Disco Biscuit Skrevet 28. august 2011 #3203 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer så masse med dåpsbarnet! Håper feringen er fin og at dere koser dere masse
Kokos Skrevet 28. august 2011 #3204 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer så mye med dåpsdagen til den vakre jenta deres! Håper dagen er/har vært flott!
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2011 Forfatter #3205 Skrevet 28. august 2011 Takk alle sammen. Dagen har vært kjempefin! Du har tydeligvis en mer ammevennlig bunad enn meg, jeg hadde aldri orka å styre med søljer og annet dill til hver amming... Hmmm, nei. Det ble flaske og MME etter første bunadamming i kirken. Jeg måtte ta av meg nesten alt av søljer og så var det såvidt jeg fikk ut puppen fra alt stoffet. ------- Kjempefin dag. A sutret litt da hun måtte ligge for å få vann i håret, men med en gang hun ble satt opp igjen på fanget sluttet hun og sovnet med en gang. Hun var så utrolig nydelig i kjolen sin. Nå skal vi legge beina høyt og ligge pal resten av kvelden. I morgen skal jeg på første treningstime siden...oktober i fjor. Jeg prøver meg på gul MRL, håper ikke det er så altfor hardt. Gleder meg litt også. :happy:
liv Skrevet 28. august 2011 #3206 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer så mye med dåpsdagen. Min er heldigvis relativt ammevennlig, en enkel sølje må av.
Disco Biscuit Skrevet 29. august 2011 #3208 Skrevet 29. august 2011 Godt og høre at det gikk bra med dåpen Godt å komme igang med trening igjen tenker jeg
Lilywhite Skrevet 29. august 2011 #3209 Skrevet 29. august 2011 Gratulerer med overstått med dåpsbarnet! Godt å høre at dagen gikk fint Forstod det sånn på FB at det var både deilig og vondt å begynne å trene igjen! Men du er flink som har kommet i gang igjen da
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3210 Skrevet 30. august 2011 Gratulerer så mye med dåpsdagen. Min er heldigvis relativt ammevennlig, en enkel sølje må av. Takk. Da er det greit. Gratulerer med dagen! :smilyblomst : Tusen takk. Godt og høre at det gikk bra med dåpen ; ) Godt å komme igang med trening igjen tenker jeg :jepp : Jada, alt gikk kjempefint. Åh, det var deilig. :happy: Gratulerer med overstått med dåpsbarnet! :rodmer : Godt å høre at dagen gikk fint : ) Forstod det sånn på FB at det var både deilig og vondt å begynne å trene igjen! :fnise : Men du er flink som har kommet i gang igjen da : ) Takketakk. Det var vel mest vondt. Det slo meg da vi begynte med utstrekkingen, at jeg ikke hadde tenkt på A en eneste gang siden timen startet. Det er en første gang altså. Men jeg var vel mer opptatt med å pese meg gjennom timen.
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3211 Skrevet 30. august 2011 Trening i går, ja. Det var HARDT! Men kondisen min er ikke så ille som jeg trodde. Det er vel mer det totale fraværet av muskler i kroppen som er problemet. I dag er jeg så gangsperr at jeg såvidt klarer å gå. Ikke så veldig enkelt når det plutselig er en baby som trenger å bli tatt hånd om i tillegg. Vi var hos kiropraktor med A i går. Hun er veldig stiv i nakkemusklene og øverst i ryggraden, noe som forklarer både hikkingen (hun har hikket mye siden hun ble født) og det at hun hater luer, siklesmekker og å bli kledt på. I tillegg var hun visst skeiv i bekkenet. Stakkars jenta vår som har hatt vondt så lenge. Det er ikke så lett å unngå å få dårlig samvittighet da, nei. Men som søster sa: dere kunne jo ikke vite det. Vi får prøve å fokusere på det. Men det jeg stusser på er hvorfor både lege og helsesøster ikke har sagt noe. Kiropraktoren så på henne i to sekund og fant ut at her var ikke alt som det skulle være. A trengte visst 4 behandlinger, noe jeg forstod var en del. Huff, i går hyyyylte hun mens han holdt på. Men det må ha vært litt godt også, for hun sovnet med én gang etterpå. Ifølge kiropraktoren kunne hun visst også bli mer sutrete enn vanlig, og jammen meg fikk han ikke rett. A sutrer aldri om det ikke er noe hun vil (mat, bleie, kos), men i går måtte vi gi henne sukkervann for å få henne til å sovne. Klokken halv 7 sloknet hun! Det blir en ny behandling i dag også (for meg også forresten - han skal sjekke om bekkenet mitt ser greit ut), og jeg håper den er lettere for A. Det er så forferdelig vondt å se henne ha vondt. Vanngym også i dag. Jeg håper badebuksen jeg har bestilt fra bleieboden kommer i posten i dag, ellers må vi på kjøpesenteret for å kjøpe. Badebleier var visst forbudt. Nå vet vi jo også hvorfor hun ikke likte å bade uten badesete i baljen sin. Badegrepet rundt nakken hennes må jo ha gjort veldig vondt. Håper hun liker bedre å bade i basseng. Nå ligger A under den nye babygymen og storkoser seg. Hun har funnet ut hvordan hun kommer borti sommerfuglene oppi der, og det er jo så gøy når de leer på seg.
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3212 Skrevet 30. august 2011 Vi hopper over babysvømmingen i dag. A er ikke helt seg selv etter to behandlinger på to dager, og da ser vi ikke vitsen med å utfordre sjebnen. Kurset starter jo så sent som klokken 7. Huff, behandlingen i dag var like fæl. Hun gråt og så på meg med et ynkelig blikk og tryglet meg om å bli reddet. Men han kunne allerede kjenne forskjell både i bekken og i nakke, så det er jo positivt. Jeg var visst veldig stiv i bekkenet jeg også, så vi skal begge to komme tilbake neste uke. Jeg fikk ikke treningsforbud, bare en advarsel om å starte helt forsiktig. I morgen skal barselgruppen gå tur. Gleder meg til å se dem igjen. Det er jo en måned siden sist nå, pga. turer til Frankrike og Danmark. Og på fredag skal jeg møte BIM-damene igjen. Nå har jo flesteparten fått baby også.
Muffin! Skrevet 31. august 2011 #3213 Skrevet 31. august 2011 Huff, det må være fælt å se lille babyen så fortvilt, men det er jo for at hun skal bli bedre. Håper du har fine dager med de andre mammaene.
Disco Biscuit Skrevet 1. september 2011 #3214 Skrevet 1. september 2011 Håper behandlingen av lille A hjelper på, selvom det sikkert er ubehagelig både for deg og henne mens det står på Kos dere med treff de neste dagene!
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #3215 Skrevet 1. september 2011 Uff må være fælt å se lille A ha det så vondt, men det fine er jo at hun snart blir bedre og da er alt glemt Så moro med babysvømming, håper dere får det til neste uke og at A liker seg i vannet
^^Belle^^ Skrevet 1. september 2011 Forfatter #3216 Skrevet 1. september 2011 Det er ikke noe gøy å se henne ha vondt altså, men det er jo til hennes eget beste. ------ Drittdag i dag. Jeg er trøtt, begynner å bli syk, A er ikke seg selv og svigermor er en svær dramaqueen. Da er det godt når A glimter til med sitt gamle jeg og smilet står fra øre til øre. Jeg har ihvertfall fått kjøpt meg nye treningssko i dag, det er jo noe positivt. Og så var mamma innom en snartur nå nettopp. Og når A snart har sovnet skikkelig skal jeg ta meg en god og lang dusj. :happy: Gåturen i går var helt herlig. Jeg har virkelig fått en kjempekoselig barselgruppe. Men jeg kjenner jeg må være forsiktig med bekkenet mitt altså. Vi gikk i rolig tempo i to timer, og da jeg kom hjem kjente jeg det kjempegodt både i symfyse og lysker. Håper kiropraktoren klarer å løsne litt opp i det. Ellers går dagene i kos, avslapping, amming og tv-serietitting. Jeg har begynt å se en dødsbra serie som jeg bare er nødt til å anbefale: Misfits. Dritkul. :happy:
Muffin! Skrevet 2. september 2011 #3217 Skrevet 2. september 2011 Håper dagen i dag blir bedre, og at formen bedrer seg. Så bra du har en fin barselgruppe. Fredags-
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3218 Skrevet 2. september 2011 Håper dagen i dag blir bedre, og at formen bedrer seg. Så bra du har en fin barselgruppe. Fredags- Denne dagen ble bare tusen ganger bedre enn gårsdagen. ------ Hjemme fra cafétreff med BIM- og vanngymdamene og jeg har kost meg kjempemye. :happy: Jeg slo til og med på stortromma og bestilte meg et stykke med gulrotkake. A har vært seg selv i dag, endelig. Jeg tror kanskje hun har hatt økedøgn og at det var en tilfeldighet at det skjedde samtidig som at vi var hos kiropraktoren. Hun har nemlig spist av begge puppene ved hvert måltid, noe som bare av og til skjedde på kveldene før. Jeg har vært litt fortvilt fordi jeg har følt at jeg ikke har hatt nok mat til henne, noe hun helt sikkert har merket på meg. Men i dag morges var puppene mine harde igjen, for første gang på ihvertfall en uke. Om ikke dette skulle være nok, så kom jeg hjem til nyryddet kjøkken. Snille mannen min. Ikveld skal han på pub og se fotballkamp. Jeg skal kooose med A, nå som hun er seg selv igjen. Og så skal jeg lese bloggen til tegnehanne. (Ja, jeg vet at jeg er sånn ca 100 år etter alle andre... )
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3220 Skrevet 2. september 2011 God helg! Takk det samme. ----------- Åh, for en fin dag. Føler jeg svever på en sky nå som melken er tilbake og A virker mett, smilende og fornøyd. Svigermor har bursdag på søndag og jeg skal bake. Tenkte å lage creamy oreo pie. Kanskje jeg med det får liv i bloggen min igjen? Nå skal jeg legge meg i sengen ved siden av A og se Suits og Misfits på pcen. Natti! :happy:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå