Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratuleeerer med dagen! :strix: Din siste bursdag før du har en liten en! Neste bursdag har du jo en smårolling som nærmer seg et år! :jepp:

Det var i dag, ja? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: Gratulerer så masse med dagen! :hoppendeglad:

Foreløpig ser det ut til at du får ha dagen din for deg selv også :happy:

Jeg har fortsatt tro på (senest) den tiende! :Nikke:

Håper du får en kjempefin dag, det høres ut som dere har masse koselige planer! :klem:

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen! :bursdag:

Håper du får en strålende dag :hoppendeglad: Og som de andre sier så ser det ut til at du får bursdagen din i fred ;)

:klem:

Skrevet

Gratulerer med dagen! :strix: Høres jo ut som noe kanskje er på gang hos deg nå? :lur: Magetrøbbel og kvalme er typiske dagen-før-tegn, ifølge det jeg har googlet meg fram til :opplyser:

:popcorn:

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Belle! :strix:

Og så spennende med det er her inne nå, nå er det jo liike før! :strix:

Skrevet

Jeg var også kvalm og hadde magetrøbbel forrige lørdag - og vi vet jo hva som skjedde på søndag ;):babyjente:

Men uansett; gratulerer så mye med dagen :blomst:

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :klem:

Nå har jeg stått på kjøkkenet i mange timer, men det er rart hvor fort tiden flyr når man har det gøy. For ja, baking er kjempegøy. Særlig når jeg kan bake (nesten) så mye jeg bare vil. :fnise:

Uggenheten forsvant etter dotur nr. 2. :flau: Jeg har enda ikke spist frokost, noe som i og for seg er merkelig, men jeg tror egentlig ikke det er noe i gjære altså. Vi får se.

Fikk forresten beskjed at svigerfar og svoger kommer på besøk i dag. :hoppe: Kjempegøy, siden de bor i nabobyen 1,5 time unna og sjelden kommer på besøk. :happy:

Månepaiene ble forresten kjempegode! :daane: Men jeg trengte faktisk 600 gram (!!!) sjokolade til å dekke dem. Skikkelige kaloribomber. :ler: Jeg skal få lagt ut oppskrift på bloggen en dag. :Nikke:

Nei, nå er det tilbake til kjøkkenet. Må få ferdig suksessglasuren, lage smørkrem til muffinsene (hadde plutselig ikke nok melis til å lage ostekrem :sur: ) og gjøre klar til eplepaien. Den settes inni ovnen rett før folket kommer, for den skal være lunken. :sikle:

Skrevet

:bursdag:

Og kanskje :bursdag: til :babyjente: ?

:wink:

Takketakk. :nigo:

:fnise: Jeg tviler sterkt på det, men man vet jo aldri. :lur:

Skrevet

Gratulerer med dagen :strix:

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :strix:

Ha en flott dag :)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!

jokerni8.gif

Eh.... ja.

:blomst:

Skrevet

Gratulerer med dagen! :hoppendeglad:

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer med dagen :klem:

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner jenter. :rodmer: Dagen i dag har vært utrolig fin, men laaang. Nå har vi endelig inntatt sengen med hver sin tallerken med leverpostei-skiver og er klare til å ta kvelden. Kommer sterker tilbake i morgen! :nigo:

Skrevet

Gratulerer med dagen Belle og lykke til med fødselen i morgen....for JA, i morgen skal det skje!! Ikke sant? ;)

:klem:

Skrevet

Vi feiret dåp i går, så jeg fikk ikke vært innom da, men jeg får si det nå: Gratulerer med bursdagen i går! :strix:

Skrevet

Havfrua og cypress :klem: Takk for det. Fører deg opp på listen Havfrua, selv om jeg tviler på at noe kommer til å skje i dag. :fnise: Fører også opp Belle-mannens tipping og svigerfartipping.

Diddles: 20.mai

Mazilla: 1.juni

Pingting: 2.juni (bursdagsbaby?)

Sequax: 3.juni

Lucky?: 4.juni

Muffin!: 5.juni (min bursdagsbaby?)

Hegejenta: 6.juni

Liv: 6.juni (30-årsdagsbaby?)

Havfrua: 6.juni

Marikke, Caca: 7.juni (termin)

GUNS: 8.juni (positiv test-baby :hjerte: )

Pusilus: 8.juni

Småkjekset: 9.juni (bryllupsbaby?)

Teriyaki: 9.juni

Kokos: 10.juni

Melloncollie: 11.juni

Belle-mannen: 11. juni

Sushi: 15.juni

Svigerfar: 17.juni (hans bursdag :ler: )

Ellers hadde jeg en strålende dag i går. Det ble virkelig fullt hus og stormende jubel. Kjempekos. :happy: Mamma fikk øve seg med lille N (som er en bitteliten 4 månedersbaby på 5 kg) en stund, noe jeg vet hun likte veldig godt. :fnise:

Ramlet forresten over disse klippene i dag:

Kanskje noe av det skal prøves i dag? :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...