Teriyaki Skrevet 28. januar 2012 #3941 Skrevet 28. januar 2012 (endret) Selvtreningssenter er ikke noe for meg ihvertfall. Trenger noen som sparker meg bak av og til. Hvorfor kan du ikke gå tilbake til det gamle? Nei, det skulle jeg ikke tro. Det er uansett bare snakk om en veldig kort periode. Hehe, ja ikke sant! Jeg er veldig glad i å trene, så er ikke det det står i for meg. Er bare så gladi spinning! Det er kompliserte saker, kan man vel si..Kan ikke si så mye om det, men det har med tidligere relasjoner og folk jeg virkelig ikke vil møte, men som trener regelmessig der.. Går sikkert bra med puste, ja Edit: Den middagen så good ut! Hvordan smakte den? Endret 28. januar 2012 av Teriyaki
Mazilla Skrevet 28. januar 2012 #3942 Skrevet 28. januar 2012 Den baby safe feederen er kjempekjekk altså! Hos oss (eh, S) er cherrytomater den definitive favoritten
Diddles Skrevet 28. januar 2012 #3943 Skrevet 28. januar 2012 Hahaha, sist jeg ga Liten cherrytomater sperret hun opp øynene og hadde et så utrolig uttrykk i ansiktet sitt at jeg holdt på å le meg forderva Type; "Mamma, prøver du å ta livet av meg???"
Lilywhite Skrevet 28. januar 2012 #3944 Skrevet 28. januar 2012 for åling Artig med babysafe, sånn tror jeg jeg skal kjøpe meg når det en gang blir vår tur også Så bra at dere fikk dere en lang tur idag Har vært herlig solskinn her også i dag. Fortsatt god helg!
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3945 Skrevet 29. januar 2012 Hehe, ja ikke sant! : ) Jeg er veldig glad i å trene, så er ikke det det står i for meg. Er bare så gladi spinning! Det er kompliserte saker, kan man vel si..Kan ikke si så mye om det, men det har med tidligere relasjoner og folk jeg virkelig ikke vil møte, men som trener regelmessig der.. Går sikkert bra med puste, ja : ) Edit: Den middagen så good ut! Hvordan smakte den? Aha, sånn å forstå. Nei, det er ikke noe gøy å treffe folk man ikke vil treffe. :gjeiper: Det var knallgodt! Og så så praktisk da, å kun bruke steikepanna hele tiden. Til og med makaronien ble kokt oppi der. Den baby safe feederen er kjempekjekk altså! Hos oss (eh, S) er cherrytomater den definitive favoritten :Nikke : Ja, den er veldig kjekk! Jeg har bare prøvd vanlig tomat her, men det likte hun kjempegodt. Hahaha, sist jeg ga Liten cherrytomater sperret hun opp øynene og hadde et så utrolig uttrykk i ansiktet sitt at jeg holdt på å le meg forderva :hoho : Type; "Mamma, prøver du å ta livet av meg???" Hun er så søt. :hoppe : for åling : ) Artig med babysafe, sånn tror jeg jeg skal kjøpe meg når det en gang blir vår tur også :hjerte : Så bra at dere fikk dere en lang tur idag : ) Har vært herlig solskinn her også i dag. Fortsatt god helg! :klemmer : Ja, det må du. Veldig praktisk, særlig dersom du trenger ''barnevakt'' i et kvarters tid. Det var kjempedeilig. Det var ikke sol da, men oppholdsvær i det minste. Og ingen vind.
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3946 Skrevet 29. januar 2012 Aaaarg, nå har A begynt å hoste også. Hun er ikke syk i den forstand da, heldigvis. Hun er sitt vante turbo-selv, så regner med at det kun er den hersens forkjølelsen hun holder på med. Nok en supertett natt for vår del. Hun fikk komme over i vår seng rundt halv 1 i natt. Jeg har fått kjøpt saltvannsdråper til henne nå, og de er heldigvis litt mer akseptert enn sprayen. Nå høres det bare ut som om vi knivstikker henne, ikke at vi holder på å rive av henne hodet. Kvelden i går var skikkelig koselig (Donkey Kong :happy: ) og jeg la meg altfor sent. Da er det typisk at mannen er helt amøbe dagen derpå og mest sannsynligvis ikke blir menneske før etter at A har lagt seg. Så det blir nok en alene-dag i dag, ja. Jeg får bare passe på å hvile når hun hviler.
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3947 Skrevet 29. januar 2012 A brukte 1,5 time på å sovne første luren sin. Dette minner skremmende mye om utviklingsspranghelvetet da hun var 5 måneder. Det er jo ikke rart da, hun har nettopp lært å åle pluss at det kommer tenner, men allikevel. Og det var ikke nok skjønner dere. Lille frøken vil-ikke-sove sov bare i 20 minutter. Oooog så er jeg så drittlei (bokstavelig talt ) av å skifte drittbleier. Nå skiftet jeg nettopp bleie (type 2 minutter siden) og tror dere ikke hun ligger på golvet med pressetryne nå as we speak. Bah. Trøtt-dag. Heldigvis skal vi opp til svigers på mat senere i dag. Da kan de få underholde henne mens jeg kan stirre tomt uti luften og forbanne meg over mannen som ikke kom hjem før sånn 6 i dag morges. Ja, for det er også en grunn til å klage skjønner dere.
Teriyaki Skrevet 29. januar 2012 #3948 Skrevet 29. januar 2012 Huff, sånne dager er kjipe! Kjenner meg igjen i det å irritere seg over kjæreste som kommer hjem for sent, og som gjerne er mye fullere enn det som var meningen/avtalt. Å drikke seg rølpefull går ikke når man har en baby som krever sitt dagen derpå. :gjeiper: Menmen.. Jeg har lyst til å prøve å lage den middagen som du lagde i går..Men siden det er chili i, så vet jeg ikke om O tåler det? Han fikk ikke en gang vondt i magen av løk her om dagen da, men..Det er jo ikke så mye chili i så det ut som.
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #3949 Skrevet 29. januar 2012 Huff, sånne dager er kjipe! Kjenner meg igjen i det å irritere seg over kjæreste som kommer hjem for sent, og som gjerne er mye fullere enn det som var meningen/avtalt. Å drikke seg rølpefull går ikke når man har en baby som krever sitt dagen derpå. :gjeiper: Menmen.. Jeg har lyst til å prøve å lage den middagen som du lagde i går..Men siden det er chili i, så vet jeg ikke om O tåler det? Han fikk ikke en gang vondt i magen av løk her om dagen da, men..Det er jo ikke så mye chili i så det ut som. Årh, jeg er så enig. Mannfolk. Jeg brukte cayennepepper siden vi ikke hadde chilipulver, men du kan godt sløyfe det altså. Det er bare for at det skal bli litt sterkt. Du kan jo evt. bruke ekstra mye pepper? Vet ikke om babyer reagerer på sterke ting. Men siden han ikke reagerte på løk ville jeg bare kjørt på, jeg. Løk er jo som regel verstingen på det området.
Kokos Skrevet 29. januar 2012 #3950 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Du har min fulle medfølelse både når det gjelder vilikkesovebaby og mann som ikke kommer hjem før på morgenen og derfor ikke kan gjøre nytte for seg dagen derpå. Regner med at du nå har en hel dag til gode der du slipper å gjøre noe som helst før utpå kvelden. Kos deg hos svigers senere i dag! Deilig å få mat servert (og underholdning til A) på en dag som dette. Edit: Skriveleif Endret 29. januar 2012 av Kokos
Diddles Skrevet 29. januar 2012 #3951 Skrevet 29. januar 2012 Bæsj (bokstavelig talt ) for en start på dagen Håper den bare ble bedre og at du koste deg på middag hos svigers! Snakkes imorgen
^^Belle^^ Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #3952 Skrevet 30. januar 2012 Du har min fulle medfølelse både når det gjelder vilikkesovebaby og mann som ikke kommer hjem før på morgenen og derfor ikke kan gjøre nytte for seg dagen derpå. Regner med at du nå har en hel dag til gode der du slipper å gjøre noe som helst før utpå kvelden. Kos deg hos svigers senere i dag! Deilig å få mat servert (og underholdning til A) på en dag som dette. Edit: Skriveleif Han var flink og ''sucked it up'' for å besøke svigers da. En stor bragd egentlig, så ubrukelig som han pleier å være. Jeg får det nok igjen ja. Eller...jeg krever å få det igjen. Bæsj (bokstavelig talt ) for en start på dagen Håper den bare ble bedre og at du koste deg på middag hos svigers! Snakkes imorgen Tenner er gøy.
^^Belle^^ Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #3953 Skrevet 30. januar 2012 Kvelden i går var skikkelig fin (Gossip Girl i sengen fra klokken 8 ), men natten ble bare fæl. A våknet som vanlig klokken 11 og var helt potte tett i nesa. Vi tok henne inn i vår seng, men hun fikk ikke sove der heller. Hun lå bare og ynket seg og tok seg til munnen. Til slutt ga vi henne en paracet og hun sovnet endelig. Så det som skulle være min sov-godt-natt ble A sin ligge-klistret-inntil-mamma-natt. Litt herlig det også altså, hadde det bare ikke vært for at hun hadde feber og var kjempevarm. Allikevel startet jeg dagen med trening med Diddles. Deilig! :happy: Resten av dagen har vært fylt med enda mer sår gråt fra A, enda en paracet og snarvisitt av både svigermor og bror. Tror ikke denne natten blir noe særlig bedre heller, men det er vel lov å håpe? Flytende ibux er ihvertfall kjøpt inn så håper vi det funker godt. Nå: Gossip Girl i sengen.
Teriyaki Skrevet 31. januar 2012 #3954 Skrevet 31. januar 2012 Håper natten deres ble fin har dessverre fått så alt for godt erfare hvordan det er å ha så alt for dårlige netter, med for lite søvn. Men spek er du som trener i tilleggtil å være så trøtt! Jeg sitter her og har allerede gitt meg selv treningsfri
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #3955 Skrevet 31. januar 2012 Natten i natt var heldigvis bedre enn forrige, om enn ikke helt optimal. A kom over i vår seng klokken 3 og vi sov alle kjempegodt frem til klokken 7. Da var det litt pupp før vi stod opp klokken 7:30. I dag skal jeg og A på kafé med venninne og senere i dag skal vi på babysvømming for første gang etter nyttår!
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3957 Skrevet 1. februar 2012 Pingting: fantastisk! ------------ Trening i dag. I tillegg til rundt 2 timer med trilling frem og tilbake til treningssenteret. Man kan jo si at jeg var liiiiitt for ivrig. Jeg har ikke hatt så vondt i bekkenet siden jeg var gravid. Kjenner det ikke bare i lyskene, men i rumpa, halebeinet og skambeinet. Tror nok jeg må kutte ned på gåingen ja. Men det er så kjipt, for det var så koselig. Jaja, nå får jeg ihvertfall en pause på over en uke. Regner med at det hjelper litt på. Ellers hadde jeg og mannen en skikkelig kosekveld i går, med tandoorifisk (første gang for begge to - kjempegodt!) og filmkveld (A very Harold and Kumar christmas og Paul. Paul var kjempemorsom! ). Nå har mannen nettopp kjørt A til svigermor for her i huset blir det resten av dagen. Vi skal pakke og gjøre leiligheten visningsklar. Når jeg tenker på at vi hadde visning for to uker siden blir jeg litt flau, for er det virkelig mulig at det blir sååå rotete på bare to uker?
Diddles Skrevet 1. februar 2012 #3958 Skrevet 1. februar 2012 Åååå nei Så dumt!! Du har jo litt lenger vei enn meg også, og å gå på asfalt er nok ikke det beste nei.....men det var kjempekos Håper ferie hjelper
^^Belle^^ Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #3959 Skrevet 1. februar 2012 Åååå nei Så dumt!! Du har jo litt lenger vei enn meg også, og å gå på asfalt er nok ikke det beste nei.....men det var kjempekos Håper ferie hjelper Jeg fant ut at jeg har nesten dobbelt så langt å gå, og det ble nok litt for mye for meg. Men jeg tenkte jo at neste gang kan jeg gjerne parkere hos deg? Det var så koselig, så jeg vil jo fortsette å trille sammen. Åh, det skal nok hjelpe kjempemye!
Diddles Skrevet 1. februar 2012 #3960 Skrevet 1. februar 2012 Ja herlighet det kan du jo At jeg ikke tenkte på det da Så gøy at du vil fortsette å trille sammen til trening :happy: Håper dere får masse sol og god temp i Lisboa - det hadde nok gjort underverker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå