Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

A er bedre i dag, heldigvis. Hun er fremdeles snørrete, men hun har ihvertfall ikke feber lenger. Tror hun allikevel er litt pjusk, for sånn rundt 6 var hun nesten helt utrøstelig, men sovnet til slutt og sov til klokken 7. Nå er hun jo selvsagt lys våken. :roll: I tillegg har hun spist lite i dag. Jeg matet henne rundt 2 og så ville hun ikke ha mat før 7 igjen. :kose: Forhåpentligvis er hun enda bedre i morgen. :jepp:

Vi har forresten kjøpt oss ny bil. :hoppendeglad: Vi har snakket om det så lenge nå, for den vi har nå har altfor liten plass til barnevognen. Den bittelille Bugabooen tar opp hele bagasjerommet liksom. :gjeiper: Vi har kjøpt oss en Mazda 6 stasjonsvogn. :nigo: Vi får den neste uke og jeg gleeeeder meg. :hoppe:

I morgen reiser mannen til England på fotballtur. Jeg og A skal på barseltreff før jeg skal til kiropraktor. Ellers har vi lite planer i helgen, og det er kjempedeilig. :happy:

:goodbye:

Gratulerer med ny bil :hoppendeglad:

Vi kjøpte oss en mazda 6 i februar, kjempefornøyd! :jepp: Det er riktignok ikke stasjonsvogn den vi har, men det er kjempemye plass i den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny bil :hoppe:

Håper dere får en flott helg uten de store planene :kose:

Skrevet

Gratulerer med stor fin og ny bil :hoppendeglad:

Håper dere får en fin helg, og at formen til A kommer seg :klem:

Skrevet

Gratulerer med ny bil :hoppe: De bilene er kjempefine, og så deilig med masse plass :daane: Det blir nok til bilbytte her også etterhert, sliter med plassen vi også, men klarer ikke å bestemme oss for hvem som må gi slipp på bilen sin :fnise: Jeg er veldig knyttet til Micraen min, og kjære til Juken sin, så det er vanskelig :ler:

Så gøy at A likte seg på babysvømming :strix: Sikkert deilig for henne å flyte i vannet, spesielt når hun har vondt i nakke og bekken :kose: Godt å lese at behandlingen hjelper!!

....og jeg bøyer meg i støvet for deg som har vært på trening :pls: Her er fortsatt treningsforbudet intakt, men skal til ny kiro-time på onsdag i neste uke *krysser fingrene* Hvordan org' er du det med lille A når du trener? Har du barnevakt eller er hun på barnepassen på senteret?! Jeg kvir meg litt for å levere fra meg Liten på barnepassen når hun er så...liten :fnise:

Skrevet

:goodbye :

Gratulerer med ny bil :hoppendeglad :

Vi kjøpte oss en mazda 6 i februar, kjempefornøyd! :jepp : Det er riktignok ikke stasjonsvogn den vi har, men det er kjempemye plass i den : )

Takketakk. :nigo: Åh, den er bare så fiiin. Jeg har hele tiden sagt til mannen at jeg synes at mazdaer er så fine. Han har bare fnyst av det, helt til han kom på det selv. :fnise:

Gratulerer med ny bil :hoppe :

Håper dere får en flott helg uten de store planene :kose :

Takk. :happy:

Gratulerer med stor fin og ny bil :hoppendeglad :

Håper dere får en fin helg, og at formen til A kommer seg :klem :

Takk, det trengte vi. :jepp:

Hun virker bedre allerede. :rodmer:

Gratulerer med ny bil :hoppe : De bilene er kjempefine, og så deilig med masse plass :daane : Det blir nok til bilbytte her også etterhert, sliter med plassen vi også, men klarer ikke å bestemme oss for hvem som må gi slipp på bilen sin :fnise : Jeg er veldig knyttet til Micraen min, og kjære til Juken sin, så det er vanskelig :ler :

Så gøy at A likte seg på babysvømming :strix : Sikkert deilig for henne å flyte i vannet, spesielt når hun har vondt i nakke og bekken :kose: Godt å lese at behandlingen hjelper!!

....og jeg bøyer meg i støvet for deg som har vært på trening :pls : Her er fortsatt treningsforbudet intakt, men skal til ny kiro-time på onsdag i neste uke *krysser fingrene* Hvordan org' er du det med lille A når du trener? Har du barnevakt eller er hun på barnepassen på senteret?! Jeg kvir meg litt for å levere fra meg Liten på barnepassen når hun er så...liten :fnise :

Ja, den er superfin. Og så gleder jeg meg til å slippe å flytte vognbagen en cm til venstre eller høyre for å i det hele tatt klare å lukke igjen bagasjerommet. :fnise: Men hvordan i huleste gjør du det med vogn og en Micra da? :daane:

Det var kjempegøy å se at hun likte det så godt. Nå gleder jeg meg så sinnsykt til vi skal begynne å dukke. :hoppe:

Jeg tar det veeeldig rolig da. Er livende redd for å røske opp i noe nedi bekkenet. Men nå skal jeg til fysio for å få noen enkle øvelser som kan hjelpe med å styrke opp bekkenet. :tommelsmil:

Jeg har jo hjemmeværende mann jeg vet du, så han passer på A. Det er litt verre når han er borte, for for det første liker jeg å trene på formiddagen (da er jo alle på jobb) og for det andre går alle kveldstimene som er aktuelle for meg akkurat i leggetiden til A. :gjeiper: Så med tid og stunder må jeg vel prøve å levere henne fra meg på senteret også. Er ikke helt der enda merker jeg. :sjenert:

Skrevet

God morgen, Belle! :vinke:

Altfor lenge siden jeg har oppdatert meg i dagbøkene, nå! Så lille A er sjuk? Forkjøla, eller? C har faktisk ikke vært sjuk en eneste gang enda *bankibordet*, så det kan tyde på at han har fått immunforsvaret mitt (har ikke vært sjuk siden jeg fjerna mandlene som 18-åring!)

Ammer du? :)

Håper dere får en flott helg! :klem:

Skrevet

God morgen, Belle! :vinke:

Altfor lenge siden jeg har oppdatert meg i dagbøkene, nå! Så lille A er sjuk? Forkjøla, eller? C har faktisk ikke vært sjuk en eneste gang enda *bankibordet*, så det kan tyde på at han har fått immunforsvaret mitt (har ikke vært sjuk siden jeg fjerna mandlene som 18-åring!)

Ammer du? :)

Håper dere får en flott helg! :klem:

:vinke:

Ja, hun er forkjøla. Hadde feber (38,1) i forigårs, men ellers ingenting. Hun er bare skikkelig snørrete og hoster (overfladisk) av og til. Hun begynte å bli litt snørrete på kvelden da vi var på babysvømming, så jeg mistenker at det er derfor hun ble enda verre. :kose:

Åh, heldiggrisen. Jeg er lite syk selv jeg, men ikke så sjelden som det. :fnise:

Jeg fullammer ja, så forhåpentligvis klarer jeg å overføre litt av det gode immunforsvaret mitt over på henne. :ler:

Skrevet

Nå sovnet A uten å bli overtrøtt først. :hoppendeglad: Tror det er første gangen siden...alltid. :fnise: Lille ''forvetenskiten'' min. :rodmer:

Skrevet

:vinke:

Ja, hun er forkjøla. Hadde feber (38,1) i forigårs, men ellers ingenting. Hun er bare skikkelig snørrete og hoster (overfladisk) av og til. Hun begynte å bli litt snørrete på kvelden da vi var på babysvømming, så jeg mistenker at det er derfor hun ble enda verre. :kose:

Åh, heldiggrisen. Jeg er lite syk selv jeg, men ikke så sjelden som det. :fnise:

Jeg fullammer ja, så forhåpentligvis klarer jeg å overføre litt av det gode immunforsvaret mitt over på henne. :ler:

Takkar lille nurket! :hjerte:

Håper hun blir bedre snart! Jeg amma jo C til han var tre måneder, men det var virkelig få edle dråper han fikk, stakkar! :sukk: Jeg får trøste meg med at jeg er MME-unge sjøl, og at jeg er frisk som en fisk! :jepp:

:klem:

Skrevet

Takkar lille nurket! :hjerte:

Håper hun blir bedre snart! Jeg amma jo C til han var tre måneder, men det var virkelig få edle dråper han fikk, stakkar! :sukk: Jeg får trøste meg med at jeg er MME-unge sjøl, og at jeg er frisk som en fisk! :jepp:

Synes du var kjempeflink som holdt ut, jeg. C er jo ikke akkurat noen liten baby. :rodmer: Og så er det vel de tre første månedene som er de viktigste, mtp. amming og antistoffer og det der? :klo: MME er uansett et kjempebra alternativ, så du skal ikke ha dårlig samvittighet for det i det hele tatt. :klem:

Skrevet

Synes du var kjempeflink som holdt ut, jeg. C er jo ikke akkurat noen liten baby. :rodmer: Og så er det vel de tre første månedene som er de viktigste, mtp. amming og antistoffer og det der? :klo: MME er uansett et kjempebra alternativ, så du skal ikke ha dårlig samvittighet for det i det hele tatt. :klem:

Nei...men det er forsatt et litt ømt punkt, kjenner jeg! Den kosen og nærheten man får med babyen under amming kan jo ikke sammenlignes med flaska, da...:sukk:

Men, man kan jo ikke vinne alle slag! :)

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :hoppe: Vi har Mazda 6 stasjonsvogn og er kjempefornøyd :jepp:

God bedring til søte A! :klem:

Skrevet

Nå sovnet A uten å bli overtrøtt først. :hoppendeglad: Tror det er første gangen siden...alltid. :fnise: Lille ''forvetenskiten'' min. :rodmer:

:ler:

Du, hvordan klarte du det?!? Her må det somregel alltid kjempes imot søvnen (les; grining...) før hun kan sove, bortsett fra hvis hun får sovne ved puppen da :tunge1: I vogna også, hun er altså helt håpløs :daane: Der andre babyer sovner etter 2 minutters trilling, har denne lille frøken-jeg-trenger-vel-ikke-å-sove-vel oppdaget at sola og trærne lager skygger i taket på vogna, og dermed holder hun seg våken i opptil 1 time (mens jeg triller altså :daane:) selv om hun er trøtt som en dupp :klo: Selv da må hun grine litt før hun kan sovne....Ikke nytter det å få henne til å sovne før jeg legger henne nedi heller, hun våkner jo bare :kjefte: ...selv om jeg har varmeflaske i vogna og legger henne nedi med ferdig oppvarmet dyne på! Snodig lite vesen vi har laget :fnise: men hun er søøøøt da, heldigvis for henne :hoho:

Så tips mottas med takk ;)

Skrevet

Nei...men det er forsatt et litt ømt punkt, kjenner jeg! Den kosen og nærheten man får med babyen under amming kan jo ikke sammenlignes med flaska, da...:sukk :

Men, man kan jo ikke vinne alle slag! : )

Det forstår jeg. Selv om jeg av og til blir lei amminga, er det ingenting som slår en glisende baby som titter opp på deg nede fra puppen. :hjerte:

Gratulerer med ny bil! :hoppe : Vi har Mazda 6 stasjonsvogn og er kjempefornøyd :jepp :

God bedring til søte A! :klem :

Oi, det var jo gøy å høre. :jepp: Gleeeeder meg!

:ler :

Du, hvordan klarte du det?!? Her må det somregel alltid kjempes imot søvnen (les; grining...) før hun kan sove, bortsett fra hvis hun får sovne ved puppen da :tunge1 : I vogna også, hun er altså helt håpløs :daane : Der andre babyer sovner etter 2 minutters trilling, har denne lille frøken-jeg-trenger-vel-ikke-å-sove-vel oppdaget at sola og trærne lager skygger i taket på vogna, og dermed holder hun seg våken i opptil 1 time (mens jeg triller altså :daane :) selv om hun er trøtt som en dupp :klo : Selv da må hun grine litt før hun kan sovne....Ikke nytter det å få henne til å sovne før jeg legger henne nedi heller, hun våkner jo bare :kjefte : ...selv om jeg har varmeflaske i vogna og legger henne nedi med ferdig oppvarmet dyne på! Snodig lite vesen vi har laget :fnise : men hun er søøøøt da, heldigvis for henne :hoho :

Så tips mottas med takk ; )

Ja, si det. :fnise: Tror egentlig bare det var flaks og at jeg tok henne opp fra babygymmen i akkurat rett sekund. Det var så rart. Jeg bare la henne ned, ga henne tutt og koseklut og vips så sovnet hun. :nigo:

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :hoppe: Så deilig :)

God bedring til lille A! :kose: Og god helg :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med ny bil! :hoppe: Så deilig :)

God bedring til lille A! :kose: Og god helg :klemmer:

Takk. Åh, det skal bli kjempedeilig. :nigo:

Natti på deg :klemmer:

Skrevet

Huff, for en dag vi hadde i går. Jeg vet virkelig ikke hva som skjer med A for tiden. Hun nekter å ligge noe sted, og krever å bli båret over alt. Heldigvis hadde jeg bæreselen liggende i bilen, så jeg fikk ihvertfall kommet meg til kiropraktoren i går. Hun hadde to rabiate skrikinger til før hun sovnet helt utmattet. I natt våknet hun klokken halv 2 ( :overrasket: ), sovnet kjempefint, men da hun våknet igjen klokken 6 var sirkuset i gang igjen. :daane: Det er så utrolig fortvilende når hun gråter og gråter og gråter og jeg ikke vet hva som feiler henne at jeg er på gråten selv når det står på som verst. Det virker ikke som om hun har vondt i magen heller... :klo:

Nå sover hun som en stein i senga vår. Vi skal egentlig møte mamma og søster på kjøpesenteret klokken halv 1, men jeg lar henne sove til hun våkner. :Nikke:

Vi skal også prøve å besøke svigermor og kjæresten i dag. De har nemlig besøk av barna og barnebarna hans fra Bergen som vi aldri har møtt før. De har vært sammen i 6 år...litt flaut egentlig. :fnise:

Skrevet

Hva sa kiropraktoren? Ofte kan sånn behandling gjøre ting verre før det blir bedre...det er fæææælt når de er utrøstelige!!

Skrevet

Hva sa kiropraktoren? Ofte kan sånn behandling gjøre ting verre før det blir bedre...det er fæææælt når de er utrøstelige!!

Hun var ferdig med sine behandlinger i forrige uke hun. Nå er det min tur. :fnise:

Men hun skal være bra i leddene nå altså. Hun var jo litt sutrete forrige uke pga. behandlingen, men aldri sånn som dette. Kan det være hun har selektivt vondt i magen? :gjeiper: Jeg spiste rå løk på torsdag, men da burde hun jo få vondt hver gang hun spiser, ikke bare av og til... :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...