^^Belle^^ Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #3741 Skrevet 28. desember 2011 Oi, baby safe feederen var jammen meg en suksess! A satt helt i ro og slurpet i seg to store stykker med tomat. :happy:
Marikke Skrevet 28. desember 2011 #3742 Skrevet 28. desember 2011 Bare innom og oppdaterer meg litt. God jul!!
Teriyaki Skrevet 28. desember 2011 #3743 Skrevet 28. desember 2011 Babysafe er genialt Det skal jeg kjøpe når O blir gammel nok.
^^Belle^^ Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3744 Skrevet 29. desember 2011 Bare innom og oppdaterer meg litt. God jul!! Så koselig med besøk fra deg. God jul til deg også! Babysafe er genialt Det skal jeg kjøpe når O blir gammel nok. Ja, ikke sant? Synes det er gøy at A får smake på ting som hun ellers ikke ville ha smakt, som tomat. Man lager ikke tomatpuré liksom. ---- I natt har A blitt plagd med ett eller annet. Troooor kanskje det var løkringene jeg spiste i går. Heldigvis har det gått fint å bare gi henne pupp så har hun sovnet. Selv om jeg måtte gjøre det sånn ca en million ganger i natt. *gjesp* Puppene mine føles skåltomme akkurat nå. Ingen planer for dagen i dag, men i kveld kommer bestis, kjæresten hennes og bestekompis på besøk. Det er så gøy når folk er hjemme på ferie!
Teriyaki Skrevet 29. desember 2011 #3745 Skrevet 29. desember 2011 Aaah..Magevondt ja, kjenner til den.. :gjeiper: Bare at her tror jeg det var MME som var årsaken. Lurer på om han er litt laktoseintolerant. Ja det er artig når kjente kommer hjem i ferien! Så kos dere masse i kveld.
Mazilla Skrevet 29. desember 2011 #3746 Skrevet 29. desember 2011 Kos dere med besøk i kveld! Kjempekoselig når folk er hjemme på ferie
^^Belle^^ Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3747 Skrevet 30. desember 2011 Det var så koselig med besøk i går. Bestis nr. 2 var også hjemme, pga. uværet som herjet her, så hun slang seg på også. Vi skravlet, så Top Gear og spilte lag-Geni. :happy: I dag har vi vært på middag hos svigermor og lot A være igjen hos dem. Jeg og mannen trenger desperat litt søvn etter den slitsomme jula vi har hatt, og farmor var mer enn villig til å overta for en natt. Jeg savner henne noe helt forferdelig, men jeg må jo innrømme at det er litt deilig også. I morgen skal jeg lage gulrot-whoopie paier til nyttårskvelden. Jeg lagde dem her en dagen, men jeg lagde dem altfor store så de ble helt misformet oppi whoopie pie-brettet mitt. Gode var de da. I morgen kveld skal vi til bestekompisen til mannen. De har to barn, og så kommer broren til kompis også, som har tre barn. Skikkelig baluba med andre ord. De bor i gangavstand, så vi triller A hjem. Tror dere hun blir for kald med kun ullbody og -bukse oppi vognposen dersom vi pakker henne inn i et ullpledd i tillegg? Da slipper vi ihvertfall å kle på henne midt på natta. Nå har jeg og mannen sett Hjelp, vi er i filmbransjen. Kjempesøt film med scener fra byen min. Nå skal vi legge oss i sengen med en god bok og kanskje litt , så snart jeg klarer å rive mannen vekk fra wordfeud.
^^Belle^^ Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3748 Skrevet 30. desember 2011 Æh, å så har jeg jo helt glemt å si at jeg endelig er tilbake på startvekt! Jepp, midt i verste julefråtsingen. *stolt*
Kokos Skrevet 30. desember 2011 #3749 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Æh, å så har jeg jo helt glemt å si at jeg endelig er tilbake på startvekt! Jepp, midt i verste julefråtsingen. *stolt* Det er jo kjempebra! Synes dere er kloke som benytter dere av barnepass når dere har muligheten Bortsett fra at dere selvfølgelig savner A, så er det jo egentlig bare positivt for alle parter. Høres ut som dere har en veldig koselig nyttårsfeiring planlagt :happy: Endret 30. desember 2011 av Kokos
^^Belle^^ Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #3750 Skrevet 1. januar 2012 Det er jo kjempebra! Synes dere er kloke som benytter dere av barnepass når dere har muligheten Bortsett fra at dere selvfølgelig savner A, så er det jo egentlig bare positivt for alle parter. Høres ut som dere har en veldig koselig nyttårsfeiring planlagt :happy: Vi er kjempeheldige som har så mange ivrige barnepassere. Det er vel mest hos meg det ligger. Har en smule separasjonsangst fremdeles. ------------------- Godt nyttår alle sammen og happy 2012! Nyttårsfeiringen var kjempekoselig. Vi hadde lammecarré (karré? jeg vet ikke hva det er engang ) til middag, noe som sikkert er nyyydelig for de som er glad i lam. Jeg forspiste meg heller på ovnsbakte poteter og rotgrønnsaker. A våknet en hel haug ganger i går. Om det var pga rakettene eller fordi hun lå på en fremmed plass vet jeg ikke, men det var så fælt. Jeg hadde tatt meg et par glass musserende (rosé ) og kunne ikke amme henne mens mannen var nede og gjorde i stand flasken. Det var helt forferdelig å høre på den såre gråten hennes vel vitende om at jeg kunne ha trøstet henne hadde jeg bare ikke tatt de glassene. Teit, men sant. Såem...det ble med de glassene og jeg var edru nok til både å kjøre hjem og amme A da vi kom hjem. Egentlig like greit, for det var skikkelig bortoverregn i hele går. Vi har, utrolig nok, nettopp stått opp. A våknet rett over halv 7 og jeg trodde løpet var kjørt. Men hun fikk bare litt mat og lekte litt med dyrene sine oppi senga før hun sovnet igjen. Absolutt ingen planer i dag, og det er deilig! :happy:
LineGourmet Skrevet 1. januar 2012 #3751 Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år Belle! Her plasserte vi lillemann i vogna på kjøkkenet (lengst vekk fra alt bråk), med kjøkkenvifta på Han våknet kun 1 gang rett før 00 og sov da i armene mine til det værste var over 20 min senere. Må si det gikk veldig bra (han våknet selvsagt for pupp senere da, men ikke av rakettene... ) En dag uten planer er ikke meg i mot i dag
Lilywhite Skrevet 1. januar 2012 #3752 Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Så bra at dere hadde en fin kveld i går Og for at du er tilbake på startvekt! Flinkis! Ha en fin slaffedag i dag
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3754 Skrevet 3. januar 2012 Godt nytt år Belle! :nigo : Her plasserte vi lillemann i vogna på kjøkkenet (lengst vekk fra alt bråk), med kjøkkenvifta på :ler : Han våknet kun 1 gang rett før 00 og sov da i armene mine til det værste var over 20 min senere. Må si det gikk veldig bra :jepp : (han våknet selvsagt for pupp senere da, men ikke av rakettene... :fnise : ) En dag uten planer er ikke meg i mot i dag :wink : Godt nyttår til deg også! Det var jo kjempelurt! Det er ihvertfall noe å tenke på til neste år. Vi var jo på besøk og A lå i andre etasje i verdens eldste hus. Hun kunne like godt ha sovet ute. Ikke rart hun våknet da for å si det sånn. :gjeiper: Det var kjempedeilig! Godt nyttår! :klemmer : Så bra at dere hadde en fin kveld i går : ) Og :hoppe : for at du er tilbake på startvekt! : ) Flinkis! Ha en fin slaffedag i dag : ) Godt nyttår! Jeg er SÅ stolt. Ikke det at jeg har gjort så mye for det da, er vel mest A som har gjort jobben for meg. Med så mye vann som hun prakket på meg da hun lå inni magen måtte hun jo gjøre en innsats hun også. Godt nyttår! Liker ikke lam!? :sjokk : Godt nyttår! Jeg liker det som at jeg kan spise det, men det er ikke akkurat noen nytelse. Lammelår som liksom skal være såååååå godt? Ser ikke helt den, jeg.
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3755 Skrevet 3. januar 2012 Slaffedagen var helt uvurderlig! Vi var ikke utenfor huset engang og bestilte til og med pizza fra Dolly (som forresten brukte nesten 3 timer på å levere pizzaen! Vi fikk den gratis da :happy: ). I går var jeg og søster på verdens tammeste shoppingtur. Vi gikk rundt på kjøpesenteret, med hvert vårt gavekort på 1000 kr, og fant ingenting. Det er så typisk at man ikke finner noe som helst når man faktisk har penger til det. Eller, jeg fant en ugleryggsekk og en innedress i velour til A på 50%. Og så kjøpte jeg meg en ny Pierre Robert treningsbh på 50%. Jeg har allerede en fra før av, men den må jeg skrelle både av og på siden puppene mine er blitt så store. Jeg skal nemlig begynne å trene igjen! Jeg begynte jo så smått etter at A var født, men da hadde jeg så vondt i bekkenet og lysken at jeg fort ga opp det prosjektet. Men nå som jeg er friskmeldt og har en treningsbuddy (Diddles ) skal det bli andre boller. Det er vel ikke mest vekten jeg ser på, selv om det hadde vært utrolig digg å gå ned 5 kg til - da skal mannen slutte å snuse har han sagt . Jeg vil vel mest stramme opp siden kroppen min aldeles ikke er den samme selv om vekten sier det. Så på torsdag er det mor og barn-trening. Nå: Basil Mus. :happy:
Muffin! Skrevet 3. januar 2012 #3756 Skrevet 3. januar 2012 Godt nytt år! Høres ut som dere har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring. Så deilig å være tilbake på startvekt da! Og herlig med trening igjen.
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3757 Skrevet 3. januar 2012 Godt nytt år! Høres ut som dere har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring. Så deilig å være tilbake på startvekt da! Og herlig med trening igjen. Godt nyttår! Vi har hatt det kjempefint. Det er kjempeherlig.
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3758 Skrevet 3. januar 2012 Nå har vi bestilt oss tur til Lisboa i én uke, om bare en måned!!! Vi har snakket om dette kjempelenge nå og klarte endelig å bli enige med oss selv om hvor vi ville reise. Åh som jeg gleder meg!
Småkjekset Skrevet 3. januar 2012 #3759 Skrevet 3. januar 2012 Så herlig da! Kjempe misunnelig Hvor i Lisboa dere skal? Er jo så mye flott som er verdt å få med seg
^^Belle^^ Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #3760 Skrevet 4. januar 2012 Så herlig da! Kjempe misunnelig Hvor i Lisboa dere skal? Er jo så mye flott som er verdt å få med seg Åja, det stemmer, dere giftet dere der ikke sant? Har du noen tips? Vi skal bo i Baixa. Og ellers blir det nok sightseeing både her og der. Jeg må bare finne ut hva som er verdt å se først. Skal kjøpe meg guidebok i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå