Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for fine ord alle sammen. Dere er gode å ha! :klem: Det var til det beste, og forventet etter gårsdagen, at dette skjedde. Selv om hun ikke hadde vondt, hadde hun det ikke godt.

Nå er vi hjemme og A har sovet siden vi kom hjem kl 3. Hun er ikke i form og er kjempesliten etter natten hun hadde stakkar. Ingen feber lenger, men det er nok noe influensagreier hun har fått av mannen for nå begynner jeg å kjenne det også. :gjeiper:

Imorgen er det minnestund, noe jeg gruer meg veldig til. Begravelsen er ikke før neste tirsdag.

Huff, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal ta meg til akkurat nå...det virker så brutalt å gå tilbake til hverdagen med en gang, samtidig som jeg kjenner at det hadde vært lettere å ha en jobb akkurat nå for å få tankene over på noe annet. Heldigvis er mannen hjemme, turen hans ble kansellert. Skulderen hans må virkelig være den beste å gråte på; han vet alltid hva han skal si. :rodmer:

Jeg får benke meg foran dataen med gode serier og en dollypizza i kveld tror jeg, så får shred-en og treningen komme når hverdagen kommer igjen.

Skrevet

Uff kjære deg, kondolerer! :klem:

Huff, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal ta meg til akkurat nå...det virker så brutalt å gå tilbake til hverdagen med en gang, samtidig som jeg kjenner at det hadde vært lettere å ha en jobb akkurat nå for å få tankene over på noe annet.

Kjenner denne følelsen og det er så vanskelig å være oppi noe så tungt selv og se at verden bare går videre som vanlig.

Bestefedrene mine døde med 4 dagers mellomrom og da fikset ikke jeg jobb eller noe som helst før begge begravelsene var overstått. Man trenger litt tid til å bare bearbeide det.

Men etterhvert så er det også godt at alle andre går videre som normalt for til syvende og sist så må man jo videre selv.

Inntil da så får du kose deg med serier, lille A og mannen. Utrolig godt at mannen er hjemme, en skulder å gråte på er fantastisk å ha i sånne situasjoner. :Nikke:

:kose:

Skrevet

Så trist Belle :hug:

I slike stunder kan hverdagen bare vente, du kommer tilbake når du selv er klar :kose: Mannens skuldre er gull verdt når slikt skjer, godt han er hjemme med deg. Godt dere får vært sammen med bestefaren din, jeg var mye med min mormor da morfar døde siden jeg fikk tatt meg tre dager med velferdspermisjon ifbm en helg.

Ta vare på alle de gode minnen i hjerte :klem:

Skrevet

Hei hei :vinke:

Titta innom deg for å se hvordan det gikk med Shred`en, og så ser jeg triste nyheter isteden. Kondolerer så mye Belle! Det er vondt å miste noen som er nær en. Ta vare på hverandre i tiden som kommer, det er det aller viktigste! :klemmer:

Skrevet

:klem: på dere alle sammen! Dere er gode!

A sovnet fint i dag, men våkner titt og ofte. Enten fordi hun har vondt eller fordi hun er tett i nesen. Heldigvis hjelper det å stappe i tutten så sovner hun igjen. Men nå våkner hun vel snart for mat og etterpå er det natta for min del. Mannen min (som ikke har sovet i hele natt) har sovet siden vi kom hjem fra bestefar så det blir nok min tur til å ta nattskift i dag. Like greit egentlig for jeg vet ikke helt om jeg får sove med det første. Litt for mange tanker som svirrer oppi hodet.

I kveld har jeg altså laget middag (makaroni carbonara med kyllingkjøttdeig - man tager hva man haver :gjeiper: ), sett 4 episoder av Revenge (må sees!) og trent første økt i 30 days shred. Jeg klarte ikke å konsentrere meg om noe som helst, så da ble det like godt litt trening på kveldskvisten. Det gikk overraskende greit, selv om cardiodelen var litt hard. Jeg kommer nok til å kjenne det i lårene i morgen ja, men jeg mistenker at jeg ikke tok hardt nok i. Og i mangel på bedre vekter brukte jeg to tutteflasker med vann i. :fnise: Men dette er vel mat for treningsdagboken min tror jeg. :Nikke:

Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen og skal se en episode av Grey's.

Skrevet

Kondolerer :klemmer:

Er trist å miste besteforeldre, spesielt når de kunne levd så mye lenger hadde det ikke vært for sykdom..vet hvordag det føles, da Jeg mistet farmor da hun var 61 etter mange års sykdom, fms to år siden. Ta vare på hverandre denne tiden :klemmer:

Skrevet

Kondolerer :kose:

Utrolig trist når sånt skjer, men når det først skjer så er det greit at det skjer kjapt og uten noe smerte for den som dør... Det er bra du har mannen din hjemme til å trøste deg nå hvertfall :klem:

Skrevet

Nå har jeg lest gjennom nesten hele boken din. Det har vært kjempe gøy å lese fra begynnelsen og helt du fikk jenta de i armene dine, bare på få dager :hoppe: gleder meg til å lese videre om hvordan dere har det nå :) lurer litt på om jeg kan få adr. til bloggen din, og kanskje få legge deg til på facebook slik at jeg kan få se lille jenta de? :sjenert: Så må jeg også få gratulerer dere så masse med A! Selv om det er litt i seneste laget :fnise::kose:

Skrevet

Kondolerer! :klemmer: Bra at din kjære er en så god støtte og at familien står sammen oppi det triste :hjerte:

Skrevet

Blir helt rørt av alle de fine ordene deres, jeg. :rodmer:

Nå har jeg lest gjennom nesten hele boken din. Det har vært kjempe gøy å lese fra begynnelsen og helt du fikk jenta de i armene dine, bare på få dager :hoppe: gleder meg til å lese videre om hvordan dere har det nå :) lurer litt på om jeg kan få adr. til bloggen din, og kanskje få legge deg til på facebook slik at jeg kan få se lille jenta de? :sjenert: Så må jeg også få gratulerer dere så masse med A! Selv om det er litt i seneste laget :fnise::kose:

:overrasket: Hele boken? Du er gal. :fnise: Takk for besøket uansett. :jepp:

Jeg har lagt bloggadressen min i signaturen så det er bare til å ta turen innom. :nigo:

Skrevet (endret)

Blir helt rørt av alle de fine ordene deres, jeg. :rodmer:

:overrasket: Hele boken? Du er gal. :fnise: Takk for besøket uansett. :jepp:

Jeg har lagt bloggadressen min i signaturen så det er bare til å ta turen innom. :nigo:

Bare nesten hele altså :fnise: så ikke helt gal! Derfor fikk jeg ikke lest det om bestemoren din, kondolerer :hjerte: Her kommer jeg og maser om facebook og blogg :( for en nydelig jente dere har :rodmer::klem:

Endret av Poppsilopp
Skrevet

Bare nesten hele altså :fnise: så ikke helt gal! Derfor fikk jeg ikke lest det om bestemoren din, kondolerer :hjerte: Her kommer jeg og maser om facebook og blogg :( for en nydelig jente dere har :rodmer::klem:

Det går helt fint. Det er greit å lese positive og muntre ting når man er deppa også. :jepp:

Åh, takk. :rodmer: Vi synes jo selvsagt det selv. :fnise:

Skrevet

Dagen i dag har vært både fæl og fin. Fæl fordi det var minnestund og fin fordi hele den nære familien var samlet til gråting, latter og mat. Tror bestefar setter veldig stor pris på at han slipper å være alene. Og så har vi jo A da, solstrålen vår. Hun kan virkelig få hvilket som hjerte til å smelte med det nydelige smilet sitt. :rodmer:

Ja, og så er jeg syk da. :forkjola: Har såvidt fått sovet i natt pga. både vonde tanker og feber. I kveld har jeg vært plantet på sofaen under dyna mens mannen har tatt seg av A. :rodmer:

I morgen skal vi i møte i banken før vi skal spise middag ute med mamma, bror og søster. :happy:

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt ein fin dag, tross alt. Det er godt, at dere kan ha det litt godt også, midt oppi alt.

God bedring med den dumme, dumme forkjølelsen :klemmer:

Skrevet

Så typisk at man blir syk midt oppi det hele..håper du får deg litt søvn i natt, og at dere igjen har fin familietid i morgen.

Det er så fint å lese om deg og familien din - du og søsknene dine virker så tette og nære. Beste støtten man kan ha :)

God bedring :klem:

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt ein fin dag, tross alt. Det er godt, at dere kan ha det litt godt også, midt oppi alt.

God bedring med den dumme, dumme forkjølelsen :klemmer:

Det synes jeg er viktig, å kunne kose seg også selv om man har det fælt. :Nikke:

Så typisk at man blir syk midt oppi det hele..håper du får deg litt søvn i natt, og at dere igjen har fin familietid i morgen.

Det er så fint å lese om deg og familien din - du og søsknene dine virker så tette og nære. Beste støtten man kan ha :)

God bedring :klem:

:rodmer: Bror og søster er mine alle beste venner og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle ha gjort uten mamma. :hjerte: Synes jeg er kjempeheldig som har et så nært forhold til familien min. :jepp:

Skrevet

A har fått sin første tann! :hoppendeglad: Ikke rart hun har vært litt ekstra sutrete de siste dagene - selv om det ikke har vært så aller verst da. Man hører jo redselshistorier over alt. :bond:

Skrevet

:hoppe: for første tannebiss!

Og ja, du er kjempeheldig som har et nært forhold ti familien din. :Nikke: Det er ikke alle som er så heldige, så vi får virkelig sette pris på det vi som kan. :)

Stor :klem: til deg!

Skrevet

:hoppe: for første tannebiss!

Og ja, du er kjempeheldig som har et nært forhold ti familien din. :Nikke: Det er ikke alle som er så heldige, så vi får virkelig sette pris på det vi som kan. :)

Stor :klem: til deg!

:sjenert: Det er litt stas altså. Men det er sikkert helt uforståelig for de som ikke har barn selv. :fnise: Gale mammaer, liksom. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...