Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så enig i det Sequax skriver :rodmer:

Kjempespent på å høre hvordan dere har det! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye fra meg og min lille A!!!!!! :rodmer:

Hva står A for i ditt tilfelle forresten? Lyst til å dele på en PM? :sjenert:

Skrevet

Melder meg som snikleser og gratulerer så mye med vesla!

Skrevet

Nok en snikleser står frem -- Gratulerer så mye med den vesle jenta!! :hjerte:

Skrevet

Håper alt står bra til, og at dere koser dere sammen :hjerte:

Skrevet

Så på fb at dere hadde kommet hjem nå. Håper dere nyter dagene som en liten familie. :hjerte: Gleder meg til mer oppdateringer fra deg. :jepp:

Skrevet

Håper dere koser dere masse som nybakt familie på tre! Regner med dere er i full sving med å bli kjent. Koselig! :rodmer: Og sikkert litt slitsomt.. Men det skal det vel være :sjenert:

Skrevet

:grine: Dere er så fantastisk fine og flotte alle sammen. :klem: Tusen takk for lykkeønskninger og gratulasjoner.

Sequax: Nå fikk du meg til å grine. :sjenert: Ikke at det skal så mye til om dagen, men... :fnise:

Vi har det kjempefint alle tre. A er jo selvsagt verdens fiiineste baby (helt opbjektivt selvsagt :ler: ) og hun er veldig snill. :rodmer: Nå har hun faktisk sovet siden klokken 8 i dag morges. :overrasket: Jeg føler meg også noenlunde uthvilt, særlig etter de to første nettene hvor hun ikke sov i det hele tatt. Mannen er også utrolig flink med henne, og det bare stråler av ham. I går sovnet han på sofaen i verdens merkeligste stilling fordi han bare lå og så på henne mens hun sov i vogga si. :fnise:

Fødselen var egentlig veldig fin, selv om det ble litt action på slutten. Skal skrive en skikkelig fødselshistorie når jeg får tid. :jepp:

Jeg fikk epidural nesten med én gang pga det høye blodtrykket mitt, og jeg hadde en nærmest smertefri åpning fra 3-8 cm. Jeg var nemlig så heldig å ha ''dårlige'' rier (5 minutter mellom) som faktisk funket. På 8 cm ble det satt drypp for å få fortgang i sakene og da fant jeg ut at epiduralen kun funket på den ene siden. :dry: To timer etterpå hadde jeg full åpning og fikk lov til å begynne å trykke selv om hun ikke lå langt nok nede enda. Jeg hadde nemlig fått beskjed om at jeg kun fikk lov til å trykke i en halvtimes tid pga blodtrykket mitt som nå var skyhøyt. Etterpå ble det tang, noe jeg egentlig er glad for for jeg tror aldri jeg hadde klart det uten hjelp allikevel. Hun satt veldig langt oppe og kom ut med hender og albuer først. Det førte til en grad 2 rift, men heldigvis bare i mellomkjøttet og bittelitt inni skjeden. De trodde først at endetarmsmuskelen var blitt skadet, men det var den heldigvis ikke.

Hun kom skrikende til verden (seriøst, man hører henne på mils avstand når hun først blir skikkelig sinna :fnise: ) og var bare helt perfekt. Myyye og langt mørkt hår. Skal prøve å få lagt ut bilde på fb også snart. :hjerte:

Skrevet

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Åååh :rodmer: Gleder meg til bilder av vindunderet, og fødselshistorie! Gleder meg sånn på dine vegner, Belle :hjerte:

Skrevet

:rodmer:

Så godt å høre at det går bra med dere! Jeg er så glad på deres vegne!

:klemmer:

Skrevet

Godt å høre at det går bra med dere!

Kos deg med A og mannen!

:klemmer:

Skrevet

Så koselig å høre at det går så fint med dere og at dere har kommet vel hjem. Høres ut som en litt tøff fødsel på slutten der, men godt du slapp å få noe klabb og babb med endetarmsmuskelen da selv om grad 2 i rift sikkert er heftig nok.

Håper jeg også får se bilde av snuppa selv om vi ikke er venner på FB...

:klem:

Skrevet

Ligner litt på min fødsel det der...bare at jeg ikke syntes fødselen var en fin opplevelse :sjenert: Klarer ikke skrive fødehistorie enda jeg...

Skrevet

:grine::hjerte:

Så koselig å høre litt om hvordan dere har det! Gleder meg til å se bilde av veslejenta di! :rodmer:

Beskrivelsen av den stolte pappaen fikk meg til å tute :fnise: Dere høres ut som en perfekt liten familie :hjerte:

Skrevet

Høres helt herlig ut! :hjerte:

Gleder meg til å høre mer etter hvert som dere får mer og mer kontroll over den nye hverdagen :Nikke:

Er det mulig å bli venner på Fb slik at jeg får sett vidunderet etterhvert? :rodmer:

Skrevet

Lille A høres helt herlig ut :hjerte:

Godt at fødselen gikk såpass fint også :klemmer:

Kommer det et bilde i bloggen også eller? :sjenert:

Skrevet
:strix: så fantastisk å høre fra deg, kos deg masse med den lille perfekte familien din :strix::klem:
Skrevet

:vinke: alle sammen!

Bare send meg PM dere som vil bli venner på fb. :jepp: Har ikke fått lastet opp bilde enda da, men tror jeg skal få tid til det etter dette innlegget.

Fin natt i natt. Jeg matet henne klokken halv 1 og så sov hun til klokken halv 6! Og etter det våknet hun ikke før halv 11 igjen. :overrasket: Men bekymrede meg blir jo engstelig og tenker kanskje at det er for lenge å sove for en liten baby. :sjenert: På sykehuset sa de at man burde vekke dem dersom det har gått 5-6 timer siden sist de spiste, mens andre sier at man ikke skal vekke dem. :vetikke: Er det rart man blir forvirret?

Nå har vi vasket og gjort klar leiligheten. Visning er ikke akkurat noe som passer bra for tiden, men vi får vel ta sjansen når den byr seg. :Nikke: Sliten i ryggen er jeg ihvertfall, så her er det noen muskler som ikke har fått trimmen sin på en stund. :fnise:

Nei, nå er det noen som våkner og vil ha mat tror jeg. :rodmer:

Skrevet

Så deilig med sovebaby, da! :rodmer:

Jeg vekker ikke om natta, men på dagtid lager jeg gjerne litt ekstra lyd når det bikker 4 timer med søvn. :ler:

Kommer det bilde av snuppefrøkna på bloggen etterhvert?

Oog, er det mulig å få vite navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...