Disco Biscuit Skrevet 25. august 2011 #3182 Skrevet 25. august 2011 Kjekt at du er tilbake igjen Ser frem til oppdatering
^^Belle^^ Skrevet 25. august 2011 Forfatter #3183 Skrevet 25. august 2011 Travel dag i dag også, gitt. I dag har vi vært til dåpssamtale hos presten (dåp på søndag ), vi har levert dressen til mannen på rens, vi har opprettet sparekonto til A og vi har besøkt mannens bestis som nettopp har fått en sønn, J. Fytti så liten han var. A har aldri vært så liten. Nå har bror nettopp vært på besøk (en uke uten A er jo som et langt år for min galne familie ), og etter at mannen har tatt seg en lur skal vi på besøk til søster. :happy: Danmarksturen var kjempefin. Litt lenge å sove i telt i nesten en uke, men det var vel mest for vår egen del. A sov like godt i telt som hun gjør hjemme. Bilturen gikk greit, men jeg tror vi har merket henne for livet hva angår bilstolen. Nå hyler hun med én gang hun blir satt nedi den dritten. Det er så utrolig deilig å være hjemme. Merker godt på kroppen at det er slitsomt å være på ferie med barn. A har jo i tillegg begynt å klø skikkelig i gommene og jeg tror at pga det har hun også blitt gulpebaby. Heldigvis funker dentinox rimelig bra, det samme med litt malt på tutten. Sånn ellers så tror jeg vi er noenlunde klare for dåpen. Jeg har bare noen få bordkort igjen, en kake å lage og pynting av border på lørdag. I morgen skal jeg og bror på kino for å se Green Lantern.
Marikke Skrevet 25. august 2011 #3184 Skrevet 25. august 2011 Velkommen hjem! Godt at lille A er så grei å ha med på tur! Jeg er litt misunnelig på aktivitetsnivået ditt, jeg. Danmarkstur, diverse besøk og dåpsforberedlser ... og så planlegger du kinotur i tillegg? Hva er du laget av, lissom?
^^Belle^^ Skrevet 26. august 2011 Forfatter #3186 Skrevet 26. august 2011 Velkommen hjem! Godt at lille A er så grei å ha med på tur! Jeg er litt misunnelig på aktivitetsnivået ditt, jeg. Danmarkstur, diverse besøk og dåpsforberedlser ... og så planlegger du kinotur i tillegg? Hva er du laget av, lissom? Noen dager er proppfulle med ting, mens andre inneholder null og niks. Jeg hadde aldri orket å være så travel hele tiden. Hun beviser bare at hun er supermamma!
^^Belle^^ Skrevet 26. august 2011 Forfatter #3188 Skrevet 26. august 2011 Nå er jeg ferdig med alle bordkortene. Nå gjenstår ''bare'': Pakke ut Vaske klær Rydde bil Handle Lage kake (lurer på om jeg skal lage den i dag Det er jo oreokake, og den holder seg jo god lenge...) Kino Pynte lokalet Men først, litt nettshopping. :happy: A har forresten fått seg ny babygym. Vi hadde denne før, men den er jo bare bæsj. (Dersom noen vil ha den, selges den på finn forresten... ) Nå har hun fått seg en flunkende ny sånnen og hun elsker den. Det er så fantastisk herlig å se henne snakke i vei med dyrene i ''taket''.
Mazilla Skrevet 26. august 2011 #3189 Skrevet 26. august 2011 Var dere faktisk på telttur?! Det hadde ikke jeg fått med meg! Imponerende! :pls: Lykke til med dagens gjøremål!
Diddles Skrevet 26. august 2011 #3190 Skrevet 26. august 2011 telttur??? Du er bare rå! Lykke til med innspurten i dåpsforberedelsene Hvor har dere fått tak i den babygymen forresten? Den såg kjekk ut
Muffin! Skrevet 26. august 2011 #3191 Skrevet 26. august 2011 Velkommen hjem! Og lykke til med dåp i helgen.
^^Belle^^ Skrevet 26. august 2011 Forfatter #3192 Skrevet 26. august 2011 Var dere faktisk på telttur?! Det hadde ikke jeg fått med meg! Imponerende! :pls : :pls : Lykke til med dagens gjøremål! :klem : Det gikk over all forvetning. Vi er jo så heldige å ha en baby som er fornøyd uansett hvor hun sover. Men det blir en stund til neste gang, da. :daane : telttur??? Du er bare rå! :pls : Lykke til med innspurten i dåpsforberedelsene :klemmer : Hvor har dere fått tak i den babygymen forresten? Den såg kjekk ut :jepp : Det gikk veldig fint altså. Det verste med turen var at hun ikke fikk så mye kos som hun pleier, fordi vi var ute hele tiden og jeg var redd for at det enten blåste for mye eller var sol. Og det må man vel kalle et luksusproblem. Vi kjøpte den i Danmark. Vet ikke om den finnes her i Norge i akkurat den modellen, men denne fåes kjøpt over alt og den er også kjempegod. Liker at buene er så lave at hun klarer å slå borti tingene og at man kan henge mye på dem. Men de er svindyre i Norge da. Halv pris i Danmark. Velkommen hjem! Og lykke til med dåp i helgen. Takketakk.
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3193 Skrevet 27. august 2011 (endret) Pakke ut Vaske klær Rydde bil Handle Lage kake (lurer på om jeg skal lage den i dag Det er jo oreokake, og den holder seg jo god lenge...) Kino Pynte lokalet Nå gjenstår bare pynting av lokalet som vi skal gjøre i ettermiddag og rydding av bilen som mannen skal ta seg av. Deilig. :happy: Filmen i går var bra, men ikke wow. Jeg bestemte meg for å geek'e den helt ut og hadde på meg grenn lantern t-skjorten min. Og da jeg møtte bror på kinoen viste det seg at han hadde hatt akkurat den samme tanken. Søsknene nerd. I dag morges tok mannen seg av A sånn at jeg kunne få sove litt lenger i dag. Endret 27. august 2011 av ^^Belle^^
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3194 Skrevet 27. august 2011 Jeg har jo forresten glemt å si at vi skal på babysvømming på tirsdag. Er litt nervøs fordi A er ikke den som liker best å bade, men hun venner seg forhåpentligvis til det etterhvert. Håper jeg.
Diddles Skrevet 27. august 2011 #3195 Skrevet 27. august 2011 Åh, jeg har også lyst å gå på babysvømming med Liten, men syns det var utrolig dyrt Restskatten til kjære skulle betales nå i august og september, pluss vi skal på tur, så da har jeg ikke 2000 kr til babysvømming denne mnd Vi får vente til neste kurs vi da...håper A trives med det, jeg vet Liten hadde storkost seg!! Vi får bade litt ekstra i badestampen
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2011 Forfatter #3197 Skrevet 28. august 2011 Åh, jeg har også lyst å gå på babysvømming med Liten, men syns det var utrolig dyrt Restskatten til kjære skulle betales nå i august og september, pluss vi skal på tur, så da har jeg ikke 2000 kr til babysvømming denne mnd Vi får vente til neste kurs vi da...håper A trives med det, jeg vet Liten hadde storkost seg!! Vi får bade litt ekstra i badestampen Huff, det er helt hårreisende dyrt. Vi vurderte frem og tilbake vi også en stund, men fant ut at det var verdt det. De har jo kurs etter jul også. Det håper jeg også. Hun er ikke noe særlig glad i å bade egentlig, så det blir spennende. Lykke til med dåpen i morgen Takketakk! ----------- Dåp i dag og jeg er faktisk ikke stresset i det hele tatt. Rart. Lokalet ble kjempefint og jeg gleder meg til å være ferdig med kirken sånn at vi kan starte feiringen. A har allerede fått noen gaver også. Tro, håp og kjærlighet-smykke i gull og bøkene om Pippi Langstrømpe og Marikken av bror og søster og et lite gullhjerte med mønster som bestefar hadde kjøpt som gave fra bestemor. Hun får også 5000 kroner ( ) av bestefar. Nei, nå skal jeg kle på meg bunaden.
Neala Skrevet 28. august 2011 #3198 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer med dagen! Håper dere får en fiiin dag
Mazilla Skrevet 28. august 2011 #3199 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer med dagen! Du har tydeligvis en mer ammevennlig bunad enn meg, jeg hadde aldri orka å styre med søljer og annet dill til hver amming...
Diddles Skrevet 28. august 2011 #3200 Skrevet 28. august 2011 Gratulerer med dåpsdagen til lille A, mammaen og pappaen Håper dere får en super dag!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå