Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor du her Kokos?

Altså, her som her vi bor, ikke inne i dagboka til Belle :ler:

:ler:

Jeg bor nok på en annen kant av landet, og langt fra noe hotell ved kaien (det høres nemlig veldig idyllisk og nesten eksotisk ut for meg). Men det kan nok hende at jeg går ut og kjøper meg en kaffe og noe godt, inspirert av dere. :Nikke: Det er i hvert fall strålende sol og deilig vårvær her. :sol: Og fredag! :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Kokos bor dessverre på andre siden av landet. :sukk: Tenk hvor koselig vi kunne ha hatt det da. :happy:

Superkoselig! :happy:

Skrevet

Det var synd Kokos :kose: Men kos deg i sola der du bor da, så tar vi oss av kaffedrikking ved sjøkanten ;)

Skrevet

Superfin dag i går. Ikke nok med at det var strålende solskinn, så tilbragte vi den med solstrålene Diddles og Liten. :sol: Det ble kafétur, slentretur og skravletur. :skravle: Kjempekoselig. :happy:

I dag skulle jeg egentlig trene, men jeg klarer bare ikke. Jeg er så stiv etter torsdagens trening (damn you, utfall! :kjefte: ) at jeg sliter med å få på meg sokkene. :sjenert: Og så har jeg jo selvsagt dårlig samvittighet for dette da, selv om jeg aldeles ikke burde ha det. :roll: Jeg har jo trent to ganger denne uken, samt gått tur tre ganger. Men når jeg skal komme meg opp fra golvet må jeg bruke en teknikk som kan ligne på trepunktsvingen, og da vet jeg jo med meg selv at jeg ikke hadde klart kondis+styrke i dag. :fnise:

I dag har mamma bursdag. :rodmer: Jeg skal bake kake (suksesskombo :sikle: ) og før det håper vi også å få installert det nye setet til A inni der. Satser på at hun liker å få se litt mer (selv om det er supertrist at hun ikke skal sitte i babysetet lenger :sjenert: ).

Skrevet

Jeg er så stiv etter torsdagens trening (damn you, utfall! :kjefte: ) at jeg sliter med å få på meg sokkene. :sjenert:

:ler: er det ikke deeeeilig :sjarmor: Instruktøren lovet oss jo nettopp dette :fnise: Skjønner ikke at jeg klarte å gå når jeg tok utfall med 10 kg i hver hånd :daane: Men det var før i tiden......Noen har en la-a-a-a-ng vei å gå før hun er like sterk som før Liten kom :sjenert:

Ha en superfin dag søte :hjerte:

Skrevet

Btw; hipp hurra for mammaen din :hoppendeglad:

Skrevet

:ler: er det ikke deeeeilig :sjarmor: Instruktøren lovet oss jo nettopp dette :fnise: Skjønner ikke at jeg klarte å gå når jeg tok utfall med 10 kg i hver hånd :daane: Men det var før i tiden......Noen har en la-a-a-a-ng vei å gå før hun er like sterk som før Liten kom :sjenert:

Ha en superfin dag søte :hjerte:

Åjoooo. :balltre::fnise: Jeg forstår bare ikke hvordan du fikk det til. :daane: Skal vi ha et mål om 10 kg eller? :lur:

Btw; hipp hurra for mammaen din :hoppendeglad:

Takketakk. :hoppe: Og for mormoren din! :nigo:

Skrevet

I går kveld reiste A seg opp i sengen sin, helt alene! :overrasket: Mannen jobbet leeenge med å få henne til å sove (hun sovnet vel ikke før etter litt melkepåfyll klokken 20:30 :roll: ) og plutselig hører jeg en skikkelig hoiing fra rommet hennes. :fnise: Da hadde hun reist seg fra sittende til stående. :rodmer:

Fantastisk natt i natt! Typisk det når det er mannen som skal ta henne på morgenen. :fnise: Hun våknet for mat klokken 12:30 og sov helt til 06:30! Og etter litt melk i sengen vår (flaske, ikke pupp, for jeg er flink, nemlig :sjenert: ) sov hun helt til 8!!!! :daane: Det har ikke skjedd på mangemange uker. Så stod mannen opp og jeg sov helt til klokken 11. :natti: Er jeg ikke uthvilt nå, så blir jeg aldri det. :fnise:

Nå skal jeg snart mekke lunsj til A (og frokost til meg) og senere i dag skal vi i selskap til store lille H som blir hele 6 år i dag.

Skrevet

Hehe.. det er så typisk! :fnise:

Her soves det godt hver eneste lørdags natt har jeg på følelsen av - for på søndag er det mannen sin tur til å stå opp med klumpen :ler:

Spennende og skremmende med babyer som reiser seg syns jeg... :sjenert: Er vel bare et tidspørsmål :overrasket:

"Hoi-hoi! Mumma, da-ba-ba STÅ, hoi-hoi!" :skratte:

Skrevet (endret)

Hehe.. det er så typisk! :fnise:

Her soves det godt hver eneste lørdags natt har jeg på følelsen av - for på søndag er det mannen sin tur til å stå opp med klumpen :ler:

Spennende og skremmende med babyer som reiser seg syns jeg... :sjenert: Er vel bare et tidspørsmål :overrasket:

"Hoi-hoi! Mumma, da-ba-ba STÅ, hoi-hoi!" :skratte:

Ja, ikke sant? I dag var det min tur igjen, og da var det opp kl. 7. :dry: Men så våknet hun to-tre ganger i natt da, som jeg ikke har fått med meg en gang. :fnise:

Ja, det er litt skummelt altså. Vi har måttet legge lekekassen på siden sånn at hun ikke skal bruke den som klatrestativ. :haar: Og så er det jo samtidig kjempestas. :rodmer:

Muligens det er jeg som er treig, men jeg forstår virkelig ikke den siste setningen din. :flau:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Nå klarer A å sitte helt selv på gulvet. :hoppe: Mannen informerte meg om at han pleide å sette henne der, og så går han litt til og fra. Jeg var litt sånn :hakeslepp: jeg da, for jeg visste ikke at hun var SÅ flink. :sjenert: Og nå turte hun endelig å slippe seg ned på magen også. Flinke jenta vår! :rodmer:

Skrevet

Se hva jeg fant på ellos.no: Veggdekor med ugle - nesten gratis!!

Å, den var fiiiin! :rodmer: Tror jeg skal kjøpe den, jeg. Har enda til gode å finne noen wall stickers som jeg synes er skikkelig fine. Og store nok.

Takketakk. :nigo:

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke det er sånn klistregreier, mer type bilde når jeg leser nøyere...Denne og denne på stiligevegger.no er wallstickers, og billig!! Og på Etsy fant jeg bl.a denne, denne helt fantastiske (min favoritt), denne veldig enkle og billige, og denne fargesprakende, denne :rodmer: som jeg kan tenke meg er midt i blinken for fargeelskende deg :nigo: Etsy har skummelt mye fint :daane: Endel dyrere, men ååå så fine!!

For å ikke snakke om denne på Kidsparadise.no :hoppendeglad:

Ikke veggdekor, men lekekasse i tøy med ugle på - dritfin!!!!!! Jeg må ha et par sånne!!!!

Edit: Fant noe nytt hele tida :fnise:

Endret av Diddles
Skrevet

Jeg tror ikke det er sånn klistregreier, mer type bilde når jeg leser nøyere...Denne og denne på stiligevegger.no er wallstickers, og billig!! Og på Etsy fant jeg bl.a denne, denne helt fantastiske (min favoritt), denne veldig enkle og billige, og denne fargesprakende, denne :rodmer: som jeg kan tenke meg er midt i blinken for fargeelskende deg :nigo: Etsy har skummelt mye fint :daane: Endel dyrere, men ååå så fine!!

For å ikke snakke om denne på Kidsparadise.no :hoppendeglad:

Ikke veggdekor, men lekekasse i tøy med ugle på - dritfin!!!!!! Jeg må ha et par sånne!!!!

Edit: Fant noe nytt hele tida :fnise:

Åh, det var det jaggu mye fint!! :hoppendeglad:

Skrevet

Muligens det er jeg som er treig, men jeg forstår virkelig ikke den siste setningen din. :flau:

Det er jo baby-språk :fnise:

Skrevet

:bond: Hva er det du holder på med? Slutt å frist meg sånn! :fnise:

Jeg så at det på ellos var mer et bilde, men det var det jeg likte. :jepp:

Den med uglen i føysen var bare nydelig, men det er jo lyse vegger på rommet til A, så da går ikke den. Og de andre var så fine de også, men fytti for en pris! :overrasket:

Da tror jeg heller jeg kjøper fra ebay. Se pådenne. Eller denne. Eller OMG denne! Ogdennehadde vært koselig å ha i taket. :rodmer:

Skrevet

Det er jo baby-språk :fnise:

:klaske: Selvsagt. :sjenert::fnise:

Skrevet

:bond: Hva er det du holder på med? Slutt å frist meg sånn! :fnise:

Jeg så at det på ellos var mer et bilde, men det var det jeg likte. :jepp:

Den med uglen i føysen var bare nydelig, men det er jo lyse vegger på rommet til A, så da går ikke den. Og de andre var så fine de også, men fytti for en pris! :overrasket:

Da tror jeg heller jeg kjøper fra ebay. Se pådenne. Eller denne. Eller OMG denne! Ogdennehadde vært koselig å ha i taket. :rodmer:

Fantastisk!! Let`s buy them all :twisted::hoho:

Skrevet

Men de på stiligevegger.no var jo ikke så dyre? Den ene kostet jo bare 179 kr - det er jo det samme som gratis sånn omtrent :shoppe: Jeg må få hengt opp Liten sin wallsticker idag altså!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...