifikk prøve på det - han bare lyttet på henne og målte CRP. Men alle symptomene pekte på det, og det er visst en "epidemi" med det i år. Så legen mente det "måtte" være det...Og hun ble i alle fall frisk etter å ha gått på medisiner mot det ;)

Jeg har to venninner som har brukt inhalator på babyene sine nå siste året, og det har visst vært litt pes de første gangene. Men gått seg veldig fort til!

Ja, det er visst noe som er ''over alt'' for tiden. Veldig fint at de tok prøver av henne synes jeg, føler meg litt mer betrygget da. Og det blir nok å prøve inhalatoren ja, for i natt hørtes det ut som om hun skulle hoste opp alle innvollene sine. :haar:

Skrevet

Dagen i går var veldig fin. :happy: Vi fikk installert den nye bilstolen til A og hun sitter så staselig oppi der at jeg må bare le når jeg ser henne. :fnise: Det virker som om hun er mye mer fornøyd i denne enn i den forrige ihvertfall. :tommelsmil: På ettermiddagen fikk vi middagsbesøk av bror og etter det for vi på babysvømming. Mannen pleier ikke å være med, men siden mamma er i Thailand vil jeg ha noen med meg. Typisk at det er den ene gangen A velger å være sur og grinete. :roll: Hun som vanligvis er ett stk stort smil hele tiden vi er i bassenget. Forhåpentligvis er hun litt blidere neste gang. Mannen blir med da også. :jepp:

Dagen i dag begynte med deilig trening. Da jeg kom ut fra treningssalen hadde jeg fått en melding av en venninne av kona til mannens bestekompis ( :roll: ) som har en jente som er noen uker eldre enn A og som lurte på om vi ville komme å leke og spise. Det ville vi jo selvsagt og jeg kastet meg i dusjen og dro avgårde. Diddles og Liten var der også og det var kjempekoselig. :hjerte:

Nå har jeg nettopp fått meg en god time i sengen sammen med både A og mannen, og de har dratt opp til svigermor på besøk slik at jeg fikk litt etterlengtet alene-tid her hjemme. Deilig. :hoppendeglad:

Skrevet (endret)

Da jeg kom ut fra treningssalen hadde jeg fått en melding av en venninne av kona til mannens bestekompis

:hoho: glimrende forklaring på relasjonen!!!! Ålweis nais tu si ju mai darling :kose: Irriterende at jeg måtte gå når jeg måtte gå (:fnise:) men det er jo Liten som bestemmer...btw sov hun i 2 1/2 time når vi kom hjem *ertaberta* :ler:

Edit: En R for mye sa jeg!!

Endret av Diddles
Skrevet

:hoho: glimrende forklaring på relasjonen!!!! Ålweis nais tu si ju mai darling :kose: Irriterende at jeg måtte gå når jeg måtte gå (:fnise:) men det er jo Liten som bestemmer...btw sov hun i 2 1/2 time når vi kom hjem *ertaberta* :ler:

Edit: En R for mye sa jeg!!

:fnise: Vi bor i en ikke altfor stor by. Da er det alltid noen som kjenner noen. :ler:

Alltid gøy å se deg også! Og Liten selvsagt. :klem:

Vi gikk ikke så lenge etterpå vi heller. Max en halvtime kanskje? A ble faktisk trøtt hun også, selv om hun sov til klokken halv 12 i dag. Da vi kom hjem sovnet hun på et blunk og sov i en time. Men hun har enda til gode å sove i 2,5 time da. Sukk. :fnise:

Skrevet

Jeg leser selv om jeg ikke kommenterer Så mye! :jepp:

Har hun forresten aldri sovet så mye som 2,5 timer på dagtid?

Skrevet

Jeg leser selv om jeg ikke kommenterer Så mye! :jepp:

Har hun forresten aldri sovet så mye som 2,5 timer på dagtid?

Det samme her, i din bok altså. :klem:

Sukk, nei. Det har vært max en halvtime om gangen nesten siden hun ble født. Nå som hun er litt større klarer hun én time dersom jeg sover sammen med henne, men nå er det max to hviler. Jeg lurer egentlig på hva jeg skulle gjort på dersom hun sov så lenge om gangen jeg altså. :fnise:

Skrevet

Koselig babysang i dag. :happy: Vi gikk til- og fra. Det får bli dagens trim. :Nikke:

Var også innom Vero Moda på ombyggingssalg og kjøpte meg en topp og to bukser. Toppen var grei. Nå kunne jeg faktisk kjøpt en størrelse mindre, altså min originale størrelse. :nigo: Men buksene... :daane: Det var ikke oppløftende å komme hjem og prøve dem altså. :grine: Tror jeg deponerer på begge to og kjøper meg en annen. Æsj, jeg hater å være smådeppa på grunn av sånne ting altså. :scorpis:

Ellers har vi ingen planer for resten av dagen. Det blir nok litt husarbeid og så skal jeg lage gnagekjeks til A. Hun er så glad i dem fra Hipp, men de er så tynne synes jeg, og plutselig sitter hun med halve kjeksen i munnen. :redd:

Nei, nå må jeg springe etter frøken ledningsgnager. :roll: Ha en strålende dag alle sammen! :sol:

Skrevet

Men buksene... :daane: Det var ikke oppløftende å komme hjem og prøve dem altså. :grine: Tror jeg deponerer på begge to og kjøper meg en annen. Æsj, jeg hater å være smådeppa på grunn av sånne ting altså. :scorpis:

Æsj, det er så kjipt når man i lykkerus kjøper masse klær og gleder seg til å ta de på, også viser speilbildet noe annet enn en håpte :sukk: Ikke vær deppa, du er jo så fin :hjerte: Og se på hva kroppen din har klart å lage, da er det plutselig ikke så ille om speilet og vekta har rotta seg litt sammen likevel :kose: Synes jeg ihvertfall :sjenert:

Her satt buksa ganske fint på faktisk, litt stram i livet (og siden jeg ikke er like fast i fisken som før så ble det en sånn veldig fin pyntekant av flesk rundt livet :hoho:) men buksa blir fort vid nok siden det er såpass mye stretch i den, og da blir pyntekanten mindre også - eller ser ihvertfall mindre ut :jepp::ler: I mellomtiden sier jeg bare en ting; løse topper :hoho:

Skrevet

Håper A er tilbake i godt humør :) Herlig å treffe venninner. Kjipt med buksene, men så flink som du er å trene så kommer det seg vel snart :Nikke: Jeg har lagt på meg 1 kg etter jeg begynte på Puregon :sukk: Tør ikke å trene nå etter å ha lest om en som vridde eggstokkene på joggetur under Puregon-tur :sjenert: ... Sikkert jeg som er litt hypokonder, men vil ikke ta noen sjanser, og er jo ikke så lekkert å trene når man er så oppblåst at man allerede ser ut som man er i 4. måned! :ler:

Ha en fin kveld :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...