Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som dere også storkoser dere : ) Synes tiden går så utrolig fort, glad det er leeenge igjen av permisjonen!

Babykino var en lur greie! Jeg var på det et par ganger med D, men nå i sommer har de hatt ferie. Men må sjekke om det er startet opp med forestillinger igjen...

Det gjør vi. :Nikke: Det er en stund igjen ja, men tiden flyr jo avgårde. Snart er A konfirmant liksom. :fnise:

Det var første babykino etter sommerferien forrige uke her i byen ihvertfall. :jepp:

:fnise : Lille grynet :rodmer : Må si meg enig i at hun er supersøt, mulig jeg er litt inhabil når det kommer til å uttale meg om den saken men skitt au :ler :

Slo hun seg helt vrang etter jeg gikk? Jeg ante tendensene hos Liten, det var derfor jeg gikk - klok av skade :hoho : Når vi gikk var hun strålende fornøyd med å se på skyggene i taket på vogna, så jeg rakk å pile innom Vero Moda og kjøpe meg ei bukse :hoppe : Idet jeg satte henne i bilen sluknet hun på to nanosekund - god timing :tommelopp : Tror nok de fleste kjenner seg igjen i sånne episoder med vrang baby, jeg har ihvertfall aldri tenkt at folk er dårlige mødre selv om ungen protesterer :kose: Det er jo ikke SÅ forbaska lett å vite hva de vil når de ikke kan snakke :fnise: Det blir heldigvis lettere ; )

:fnise: Vi er vel alle inhabile når det gjelder våre søte små. :rodmer:

Huff, ja. Hun strittet i mot søvnen i nærmere en time før hun roet seg. :roll: Problemet mitt er at jeg er nødt til å roe henne før jeg går, for det er ikke en selvfølge at hun roer seg i vogna selv om den triller. Og dersom jeg hadde funnet på å sette henne i bilstolen når hun var i det humøret: :redd: . Hun liker jo ikke å kjøre bil særlig godt, så da hadde hun vel skreket som om jeg hadde prøvd å drepe henne. :ler: Men det gikk da til slutt. Hun gir alltid opp, selv om det kan ta litt tid. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter den laaaange middagshvilen jeg hadde i går, dukket det opp energi nesten ingenstedsfra og jeg fikk ryddet og vasket både stue og kjøkken klokken 10 på kvelden. :fnise:

Jeg prøvde forresten Diddles tips om å mate A når jeg legger meg (uten å vekke henne - jeg blir litt :klaske: over at jeg ikke har tenkt på det selv egentlig. Det burde jo være så obvious :sjenert: ), og da sov hun til klokken 4. :hoppe: Etter det fikk hun mat klokken halv 7 og sov igjen til klokken halv 9. :nigo:

Ingen planer for dagen, men i kveld skal vi på spillkveld hos vennepar som har J på halvannen måned. Han er så liiiiten (A har aldri vært så liten. Noensinne :fnise: ) og fin. :rodmer:

Skrevet

Så bra det hjalp :hoppendeglad:

Må bare :daane: litt over deg som vasker gulvet klokka 10 om kvelden! Jeg er imponert :jepp: Kveldene ligger jeg som et slakt i sofaen :ler:

Skrevet

...og her sitter jeg uten barn og likevel som et slakt i sofaen i en rotete leilighet... :sjenert::ler:

Skrevet

...og her sitter jeg uten barn og likevel som et slakt i sofaen i en rotete leilighet... :sjenert::ler:

:fnise: Kjenner meg altfor godt igjen!

Har for eksempel hørt at det blir så mye mer klesvask når man får barn, og jeg sliter med å få tid til å vaske klær nå når vi bare er to. :sjenert:

Skrevet

Så bra det hjalp :hoppendeglad :

Må bare :daane : litt over deg som vasker gulvet klokka 10 om kvelden! Jeg er imponert :jepp : Kveldene ligger jeg som et slakt i sofaen :ler :

Sånn er det hos også til vanlig altså. Vet ikke helt hvor jeg fikk energien min fra, jeg. :klo::ler:

...og her sitter jeg uten barn og likevel som et slakt i sofaen i en rotete leilighet... :sjenert : :ler :

:fnise:

:fnise : Kjenner meg altfor godt igjen!

Har for eksempel hørt at det blir så mye mer klesvask når man får barn, og jeg sliter med å få tid til å vaske klær nå når vi bare er to. :sjenert :

Oh yes, mer klesvask blir det definitivt. Særlig dersom du får en som gulper hele tiden. :gjeiper: Her går det minst en body til dagen.

Men vi hadde samme problemet før vi også altså. Nå er det nesten bare A sine klær som vaskes, mens vaskerommet blir fullere og fullere med våre klær. :fnise:

-----------------

Bakefredag. :happy: Har bakt disse. Det er første gangen jeg prøver meg på søtt/salt-komboen, og jeg håper de blir vellykkede. Deigen luktet ihvertfall helt himmelsk. :sikle: Kommer nok på bloggen min også. :jepp:

Skrevet

De kjeksene så nydelig ut :sikle:

Ang. klesvask, jeg sliter fremdeles med å ta igjen etter ferien vi kom hjem fra for to uker siden og vi fikk vasket litt under veis også :fnise:

Skrevet

De kjeksene så nydelig ut :sikle:

Ang. klesvask, jeg sliter fremdeles med å ta igjen etter ferien vi kom hjem fra for to uker siden og vi fikk vasket litt under veis også :fnise:

De var kjempegode. :jepp:

:ler: Her føles det nesten som om klesvasken vår når opp til taket på vaskerommet. :gjeiper:

Skrevet

Fine dagen i går. :happy: Kjeksene ble knallgode. Søtt/salt-komboen skal prøves ut flere ganger ihvertfall. :Nikke:

Da det nærmet seg leggetid for A i går kveld stappet vi henne i vognen og trillet opp til vennepar og spillkveld. Hun våknet selvsagt da vi kom opp og vognen stod i ro ( :roll: ), men hun sovnet heldigvis greit til slutt.

Vi spilte Vett og Vedding (kjempegøy :nigo: ), drakk vin (min første sup alkohol på over et år - trenger jeg å si at jeg ble småbrisen på ett glass? :fnise: ) og skravlet i vei. Veldig koselig.

Vi trillet hjem i halv 1-tiden, A fikk MME og sov til klokken halv 7. Etter det fikk hun mat og sov til klokken 9 igjen. Da tok mannen henne og jeg fikk sove helt til klokken halv 12. :daane: Det var så deilig! Men nå kjenner jeg at jeg er trøtt igjen. Tror nok jeg har sovet litt for mye i natt. Luksusproblem. :ler:

Ingen store planer for dagen. Det er visstnok storkamp i dag. Mannens lag mot brors lag. :ler: Så bror kommer på besøk for å se kampen. Min eneste plan for dagen er å slappe av og å bade A når kvelden nærmer seg. :ler:

Skrevet

Det virker som dere har herlig dager med lille A :strix:

Kveld med gode venner er bare konge!

Skrevet

Det virker som dere har herlig dager med lille A :strix:

Kveld med gode venner er bare konge!

Det er kjempekoselig. :jepp: Synes det er viktig å komme seg ut litt også, selv om det vi har mest lyst til er å bure oss inne og bare kose med A. :fnise:

Skrevet

Åååårh, kjeks! :sikle:

Som den introverten jeg er, kan jeg så alt for godt skjønne ønsket om å bure seg inne med den nusselige, lille. Synes det er fornuftig at dere kommer dere ut, da. :)

Skrevet

Åååårh, kjeks! :sikle:

Som den introverten jeg er, kan jeg så alt for godt skjønne ønsket om å bure seg inne med den nusselige, lille. Synes det er fornuftig at dere kommer dere ut, da. :)

:sikle: De ble knallgode, men ikke på langt nær så sunne som dine. :hoho:

:fnise: Godt det er flere av oss.

----------

Rolig dag i dag. Jeg var på trening da, men det er det eneste jeg har gjort i dag, sånn utenom å knaske cowboykjeks, lese Mistborn (som er så fantastisk bra! Anbefales! :jepp: ) og kose med A. Hun er blitt så flink til å underholde seg selv nå, så hun kan ligge i flere timer under babygymen og blir irritert når vi forstyrrer henne. :fnise:

Nå dro mannen nettopp på fotballkamp og jeg skal fortsette å lese Mistborn og kose med A (når hun er lei av å ligge under babygymen selvsagt :ler: ). Tenkte å prøve meg på risotto med sprøstekt kylling til middag i dag. :sikle: Jeg har aldri smakt risotto før, så jeg kjøpte sånn ferdigpakkegreier med 4 oster-smak. Håper den er god.

Skrevet

Kjenner det er på tide å tenke på middag, munnen går i vann når jeg leser om kjeks og kylling :)

Skrevet

Det høres ut som en finfin helg med sosial lørdag og slapp søndag. :nigo:

Skrevet

Kjenner det er på tide å tenke på middag, munnen går i vann når jeg leser om kjeks og kylling :)

:sikle: Det ble veldig godt, bortsett fra risottoen da. Den smakte høgg. :gjeiper:

Det høres ut som en finfin helg med sosial lørdag og slapp søndag. :nigo:

:hoppendeglad: Kjempefin!

Skrevet

I dag er det nøyaktig ett år siden denne lyste mot meg:

260910.jpg

:grine: :grine: :grine: Husker enda den følelsen jeg fikk da testen ble positiv. :grine:

Sånn ellers skal denne dagen feires med kos og atter kos. Været ute er mildt sagt stygt, så det blir nok en innedag på oss i dag. :happy:

Skrevet

:hjerte:

Og nå har du den nydelige jenta di! :rodmer:

Gratulerer med 1 års-lykkedag og kos dere masse! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...