Neala Skrevet 12. juni 2011 #2841 Skrevet 12. juni 2011 Er det mulig å få tippe en gang til, i så fall tipper jeg 12. juli :hakeslepp:
pusilus Skrevet 12. juni 2011 #2842 Skrevet 12. juni 2011 Det skulle være juni ja Mobilen ser ut til å skrive det den selv finner for godt noen ganger
Pingting Skrevet 12. juni 2011 #2843 Skrevet 12. juni 2011 :hakeslepp: Nei, stakkars! *åpner popcornbod med gratis popcorn til alle*
pusilus Skrevet 12. juni 2011 #2844 Skrevet 12. juni 2011 OMG ser jeg er litt datovill etter noen fridager, det er jo 12. i dag Jeg prøver en gang til og sier 13. juni.
Marikke Skrevet 12. juni 2011 #2845 Skrevet 12. juni 2011 Ooh! Her skjer det saker! Lykke til, Belle!!
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #2846 Skrevet 13. juni 2011 Dere er så søte! Ingem action i natt heller, annet enn en eneste kynner som faktisk var litt vond og litt brunt blod. Men det var visst helt normalt etter tøyingen sa legen. Natten har vært grei og jeg fikk heldigvis sove litt - selv om disse sengene ikke akkurat er beregnet på folk med bekkenproblemer. *betong* Nå skal jeg straks ta urinprøve og regner med å få vite litt hva som skjer videre i løpet av dagen. Håper det ihvertfall, det er jo ikke akkurat underholdende å ligge her. Håper noe skjer snart! Kanskje jeg faktisk får rett på min egen tipping for en gangs skyld?
Lucky? Skrevet 13. juni 2011 #2848 Skrevet 13. juni 2011 Masse lykke til i dag Håper lille krek har planer om å komme ut i dag
Pingting Skrevet 13. juni 2011 #2849 Skrevet 13. juni 2011 Kjære vene, det slår meg for hvert eneste innlegg hvor himla positivt innstilt du er! Det er ganske inspirerende. Krysser fingre og omtrent alt annet jeg har for at det skjer noe i løpet av dagen. *kryssekryssekrysse*
Diddles Skrevet 13. juni 2011 #2850 Skrevet 13. juni 2011 Å helle pelle, her skjer det saker og ting Var nettopp nede på sykehuset selv for å ta prøver av knøtti, lite visste jeg om at du var der!! Så bra med åpning og myk livmorhals, det er lovende Masse lykke til Nå er det ikke lenge igjen!!!!!!!!!!!!!
Gjest Krizzy Skrevet 13. juni 2011 #2851 Skrevet 13. juni 2011 Da er jeg innlagt på sykehuset med mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning. Blodprøver og ul er tatt. Lille krek har det veldig bra og ser ut til å være en baby på ca 4 kg. Ingenting skjer før i morgen utpå dagen en gang, men jeg er visst såpass moden at de har snakket om å bare ta vannet. 2 cm åpning hadde jeg visst, og kort og myk livmorhals. Legen tøyde litt oppi der så kanskje noe skjer av seg selv også? Akkurat nå sitter jeg i sengen på enerom og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Er trøtt, vi har jo faktisk vært her siden kl 3 idag! Håper jeg får sove litt i natt ihvertfall. Uansett, sladriser: nå kan dere endelig begynne å gjøre dere klare! Dere er så søte! Ingem action i natt heller, annet enn en eneste kynner som faktisk var litt vond og litt brunt blod. Men det var visst helt normalt etter tøyingen sa legen. Natten har vært grei og jeg fikk heldigvis sove litt - selv om disse sengene ikke akkurat er beregnet på folk med bekkenproblemer. *betong* Nå skal jeg straks ta urinprøve og regner med å få vite litt hva som skjer videre i løpet av dagen. Håper det ihvertfall, det er jo ikke akkurat underholdende å ligge her. Håper noe skjer snart! Kanskje jeg faktisk får rett på min egen tipping for en gangs skyld? *spent* Så flott med åpning! Nå skjer det saker.
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #2852 Skrevet 13. juni 2011 Plutselig var jeg her igjen. Er hjemme på perm nå og skal tilbake i kveld for å sove over en natt til. Tror egentlig de er litt usikre på hva de skal gjøre med meg, og vil se det litt an. I dag har alle prøver vært veldig fine. Blodprøven fra i går var som den skulle være, og urinprøven fra i dag som hadde +2 på proteiner ble sendt på dyrking (hva nå enn det betyr) men var fin den også. Så da bestemte de seg for at jeg kunne reise hjem og slappe av her, sove der en natt til og ta nye prøver i morgen tidlig. Da bestemmer de seg om de vil sette meg i gang eller ei. Jeg ble tøyd enda en gang i dag morges, da til 3 cm åpning. Jeg har kjent en del vonde murringer og tak i ryggen etter det, men etter at jeg kom hjem er de nesten borte. De håper jo at ting skal skje av seg selv ettersom jeg er såpass moden, men det ser rett og slett ikke ut som om kroppen min har lyst til det. Så nå sitter jeg her altså, i den gode og myke sengen vår ( ) og har nettopp våknet fra en deilig høneblund. Mannen er på kamp og jeg skal bare slappe av i noen timer til før vi kjører til sykehuset igjen. Nå håper jeg egentlig at jeg blir satt i gang i morgen. Det aller kjipeste hadde definitivt vært at jeg blir sendt hjem i morgen. Da har jeg hatt to netter på sykehus som ikke har ført noensteds hen. :gjeiper: Men, men...jeg har ihvertfall forberedt meg på det verste og blir da positivt overrasket dersom noe annet skulle skje. Synes særlig det er kjedelig at de var såpass bastante på at jeg skulle bli satt i gang i dag da vi snakket med legen i går kveld. Jaja, jeg får vel bare være glad for at det da mest sannsynligvis ikke er svangerskapsforgiftning.
Lilywhite Skrevet 13. juni 2011 #2853 Skrevet 13. juni 2011 Jeg var inne og leste i sted etter noen dager uten KG pga sykdom osv, og da jeg så at du var på sykehuset så tenkte jeg at nå skjer det noe snart Så skjønner at du synes det er litt skuffende å være hjemme igjen uten , men det kan jo ikke gå mange dagene nå! Krysser fingrene for at de velger å sette deg i gang i morgen Hvis ikke får du sette deg på bakbeina å nekte å gå derfra før ungen er ute
Neala Skrevet 13. juni 2011 #2854 Skrevet 13. juni 2011 Æsj, jeg sendte deg jo nettopp en sms og ønsket deg lykke til! Var sikker på at du hadde blitt satt i gang, jeg Håper det starter av seg selv i natt, sånn at du slipper å bli satt i gang
Lucky? Skrevet 13. juni 2011 #2855 Skrevet 13. juni 2011 Får håpe de setter deg igang i morgen hvis ikke noe har skjedd da Godt du blir godt fugt opp av sykehuset i allefall Ha en fin natt på sykehuset
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #2857 Skrevet 13. juni 2011 Ikke bekymre dere, sladriser får vite det med én gang dersom jeg blir satt i gang. Mannen skal forresten være med når jeg skal tilbake for å være litt ''streng''. Han mener det er helt tullete å ikke sette i gang når jeg er så langt på vei som jeg er. Godt jeg har noen som kan gjøre det, for jeg tør ikke å gjøre sånn...
hegejenta30 Skrevet 13. juni 2011 #2858 Skrevet 13. juni 2011 Så spennende det var blitt her da! Håper det skjer noe av seg selv iløpet av natta, om ikke MÅ de sette deg igang imorgen! Masse lykke til iallfall!
Devilina Skrevet 13. juni 2011 #2859 Skrevet 13. juni 2011 Åååååå... kjenner meg så godt igjen.... kroppen min hadde heller ikke tenkt til å føde med det første, gikk 16 dager på overtid og ble satt i gang 3 ganger. De tok vannet mitt når jeg hadde endelig klart å få 2,5cm... så i grunn rart de ikke har tatt ditt enda synes jeg. Og jeg håper ting skjer naturlig for deg Å bli satt i gang er mere vondt. Men uansett, lykke til!!!!
Småkjekset Skrevet 13. juni 2011 #2860 Skrevet 13. juni 2011 Nå er hun her snart Hadde gledet meg til å lese om den nye hverdagen som foreldre da jeg kom hjem fra bryllupsreise, men nå får jeg jo faktisk vært med på spenningen hele veien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå