Sushi Skrevet 14. juni 2011 #2861 Skrevet 14. juni 2011 Måtte inn hit og oppdatere meg litt! Du har mye å glede deg til, håper du slipper å gå lenger nå Snart er også Babybelle her! Masse lykke til!
Neala Skrevet 14. juni 2011 #2862 Skrevet 14. juni 2011 Melding mottatt fra Belle kl 09.09: "Da har jeg fått første modningspille! Fremdeles 3 cm åpning. Skal nå ta ctg. Ny vurdering om 6 timer dersom jeg ikke får rier av pillen, eller så tar de vannet når riene kommer. Herreguuud, nå skjer det faktisk!" Hurraaa
Disco Biscuit Skrevet 14. juni 2011 #2864 Skrevet 14. juni 2011 Lykke til Belle! Håper det går unna nå
MellonCollie Skrevet 14. juni 2011 #2865 Skrevet 14. juni 2011 Åhh, her blir det spennende i dag! Masse masse lykke til
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 #2867 Skrevet 14. juni 2011 Så spennende Masse masse lykke til når det setter i gang for fullt! Snart har dere lille krek på utsiden
Diddles Skrevet 14. juni 2011 #2870 Skrevet 14. juni 2011 Masse lykke til kjære du, håper du får en fin fødsel! Uansett er belønningen enorm ubeskrivelig
Neala Skrevet 14. juni 2011 #2874 Skrevet 14. juni 2011 Ny melding fra Belle: "Da er vannet endelig tatt. Modningstabletten hadde ingen effekt, og heldigvis bestemte de seg for å ta vannet i stedet for nye piller. Magen begynte å stramme seg med en gang, så her skjer det ihvertfall noe. Nå ligger jeg lenket til sengen med elektrode mellom beina (på hodet hennes). Ikke akkurat særlig behagelig når lille krek leer på seg. Hehe. Nå skal jeg spise litt og så regner jeg med at mannen kommer susende inn døren ganske så snart.=)" Jippiiiii
Kokos Skrevet 14. juni 2011 #2875 Skrevet 14. juni 2011 Følger med fra det store utland, utrolig spennende! Hun er rett rundt hjørnet nå
Gjest Krizzy Skrevet 14. juni 2011 #2880 Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ny melding fra Belle: "Da er vannet endelig tatt. Modningstabletten hadde ingen effekt, og heldigvis bestemte de seg for å ta vannet i stedet for nye piller. Magen begynte å stramme seg med en gang, så her skjer det ihvertfall noe. Nå ligger jeg lenket til sengen med elektrode mellom beina (på hodet hennes). Ikke akkurat særlig behagelig når lille krek leer på seg. Hehe. Nå skal jeg spise litt og så regner jeg med at mannen kommer susende inn døren ganske så snart.=)" Jippiiiii Ååååååååå! Så bra....... Nå satser vi på at babybelle kommer..... Endret 14. juni 2011 av Krizzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå