Sequax Skrevet 12. juni 2011 #2823 Skrevet 12. juni 2011 Mener jordmor nevnte noe om huepine til meg også...i forbindelse med vannansamling..?
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #2824 Skrevet 12. juni 2011 Fremdeles på sykehuset. Fikk en sparketest og lille krek har det fint,men blodtrykket var litt for høyt. Den ene målingen var på 144/98. Nå sitter jeg og venter på at en lege skal se på resultatene,men det er visst operasjon på gang så vi kan bli sittende her en stund til. Har allerede ventet i en time siden sparketest og blodtrykksmåling, så håper at det ikke tar så veldig mye lenger tid nå. Imens er mannen ute for å kjøpe noe å spise og drikke på. :happy:
Gjest Caca Skrevet 12. juni 2011 #2825 Skrevet 12. juni 2011 Fremdeles på sykehuset. Fikk en sparketest og lille krek har det fint,men blodtrykket var litt for høyt. Den ene målingen var på 144/98. Nå sitter jeg og venter på at en lege skal se på resultatene,men det er visst operasjon på gang så vi kan bli sittende her en stund til. Har allerede ventet i en time siden sparketest og blodtrykksmåling, så håper at det ikke tar så veldig mye lenger tid nå. Imens er mannen ute for å kjøpe noe å spise og drikke på. :happy:
kisskissbangbang Skrevet 12. juni 2011 #2831 Skrevet 12. juni 2011 Nå blir du vel satt igang, vil jeg tro?
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #2833 Skrevet 12. juni 2011 Da er jeg innlagt på sykehuset med mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning. Blodprøver og ul er tatt. Lille krek har det veldig bra og ser ut til å være en baby på ca 4 kg. Ingenting skjer før i morgen utpå dagen en gang, men jeg er visst såpass moden at de har snakket om å bare ta vannet. 2 cm åpning hadde jeg visst, og kort og myk livmorhals. Legen tøyde litt oppi der så kanskje noe skjer av seg selv også? Akkurat nå sitter jeg i sengen på enerom og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Er trøtt, vi har jo faktisk vært her siden kl 3 idag! Håper jeg får sove litt i natt ihvertfall. Uansett, sladriser: nå kan dere endelig begynne å gjøre dere klare!
liv Skrevet 12. juni 2011 #2835 Skrevet 12. juni 2011 Spennende Samme som skjedde med meg. Jeg hadde fire cm og de bare tok vannet, slapp hele tablettgreine
Neala Skrevet 12. juni 2011 #2836 Skrevet 12. juni 2011 Jeg har på HØY lyd og er SUPERKLAR!!!!!! Lille krek kommer snart Håper du får sove litt, du trenger å samle krefter til det som kommer Åååh!!!
MellonCollie Skrevet 12. juni 2011 #2837 Skrevet 12. juni 2011 Ohh, så spennende! Da blir det jo snart bebis, da Lykke til, Belle!!
kisskissbangbang Skrevet 12. juni 2011 #2838 Skrevet 12. juni 2011 Åh, lykke til, Belle! Nå er lillefrøkna like rundt hjørnet!
Gjest Caca Skrevet 12. juni 2011 #2839 Skrevet 12. juni 2011 Lykke, lykke til Belle og Belle-mannen! Snart er lille krek her! :popcorn: :popcorn:
pusilus Skrevet 12. juni 2011 #2840 Skrevet 12. juni 2011 (endret) Lykke til Hvis det er mulig å få en ny tipping, så tipper jeg 12. Juni Edit: autokorektur på mobilen gikk amokk og byttet juni til juli Endret 12. juni 2011 av pusilus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå