Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som mannen din er som mine foreldre! :fnise: Ikke kristne, men synes det er en fin tradisjon å døpes i kirken... Høres jo ikke ut som religion er et stort problem for dere i hverdagen heller, jeg er bare glad for at jeg og kjære slipper å ta den diskusjonen om dåp i det hele tatt, siden vi begge kan være ganske stae :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt og lese at du storkoser deg som mamma til lille A, og at hun vokser jevnt og trutt :jepp: Synes det var sterkt av deg og la mannen få bestemme ang dåp, selvom du ikke har lyst - som du selv sier så har du nå en veto du kan bruke senere :lur:

Ha det fortsatt fint! :klem:

Skrevet

Ja, her har det skjedd tinger siden sist jeg var innom for å se!

Gratulerer så masse med jenta!! :strix::bolledeig:

Nyt tiden! :):klem1:

Skrevet

Oi, her var det lenge siden jeg har vært innom. :sjenert: Vi storkoser oss om dagene alle tre. A er en eksemplarisk baby som sover 6-7 timer om nettene og som er snill som et lam om dagene. Selv om hun nesten ikke sover om dagen og kvelden skriker hun kun når hun vil ha mat eller har bæsjet på seg. Resten av tiden blir brukt til kos og titting på alskens mystiske ting - som uroen hun har over sengen. Den har hun nettopp oppdaget. :fnise:

I går var vi og fikk pass til A. Nå er det ikke lenge til vi reiser altså. :hoppendeglad: Det er forresten en mulighet for at mannen kan være med også. Selvsagt kjempegøy, hadde det bare ikke vært for teite omstendigheter. Han er nemlig blitt permittert. Det passer jo kjempefint når jeg får 80% lønn. :dry: Men det skal nok gå fint. Jeg har steget i lønn fra august av ( :5: ), så forhåpentligvis merker vi ikke så mye til det med det første. :jepp:

Vi har også fått bestilt innbydelser til dåpen. Jeg tror de blir kjempefine! :hoppe: Regner med å hente dem på torsdag når jeg skal i barseltreff i byen. Håper de er kommet til da. :jepp:

Skrevet

4 uker :strix:

Så bra at dere koser dere og at A er søt og snill og grei med dere :nigo: Med en så grei baby så blir det sikkert ikke noe problem med reisen heller!

Det var leit at mannen har blitt permittert da.. Er det for en gitt periode eller på ubestemt tid? Det er helt klart en bekymring man helst skulle vært uten.

Men samtidig, :hoppe: for at du har steget i lønn! :)

Kos deg videre med A, barselstreff og dåpsforberedelser! (Og legg ut flere bilder på FB hvis du får tid da.. :sjenert:)

Skrevet

Kjedelig at mannen har blitt permitert, men godt å lese at A er en eksemlarisk baby som dere koser dere med :rodmer:

Skrevet

Pssst er det lov å få vite navnet på mirakelet? :sjenert:

Gjest Krizzy
Skrevet

4 uker! :fnise: Så stor jente! :rodmer:

Snart en måned! :strix:

Kjipt med mannen som er permittert, men håper det ordner seg :)

Skrevet

Herlig med eksemplarisk baby. :hjerte: Moro at avreisen nærmer seg. :jepp: Så koselig om mannen kan være med på turen! Men synd med permitteringen. Håper den ikke er langvarig.

:klemmer:

Skrevet

A høres jo helt eksemplarisk ut! Herlig :hjerte:

Så kjedelig at mannen har blitt permitert da :( Håper det ikke varer så lenge... Men koselig for dere om han får blitt med på turen da :)

Skrevet

For en drømmebaby :fnise: For all del, jeg skal ikke klage, liten er jammen snill hun også, men jeg er ikke velsignet med en sove-om-natten-baby :dry:

Håper mannen får komme fort tilbake på jobb, kjipt med permitteringer da :sukk: Men du er flink å se det positive i det, godt å ha han med på tur også :jepp: Og lønnsøkning er jo bare :tommelopp:

Si fra hvis du har lyst å ta en kaffe en dag, vi bor jo rett i nærheten :)

Skrevet

4 uker :strix :

Så bra at dere koser dere og at A er søt og snill og grei med dere :nigo : Med en så grei baby så blir det sikkert ikke noe problem med reisen heller!

Det var leit at mannen har blitt permittert da.. Er det for en gitt periode eller på ubestemt tid? Det er helt klart en bekymring man helst skulle vært uten.

Men samtidig, :hoppe : for at du har steget i lønn! : )

Kos deg videre med A, barselstreff og dåpsforberedelser! (Og legg ut flere bilder på FB hvis du får tid da.. :sjenert : )

Ja, jeg har skikkelig roen på å reise nå altså. Selv om det sikkert kommer til å bli slitsomt, gleder jeg meg kjempemye! :hoppe:

Han er midlertidig permittert ut september. Så kjipt, men gøy dersom det gjør at han kan være med på tur. :nigo:

(Bilder er lagt ut. :jepp: )

Si fra hvis du har lyst å ta en kaffe en dag, vi bor jo rett i nærheten : )

Åh, det hadde vært superkoselig! (Men veldig skummelt... :sjenert: ) Det må vi gjøre! :jepp:

Skrevet (endret)

I dag har vi vært på 6-ukerskontroll hos helsesøster. Lille A er visst ikke så liten lenger, gitt. :fnise: Nå veier hun 5295 g, er 56,5 cm lang ( :overrasket: hun var 50 da hun ble født) og har hodeomkrets på 39 cm. Store jenta vår. :rodmer: Hun fikk også skryt for at hun var så sterk i nakken. Ifølge helsesøster kunne hun se at A har ligget mye på magen på gulvet. Hmmm, joda. Én gang. :sjenert::ler:

Ellers har vi vært på barnas hus, og jeg fikk meg endelig Ergo bæresele. :hoppe: A storkoste seg oppi der og slokna med én gang hun kom oppi. Tror vi kommer til å trives med den altså. Vi fikk også kjøpt oss regntrekk til vognen (Bugaboo sitt trekk er bare bæsj :dry: ), solhatt med SPF 50+ til A og tutter fra Nuk som vi skal prøve ut. Mam sine tutter hater hun, så for nå har vi bare to stk fra Avent som funker.

Vi har også fått hentet invitasjonene til dåpen, og de ble bare SÅ fine. :hjerte:

PS! For de av dere som har meg på fb: bilder av A er lagt ut. :nigo:

PS2! Jeg vet jeg har vært fryktelig dårlig til å oppdatere meg i deres dagbøker etter at A kom til verden, men jeg kommer sakte men sikkert etter. :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Nydelige bilder av vakre lille A :hjerte:

Skrevet

Så masse fine bilder av jenta di! :rodmer: Spesielt fint bilde av deg og henne sammen, koselig :happy:

Skrevet

Så godt at lille A vokser og blir stor og sterk :) Nydelige bilder, hun er bare vakker :hjerte:

Når er dåpen?

Skrevet

Nydelige bilder av vakre lille A :hjerte:

Takk. :nigo:

Så masse fine bilder av jenta di! :rodmer: Spesielt fint bilde av deg og henne sammen, koselig :happy:

Takketakk. Det er deilig å se seg selv, og synes at man ligner på seg selv igjen. :fnise:

Så godt at lille A vokser og blir stor og sterk :) Nydelige bilder, hun er bare vakker :hjerte:

Når er dåpen?

Ja, hun lider ingen nød i matveien ihvertfall. :ler:

Dåpen er 28.august, en uke etter at vi er kommet hjem fra Frankrike. Godt å fikse det som kan fikses før vi reiser da. :Nikke:

Skrevet

Nå sitter jeg i senga, med de to vakreste skapningene sovende på hver side av meg. :rodmer:

I dag skal vi feire bursdagen til svigermormor. Jeg har egentlig ikke lyst, for vi har vært på- og fått så utrolig mye besøk i det siste. Jeg er drittlei. :sjenert: Men når det er bursdag så er vi på en måte nødt. En middag kunne vi takket nei til, men ikke dette. Så da er det bare å bite tenna sammen, klistre på et smil og komme oss ut dørene. Heldigvis er det ikke før 4 da, så vi får slappe av en god stund først. :Nikke:

I går fant A tommelen helt på egenhånd da hun lå på brystet mitt. Det er vel bare er tidsspørsmål før hun finner den når hun ligger på ryggen også. Skulle ikke forundre meg om hun kommer til å like den bedre enn tutten til slutt. Egentlig greit for meg. Da slipper jeg å ha hånda inne i sprinklene på sengen hennes helt til hun sovner, fordi hun blir så sinna når tutten detter ut akkurat rett før hun egentlig skal sovne. :fnise:

Skrevet

Urk, sånn hadde jeg det også når liten var rundt 1 mnd, drittlei besøk :fnise: Det tar seg opp igen når du bare får innvilget deg et par dager hjemme uten andre enn deg, babyen og din kjære :hjerte:

:hoppe: litt for kaffedate (selv om jeg også synes det er litt skummelt :fnise:)

Ha en fin lørdag :klemmer:

Skrevet

Urk, sånn hadde jeg det også når liten var rundt 1 mnd, drittlei besøk :fnise: Det tar seg opp igen når du bare får innvilget deg et par dager hjemme uten andre enn deg, babyen og din kjære :hjerte:

:hoppe: litt for kaffedate (selv om jeg også synes det er litt skummelt :fnise:)

Ha en fin lørdag :klemmer:

Godt jeg ikke er alene om å være lei. Det er jo koselig selvsagt, men det blir bare litt for mye av det gode av og til.

Vi hadde det kjempefint. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...