Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mhm, det så ut som den beste delen av kanelbollene (innerste snurr) :nigo:

:jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som vanlig får jeg lyst på noe godt når jeg kommer inn her :sjenert:

Håper mannen kom seg ut av senga og at dere kom dere på butikken ;)

Blir nok rart når det ikke spraker på innsiden lenger da, men livet blir nok mye bedre når hun er på utsiden :hjerte:

I morgen kommer hun :Nikke:

Skrevet

Vi har også sånne plater, svarte retangulære "fliser". Litt vanskelig å få fin overgang mellom platene, samt å få kuttet de helt rette (de gjorde det på monter, men det måtte litt justering til og da måtte vi ha sånn sag som kutter heeeeeeelt rett. (sambo har på jobb da)

Skrevet

Oj,oj,oj. *kanelboller* :sikle :

Enig. Det er så godt! :daane:

Mhm, det så ut som den beste delen av kanelbollene (innerste snurr) :nigo :

:sikle:

Hvorfor ække du på sjukehuset?!!?!?!! :hakeslepp :

:fnise :

PS! Dagen er enda ung....rundt klokka 20.00 går vannet ditt, også er det i gang...... :Nikke :

Kanskje...........eller kanskje du går 10 dager over, som jeg gjorde...:sjokkbla :

Ingenting som skjer her enda. :snurt: Vi har forberedt oss på å måtte gå over tiden, men eg håperhåperhåper å slippe å bli satt i gang. :bond:

Som vanlig får jeg lyst på noe godt når jeg kommer inn her :sjenert :

Håper mannen kom seg ut av senga og at dere kom dere på butikken ; )

Blir nok rart når det ikke spraker på innsiden lenger da, men livet blir nok mye bedre når hun er på utsiden :hjerte :

I morgen kommer hun :Nikke :

Jada, han kom seg opp. :Nikke:

Åh, det skal bli så fantastisk. :rodmer:

Vi har også sånne plater, svarte retangulære "fliser". Litt vanskelig å få fin overgang mellom platene, samt å få kuttet de helt rette (de gjorde det på monter, men det måtte litt justering til og da måtte vi ha sånn sag som kutter heeeeeeelt rett. (sambo har på jobb da)

Huff, ja, det er et skikkelig knotearbeid. Dette er sånne klikk-plater, så overgangen mellom platene skal gå fint. Det er bare det at vi har to stikkontakter på den ene veggen og noe listverk helt oppunder overskapene på den andre veggen. Men vi fikk kuttet dem på høyden der vi kjøpte dem da heldigvis. :jepp:

Skrevet

:hoppendeglad: 40 uker i dag! :hoppendeglad:

Føler jeg skriver dette hver eneste uke, men hvor blir egentlig tiden av? :fnise: Tenk, 40 uker og snart ved veis ende. :rodmer:

Dagen i går ble lang og slitsom, men vi fikk da gjort det vi skulle gjøre - og mer til. Vi fikk kjøpt disse platene, og jeg tror det kommer til å bli skikkelig fint. :jepp: I tillegg fant vi bord i tilbudskroken på Living. :hoppe: Det er egentlig hjørnebord da, men vi kjøpte tre stk - to i svart høyglans og ett i hvit høyglans - og bare satte dem inntil hverandre her hjemme. Det ble kjempekult! :jepp:

Da vi kom hjem hadde jeg så vondt i alt som heter bekken og rygg at jeg rett og slett ikke orket å begynne å bake. Så jeg får ta Månepaiene og muffinsene (det blir visst toromuffins med kremostglasur :sikle: ) i dag og Suksesskombo og Smuldrepaien i morgen. :jepp:

I kveld skal vi til vennepar på grillings og for å se kamp. Jeg vet ikke helt hva værmelderne røyker for tiden, for på tre dager har de hatt full skivebom på to av dem. :dry: De hadde meldt kjempefint vær i dag, men det er jo overskyet og grått. :gjeiper: Jaja, håper vi får til grilling allikevel. :sikle:

Skrevet

40 uker!! :hoppendeglad:

Gratulerer, Belle! Rart at minien ikke viste seg i går...:klo:

Skrevet

:hjerte::strix: 40 uker: :strix::hjerte:

Håper det snart skjer no` da ;) Uansett er det ikke lenge til du har henne i armene dine - gled deg, det er bare magisk :rodmer:

:klemmer:

Skrevet

40 uker!! :hoppendeglad:

Gratulerer, Belle! Rart at minien ikke viste seg i går...:klo:

:hoppe:

:fnise: Merkelig. :klo:

:hjerte::strix: 40 uker: :strix::hjerte:

Håper det snart skjer no` da ;) Uansett er det ikke lenge til du har henne i armene dine - gled deg, det er bare magisk :rodmer:

:klemmer:

Tviler egentlig sterkt på det, selv om det selvsagt hadde vært gøy. Gleder meg noe innmari! :rodmer:

Skrevet

Gravidstatus hører med når man endelig runder 40 uker. :nigo:

Gravidstatus uke 40+0

Kjønn: :babyjente:

Utålmodig?: Ja! Nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er drittlei. Ikke selve graviditeten, men alle de kjipe plagene som følger med. Nå gleder jeg meg til å kunne gå mer enn 100 meter uten å måtte sette meg ned.

Hodet ned: Ja, det har vært festet ganske lenge nå.

Aktivitet i magen: Turbokreket mitt. :rodmer:

Navn: Vi har bestemt oss 99% for A, men vi vil se henne før vi bestemmer oss helt.

Vektøkning: + 25 kg :sukk:

Vann i kroppen: Ja, et tonn. Jeg har problemer med å presse beina mine opp i størrelse 39, som er 3 (!!) størrelser større enn hva jeg pleier å bruke. :daane: Ellers: nyyydelig vannansikt, pølsefingre og hobbitføtter uten ankler. :lol:

Kynnere: Ja, men merkelig nok kommer de oftest når jeg ligger. :klo:

Humør: Veldig bra, selv om jeg er utålmodig.

Barnerom: Hun skal sove inne hos oss.

Utstyr: Det meste er på plass. Det som mangler får vi kjøpe etter at hun er kommet når vi evt. finner ut at vi trenger det.

Strekkmerker: Over alt. :grine:

Melk i brystene: Ja, nå kan jeg klemme ut hvite dråper fra begge puppene. Har av og til noen smålekkasjer om nettene også.

Fødsel: Jeg er skikkelig gira på fødsel nå. :5:

Plager: Alt bortsett fra kvalme tror jeg. :fnise: Bekkenløsning, vann i kroppen, halsbrann og trøtthet er de verste.

Oppegående: Det blir tyngre og tyngre, men det er jo bare sånn det er. Er veldig trøtt hele tiden, men jeg har funnet en rutine som funker bra nå. :ler:

Sulten: Hele tiden. :sjenert:

Skrevet

Oj! 40 uker, jo! :hoppe: Gøy å lese status, men det er enda godt du snart slipper gravidplagene. Du kommer til å glemme alt som heter strekkmerker når kreket ligger i armene dine, vet du. :rodmer:

Skrevet

Oj! 40 uker, jo! :hoppe: Gøy å lese status, men det er enda godt du snart slipper gravidplagene. Du kommer til å glemme alt som heter strekkmerker når kreket ligger i armene dine, vet du. :rodmer:

Ja, det skal bli kjempegodt å bli kvitt dem altså. Jeg har hele tiden tatt dem med et smil (ihvertfall sånne ting som strekkmerker, kviser og vannansikt), men nå synes jeg det snart er på tide at de forsvinner. Føler meg ikke akkurat særlig fresh om dagen. :sjenert:

Men ja, det meste er nok glemt når hun kommer ut. :rodmer:

-----------

Da har vi endelig fått ryddet bilen. Tror mannen innså hvor full den var da vi bare fikk plass til to hjørnebord i går, og jeg måtte vente med det tredje mens han kjørte hjem. :fnise: Nå skal det jo sies at alle mine jobbklær var baki bagasjerommet da, og barnesetet med base har vært på plass i mange uker allerede, men allikevel...hvordan i huleste klarer vi å samle på så mye dritt? :fnise:

Nå skal jeg straks i gang med å kjevle ut Månepai-deigen og lage toromuffins før vi stikker opp til vennepar på grillings. Det ble visst fint vær allikevel, så det skal bli deilig å sitte ute nå. :sol:

Skrevet

40 - FØRTI - uker! :hoppendeglad:

Kos deg med grilling! Høres perfekt ut på en dag som denne. Bra finværet kom til dere etterhvert også! :happy:

Skrevet

Hurra for 40 uker :hoppe:

Skjønner du lengter etter å få ut lille krek nå, det blir tungt på slutten der. Men heldigvis er alt fort glemt - det lover jeg :rodmer:

Skrevet

Wohoo, 40 uker! :hoppe: :hoppe: Om to uker er du mamma!!

Skrevet

Gratulerer med dagen din i dag og 40 uker i går :strix::klemmer:

Skrevet

40 - FØRTI - uker! :hoppendeglad :

Kos deg med grilling! Høres perfekt ut på en dag som denne. Bra finværet kom til dere etterhvert også! :happy :

:hoppe:

Det var kjempekoselig. Men vi ble sittende inne da, siden solen var gått ned på terrassen deres.

:strix : 40 uker :strix :

:hoppendeglad:

Hurra for 40 uker :hoppe :

Skjønner du lengter etter å få ut lille krek nå, det blir tungt på slutten der. Men heldigvis er alt fort glemt - det lover jeg :rodmer :

Jippi! :nigo:

Det tviler jeg ikke et sekund på. :rodmer:

Wohoo, 40 uker! :hoppe : :hoppe : Om to uker er du mamma!!

Tenk det, da. :hjerte:

:popcorn :

:fnise:

40 uker!! :strix :

woohoo! :hoppe:

Gratulerer med dagen din i dag og 40 uker i går :strix : :klemmer :

Tusen takk for det! :klem:

Skrevet (endret)

Føler meg rar i kroppen i dag. :klo: Jeg måtte løpe på do i dag morges da jeg stod opp (sorry detaljer folkens :fnise: ) og nå er jeg bare uggen og har ikke lyst på frokost engang. Det tror jeg er første gang siden jeg ble gravid. :ler:

Kvelden i går var kjempekoselig. :happy: Det ble jo naturlig nok en del babysnakk da de fikk baby for snart 4 måneder siden. Gøy å snakke om sånt med noen som ikke blir lei. :fnise: Gleder meg skikkelig mye til å trille sammen med lille N altså. :rodmer:

Nå er det full bakings som gjelder. Jeg fikk ikke tid til annet enn å lage kjeksene som hører til Månepaiene i går, så nå må høygiret settes inn. Muffins skal lages (det tar jo heldigvis ikke så lang tid da) og Suksesskombo må fikses. Dette blir forhåpentligvis siste gang jeg lager en oreobunn hvor jeg må bruke den dårlige blenderen som bare klarer å knuse to oreokjeks om gangen. Jeg har nemlig ønsket meg foodprocessor til bursdagen av mamma. :nigo:

Senere i kveld (etter familiebesøk) kommer venninne + mann og vennepar + N og E som vi var hos i går. Kjempekoselig. :hjerte:

Endret av ^^Belle^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...