Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:danse: 38 uker :danse:

Tenk at lille frøken krek kan komme når som helst nå! :rodmer:

Men hun kommer nok ikke før pappa'n er hjemme igjen ;)

Lille krek kommer til å ha de beste bursdagskakene sånn som du baker :jepp:

Go'lørdags :klem: til deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe: for 38 uker!! Ha en fin helg! :klemmer:
Skrevet

38 uker! :hoppe : Blir nesten litt stressa på dine vegne... :fnise : Så kommer jeg på at jeg ligger like bak, og blir stressa på mine egne vegne også! :daane :

Tenk at kreket kan komme når som helst :hoppendeglad :

:fnise: Nei, du er ikke så langt bak meg du. Tenk, snart er de her. :hoppendeglad:

Ja, tenk at hun kan komme når som helst. :rodmer:

Ei jeg kjenner som hadde termin samme dag som deg fikk gutten sin på torsdag. :hjerte:

Håper du får smakt litt på kaken og får forsikret deg om at den er god. :)

Åh, jeg også viiiil. :fnise: Er så utrolig utålmodig etter å treffe henne. :rodmer:

:danse: 38 uker :danse:

Tenk at lille frøken krek kan komme når som helst nå! :rodmer:

Men hun kommer nok ikke før pappa'n er hjemme igjen ;)

Lille krek kommer til å ha de beste bursdagskakene sånn som du baker :jepp:

Go'lørdags :klem: til deg!

:hoppe: Nei, hun får holde seg inne til da ihvertfall. :fnise:

:klem: tilbake!

:hoppe: for 38 uker!! Ha en fin helg! :klemmer:

Takk, det samme! :klem:

Skrevet (endret)

Det er visst ikke bare jeg som er utålmodig etter å treffe lille krek. :fnise: Jeg, mamma og søster var på shoppingtur i dag, og hver gang vi var inne i en butikk måtte vi sneie innom babyavdelingen (selvsagt :sjenert: ). Plutselig utbrøt mamma: ''nei, nå må du se til å føde snart!'' :ler:

Fy søren som jeg gleder meg til å kunne kjøpe normale klær igjen. Og ikke minst sko!!! Når beina mine er tilbake til normalen skal jeg handle minst tre par med høye hæler. :jepp:

Håper jeg har krympet såpass innen vi reiser til Frankrike at jeg kan storshoppe der nede. Byen ''min'' har nemlig fabrikkutsalg og ekstremt billige merkeklær - alt fra Adidas til Hugo Boss. :nigo: Tror nok det blir storshoppings på Le Petit Bateau til lille krek også da ja. Der har de så utrolig mye fint! :hjerter:

Dagens fangst ble altså: en joggebukse/slaskebukse fra Wearhouse, smykke til lille N (stjernetegnet hans) og en slikkepott. :ler:

Nei, nå må jeg sette i gang og pynte kaken tror jeg. Jeg skal jo oppom med den også, før det blir altfor sent. Kanskje jeg får snuse litt baby også? :hjerte:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Nå er hun her snart :rodmer:

Skrevet

Kanskje det er på tide å få seg en dagbok? :lur:

Ja, jeg har tenkt tanken. Har veldig lyst, men jeg er redd jeg kommer til å bruke enda mer tid her inne hvis jeg har min egen dagbok. Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde fingrene fra fatet. :tongue:

Skrevet

Nå er hun her snart :rodmer:

Ja, tenk. :hjerte:

Ja, jeg har tenkt tanken. Har veldig lyst, men jeg er redd jeg kommer til å bruke enda mer tid her inne hvis jeg har min egen dagbok. Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde fingrene fra fatet. :tongue:

Jeg stemmer definitivt for! :jepp::fnise:

------------

Da har jeg både pyntet gulrotkake og bakt Tobleronebrownies. Multitasking på høyt nivå her i huset. :fnise: Holder på å lage blogginnlegg om begge to. :sjenert:

Etterpå skal jeg siiige ned i sengen og se en film eller to. Deilig. :happy:

Skrevet

Jeg begynner å bli syk. :forkjola: Vondt i halsen og tett i nesen og i hodet. Håper virkelig ikke det blir noe mer ut av dette her altså. :bond:

I dag kommer bror på besøk. Vi skal lage middag, se Supernatural og jeg skal hjelpe ham å lese til eksamen i morgen. Koselig. :happy:

Jeg fikk forresten hentet babypakken fra Rimi i går og ble positivt overrasket. :jepp: Jeg har hørt at den er så dårlig osv, men jeg synes det var mye nyttig oppi der jeg altså. Vi trenger ihvertfall ikke å kjøpe stelleprodukter på mange år. :fnise:

Nå skal jeg sige ned i senga igjen. Prøve å sove litt til kanskje. :natti:

Skrevet

God bedring :kose:

Takketakk. :nigo:

----------

Jeg fikk sove i 3 timer etter frokost, så nå føler jeg meg litt piggere ihvertfall. Men nå begynner jeg å bli trøtt igjen, er det mulig? :roll: Føler meg litt som en baby, som bare sover, spiser og sover igjen. :fnise:

Jeg burde vel gjort noe nyttig her i huset, men jeg orker bare ikke. Bror kommer i 5-6 tiden. Det blir nok å ligge i senga med Bleach på skjermen frem til da, ja. :gjeiper:

Skrevet

Sånn er jeg i dag også, selv om jeg ikke har noe å skylde på annet enn at det er søndag. ;)

Godt formen er litt bedre. :kose:

Skrevet

Du skal ikke gjøre så mye annet enn å ruge nå vettu :klemmer: Nyt friheten til å gjøre akkurat det du måtte ha lyst til, tiden kommer tidsnok der vi plutselig ikke er sjef over oss selv lenger.......

Skrevet

Belle, jeg har dedikert et innlegg til deg i boka mi :fnise:

Skrevet

Sånn er jeg i dag også, selv om jeg ikke har noe å skylde på annet enn at det er søndag. ;)

Godt formen er litt bedre. :kose:

:fnise: Godt det ikke bare er meg. Det er nok litt søndagsblues her i gården også altså, for jeg hadde nok blitt litt våknere hadde jeg bare kunnet ta meg en tur ut for eksempel.

Du skal ikke gjøre så mye annet enn å ruge nå vettu :klemmer: Nyt friheten til å gjøre akkurat det du måtte ha lyst til, tiden kommer tidsnok der vi plutselig ikke er sjef over oss selv lenger.......

Åh, det gjør jeg altså. Nyter fritiden altså. :jepp: Jeg prøver å få gjort sånne småting som jeg garantert aldri får gjort når lille krek kommer. Som å bake. Eller se tv-serier. Det er vel omtrent det eneste jeg gjør om dagene. :fnise:

Belle, jeg har dedikert et innlegg til deg i boka mi :fnise:

:ler: Jeg så det. Har svart også, men det var nok sikkert litt for sent?

Skrevet

Da har bror kommet og gått. Middagen er inntatt og jeg har lært meg litt om meteorologi. :fnise:

Vi spiste selvsagt Tobleronebrownies til dessert, men jeg må bare si at selve browniebunnen ble skikkelig rar. :klo: Den var vanskelig å skjære i fordi den var så innmari seig. Jeg forstår heller ikke hva jeg eventuelt kan ha gjort feil med den i bakeprosessen. Kanskje det bare er Tobleronesjokoladen som gjør den sånn? :vetikke: Dødsgod var den uansett da (seige ting er jo bare nam!), men jeg ville ikke anbefalt den til folk med dårlige tenner eller gebiss. :fnise:

Skrevet

Neida, jeg har ikke kommet lengre enn til sofaen enda :fnise:

Nammenamm, tobleronebrownies hadde mamma elsket!! Kanskje jeg skal lage det til henne en dag? :sikle:

Skrevet

Neida, jeg har ikke kommet lengre enn til sofaen enda :fnise:

Nammenamm, tobleronebrownies hadde mamma elsket!! Kanskje jeg skal lage det til henne en dag? :sikle:

:ler: Godt å vite.

Åh, de var kjempegode. Men prøv å kanskje ikke steke bunnen like lenge som oppskriften tilsier? :vetikke: Jeg har rett og slett ikke peiling på hvorfor den ble så innmari seig jeg altså, for da jeg sjekket om den var ferdig stekt var den fremdeles litt squishy i midten - og det skal jo brownier være. Og jeg kan ikke tenke meg at det kan være en annen grunn til at den ble sånn... Nei, jeg tror nok jeg må innfinne meg med at den faktisk skal være sånn. Ihvertfall dersom din også blir sånn. :fnise: Jeg venter i spenning på resultatet. :jepp:

Skrevet

Jeg skal melde fra! :Nikke: Kanskje neste helg ;)

Skrevet

Høres ut som at du gjør akkurat hva du SKAL gjøre disse siste dagene før fødsel...nemlig legge deg selv til lading. :tommelsmil:

Selv fikk jeg lest ut 2-3 bøker, sett miniserien av Jane Eyre (4 timer) på DVD og sovet masse. Mot slutten rakk jeg til og med å kjede meg litt og plutselig var det fødsel på gang uten noe som helst tegn eller varsel.

Snart har du snuppe di i armene dine vettu. :rodmer:

Skrevet

Jeg fikk også lest masse og sett alle episodene unntatt én av en serie. Den siste episoden har jeg ennå ikke fått sett.. :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...