Sushi Skrevet 7. juni 2011 #2721 Skrevet 7. juni 2011 TERMIN! Tenk at denne dagen endelig er her, det må føles helt utrolig. Jeg vil også på Tupperwareparty Det eneste jeg har blitt invitert til det siste året er dildoparty. Ikke helt det samme. Kos deg i dag! Heier på at kreket vil ut innen kort tid
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #2723 Skrevet 7. juni 2011 TERMIN! Tenk at denne dagen endelig er her, det må føles helt utrolig. Jeg vil også på Tupperwareparty Det eneste jeg har blitt invitert til det siste året er dildoparty. Ikke helt det samme. Kos deg i dag! Heier på at kreket vil ut innen kort tid Det er helt fantastisk. Det er ikke akkurat samme greia, nei. (Selv om det sikkert er kjempekult. Har aldri vært på noe sånn jeg... ) Men nå har jeg ihvertfall sett gjennom katalogen og funnet meg noe jeg garantert vil ha. Endelig termindagen hvordan er magen? Jippi! Magen er som den pleier å være tror jeg. Utvendig har den sikkert blitt litt mer ''tutete'' (skal ta bilde i dag tenkte jeg ) og innvendig er det helt forskjellig fra dag til dag. Kjempesulten én dag og ingen matlyst + kvalm og dårlig en annen dag. ------ Nå har jeg tatt meg en god og lang dusj (inkl. barbering både her og der. Skulle ønske jeg var et slangemenneske, for med magen i veien er det ikke lett å komme til noe sted ) og skal straks i gang med å rydde på kjøkkenet. Etterpå skal jeg belønne meg selv med noen brødskiver og neglelakkering. :happy: I dag brukte jeg forresten 5 minutter (inkl. sikkert tre kynnere på rad) på å få på meg støttestrømpene.
Gjest Krizzy Skrevet 7. juni 2011 #2724 Skrevet 7. juni 2011 Så koselig. Nei, nå er det ikke lenge igjen altså. Vi ventet jo 3 år på å få positiv test, da skal vi klare å vente i to uker til (dersom det går så langt) på å få henne i armene. Ja, jeg tenkte det var noe sånt. Men synes allikevel det er rart at systemet er sånt, dersom du skjønner. :gjeiper: Den lange trenger du ikke å ta. Satser på at det ikke går så lenge som to uker! Er jo termin i dag.... Ja, det er sånn det er bygd opp. Akkurat det systemet kom vel i 1971 eller noe sånt noe......
liv Skrevet 7. juni 2011 #2725 Skrevet 7. juni 2011 (endret) Strømper/sokker - hva er det? Jeg har gitt opp det og stikker paylabbene rett i skoa Beina mine er så varme, kjennes ut som de brenner hele tiden og sokker gjør det værre. Men har ingen vann i beina da. Endret 7. juni 2011 av liv
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #2727 Skrevet 7. juni 2011 Satser på at det ikke går så lenge som to uker! Er jo termin i dag.... Ja, det er sånn det er bygd opp. Akkurat det systemet kom vel i 1971 eller noe sånt noe...... Ja, håper det. Vil helst slippe å bli satt i gang ihvertfall. Det tviler jeg ikke et sekund på. Strømper/sokker - hva er det? Jeg har gitt opp det og stikker paylabbene rett i skoa Beina mine er så varme, kjennes ut som de brenner hele tiden og sokker gjør det værre. Men har ingen vann i beina da. Sånn hadde jeg det også en god stund (har det fremdeles altså, er så VARM!), men nå har jeg så mye vann i beina at jeg får vondt dersom jeg ikke bruker støttestrømper når jeg vet jeg skal stå og gå mye. Når jeg sitter hjemme klarer jeg ikke å ha noe som helst på.
Mazilla Skrevet 7. juni 2011 #2728 Skrevet 7. juni 2011 Går du naken rundt hjemme? Håper det skjer noe snart!
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #2729 Skrevet 7. juni 2011 Går du naken rundt hjemme? Håper det skjer noe snart! Jeg orker ikke å ha noe på beina. Det var det jeg mente. Men hjemme går jeg rundt med en bitteliten shorts of en altfor kort singlet. Ikke akkurat verdens beste syn akkurat. Jeg også!
Sushi Skrevet 7. juni 2011 #2730 Skrevet 7. juni 2011 Det er ikke akkurat samme greia, nei. (Selv om det sikkert er kjempekult. Har aldri vært på noe sånn jeg... ) Ikke jeg heller, selv om jeg angrer litt på at jeg ikke dro... Hadde jo vært gøy å se på utvalget Skjer det noe i kveld da, sånn fødselsmessig?
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #2731 Skrevet 7. juni 2011 Ikke jeg heller, selv om jeg angrer litt på at jeg ikke dro... Hadde jo vært gøy å se på utvalget Skjer det noe i kveld da, sånn fødselsmessig? Tror det hadde vært gøy, ja. Nei, ingenting. I kveld har jeg bare vondt i bekkenet, fordi søster tvang meg til å gå i alle trappene på kjøpesenteret.
Sushi Skrevet 7. juni 2011 #2732 Skrevet 7. juni 2011 Får håpe trappene i det minste fører til noe. Kanskje du føder i natt eller i morgen.
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #2733 Skrevet 7. juni 2011 Nå sitter vi i hvert sitt hjørne i sofaen og ser på fotballkamp. Mannen har kjøpt verdens største pose med smågodt til meg og etter kampen skal han massere beina mine. Jeg har så utrolig mye vann i dem i dag at de er helt blå. Morgendagen blr supertravel. Først er det jordmortime, så BIM-treff, så komle hos svigermormor. Hvor blir det av høneblunden min?
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #2734 Skrevet 7. juni 2011 Får håpe trappene i det minste fører til noe. Kanskje du føder i natt eller i morgen. Kanskje det? Jeg spiser ihvertfall snop til den store gullmedaljen, for når hun kommer ut er det ingen kjære mor lenger. Da er det Sequax' ASS som gjelder.
Gjest Krizzy Skrevet 7. juni 2011 #2735 Skrevet 7. juni 2011 Nå sitter vi i hvert sitt hjørne i sofaen og ser på fotballkamp. Mannen har kjøpt verdens største pose med smågodt til meg og etter kampen skal han massere beina mine. Jeg har så utrolig mye vann i dem i dag at de er helt blå. *mimrer* ..... til deg!
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2737 Skrevet 8. juni 2011 *mimrer* ..... til deg! Gode minner, ikke sant? I natt våkner du med rier Du er nå søt, men nei.
Kokos Skrevet 8. juni 2011 #2738 Skrevet 8. juni 2011 I natt våkner du med rier Ikke før komlemiddag! Det høres så fryktelig ubehagelig ut med så mye vann i bena/kroppen. Godt du har en snill og god mann som kan massere litt Satser på at komlemiddagen (og alle de andre planene) setter ting i gang og at fødselen starter i morgen, men at babykrek ikke ankommer før datoen er 10. juni.. Ha en kjempefin dag!
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2739 Skrevet 8. juni 2011 (endret) Huff, for en natt. Jeg har hatt så mange vonde drømmer i det siste og helst sånne som involverer at lille krek blir satt i fare (inni magen min). Tidlig i dag morges våknet jeg faktisk av at jeg lå og klynket fordi jeg hadde mareritt, og da jeg våknet helt begynte jeg å hulkegråte. Stakkars mannen min visste ikke helt hva han skulle tro, men siden han er sånn ca verdens beste til å trøste, gav det seg ganske raskt. Ellers har jeg ligget med symfyse-/bekkensmerter i både mage og rygg, eller murringer i både mage og rygg i hele natt. :gjeiper: Jeg kjenner seriøst ikke forskjellen lenger. Nå er alt borte, så jeg regner med det bare var symfyse- og bekkensmerter. I går fikk jeg forresten verdens beste fotmassasje av mannen. Han så videoen om akupressure-punktene og gjorde virkelig det han kunne for å prøve å sette i gang ett eller annet. Etterpå hoppet vi i sengen. Om det ikke funket, så fikk vi ihvertfall oss en veldig god latter. Nå skal jeg straks avgårde til jordmor, så treff, så komle hos svigermormor. Ha en strålende dag alle sammen! Endret 8. juni 2011 av ^^Belle^^
Neala Skrevet 8. juni 2011 #2740 Skrevet 8. juni 2011 HALLOOOO, DU SKAL FØDE DU NÅ!! Jeg hadde også mange vonde drømmer i svangerskapet, så jeg kjenner følelsen. Huff, det er jo helt forferdelig Godt du har en så snill mann Ha en fin dag med så mye på plakaten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå