^^Belle^^ Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3322 Skrevet 20. september 2011 A er nydelig! Helt enig. ------------ Tilbake fra frisøren og det var DEILIG! Det har endelig kommet en 100% grønn frisør (som bare bruker økologiske produkter uten noen som helst uhumskheter) her i byen og jeg er kjempefornøyd. Nå skal vi slappe av resten av dagen før vi skal på babysvømming i kveld. :happy:
Diddles Skrevet 20. september 2011 #3323 Skrevet 20. september 2011 I sentrum?? Det hørtes intressant ut Jeg har eksem i hodebunnen, så noe sånn hadde sikkert vært gull å prøve for meg også! Dyrt i forhold til "vanlig" frisør? Kos dere på babysvømming ikveld!
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3324 Skrevet 20. september 2011 I sentrum?? Det hørtes intressant ut Jeg har eksem i hodebunnen, så noe sånn hadde sikkert vært gull å prøve for meg også! Dyrt i forhold til "vanlig" frisør? Kos dere på babysvømming ikveld! Jepp. Rett overfor det nye hotellet, der med kinoen og filmutleien. Jeg har selv psoriasis og veldig tørr hodebunn, så jeg kan rett og slett ikke bruke hva som helst av produkter. Jeg måtte jo google hvilken shampoo og balsam hun brukte på meg, for alle vet jo at netthandling er billigere enn frisørhandling, og fant denne siden. Zenztherapy Patchouli brukte hun på meg, som visstnok skulle hjelpe mot både psoriasis, tørr hodebunn og hårtap. Kjempebillig for skikkelige produkter synes jeg, og frakten var ikke ille den heller. Jeg betalte 600 kroner for vask og klipp. Det er vel rundt der det ligger på vanlige frisørsalonger også? (Forrige gang jeg klipte meg gikk jeg til en utlendingssalong og betalte 200 kr... ) Jeg er uansett villig til å betale et par hundrelapper mer for produkter jeg tåler.
Lucky? Skrevet 21. september 2011 #3325 Skrevet 21. september 2011 Så deilig med en klipp og herlig med en frisør du er fornøyd med Skulle vært en tur å stusset litt på dette hodet snart også Ha en deilig dag, håper A sover litt lenger i dag
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3326 Skrevet 21. september 2011 I dag ville A stå opp klokken halv 8. Ikke så verst det altså (det var da bare 2 gangen hun våknet i natt ), men jeg er glad jeg har en baby som kan ligge å pludre i sengen sin alene mens jeg halvsover. Etter litt halvsoving i sengen (meg), sto jeg opp...og A sovnet. Da hun våknet gikk vi til byen på babykino. Det var kjempekoselig (selv om A var overtrøtt og småsutrete). Etterpå dro de tre av oss fra barselgruppen som var på kino på café, og no more sutre-A. Hun sjarmerte alle sammen med det nydelige smilet sitt. Nå kommer bror straks på besøk, og ellers blir det bare avslappings resten av kvelden. :happy:
pusilus Skrevet 21. september 2011 #3327 Skrevet 21. september 2011 Høres ut som en fabelaktig dag Belle
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3328 Skrevet 21. september 2011 Høres ut som en fabelaktig dag Belle Det var det. --------- Jeg glemte jo å nevne det aller viktigste: A hadde sitt første dykk i går! Hun var så utrolig flink!
Sushi Skrevet 21. september 2011 #3329 Skrevet 21. september 2011 Dykking er kjempegøy Bare elsker ansiktsuttrykket på de små når de kommer opp!
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3330 Skrevet 21. september 2011 Dykking er kjempegøy Bare elsker ansiktsuttrykket på de små når de kommer opp! Det er helt priceless. Gleder meg til vi skal sende henne frem og tilbake mellom oss, under vann. ------------ Nå har jeg kjøpt årets første julegaver.
Kokos Skrevet 21. september 2011 #3331 Skrevet 21. september 2011 Nå har jeg kjøpt årets første julegaver. Åh, så flink du er! Deilig å være tidlig ute, og tidlig ferdig, med julegaver!
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3332 Skrevet 21. september 2011 Åh, så flink du er! Deilig å være tidlig ute, og tidlig ferdig, med julegaver! For én gangs skyld. Jeg er alltid supersent ute, men i år har vi jo A som krever sitt, så da tenkte jeg at jeg like greit kunne begynne tidlig.
Diddles Skrevet 21. september 2011 #3333 Skrevet 21. september 2011 Jeg har også kjøpt en julegave Tidligere har jeg vært flink å lage julegaver, godteri, lys og såper....et år tovet jeg ullhjerter og festet på alle sine julegaver Kan vel trygt si at det blir det ikke noe av i år Utfordringen for meg er alltid å begrense meg, jeg har alltid lyst å gi mer enn "avtalt pris" og ender med å gå inn i jula som en fattiglus
Muffin! Skrevet 22. september 2011 #3334 Skrevet 22. september 2011 Høres ut som du nyter permisjonstiden. Moro at A er så flink til å bade og dykke da.
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3335 Skrevet 22. september 2011 Jeg har også kjøpt en julegave Tidligere har jeg vært flink å lage julegaver, godteri, lys og såper....et år tovet jeg ullhjerter og festet på alle sine julegaver Kan vel trygt si at det blir det ikke noe av i år Utfordringen for meg er alltid å begrense meg, jeg har alltid lyst å gi mer enn "avtalt pris" og ender med å gå inn i jula som en fattiglus Oi, så flink er ikke jeg. Men jeg har faktisk tenkt på å kanskje lage noe godt til de typiske jeg-har-alt-mangler-ingenting-folkene. Jeg også er sånn. Jeg synes (nesten) det er gøyere å gi gaver enn å få. :gjeiper: Høres ut som du nyter permisjonstiden. Moro at A er så flink til å bade og dykke da. Det gjør jeg! Akkurat nå gruer jeg meg skikkelig til å begynne å jobbe igjen... Men det forandrer seg sikkert når det nærmer seg. Håper det ihvertfall.
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3336 Skrevet 22. september 2011 Fin dag i dag. :happy: Den begynte blant annet med at A sov fra 2 til 7 i dag morges. Vi møtte Diddles og Liten på café. Kjempekos. Syntes først det var litt skummelt å skulle møte noen her inne fra, men det gikk jo kjempefint. Da vi kom hjem, kollapset både jeg og A i sengen (A var så trøtt, men hun NEKTET å sove på caféen, og strittet i mot i nærmere en time før jeg fant ut at det var på tide å gå ) og sov i 2,5 time. Nå skal jeg straks prøve å legge A, før jeg er nødt til å rydde litt her. Hvordan kan det bli så rotete når det var helt shinet for bare noen dager siden?
Diddles Skrevet 22. september 2011 #3337 Skrevet 22. september 2011 veldig kos å treffe deg også!! Hadde det veldig koselig Gjentar det gjerne Og A er jo enda søtere i virkeligheten enn på bilder Skjønner du er stolt av henne Det var befriende å møte noen med en baby som oppfører seg ganske identisk med Liten Er litt smålei av de som hele tiden må skryte over hvor mye babyen deres sover, at det bare er å legge de fra seg osv osv Sånne babyer tror jeg nemlig ikke finnes De er ikke sånn HELE tida ihvertfall!! Liten har forresten vært grei stort sett hele dagen idag, tror hun likte seg på cafè ikke rart det, der fikk hun jo se på tv! Tv-slaven min Somregel er det mye mer gryling og sutring enn det var idag, så det var litt deilig Trenger noen sånne dager innimellom!!!
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3338 Skrevet 22. september 2011 veldig kos å treffe deg også!! Hadde det veldig koselig Gjentar det gjerne Og A er jo enda søtere i virkeligheten enn på bilder Skjønner du er stolt av henne Det var befriende å møte noen med en baby som oppfører seg ganske identisk med Liten Er litt smålei av de som hele tiden må skryte over hvor mye babyen deres sover, at det bare er å legge de fra seg osv osv Sånne babyer tror jeg nemlig ikke finnes De er ikke sånn HELE tida ihvertfall!! Liten har forresten vært grei stort sett hele dagen idag, tror hun likte seg på cafè ikke rart det, der fikk hun jo se på tv! Tv-slaven min Somregel er det mye mer gryling og sutring enn det var idag, så det var litt deilig Trenger noen sånne dager innimellom!!! Det var godt du likte deg. Takk. Vi synes jo selvsagt hun er kjempefin. (Og så må jeg jo si at Liten bare er supersøt! Lille grynet. ) Jeg kjenner følelsen altså. De på barselgruppen har sjelden sånne episoder som jeg hadde i dag (etter at du hadde gått), og jeg føler meg av og til litt teit og tenker at de kanskje tenker at jeg er en skikkelig dårlig mor som ikke klarer å roe datteren min... Jeg håper ihvertfall at de ikke tenker sånn. Jeg tenker jo ikke sånn dersom noen andre har det samme problemet ihvertfall. Så deilig med rolig-Liten da. Du får være med flere ganger. Og ja, det er veldig deilig å ha sånne dager innimellom. Jeg nyter det hver eneste gang hun sovner uten at vi har en mental drakamp på en halvtime først.
MellonCollie Skrevet 22. september 2011 #3339 Skrevet 22. september 2011 Høres ut som dere også storkoser dere Synes tiden går så utrolig fort, glad det er leeenge igjen av permisjonen! Babykino var en lur greie! Jeg var på det et par ganger med D, men nå i sommer har de hatt ferie. Men må sjekke om det er startet opp med forestillinger igjen...
Diddles Skrevet 22. september 2011 #3340 Skrevet 22. september 2011 Det var godt du likte deg. Takk. Vi synes jo selvsagt hun er kjempefin. (Og så må jeg jo si at Liten bare er supersøt! Lille grynet. ) Jeg kjenner følelsen altså. De på barselgruppen har sjelden sånne episoder som jeg hadde i dag (etter at du hadde gått), og jeg føler meg av og til litt teit og tenker at de kanskje tenker at jeg er en skikkelig dårlig mor som ikke klarer å roe datteren min... Jeg håper ihvertfall at de ikke tenker sånn. Jeg tenker jo ikke sånn dersom noen andre har det samme problemet ihvertfall. Så deilig med rolig-Liten da. Du får være med flere ganger. Og ja, det er veldig deilig å ha sånne dager innimellom. Jeg nyter det hver eneste gang hun sovner uten at vi har en mental drakamp på en halvtime først. Lille grynet Må si meg enig i at hun er supersøt, mulig jeg er litt inhabil når det kommer til å uttale meg om den saken men skitt au Slo hun seg helt vrang etter jeg gikk? Jeg ante tendensene hos Liten, det var derfor jeg gikk - klok av skade Når vi gikk var hun strålende fornøyd med å se på skyggene i taket på vogna, så jeg rakk å pile innom Vero Moda og kjøpe meg ei bukse Idet jeg satte henne i bilen sluknet hun på to nanosekund - god timing Tror nok de fleste kjenner seg igjen i sånne episoder med vrang baby, jeg har ihvertfall aldri tenkt at folk er dårlige mødre selv om ungen protesterer Det er jo ikke SÅ forbaska lett å vite hva de vil når de ikke kan snakke Det blir heldigvis lettere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå