Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:strix: TERMIN! :strix: Tenk at denne dagen endelig er her, det må føles helt utrolig. :rodmer:

Jeg vil også på Tupperwareparty :hoppe: Det eneste jeg har blitt invitert til det siste året er dildoparty. Ikke helt det samme. :sjenert:

Kos deg i dag! Heier på at kreket vil ut innen kort tid :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig termindagen :) hvordan er magen?

Skrevet

:strix: TERMIN! :strix: Tenk at denne dagen endelig er her, det må føles helt utrolig. :rodmer:

Jeg vil også på Tupperwareparty :hoppe: Det eneste jeg har blitt invitert til det siste året er dildoparty. Ikke helt det samme. :sjenert:

Kos deg i dag! Heier på at kreket vil ut innen kort tid :duskedame:

Det er helt fantastisk. :rodmer:

:hoho: Det er ikke akkurat samme greia, nei. (Selv om det sikkert er kjempekult. Har aldri vært på noe sånn jeg... :sjenert: ) Men nå har jeg ihvertfall sett gjennom katalogen og funnet meg noe jeg garantert vil ha. :jepp:

Endelig termindagen :) hvordan er magen?

Jippi! :hoppe: Magen er som den pleier å være tror jeg. Utvendig har den sikkert blitt litt mer ''tutete'' (skal ta bilde i dag tenkte jeg :jepp: ) og innvendig er det helt forskjellig fra dag til dag. Kjempesulten én dag og ingen matlyst + kvalm og dårlig en annen dag. :klo:

------

Nå har jeg tatt meg en god og lang dusj (inkl. barbering både her og der. :sjenert: Skulle ønske jeg var et slangemenneske, for med magen i veien er det ikke lett å komme til noe sted :fnise: ) og skal straks i gang med å rydde på kjøkkenet. Etterpå skal jeg belønne meg selv med noen brødskiver og neglelakkering. :happy:

I dag brukte jeg forresten 5 minutter (inkl. sikkert tre kynnere på rad) på å få på meg støttestrømpene. :daane:

Gjest Krizzy
Skrevet

Så koselig. Nei, nå er det ikke lenge igjen altså. Vi ventet jo 3 år på å få positiv test, da skal vi klare å vente i to uker til (dersom det går så langt) på å få henne i armene. :rodmer:

Ja, jeg tenkte det var noe sånt. Men synes allikevel det er rart at systemet er sånt, dersom du skjønner. :gjeiper: Den lange trenger du ikke å ta. :fnise:

Satser på at det ikke går så lenge som to uker! Er jo termin i dag.... :hoppendeglad:

Ja, det er sånn det er bygd opp. Akkurat det systemet kom vel i 1971 eller noe sånt noe...... :klo:

Skrevet (endret)

Strømper/sokker - hva er det? ;) Jeg har gitt opp det og stikker paylabbene rett i skoa :P Beina mine er så varme, kjennes ut som de brenner hele tiden og sokker gjør det værre. Men har ingen vann i beina da.

Endret av liv
Skrevet

Satser på at det ikke går så lenge som to uker! Er jo termin i dag.... :hoppendeglad:

Ja, det er sånn det er bygd opp. Akkurat det systemet kom vel i 1971 eller noe sånt noe...... :klo:

Ja, håper det. Vil helst slippe å bli satt i gang ihvertfall. :Nikke:

:fnise: Det tviler jeg ikke et sekund på. :ler:

Strømper/sokker - hva er det? ;) Jeg har gitt opp det og stikker paylabbene rett i skoa :P Beina mine er så varme, kjennes ut som de brenner hele tiden og sokker gjør det værre. Men har ingen vann i beina da.

Sånn hadde jeg det også en god stund (har det fremdeles altså, er så VARM!), men nå har jeg så mye vann i beina at jeg får vondt dersom jeg ikke bruker støttestrømper når jeg vet jeg skal stå og gå mye. Når jeg sitter hjemme klarer jeg ikke å ha noe som helst på.

:popcorn:

:hoppe:

Skrevet

Går du naken rundt hjemme? :klo:

Håper det skjer noe snart! :hoppe:

Skrevet

Går du naken rundt hjemme? :klo:

Håper det skjer noe snart! :hoppe:

:hoho: Jeg orker ikke å ha noe på beina. Det var det jeg mente. :fnise: Men hjemme går jeg rundt med en bitteliten shorts of en altfor kort singlet. Ikke akkurat verdens beste syn akkurat. :lol:

Jeg også! :hoppe:

Skrevet

:hoho: Det er ikke akkurat samme greia, nei. (Selv om det sikkert er kjempekult. Har aldri vært på noe sånn jeg... :sjenert: )

Ikke jeg heller, selv om jeg angrer litt på at jeg ikke dro... Hadde jo vært gøy å se på utvalget :fnise:

Skjer det noe i kveld da, sånn fødselsmessig? :popcorn:

Skrevet

Ikke jeg heller, selv om jeg angrer litt på at jeg ikke dro... Hadde jo vært gøy å se på utvalget :fnise:

Skjer det noe i kveld da, sånn fødselsmessig? :popcorn:

Tror det hadde vært gøy, ja. :jepp:

Nei, ingenting. :snurt: I kveld har jeg bare vondt i bekkenet, fordi søster tvang meg til å gå i alle trappene på kjøpesenteret. :fnise:

Skrevet
:ler: Får håpe trappene i det minste fører til noe. Kanskje du føder i natt eller i morgen. :lur:
Skrevet

Nå sitter vi i hvert sitt hjørne i sofaen og ser på fotballkamp. Mannen har kjøpt verdens største pose med smågodt til meg og etter kampen skal han massere beina mine. :rodmer: Jeg har så utrolig mye vann i dem i dag at de er helt blå. :overrasket:

Morgendagen blr supertravel. :bond: Først er det jordmortime, så BIM-treff, så komle hos svigermormor. Hvor blir det av høneblunden min? :fnise:

Skrevet

:ler: Får håpe trappene i det minste fører til noe. Kanskje du føder i natt eller i morgen. :lur:

:jepp: Kanskje det? :nigo: Jeg spiser ihvertfall snop til den store gullmedaljen, for når hun kommer ut er det ingen kjære mor lenger. Da er det Sequax' ASS som gjelder. :tommelsmil::ler:

Gjest Krizzy
Skrevet

Nå sitter vi i hvert sitt hjørne i sofaen og ser på fotballkamp. Mannen har kjøpt verdens største pose med smågodt til meg og etter kampen skal han massere beina mine. :rodmer: Jeg har så utrolig mye vann i dem i dag at de er helt blå. :overrasket:

:overrasket:

*mimrer* .....

:hug: til deg! :blomst:

Skrevet

:overrasket:

*mimrer* .....

:hug: til deg! :blomst:

:fnise: Gode minner, ikke sant? :lol:

I natt våkner du med rier :klem:

Du er nå søt, men nei. :sjenert:

Skrevet

I natt våkner du med rier :klem:

Ikke før komlemiddag! :opplyser::fnise:

Det høres så fryktelig ubehagelig ut med så mye vann i bena/kroppen. Godt du har en snill og god mann som kan massere litt :rodmer:

Satser på at komlemiddagen (og alle de andre planene) setter ting i gang og at fødselen starter i morgen, men at babykrek ikke ankommer før datoen er 10. juni.. :nigo:

Ha en kjempefin dag! :klem:

Skrevet (endret)

Huff, for en natt. Jeg har hatt så mange vonde drømmer i det siste og helst sånne som involverer at lille krek blir satt i fare (inni magen min). :tristbla: Tidlig i dag morges våknet jeg faktisk av at jeg lå og klynket fordi jeg hadde mareritt, og da jeg våknet helt begynte jeg å hulkegråte. :sjenert: Stakkars mannen min visste ikke helt hva han skulle tro, men siden han er sånn ca verdens beste til å trøste, gav det seg ganske raskt. :rodmer:

Ellers har jeg ligget med symfyse-/bekkensmerter i både mage og rygg, eller murringer i både mage og rygg i hele natt. :gjeiper: Jeg kjenner seriøst ikke forskjellen lenger. Nå er alt borte, så jeg regner med det bare var symfyse- og bekkensmerter.

I går fikk jeg forresten verdens beste fotmassasje av mannen. :hjerte: Han så videoen om akupressure-punktene og gjorde virkelig det han kunne for å prøve å sette i gang ett eller annet. Etterpå hoppet vi i sengen. :fnise: Om det ikke funket, så fikk vi ihvertfall oss en veldig god latter. :ler:

Nå skal jeg straks avgårde til jordmor, så treff, så komle hos svigermormor. :sikle:

Ha en strålende dag alle sammen! :sol:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

HALLOOOO, DU SKAL FØDE DU NÅ!! :kjefte::fnise:

Jeg hadde også mange vonde drømmer i svangerskapet, så jeg kjenner følelsen. Huff, det er jo helt forferdelig :troest: Godt du har en så snill mann :yvonne:

Ha en fin dag med så mye på plakaten :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...