hegejenta30 Skrevet 30. mai 2011 #2581 Skrevet 30. mai 2011 Det høres definitivt ut som om det er noe som er på gang med kroppen din ja. Krysser fingrene for at lille krek kommer før du er 2 uker på overtid! Det er jo best når fødselen kommer i gang av seg selv. for 39 uker Fy så fort som tida har gått de siste ukene! Det er kjempegøy å handle og fikse opp hjemme - så kos deg masse med møbelshopping i dag!
Kokos Skrevet 30. mai 2011 #2582 Skrevet 30. mai 2011 Cinnamon Sugar Doughnut Muffins Spennenede her nå, mange tegn på at kroppen begynner å bli klar Kos deg med møbelshopping, det er moro! Håper du får en flott dag!
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2583 Skrevet 30. mai 2011 Det høres definitivt ut som om det er noe som er på gang med kroppen din ja. Krysser fingrene for at lille krek kommer før du er 2 uker på overtid! Det er jo best når fødselen kommer i gang av seg selv. for 39 uker Fy så fort som tida har gått de siste ukene! Det er kjempegøy å handle og fikse opp hjemme - så kos deg masse med møbelshopping i dag! Håper jo selvsagt å slippe å bli satt i gang, men vi har begge forberedt oss mentalt på at jeg kommer til å gå over tiden. Ellers hadde jeg blitt gal og sprø på én gang. Ja, ikke sant? De har bare flydd avgårde. Ja, gleder meg til å få det skikkelig fint her hjemme. Cinnamon Sugar Doughnut Muffins Spennenede her nå, mange tegn på at kroppen begynner å bli klar Kos deg med møbelshopping, det er moro! Håper du får en flott dag! De var kjempegode. Litt sånn sært å spise muffins med doughnutsmak, men de ble så utrolig saftige. Ja, kjempespennende. Men det går opp og ned med symptomene også, så jeg tviler på at det skjer noe i nærmeste fremtid egentlig.
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2584 Skrevet 30. mai 2011 Nettopp tilbake fra akupunktøren. Fikk noen murringer mens jeg lå der, men vet ikke om det var tilfeldig eller om det faktisk var nålene som gjorde det. Jeg skal ihvertfall tilbake på onsdag, siden jeg allikevel er så nær termin. Han har vært forsiktig frem til nå, men nå virker det som om det bare er å kjøre på. Senere i dag er det jordmortime. Skal nevne vannet jeg har i kroppen og høre om det er noe å bekymre seg for selv om blodtrykket mitt er så fint. Jeg vet det er normalt å ha vann i kroppen på dette stadiet, men jeg føler at jeg bare får mer og mer. Ellers er det den O' så store Kjøpe-vippestol-dagen i dag. Mannen skal være med svigermor opp på Barnas Hus for å kjøpe. Jeg har sagt at jeg ikke akter å være med på det. Orker ikke noen diskusjoner rundt det styret der igjen. :gjeiper: Vi har også funnet ut at vi trenger ny oppvaskmaskin. Eller, den vi har funker jo kjempebra, men den er skikkelig stygg. Vi hadde trengt enten en halvintegrert med svart display eller en helt svart for at det skal passe inn på kjøkkenet vårt. De halvintegrerte er jo dobbelt så dyre som de helintegrerte, så da blir det nok en helt svart en. Skal det være, så skal det være. Nå: dusj.
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2585 Skrevet 30. mai 2011 Ugh, føler meg virkelig ikke helt i form i dag. Dritvondt i symfysen, øm i hele magen, vondt i lysken på begge sider og kvalm og sulten på én gang. Tror jeg skal legge meg nedpå litt mens mannen er på tur med svigermor. Jordmortimen gikk fint forresten. Hun sa at siden blodtrykket mitt var så fint og at jeg har hatt spor av protein i urinen hver eneste gang var det ingenting å bekymre seg for. Heldigvis. Ellers er både hjertelyd og symfysemål kjempefint. Neste time er 8.juni, men hun sa at hun egentlig ikke håpte å se meg der.
hegejenta30 Skrevet 30. mai 2011 #2586 Skrevet 30. mai 2011 Ja får håpe du slipper å gå til jordmortimen den 8.juni! For da er du enten blitt mamma eller ligger og føder!
Kokos Skrevet 30. mai 2011 #2587 Skrevet 30. mai 2011 Jeg håper heller ikke du trenger den jordmortimen. Det vil i så fall bety at du er mamma i løpet av en ukes tid.
Kokos Skrevet 30. mai 2011 #2588 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Dobbelpost.. Endret 30. mai 2011 av Kokos
Disco Biscuit Skrevet 30. mai 2011 #2589 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Føyer meg inn i rekken her: *krysser fingrene* for at du slipper unna den timen siden lille krek allerede er på vei eller har kommet da Endret 30. mai 2011 av MaiL
Havfrua Skrevet 30. mai 2011 #2590 Skrevet 30. mai 2011 Spennende tider nå Belle. Bare èn uke til termin og ALT kan skje! Håper du slipper å gå over tiden. Selv kom førstemann 1 uke før termin og snuppa 2 dager før, så jeg har vært heldig og sluppet unna overtid på begge.
Teriyaki Skrevet 30. mai 2011 #2591 Skrevet 30. mai 2011 Krysser fingrer for at du har født om en uke!
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #2592 Skrevet 30. mai 2011 Takk for fingerkryssing jenter. Håper jo selvsagt det jeg også, så vi får se. Tilbake fra laaaang shoppingtur. Eller, det eneste vi har shoppet er vognadapter til bilstolen, men vi har fått sondert terrenget ang. sofa og hva vi skal ha på veggen på kjøkkenet. Jeg trooor kanskje vi har bestemt oss for sofa (mannen syntes den var litt lys, så det er opp til ham) og så skal vi ha Fibo Trespo-plater på kjøkkenet. Vi var innom idéen om å ha gulvbelegg på veggen også, men siden platene har ca samme pris velger vi dem. Tror de er både enklere å vedlikeholde og enklere å legge, samt at det er mye lettere å bare skifte dem ut dersom vi blir leie. Forresten...gjett hvem som var fornøyd da mannen kom hjem med en Babybjørn vippestol da. De hadde visstnok blitt enige om at den hun egentlig ville kjøpe ikke virket så stødig, så nå er vi de stole nye eiere av en fiiin rød og svart Babybjørn. :happy:
Lucky? Skrevet 30. mai 2011 #2593 Skrevet 30. mai 2011 Høres ut som om det skjer ting i kroppen din om dagen ja, spennende Grattis med vippestol! Godt svigermor tok til vettet Håper du slipper neste jordmortime
hegejenta30 Skrevet 30. mai 2011 #2594 Skrevet 30. mai 2011 Gratulerer med ny vippestol! Jeg testet vår her i dag med lille E når han var våken noen minutter, og den er jo helt super til han som er såpass liten ennå. Forøvrig bra din kjære og hans mor tilslutt ble enige med deg når det gjelder vippestolen.
Muffin! Skrevet 31. mai 2011 #2595 Skrevet 31. mai 2011 Så gøy med litt oppussing. Da har du jo noe å tenke på og holde på med mens du venter. Jeg håper også du slipper neste jordmortime.
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2596 Skrevet 31. mai 2011 Høres ut som om det skjer ting i kroppen din om dagen ja, spennende Grattis med vippestol! Godt svigermor tok til vettet Håper du slipper neste jordmortime Kjempespennende. Men jeg blir like skuffet hver gang det går over, da. Merkelig å bli skuffet over at alskens vondter går over. Ja, det var virkelig godt. Mannen fikk jo øynene opp når han fant ut at lille N har en sånn en, og når moren hans fortalte at de hadde hatt en vanlig til E, men at babybjørnen er sååå mye bedre. Det er rart det der, at han ikke hører på meg, men på andre. Gratulerer med ny vippestol! Jeg testet vår her i dag med lille E når han var våken noen minutter, og den er jo helt super til han som er såpass liten ennå. Forøvrig bra din kjære og hans mor tilslutt ble enige med deg når det gjelder vippestolen. Ja, den er virkelig kjempegod altså. Synes det er så fint at den er så tynn i ryggen at den former seg etter babyen. Så gøy med litt oppussing. Da har du jo noe å tenke på og holde på med mens du venter. Jeg håper også du slipper neste jordmortime. Ja, det er kjempegøy. Nå kan hun ikke komme liksom, det har vi ikke tid til. Neida, her er hun velkommen når som helst.
liv Skrevet 31. mai 2011 #2597 Skrevet 31. mai 2011 Spennende Jeg tror hun kommer på lørdag (for da er jeg 30 )
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2598 Skrevet 31. mai 2011 Spennende Jeg tror hun kommer på lørdag (for da er jeg 30 ) Skal notere deg opp på listen. Det blir mange eventuelle bursdagsbabyer på den listen da. Jeg tror at dersom hun kommer før termin så kommer hun på søndag. Da har nemlig jeg bursdag, og jeg har hele tiden sagt at jeg helst vil ha den for meg selv. (Men innerst inne tror jeg allikevel at hun ikke kommer før ihvertfall én uke på overtid)
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2599 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Én uke til termin i dag. Jeg forstår virkelig ikke hvor tiden blir av jeg altså. Denne natten var vel et direkte resultat av all gåingen i går. Tror ikke jeg har vært så stiv siden jeg sluttet å jobbe faktisk. Men det ble bedre i løpet av natten, så jeg har da fått noen timer på øyet allikevel. I dag skal vi fortsette Prosjekt: Oppussing/Gjøre det fint her hjemme. Forhåpentligvis har mannen bestemt seg for sofa og dersom det blir den vi fant på tilbud får vi den i dag. Vi skal også opp og høre med dem som solgte kjøkkenet til oss om det finnes en hel plate til å dekke oppvaskmaskinen med. Vi har nemlig fått med en som passer til halvintegrerte oppvaskmaskiner, men siden de på en måte ikke er ''in'' lenger, koster de dobbelt så mye som helintegrerte. Da kan vi betale 1000 kr (og sikkert litt mer også) for en eventuell plate og allikevel spare på å kjøpe en helintegrert i forhold til enten halvintegrert eller svart oppvaskmaskin. I tillegg skal vi innom diverse forhandlere av fibo trespo og høre om vi kan få med oss hjem noen prøver. Vi har sånn ca verdens vanskeligste benkeplate på kjøkkenet (den er ikke grå, ikke svart, og har fargespill i seg som ingenting passer til :gjeiper: ), så vi er nødt til å få det med hjem for å se om det passer. Ellers blir det nok bare avslappings. Mannen skal på trening i kveld, og jeg skal ligge i sengen og bare kooose meg med tv-serier. :happy: Endret 31. mai 2011 av ^^Belle^^
Sequax Skrevet 31. mai 2011 #2600 Skrevet 31. mai 2011 Nå er det ikke lenge igjen før vesla kommer, Belle! :happy:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå