Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos fysio. Jeg så ikke så aller verst ut sa han, men jeg fikk forbud mot å gå lenger enn en time (det er da jeg begynner å kjenne det i symfysen som regel) og å gjøre noe som helst som gjør at jeg får vondt i lysken. Da skulle jeg stoppe opp og ta is på det med en gang. Ikke så praktisk kanskje... :gjeiper: :fnise: Han synes det er kjempebra at jeg trener, men ikke mer enn to ganger i uken. Tror egentlig ikke det er fare for det akkurat. :ler:

Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal møte vanngymdamene på café. :kaffekopp:

Senere i dag skal vi hjelpe bror med å levere sin bil på skraphandelen, hente vår nye bil og så skal han få vår gamle. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:daane: :daane: :daane: Det er sooool ute!!! :sol: Så nå skal jeg ta A med ut i vogna og gå laaang tur. Eller, ikke lenger enn en time da/til jeg kjenner noe i symfysen. Hipp hurra! :happy:
Skrevet

:daane: :daane: :daane: Det er sooool ute!!! :sol: Så nå skal jeg ta A med ut i vogna og gå laaang tur. Eller, ikke lenger enn en time da/til jeg kjenner noe i symfysen. Hipp hurra! :happy:

Koselig! Deilig med soool :strix:

Skrevet

Koselig! Deilig med soool :strix:

Ja, fy søren det var deilig. Det trengte jeg altså, litt solterapi mener jeg. *aaaah* Har vært så trøtt i det siste, men det er ingenting som løfter humøret mitt så mye som en skyfri himmel og frisk høstluft. :hjerte:

Jeg gikk i en time og det var dessverre litt for mye. :dry: Håper egentlig ikke det blir fint vær i morgen, for fysio sa at jeg måtte slappe av dagen derpå dersom jeg skulle få vondt. :sjenert:

Nå har jeg og A vært på middagsbesøk hos søster. Kos. :happy: Nå tror jeg hun har sovnet, etter det som må være det mest vellykkede badet i As levetid. :fnise: Vi fikk i hjemmelekse fra babysvømmingen å tømme vann over hodet på babyene, så jeg fant ut at jeg bare skulle sette A oppi baljen i stedet for å legge henne nedi. Det var jo en braksuksess. Hun elsket det, og lagde ikke en grimase engang da jeg helte vann over hodet hennes uttallige ganger. Den der ikke-puste-refleksen har hun ihvertfall. :ler:

Nå skal jeg legge meg i sengen ved siden av A og kose meg med en tv-serie eller fem. Mannen er i nabobyen på fotballkamp, så vi har huset for oss selv. Natta! :natti:

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :hoppe: Snille dere er som gir den gamle til broren din.

Det hørtes deilig ut med en tur i sola. :sol: Og så bra at A var flink til å gjøre hjemmeleksen sin. :fnise:

Skrevet

Sløv dag i dag, gitt. :sovne: Jeg og A skulle egentlig gå tur for å se mannen spille kamp, men så sovna vi fra det begge to og våknet ikke før han kom hjem. :fnise: Deilig å få sove litt da. Jeg er så utrolig sliten for tiden at jeg hadde et aldri så lite sammenbrudd i dag morges fordi mannen var så teit og bare sov. :sjenert: De siste 3-4 ukene nå har hun jo begynt å våkne hver andre/tredje time, noe som innebærer at jeg får maks 2,5 time sammenhengende søvn. Jeg vet jo at jeg ikke har det så veldig ille i forhold til mange andre, men jeg må innrømme at det er hardt når jeg er vant til å få mine 5-6 timer. :sjenert: Vi gav henne MME en kveld også, fordi jeg var så teit og glemte ut at hun ikke tåler kål og hadde gift i puppene. :gjeiper: Vi håpte jo at det skulle hjelpe på søvnen, men neida, hun våknet akkurat som vanlig. Så nå gleder jeg meg bare til å begynne med grøt. Hun blir jo ikke like mett av bare morsmelk nå som hun gjorde før, så jeg tror vi skal begynne med grøt om 2-3 uker. :jepp: Helsesøster sa ihvertfall at det ikke gjorde noe om vi begynte 1-2 uker før hun blir 4 måneder.

Huff, dette ble rotete. *trøtt*

Oi, jeg må bare tipse om den nyeste X-men filmensom jeg så i går. Den var så bra! :hoppendeglad:

Nå skal vi bare koooose oss resten av kvelden, med fotballkamp (mannen og A :fnise: - hun elsker å se fotball på tv) og en god bok (meg).

Skrevet

Det er ikke bare bare å gå for lenge uten sammenhengende søvn :Gjesp: Jeg mistet jo omtrent evnen til å snakke rent, bare snøvlet :overrasket: Så nå sender kjære meg i seng hver gang han merker tendensene, så sover jeg noen timer sammen med Liten :hjerte:

Du får sende mannen på tur med A i vogna, sånn at du får sove skikkelig et par timer :klemmer:

Har du fått "klarsignal" på grøt du? Her sa HS vi skulle vente til hun er 6 mnd, så lenge hun legger fint på seg...For all del, vi styrer det jo selv, det er jo ikke HS som bestemmer :fnise: Men tror vi drøyer det litt til, hun sover stort sett greit på natta igjen nå, her er det mer innsovningen som er utfordringen :sjenert: For å si det sånn, så har vi IKKE fått en baby som sovner om vi legger henne våken men trøtt ned i vogga :roll:

MME har ikke vi heller erfaring med at hun sover noe lenger på, ganske likt som MM vil jeg si...jeg gleder meg også til vi skal begynne med annen mat, både for å få mer søvn og fordi jeg gleder meg sånn til å lage babymat :hoppendeglad: Har bestilt meg oppskriftsbøker som skal leses fra perm til perm når de dumper nedi postkassa :nigo:

Kos deg med boka di, her blir det "Skal vi danse", QuizDan og en gigantisk skål med sjokolade :sikle:

Skrevet

Vi har fått samme råd som Diddles angående grøt, men jeg gleder meg veldig til å begynne litt og forhåpentligvis få litt mer søvn, så jeg tenker vi begynner å introdusere smaksporsjoner når S har passert 5 måneder.

:Gjesp: Mange trøtte tryner her i dag gitt! :fnise:

Skrevet

Så rart at de ulike helsesøstrene sier så mye forskjellig. :klo: Altså, jeg vet jo at de sier man skal begynne med grøt mellom 4 og 6 måneder, men da vi spurte om når vi kunne begynne med grøt til A sa hun at vi helst burde vente til hun er 4 måneder, men at det ikke gjorde noe om vi startet 1-2 uker før heller. :vetikke: Jeg tror vi begynner så smått rett før hun bikker 4 måneder. :Nikke:

Diddles: Hvilke bøker er det du har bestilt? Jeg vil også ha! :jepp:

-------

Fiiine dagen i dag. :happy: Mannen tok A i dag morges så jeg fikk sove en time til. Det er rart hvor mye en time kan utgjøre på både humør og energi altså. :fnise:

Vi tok oss en tur innom boligmessa som er her i byen i helgen. Gøy å titte rundt omkring altså.

Da vi kom hjem lagde mannen middag til oss mens jeg vasket badet og etterpå tok jeg A med meg inn i sengen for en velfortjent middagshvil. Deilig. :nigo:

Bonustrack: jeg elsker Michael McIntyre. Jeg elsker Top Gear. Hva er vel da bedre enn Michael McIntyre Top Gear? :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg har bestilt "Lettlaget Barnemat" av Margit Vea, og så er jeg på jakt etter en til som jeg har glemt navnet på (:fnise:) Gleder meg masse til å begynne å lage mat til henne; forskjellige sorter grøt, fruktpurèer og etterhvert middag :hoppe: Mye bedre på smak og sunnere :nigo:

Godt du får deg litt ekstra søvn :kose: Jeg har hatt en sånn dag idag jeg også, sov både i ettermiddag og nå når Liten la seg :sove: Deilig!!!

Skrevet

Sjekk ut nettsiden til Margit Vea også; Barnemat.com :nigo:

Skrevet

Oi, takk. Der skal jeg innom. Har lyst til å lage hjemmelaget barnemat jeg også. Jeg har jo fått meg så fin foodprocessor. :fnise:

----

Nå leste jeg nettopp i prøverdagboken min, den dagen jeg testet positivt med A. :grine::rodmer:

Skrevet

I dag ville A stå opp klokken halv 7. :daane: Det er første gang hun ikke har villet sovne igjen etter å ha våknet rundt den tiden der. Jeg tok henne opp i sengen vår, og der lå hun jammen meg og skravla med seg selv i to timer mens jeg halvsov ved siden av henne. Hun sovnet til slutt, så jeg fikk meg ihvertfall en times sammenhengende søvn etter det. :gjeiper: Trøtt i dag ja. :natti:

Nå skal jeg snart til fysio, og etterpå skal jeg handle inn til tapas. Fikk så lyst til å lage det til oss, så får vi se om det blir i dag eller i morgen. :jepp:

Nå: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

Åh, så herlig å se tilbake i dagboken på den dagen! :rodmer: Håper jeg får den opplevelsen snart jeg også :)

Tapas er herlig! :spise: Kos dere :)

Skrevet

Åh, så herlig å se tilbake i dagboken på den dagen! :rodmer: Håper jeg får den opplevelsen snart jeg også :)

Tapas er herlig! :spise: Kos dere :)

Det gjør du nok. :klem: Jeg krysser fingrene for en Argentina-baby jeg. :nigo:

:kaffekopp:

Kos dere med tapas i dag (eller i morgen)! :)

Det ble i dag. :jepp:

----

Tapas i dag. :sikle:

I morgen skal jeg til frisøren. :hoppendeglad: Det skal bli kjempedeilig, selv om jeg egentlig bare skal stusse det og lage litt sveis på panneluggen. Og så er det jo babysvømming i morgen. :nigo:

Skrevet

Tapas i dag. :sikle:

I morgen skal jeg til frisøren. :hoppendeglad: Det skal bli kjempedeilig, selv om jeg egentlig bare skal stusse det og lage litt sveis på panneluggen. Og så er det jo babysvømming i morgen. :nigo:

Åh, det hørtes deilig ut med tur til frisøren. :jepp: Tenkte akkurat på at jeg kunne trengt en klipp selv!

Måtte kikke i prøverdagboken din jeg også :grine: Tenk at det snart er ett år siden! :rodmer:

Skrevet

Kikket akkurat på de nye bildene av A på FB, så skjønn!! :rodmer:

Skrevet

Oi, jeg må bare tipse om den nyeste X-men filmensom jeg så i går. Den var så bra! :hoppendeglad:

Jeg fant en X-men-anime! :overrasket:

Tror ikke jeg tør å se den.

Det er så koselig å lese om dere! :happy:

Skrevet

Åh, det hørtes deilig ut med tur til frisøren. :jepp: Tenkte akkurat på at jeg kunne trengt en klipp selv!

Måtte kikke i prøverdagboken din jeg også :grine: Tenk at det snart er ett år siden! :rodmer:

Ja, det skal bli kjempedeilig. Nå begynner det vel å nærme seg et halvt år siden sist jeg var der. :fnise:

Åh, ja, tenk. :rodmer: Måtte sjekke når det var jeg testet positivt, og det var 26.september. :hjerte:

Kikket akkurat på de nye bildene av A på FB, så skjønn!! :rodmer:

Ja, ikke sant. :jepp: Her i gården finnes det absolutt ingen ydmykhet når det gjelder hvor fin A er. :ler:

Jeg fant en X-men-anime! :overrasket:

Tror ikke jeg tør å se den.

Det er så koselig å lese om dere! :happy:

Næh, stilig. *springer inn og sjekker MAL* Den virker jo litt kul da. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...