^^Belle^^ Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2481 Skrevet 24. mai 2011 Så gøy med treff! Jeg smågruer meg allerede litt til barselgruppe, men har bestemt meg for å være tøff og møte opp - jeg MÅ skaffe meg venner med barn Er litt plutselig sjenert i visse tilfeller, nemlig. Nå står fynsk brunsviger (det er så rart navn ) i ovnen! Er veldig spent på hvordan den blir. Fyllet var i alle fall farlig godt Jeg er akkurat lik! Tanken på å avlyse har faktisk streifet meg et par ganger i dag, men så har jeg bare tenkt at ''nei, dette er du bare NØDT til å gjøre!''. Åh, spennende! Gleder meg til å høre hva du synes.
Kokos Skrevet 24. mai 2011 #2483 Skrevet 24. mai 2011 Så gøy med treff, det blir sikkert kjempekoselig! :happy: Skjønner forresten lysten til å trekke seg veldig godt, men det pleier å vise seg at det er lurt å tvinge seg selv til å tråkke litt utenfor sin egen komfortsone av og til Ikke at jeg er kjempeflink til det selv, men man føler seg ganske tøff når man har gjort det!
Sushi Skrevet 24. mai 2011 #2484 Skrevet 24. mai 2011 Det var fantastisk godt! Spiste litt mye og fikk vondt i magen
hegejenta30 Skrevet 24. mai 2011 #2485 Skrevet 24. mai 2011 Så gøy med treff! Jeg er litt som deg også - litt engstelig og har lyst å avlyse eller trekke meg. Men angrer sjelden på at jeg deltok.
Muffin! Skrevet 24. mai 2011 #2486 Skrevet 24. mai 2011 Gøy med skryt for fotoboka. Fint at noe som er enkelt å lage kan bli så fint. Moro med treff da. Sånne ting som man i utgangspunktet ikke er så lysten på viser seg ofte å bli hyggelig likevel.
^^Belle^^ Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2487 Skrevet 24. mai 2011 Nydelig teppe :tommel : Ja, ikke sant? Så gøy med treff, det blir sikkert kjempekoselig! :happy: Skjønner forresten lysten til å trekke seg veldig godt, men det pleier å vise seg at det er lurt å tvinge seg selv til å tråkke litt utenfor sin egen komfortsone av og til Ikke at jeg er kjempeflink til det selv, men man føler seg ganske tøff når man har gjort det! Ja, det var veldig koselig. Er kjempeglad for at jeg tvang meg selv til å gå. Det var fantastisk godt! :nigo : Spiste litt mye og fikk vondt i magen :fnise : Så bra. Jeg måtte fryse dem ned med én eneste gang jeg, for ellers hadde jeg gått og knaska brunsviger dagen lang. Så gøy med treff! Jeg er litt som deg også - litt engstelig og har lyst å avlyse eller trekke meg. Men angrer sjelden på at jeg deltok. Ja, kjempegøy! Jeg angrer ihvertfall ikke. Gøy med skryt for fotoboka. Fint at noe som er enkelt å lage kan bli så fint. ; ) Moro med treff da. :jepp : Sånne ting som man i utgangspunktet ikke er så lysten på viser seg ofte å bli hyggelig likevel. : ) Det er godt det finnes sånne ting som nærmest lager seg selv, særlig for oss ukreative sjeler. Kjempemoro!
^^Belle^^ Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2488 Skrevet 24. mai 2011 Vel tilbake fra treff og jeg angrer ikke et sekund på at jeg gikk. Det var rett og slett urkoselig. :happy: Tenk å kunne snakke om graviditet og baby til du blir blå i ansiktet, uten å måtte bekymre deg for at samtalepartneren din inni seg. Neida, det var ikke bare det det gikk i altså, men en del blir det når 9 gravide damer samles på ett sted. Jeg er jo, som vanlig, den eneste med termin i juni. Tror egentlig jeg er litt sent ute med denne bondingen jeg altså. Vi avtalte ihvertfall et nytt treff 8.juni, så får vi se om jeg kommer eller ei. Jeg håper jo egentlig ikke det da, men jeg gidder ihvertfall ikke å bure meg inne og vente på at lille krek skal komme. Da er det like greit å faktisk gjøre noe i mellomtiden.
kisskissbangbang Skrevet 24. mai 2011 #2489 Skrevet 24. mai 2011 Så herlig med koselig treff! Også må jeg innrømme at jeg er litt misunnelig også, jeg kjenner faktisk ingen andre gravide her. Nærmeste jeg kommer er ei venninne som fikk baby for tre mnd siden. Er veldig greit å ha noen å snakke med som nettopp har vært gjennom det samme, men det er liksom noe spesielt ved det å oppleve det samtidig. Vet det har vært arrangert BIM-treff her, så jeg har jo mest meg sjøl å skylde, men jeg er så pysete når det kommer til sånt, vil gjerne vite at jeg kjenner minst én, liksom. Synes du er flink som klarer å fryse ned bakverket ditt, forresten! Jeg eier ikke viljestyrke, spesielt når det kommer til gjærbakst, så jeg kunne rett og slett ikke baka oftere enn jeg gjør. Hadde bare spist alt med en gang, og sånn som denne graviditeten har påvirka kroppen min så er ekstra polstring det siste jeg trenger.
^^Belle^^ Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2490 Skrevet 24. mai 2011 Så herlig med koselig treff! Også må jeg innrømme at jeg er litt misunnelig også, jeg kjenner faktisk ingen andre gravide her. Nærmeste jeg kommer er ei venninne som fikk baby for tre mnd siden. Er veldig greit å ha noen å snakke med som nettopp har vært gjennom det samme, men det er liksom noe spesielt ved det å oppleve det samtidig. Vet det har vært arrangert BIM-treff her, så jeg har jo mest meg sjøl å skylde, men jeg er så pysete når det kommer til sånt, vil gjerne vite at jeg kjenner minst én, liksom. Synes du er flink som klarer å fryse ned bakverket ditt, forresten! Jeg eier ikke viljestyrke, spesielt når det kommer til gjærbakst, så jeg kunne rett og slett ikke baka oftere enn jeg gjør. Hadde bare spist alt med en gang, og sånn som denne graviditeten har påvirka kroppen min så er ekstra polstring det siste jeg trenger. Det var superkoselig altså. Jeg også har en venninne som fikk for 4 måneder siden og som begynner permisjonen sin sånn ca nå (så det blir nok noen trilleturer sammen etterhvert), men som du sier så er det ekstra gøy å kjenne noen som er enda nærmere enn det. Jeg vil bare anbefale deg å hoppe i det altså. De fleste som kommer på sånne ting kjenner ingen de heller, så hele stemningen blir veldig åpen og grei og fin fordi ingen har noen andre å ''støtte'' seg til om du skjønner? Jeg er rett og slett bare nødt. Å ikke bake er ikke et alternativ - da hadde jeg blitt sprø, så da er det å fryse det ned en god ting. Terskelen for å ta opp noen stykker for så å tine dem er liksom en god del høyere enn dersom det bare står på kjøkkendisken og roper etter å bli spist.
Kokos Skrevet 24. mai 2011 #2491 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Så bra at det var koselig på treff! Rart og fantastisk at det er helt sannsynlig at kreket kan forhindre neste treff Jeg har jo tippet 10. juni, så da skal du akkurat rekke å delta. God natt, Belle! Endret 24. mai 2011 av Kokos
^^Belle^^ Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #2492 Skrevet 25. mai 2011 Så bra at det var koselig på treff! Rart og fantastisk at det er helt sannsynlig at kreket kan forhindre neste treff Jeg har jo tippet 10. juni, så da skal du akkurat rekke å delta. God natt, Belle! Ja, jeg er glad for det altså. Jeg antar at vi fortsetter å treffes etter at krapylene er kommet også. Kjempekos. Ææææ, du har helt rett i det. Føler meg egentlig mer og mer klar for hver dag som går nå altså. Nå kan hun liksom bare komme.
^^Belle^^ Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #2493 Skrevet 25. mai 2011 Fin natt i natt også. :happy: Men jeg snorker visstnok som en gal for tiden. Jeg er jo småsyk da (hoster, vondt i halsen og er forkjøla), og det gjør jo sitt til at sagbruket våkner til liv, men mannen er litt sjokka allikevel. Det er visstnok som å ligge ved siden av en drage. Nå skal jeg straks til akupunktøren, ellers ingen planer før vanngym i kveld. Vi må ta ukeshandelen da, men ellers blir det nok avslappings som gjelder i dag også gitt. Særlig nå som jeg ikke føler meg helt pigg. Jeg skal forresten få prøvd å ta et magebilde. Den er visst blitt litt større siden mannen reiste. Ikke mye da, bare litt spissere utover liksom. Merker det litt selv også tror jeg, for nå kan jeg nesten bruke magen som bord når jeg sitter. Kanskje det blir litt baking i dag også?
Kokos Skrevet 25. mai 2011 #2494 Skrevet 25. mai 2011 Snorkedrage Det er fordelen med å være alene, da kan man lage så mye lyder og ha så mange uvaner man bare vil uten at noen påpeker det. De cookiesene så ikke dumme ut, men jeg er litt sjokka over at du ikke spiser sjokolade.. Toblerone er jo så godt i seg selv! Hadde aldri klart å spare den til baking.. Men misunner deg egentlig litt, det er jo veldig bra å ikke være sjokoholiker. Og så flinke dere er som ukeshandler, det har jeg som mål å bli flinkere til! Men venter med det målet til kjæresten kommer hjem :gjeiper: Håper du får en kjempefin dag!
^^Belle^^ Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #2495 Skrevet 25. mai 2011 Snorkedrage Det er fordelen med å være alene, da kan man lage så mye lyder og ha så mange uvaner man bare vil uten at noen påpeker det. De cookiesene så ikke dumme ut, men jeg er litt sjokka over at du ikke spiser sjokolade.. Toblerone er jo så godt i seg selv! Hadde aldri klart å spare den til baking.. Men misunner deg egentlig litt, det er jo veldig bra å ikke være sjokoholiker. Og så flinke dere er som ukeshandler, det har jeg som mål å bli flinkere til! Men venter med det målet til kjæresten kommer hjem :gjeiper: Håper du får en kjempefin dag! Mannen var kjempesjokka i natt ihvertfall. Da jeg våknet for å gå på do var han fremdeles våken (ja, han har en døgnrytme som ikke ligner grisen ) og jeg ble møtt av et sånt fjes: og en kommentar à la: ''er du klar over hvor mye du snorker? Jeg har aldri hørt maken!'' Jeg hadde en sånn snopeavtale da jeg var mindre (begynte vel da jeg var 11 år eller noe) og har rett og slett ikke fått lysten på sjokolade etter det. Så da ser jeg liksom ikke vitsen med å begynne å spise det heller. Toblerone er jo en av mine favoritter da (såpass husker jeg - selv om jeg bare var 11 sist gang jeg spiste ), så noe må de brukes til. Takk, det samme!
hegejenta30 Skrevet 25. mai 2011 #2496 Skrevet 25. mai 2011 oooo hjemmelaget cookies med nydelig sjokolade de så litt for gode ut!
^^Belle^^ Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #2497 Skrevet 25. mai 2011 oooo hjemmelaget cookies med nydelig sjokolade de så litt for gode ut! Og brunt sukker. Brunt sukker gjør alt bedre. Men det blir nok ikke tid til noe baking i dag. Jeg sovnet i senga etter å ha kommet hjem fra akupunktøren og plutselig var klokken halv 3. Nå driver mannen og lager middag til meg, mens jeg sitter og hviler det forferdelig vonde bekkenet mitt. Tror faktisk ikke jeg har hatt så vondt før som det jeg har i dag. Jeg ble forbigått av en gammel dame på sikkert 80 år på gaten i dag. Det er godt det blir vanngym senere i kveld. Det trengs kjenner jeg.
Kokos Skrevet 25. mai 2011 #2498 Skrevet 25. mai 2011 Godt mannen er hjemme igjen og kan stelle litt for deg! Kos deg på vanngym i kveld!
^^Belle^^ Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #2499 Skrevet 25. mai 2011 Godt mannen er hjemme igjen og kan stelle litt for deg! Kos deg på vanngym i kveld! Ja, det er skikkelig deilig. Også når det gjelder handling av mat og sånn. Når han er borte må jeg planlegge å handle ting som ikke er så tunge fordi jeg ikke klarer å bære det selv. Mel for eksempel. Og sukker. Nå var det helt skrapt i bakeskapet mitt, så godt med litt påfyll!
Disco Biscuit Skrevet 25. mai 2011 #2500 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Så koselig med treff Vet ikke om jeg skal tørre meg ut på noe slikt, men det kan jo være jeg blir litt "desperat" etter likesinnede når det nærmer seg Nå er det ikke lenge til lille frøken krek kommer Satser på at hun kommer på bursdagen vår jeg da, så blir vi tre stk med samme dato - Edit: Herlighet så mange skriveleifer! Endret 25. mai 2011 av MaiL
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå