^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3841 Skrevet 14. januar 2012 Koselig med oppdatering på A :rodmer : Leste om risting på puppene lenger oppe her og holder på å svime av bare med tanken :sprettoy : Du er øm ja? Huff, husker tilbake selv da jeg måtte holde meg på brystvortene hver gang jeg stod i dusjen. :hoppe : Var ikke klar over at dere tenkte på søskenforsøk så raskt! Spennende at vi kanskje kan være :gravid : samtidig! :hoppe : Kanskje vi møtes på Hausken da? ; ) Blir det fryseforsøk på dere i såfall, at dere slipper å gå gjennom medisiner og hele pakken en gang til? Jeg har prøvd å være flink med kosthold også. Totalt har jeg gått ned 10 kg siden september i fjor, og håper å gå ned 3-4 kg til før jeg blir gravid. Så gode nyheter ifht tomten da! :hoppe : Håper megleren har rett : ) Må også si hurra for flinke lille A!! :rodmer : Så bildet av henne som du hadde lagt ut på FB, nydelig er hun :hjerte : Zumba er forresten knallgøy ja, selv om jeg kan skrive under på at jeg heller ikke akkurat er flinkest i klassen :fnise : Godt vi er flere ; ) Fortsatt god helg! :klemmer : Njaaa, vi tenker ihvertfall på det. Mannen min er klar som et egg han. I går sa han til meg at jeg bare måtte si ifra når jeg var klar, så skulle vi ringe sykehuset med én gang. Det blir fryseforsøk ja, har to eggberter på frys (sammen). Er vi skikkelig uheldige tåler de ikke opptiningen og da må vi i gang med uttak og sånt. Selv om fryseforsøk også innebærer medisiner er det jo ikke på langt nær så ille som ved uttak, så vi håper på at det går. Vi fortsetter nok på sykehuset som vi har gjort til nå. 10 kg er jo dødsbra! Skikkelig imponert. Takk. Vi synes jo selvsagt hun er verdens nydeligste. Gratulerer med fine, lille A! Helt nydelig på bildet på FB. :rodmer : Takk.
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #3842 Skrevet 14. januar 2012 Fin dag i dag. :happy: Jeg har skravlet på telefonen med mamma, vi har hatt besøk av kompis og jeg og A har vært på middagsbesøk hos bror og søster. Koselig. Ellers er mannen syk. Mannfluensa. Så nå har jeg to babyer å ta meg av. Ingen planer for kvelden annet enn å slappe av. Men først skal jeg rydde kjøkkenet. På mandag starter jeg 30 days shred. Sånn, der har jeg sagt det.
MellonCollie Skrevet 14. januar 2012 #3843 Skrevet 14. januar 2012 Jeg er litt nysgjerrig på det 30 days shred, altså. Har sansen for Jillian! (jepp, min store guilty pleasure på realityfronten er Biggest Loser! Det gikk på dagtid når jeg var i permisjon med D, og jeg stooorkoste meg! Hahaha!). Men jeg er usikker på om jeg hadde fått til 30 dager i strekk. Hver dag liksom?? Tror jeg er for lat...
Mazilla Skrevet 14. januar 2012 #3844 Skrevet 14. januar 2012 På mandag starter jeg 30 days shred. Sånn, der har jeg sagt det. Yeeeey! (Men.. Hvorfor utsette til mandag det du kan gjøre i morgen? )
Neala Skrevet 14. januar 2012 #3845 Skrevet 14. januar 2012 Yeeeey! (Men.. Hvorfor utsette til mandag det du kan gjøre i morgen? ) ...eller i dag - kvelden er fremdeles ung Hipp hurra for nyydelige A's syv måneder
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #3846 Skrevet 15. januar 2012 Jeg er litt nysgjerrig på det 30 days shred, altså. Har sansen for Jillian! (jepp, min store guilty pleasure på realityfronten er Biggest Loser! Det gikk på dagtid når jeg var i permisjon med D, og jeg stooorkoste meg! Hahaha!). Men jeg er usikker på om jeg hadde fått til 30 dager i strekk. Hver dag liksom?? Tror jeg er for lat... Har sett noen episoder av det selv, jeg, i min tid. Jeg synes det er rart å ikke ha noen hviledager innimellom, men det skal visst være sånn. Yeeeey! (Men.. Hvorfor utsette til mandag det du kan gjøre i morgen? ) ...eller i dag - kvelden er fremdeles ung Hipp hurra for nyydelige A's syv måneder til deg også. --- Nuh er jeg klar. Nå har jeg lagt inn vekt og mål på Roede-klubben (en genial side hvor man kan holde oversikt over alt man spiser, trener osv.) så nå skal det trenes. Jeg starter med 30 days shred i morgen tidlig (da er A mest medgjørlig ) og så er egentlig planen å trene fønk i morgen kveld. Vi får se...
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #3847 Skrevet 15. januar 2012 Tidlig i ettermiddag fikk jeg telefon fra mamma om at vi nok burde besøke bestemor. Hun har blitt kjempedårlig (slim i lungene) og det synger på siste verset for henne. Det var så fælt å se henne ligge der og streve etter å få puste. Vi vet ingenting om hvor lenge dette varer eller om hun kanskje kan kvikne til igjen, men mest sannsynligvis er dette slutten. Bestefar er veldig klar på at han ikke ønsker å ta noen ''extraordinary measures'' (Grey's ) ift. å holde henne i live. Det viktigste for ham er at hun ikke har det vondt. Nå har bestemor vært syk lenge (alzheimers i tillegg til en muskelsykdom hun har hatt hele livet, men som har blitt ille bare de siste par årene), men jeg har alltid trodd at hun kom til å være her mye lenger. Hun er jo bare 77 år. Nå tar jeg kanskje sorgene veldig på forskudd her, men jeg ble bare så utrolig sjokka over å se hvor dårlig fatning hun var i. Bestemor som har vært reservemammaen min siden jeg ble født. ---- Jeg hadde store planer om å starte mitt nye og forbedrede liv i dag, men da jeg fikk slengt dette i fleisen gikk det en faen i meg og jeg har trykt i meg både sjokoladekake, store mengder jegergryte med bacon og Dronning Maud. Mitt nye og forbedrede liv starter i morgen. Ny treningsdagbok.
MellonCollie Skrevet 15. januar 2012 #3848 Skrevet 15. januar 2012 Uff, det er så vondt å se besteforeldrene sine svinne bort.. Jeg har selv vært og besøkt bestefar på sykehuset i dag, så jeg skjønner godt hvordan du har det.. Stor til deg!
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #3851 Skrevet 15. januar 2012 Uff, det er så vondt å se besteforeldrene sine svinne bort.. Jeg har selv vært og besøkt bestefar på sykehuset i dag, så jeg skjønner godt hvordan du har det.. Stor til deg! Det er helt jævlig, rett og slett. Jeg er så heldig å enda ha alle mine fire besteforeldre i live, enn så lenge ihvertfall. Takk for gode jenter!
pusilus Skrevet 15. januar 2012 #3853 Skrevet 15. januar 2012 Du er øm ja? Huff, husker tilbake selv da jeg måtte holde meg på brystvortene hver gang jeg stod i dusjen. Du må´kke snakke, vondt ja. Det er tom så ille at jeg våkner på natten selv om jeg ligger helt i ro. ******** Trist å høre om bestemoren din , og ja det er vondt når man ser at de bare svinne hen. De har jo alltid vært der og man ser liksom ikke for seg livet uten dem
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #3856 Skrevet 16. januar 2012 Da har det skjedd, bestemor er død. Mamma ringte klokken 10 i dag morges og da visste jeg med en gang at det var det som hadde skjedd. Nå sitter vi hos bestefar, alle sammen, og skravler og spiser mat.
MellonCollie Skrevet 16. januar 2012 #3857 Skrevet 16. januar 2012 Fint at dere kan være sammen og ta vare på hverandre... kondolerer så mye.
Diddles Skrevet 16. januar 2012 #3859 Skrevet 16. januar 2012 Uff vennen Jeg er så lei meg på dine vegne Det er vondt vondt å miste noen en er glad i, jeg har bare mormor igjen av mine besteforeldre, så jeg vet Oppi alt det vonde er det godt dere er sammen og støtter opp om hverandre
Mazilla Skrevet 16. januar 2012 #3860 Skrevet 16. januar 2012 Om ikke annet var det vel godt hun slapp å lide mer enn nødvendig, og at dere fikk sett henne igår. Kondolerer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå