^^Belle^^ Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3041 Skrevet 17. juli 2011 Det ble en koselig dag allikevel i går. Smørbrød og gulrotkake har en tendens til å gjøre meg i godt humør. Jeg har definitivt fått tilbake matlysten også (det var så vidt jeg spiste de første ukene etter fødsel), for jeg spiste hele tre stykker med gulrotkake, etter sikkert 4 smørbrød. I dag får vi besøk, atter en gang. Bah, aldri en fridag. :gjeiper: Det er svigerfar som kommer på besøk fra nabobyen, men han pleier heldigvis ikke å sitte her i timesvis. Og så kommer han ikke før senere i kveld. Deilig. I går prøvde vi å gi A bittelitt malt på tutten, og det var virkelig ikke noe sjakktrekk. Hun hyyyyylte og likte det ikke i det hele tatt. Trodde alle babyer likte malt, jeg.
Muffin! Skrevet 17. juli 2011 #3042 Skrevet 17. juli 2011 Godt appetitten din er tilbake. Gulrotkake er så godt! Spiste det i går jeg også. Skjønner godt du blir litt lei besøk. Men skjønner også at det er mange som vil hilse på søte A. Men det er lov å si at det ikke passer for dere, og at dere trenger litt alenetid.
Lilywhite Skrevet 17. juli 2011 #3043 Skrevet 17. juli 2011 Skjønner du blir litt lei av så masse besøk. Men som de andre sier, det er lov å si nei også Må ikke slite deg ut, dere må jo få nyte tiden bare dere tre som familie også Men bra at dagen ble fin til slutt likevel! Og godt at du har fått tilbake appetitten
^^Belle^^ Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3044 Skrevet 17. juli 2011 Vi er ikke så flinke til å si nei altså, må innrømme det. Men det var da koselig med besøk. Det er så herlig å se hvor tussete han blir i nærheten av A. Nå sitter jeg innesperra på rommet, med splitter ny Incubus-CD på dataen og skal fortsette med å rydde i klesskapet. :happy:
Lucky? Skrevet 18. juli 2011 #3046 Skrevet 18. juli 2011 Er nok ikke lett å si nei til besøk nei...besteforeldrene ville sikkert bodd hos dere tenker jeg Håper denne dagen blir litt roligere for dere
Mazilla Skrevet 18. juli 2011 #3047 Skrevet 18. juli 2011 Skjønner hvordan du har det med tanke på besøk! Det verste er egentlig at jeg blir rastløs de dagene det ikke skjer noe, selv om jeg egentlig bare har lyst til å slappe av..
^^Belle^^ Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3048 Skrevet 19. juli 2011 I går var jeg borte fra A for aller første gang. Jeg har utsatt det så lenge jeg kunne, men nå måtte jeg bare hoppe i det. Det gikk overraskende greit og jeg fikk gjort det jeg skulle. Jeg fikk kjøpt inn pynt og utstyr til å lage bordkort til dåpen, utstyr til å lage hånd- og fotavtrykk og en prampack ble også kjøpt. Vi fant ut at det bare er snakk om 2-3 turer før vi har spart inn evt. leiekostnader på den, særlig siden vi måtte ha kjørt til nabobyen for å hente en. Deilig å ha det i hus, for jeg har stresset litt med hvordan jeg skulle få tak i en. Ikke tale om at vi risikerer å sende vår sviiiindyre vogn med bare plast rundt. Vi fikk også besøk av kompis i går, som hadde med seg verdens kuleste Vans-sko til A. Skal legge ut bilde på fb senere. Siden jeg ikke syntes det var verdens undergang å være borte fra A i et par timer, skal jeg og kompis på kino i kveld. Jeg skal endelig få se Transformers 3!
Disco Biscuit Skrevet 19. juli 2011 #3049 Skrevet 19. juli 2011 Det er nok verst første gangen man er borte noen timer, men så lenge du føler deg komfortabel med den som passer på lille A så skulle det ikke være noe stort problem Kos deg masse på kino i kveld
^^Belle^^ Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3050 Skrevet 19. juli 2011 Det er nok verst første gangen man er borte noen timer, men så lenge du føler deg komfortabel med den som passer på lille A så skulle det ikke være noe stort problem Kos deg masse på kino i kveld Det var jo mannen som hadde henne da, og han er superflink med henne. Det var vel mest for min egen del at jeg har utsatt det. At jeg ikke orket å være borte fra henne på en måte... Det skal jeg.
Gjest Krizzy Skrevet 19. juli 2011 #3051 Skrevet 19. juli 2011 Gratulerer med 1 månedersdagen på etterskudd! Og, så vakker hun er! Jeg har snoket på facebook!
Lilywhite Skrevet 19. juli 2011 #3053 Skrevet 19. juli 2011 Så bra at det gikk greit å være borte fra A Kos deg på kino i kveld! Og ja, hun er nydelig Har snoket litt på bildene på FB jeg også
MellonCollie Skrevet 19. juli 2011 #3054 Skrevet 19. juli 2011 Lenge siden jeg har vært her inne nå, rart hvordan dagene flyr Det er veldig greit å komme over den første terskelen med å være borte fra de små, man merker fort at det er godt med litt alenetid når man først ser det går bra. Har dere gitt flaske når du er borte, eller har det holdt med å amme rett før du drar?
Kokos Skrevet 20. juli 2011 #3055 Skrevet 20. juli 2011 A er så vakker! Håper du koset deg på kino i går!
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3056 Skrevet 20. juli 2011 Lenge siden jeg har vært her inne nå, rart hvordan dagene flyr Det er veldig greit å komme over den første terskelen med å være borte fra de små, man merker fort at det er godt med litt alenetid når man først ser det går bra. Har dere gitt flaske når du er borte, eller har det holdt med å amme rett før du drar? Ja, den terskelen var veldig vanskelig. Vi gir utpumpet morsmelk når jeg er borte, ja. Hun spiser så innmari ofte på dagen og kvelden at vi er nødt til å ha klart i tilfelle. Hun kan finne på å bli sulten bare 10 minutter etter at hun har gitt beskjed om at hun er mett.
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3057 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Kinoen var dødsbra! Det gikk greit å være så lenge borte fra A også (3 timer), men jeg må innrømme at jeg satt og savna henne den siste timen. Men det blir vel en vanesak regner jeg med. De hadde kost seg skikkelig her hjemme, men mannen måtte ty til MME i desperasjon da A fant ut at hun plutselig ville ha mat NÅ, og morsmelka som stod i kjøleskapet fremdeles var frossen. Skikkelig fin dag i dag. Jeg, mannen og A tok oss en liten kjøretur for å gjøre noen ærend før vi hentet kompis som var strandet etter en begravelse. Etterpå ble kompis med oss på kaien for å spise lunsj før vi stakk opp til ham for å se Tour de France. Senere i kveld kommer bestis og annen kompis på besøk for å se film. Kjempekos. :happy: I morgen er det barseltreff igjen. Er det rart dagene flyr? Endret 20. juli 2011 av ^^Belle^^
Kokos Skrevet 20. juli 2011 #3058 Skrevet 20. juli 2011 Høres kjempekoselig ut! Lurer på om jeg kanskje må se en film selv i kveld også, takk for tips Hva skal dere se? Ha en kjempefin kveld!
Muffin! Skrevet 20. juli 2011 #3059 Skrevet 20. juli 2011 Høres ut som koselige, travle dager. Så fint at det går greit å være litt borte fra A innimellom. Men skjønner at du savner den søte klumpen.
^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3060 Skrevet 21. juli 2011 Høres kjempekoselig ut! Lurer på om jeg kanskje må se en film selv i kveld også, takk for tips Hva skal dere se? Ha en kjempefin kveld! Vi så Source Code med Jake Gyllenhaal. Sær, men kul.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå