Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har A begynt å våkne for mat i halv 12-tiden også. :dry: Så fikk hun mat klokken 3 og så tror jeg hun var våken helt frem til klokken 5. :overrasket: Jeg sovnet etter å ha matet henne klokken 3 og klokken halv 5 lå hun fremdeles lys våken i sengen sin og snakket med seg selv. Da tok jeg henne over i vår seng og hun sovnet heldigvis til slutt. Mannen reiste ut på jobb klokken 6 i dag (litt trist, men samtidig kjempegøy at han er de-permittert :nigo: ), da begynte hun å hyle og jeg måtte bysse henne i halvsøvne før jeg kunne gi henne mat. Så våknet hun klokken 8, klokken 9 og klokken 10. Da var det liksom på tide å stå opp. :fnise:

Jeg og mannen fikk litt kalde føtter i går, og bestemte oss for å vente til hun blir 4 måneder med å begynne å gi henne mat. :sjenert: Stakkar A, hun må jo være helt forvirret. :ler: Men da får jeg ihvertfall tid til å pumpe en del isterninger med melk. :tommelsmil:

Det er strålende :sol: ute, så nå skal vi hive oss i bilen og kjøre inn til søster for å gå tur. :briller2: I kveld blir det kvalitetstid med bestis. :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge blir mannen din borte? Sånn type tre uker av og tre uker på? Synes dere er så flinke og sterke som har menn som jobber på f.eks plattformer :klemmer:

Skrevet

Hvor lenge blir mannen din borte? Sånn type tre uker av og tre uker på? Synes dere er så flinke og sterke som har menn som jobber på f.eks plattformer :klemmer:

Han har 2-4 ordning, dvs 2 uker borte og 4 hjemme. Vi har det veldig fint. :happy:

For meg er det helt vanlig, tenker ikke over det engang. Pappa jobbet på båt (av og til 2 måneder borte), så jeg er blitt ganske så vant med det i løpet av oppveksten. Husker enda hvor gøy det var at han var hjemme hele tiden når han først var hjemme, så jeg tror ikke A kommer til å ta så veldig stor skade av det hun heller. Da får man også tid til å savne hverandre litt, noe jeg tror er veldig viktig i et forhold. :jepp:

----

Fine dagen. :happy: Det ble ikke turgåing hos søster, men moussaka- og bollespising. Nesten rake motsetningen. :fnise: Men vi fikk da gått litt tur etterpå. Jeg var på europris og kjøpte kasser (med hjul :hjerte: ) så vi kan pakke klærne til A skikkelig og ikke bare i plastposer. Vi satser jo på at det kommer enda en smårolling som kan bruke klærne igjen. Etterpå puttet jeg A i bæreselen (hun er endelig blitt så stor at hun kan ha beina ut på sidene dersom vi bruker pute under rumpa :hoppe: myyye enklere å få henne til å sitte riktig synes jeg) og gikk først til Living for å se etter julegave til søster og etterpå på kjøpesenteret for å kjøpe en ekstremt forsinket bursdagsgave (18.juli :flau: ) til bestis.

Da vi kom hjem fikk jeg akkurat ryddet stue og kjøkken før A slo seg vrang og fikk en powernap i bæreselen før bestis kom på besøk. A sovnet som en stein klokken 7 og vi har sett Bad Teacher. :hoho: Synes det er litt trist at hun ikke kan være her så lenge, men jeg forstår jo at hun har andre folk å besøke når hun først er hjemme også. Men det er godt å være kveldskosprioriteten da. :rodmer:

I morgen har vi absolutt ingen planer. De sier det skal bli nesten like fint vær i morgen også, så det blir nok en lang trilletur da også. Da får bekken være bekken, for det ser ut som om det blir siste finværsdag på lenge. :regn:

Nå skal jeg legge meg inn i sengen ved siden av verdens nydeligste A med Bridesmaids på dataen. :natti:

Skrevet

Jeg såg deg og A Idag når dere gikk fra kjøpesenteret :lur: Vi parkerte akkurat idet du gikk forbi, tenkte det var litt teit å tute og skremme vettet av både deg og A :ler:

Skrevet

Jeg såg deg og A Idag når dere gikk fra kjøpesenteret :lur: Vi parkerte akkurat idet du gikk forbi, tenkte det var litt teit å tute og skremme vettet av både deg og A :ler:

:redd: Stalker dere oss? :fnise: Jeg hadde uansett musikk på øret, så det er vel heller tvilsomt at jeg hadde hørt noe som helst(med mine andre to babyer: Bose hodetelefonene :hjerte: ). :ler:

----------

Jeg og A har ligget i sengen helt til nå. :sjenert: A var våken fra 7-10 ca, med kanskje noen smålurer innimellom. Hun sovnet endelig i 11-tiden, våknet, fikk pupp og sov med puppen i munnen helt til nå. Nå ligger hun og har en svært lang samtale med dyret i babygymmen. :fnise:

Skrevet

Åh, det hørtes deilig ut! Her står vi opp tidligere og tidligere for hver dag som går.. :Gjesp:

Skrevet

Åh, det hørtes deilig ut! Her står vi opp tidligere og tidligere for hver dag som går.. :Gjesp:

Ja, det var fantastisk deilig. Herlig å føle seg noenlunde uthvilt for en gangs skyld. :hoppe:

---

Nå har jeg pumpet meg. Hele 4 isterninger fikk jeg. :roll: Og det er faktisk det meste jeg har fått ut på lenge. Sørgelige 40 ml. :sukk: Håper den nye pumpen blir bedre. Og så skal jeg prøve å pumpe meg mens A spiser fra den andre puppen. Hun er den eneste som klarer å få igang utdrivningsrefleksen skikkelig.

Jeg har forresten funnet en positiv ting med å amme så mange ganger per natt: jeg har tatt av 1 kg på en uke! :5:

Skrevet

Så herlig at du får sovet litt du også :)

Synes jeg ser ei lita tuppe i ivrig samtale med dyret i babygymmen :hjerte:

Skrevet

Bridesmaids :fnise: Synes den var morsom!

Håper du og A har hatt en kjempefin helg! :klem:

Skrevet

Du har på mystisk vis fallt ut av mine innlegg! *liker ikke*

Innom og oppdaterer meg og ser at dere koser dere masse med A! (selv om hun krever sitt på natta..)

Håper dere har hatt en fin søndag!

:klemmer:

Skrevet (endret)

:vinke:

:popcorn:

Endret av Pingting
Skrevet

Du får kanskje pumpet mer melk om morgenen? Her er det enorm forskjell på morgen og kveld når det gjelder hvor mye jeg får ut...

Hva slags bæresele er det du har nå igjen? Driver og forsker på hva vi skal skaffe oss når snuppa blir for tung for sjalet :jepp:

Skrevet

Så herlig at du får sovet litt du også : )

Synes jeg ser ei lita tuppe i ivrig samtale med dyret i babygymmen :hjerte :

Ja, det er kjempedeilig.

Hun er så fin. :rodmer:

Bridesmaids :fnise : Synes den var morsom!

Håper du og A har hatt en kjempefin helg! :klem :

Ja, den var det. :ler: Liker så godt Kristen Wiig. Synes det var på tide at hun fikk en egen film nå. :jepp:

Det har vi! :hoppendeglad:

Du har på mystisk vis fallt ut av mine innlegg! *liker ikke*

Innom og oppdaterer meg og ser at dere koser dere masse med A! (selv om hun krever sitt på natta..)

Håper dere har hatt en fin søndag!

:klemmer :

Det gjør vi altså. Og selv om hun våkner mye på natta klarer jeg ikke være ''sint'' på henne. Hun er jo så fin. :fnise:

:popcorn:

:klem:

Du får kanskje pumpet mer melk om morgenen? Her er det enorm forskjell på morgen og kveld når det gjelder hvor mye jeg får ut...

Hva slags bæresele er det du har nå igjen? Driver og forsker på hva vi skal skaffe oss når snuppa blir for tung for sjalet :jepp :

Njaaa, det vet jeg ikke. Nå som jeg ammer så mye på natta føles det ihvertfall ikke som om det er noen stor forskjell på morgen og kveld. :vetikke: Men jeg skal prøve å pumpe meg nå når A skal ha mat neste gang. Håper jeg får ut mer da. :jepp:

Vi har Ergo bæreselen. Den er helt fantastisk! :hjerte: Enkel å ta på og god å bære i. Anbefales på det sterkeste! :nigo:

Skrevet

Gjett hvem som hadde 1 stk lys våken baby klokken 4 i natt da. :dry: Og som ikke sovnet før klokken 6 igjen. dobbel- :dry: Men så sov hun helt til klokken 10, så jeg føler meg faktisk i helt grei form allikevel. Det er heller ikke så ille når hun er blid som en solstråle i mørket, og pludrer og smiler hele tiden. :rodmer:

I dag skal vi gå tur til butikken (det tar 15 minutter å gå, med en monsteroppoverbakke som ikke ligner grisen :trene: ) i gråværet. Jeg er faktisk så glad i regntrekket til Bugabooen at jeg synes det er gøy å gå tur i regnet. Rar? Neeeeida. :fnise: Men jeg sliter litt med bekkenet altså. Nå føles det mer og mer som da jeg var gravid. :grine: Så neste gang A ligger under babygymen skal jeg legge meg på gulvet sammen med henne og ta øvelsene jeg fikk av fysio. *ta seg selv i nakken*

Ellers ingen planer i dag. Jeg håperhåperhåperhåper Mistborn-bøkene kommer i postkassen i dag, da blir det lesing for alle penga. Ellers blir det vel litt husarbeid. Jeg har store planer om å rydde i rotekommoden vi har på rommet. Den er stappfull i bøker, DVDer og rot. :ler: Vi skal få inn en bokhylle i stua, og da må jeg jo finne frem bøkene som skal stå der. Og så skal jeg finne alle Disneyene mine. De ligger nedi der de også en plass.

Skrevet

:rulle: <--- det er meg etter å ha spist altfor mye middag. :daane: Laget falafel for første gang i dag og det ble bare SÅ godt. :sikle:

Den ene Mistborn-boken kom i posten i dag forresten. Selvsagt var det treern og ikke toern. :dry: Jeg ble så sur at jeg ikke gidda å ta den med opp fra bilen engang. :krangle::fnise:

Skrevet

I dag var A ''bare'' våken fra 5 til halv 7. :daane: At det går an å være så blid så tidlig. :fnise: Heldigvis sovnet hun igjen, og sov av og på til klokken 10. :nigo:

I dag kommer søster og mamma på besøk for å spise middag. Etterpå skal vi på babysvømming. :hoppe: Synes det er greit å ikke være alene, og heldigvis kunne søster være med i bassenget. Mamma blir mest sannsynligvis bare med på bassengkanten. :Nikke:

Nå teller jeg minuttene til postmannen kommer, forhåpentligvis med boken min. *krysser fingre og tær*

Skrevet

Kom boka idag? :fnise:

:snurt: Nei. :sur: Aaarg, jeg hater å gå og vente på sånne ting. :fnise:

Skrevet

Kjipt å vente sånn. Men satser på at du har kost deg med familien og babysvømming i dag. :)

Skrevet

Kjipt å vente sånn. Men satser på at du har kost deg med familien og babysvømming i dag. :)

Veldig kjipt. :gjeiper: Da får vi bare krysse fingrene for at den kommer i morgen. :jepp:

Vi hadde det kjempekoselig. A har vært i storform i hele dag. Det er så deilig å se henne smilende og blid så sent på dagen (etter klokken 5). Det skjer nesten aldri. Hun har faktisk vært våken fra klokken halv 4 til 8 i dag. :overrasket: Men så var hun til gjengjeld supertrøtt på svømmingen da, og stirret bare apatisk rundt seg. :natti::fnise:

I morgen er det barseltreff igjen. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...