Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:haar: I morgen hadde ikke gått. Mannen er jo ikke hjemme enda. :ler: Vi får prøve å holde henne inne til han kommer hjem ihvertfall. Men jeg tror det også jeg altså. Har alltid hatt en følelse på at jeg må gå lenge over termin. :gjeiper:

Jeg går til en mann. I sentrum. Rett overfor kebaben. Hvem går du til da?

:fnise: Nei hun får vente til mannen er hjemme :regler:

Jeg skal gå til ei over broa..Kan sende deg navnet hvis du er interessert! Hun har statistikk på at alle hun stikker får innen termin - kun 1 gang har noen gått over, og da gikk hun over med 2 dager :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Nei hun får vente til mannen er hjemme :regler:

Jeg skal gå til ei over broa..Kan sende deg navnet hvis du er interessert! Hun har statistikk på at alle hun stikker får innen termin - kun 1 gang har noen gått over, og da gikk hun over med 2 dager :fnise:

Enig. :Nikke:

Ja takk, det vil jeg gjerne. :nigo: Han jeg går til nå virker veldig lovende da, men dersom jeg blir desperat nok kan det være greit å ha et alternativ. :fnise:

Skrevet

Men, når jeg gikk til modningsakupunktur, så husker jeg at hun som stakk meg sa at det ikke nødvendigvis har noe å si i forhold til fødsel før / etter termin. Kun at det hjalp på modningen i forhold til at kroppen enklere ville åpne seg når ting var i gang.

Men det er kanskje ulikt på hvilke punkter de trigger osv.. :)

Skrevet

Men, når jeg gikk til modningsakupunktur, så husker jeg at hun som stakk meg sa at det ikke nødvendigvis har noe å si i forhold til fødsel før / etter termin. Kun at det hjalp på modningen i forhold til at kroppen enklere ville åpne seg når ting var i gang.

Men det er kanskje ulikt på hvilke punkter de trigger osv.. :)

Det har jeg hørt også. Altså, kroppen blir ikke moden før den er moden uansett. Da må modningspiller til. Men dersom den allerede er moden kan modningsakupunktur hjelpe å få fortgang på sakene. Det samme med bringebærbladkapsler og sæd. Og at selve fødselen og tiden etterpå blir enklere for kroppen å håndtere. Det er ihvertfall derfor jeg går til akupunktur og tar de pillene. Jeg orker ikke å fokusere alt på at jeg skal få tidlig fødsel, for da blir jeg bare skuffet når/om det ikke skjer. Men en enklere fødsel og at jordmoren kan trekke seg tilbake raskere i ettertid sier jeg ikke nei til. :fnise:

Skrevet

Det har jeg hørt også. Altså, kroppen blir ikke moden før den er moden uansett. Da må modningspiller til. Men dersom den allerede er moden kan modningsakupunktur hjelpe å få fortgang på sakene. Det samme med bringebærbladkapsler og sæd. Og at selve fødselen og tiden etterpå blir enklere for kroppen å håndtere. Det er ihvertfall derfor jeg går til akupunktur og tar de pillene. Jeg orker ikke å fokusere alt på at jeg skal få tidlig fødsel, for da blir jeg bare skuffet når/om det ikke skjer. Men en enklere fødsel og at jordmoren kan trekke seg tilbake raskere i ettertid sier jeg ikke nei til. :fnise:

? :fnise:

Skrevet

? :fnise:

:hoho: Livmoren mente jeg jo selvsagt. :ler:

Skrevet

:fnise:

Jepp, det høres veldig fornuftig ut!

Skrevet

Ja til hurtig tilbaketrekking av både jordmor og livmor! :ler:

Skrevet

Hahaha, den der måtte jeg bare fortelle til mamma, og hun flira like mye som meg :ler::lol:

Skrevet

Hahaha, den der måtte jeg bare fortelle til mamma, og hun flira like mye som meg :ler::lol:

Du var jo faktisk plaget av sen tilbaketrekking av jordmor! :fnise:

Skrevet

Ja til hurtig tilbaketrekking av både jordmor og livmor! :ler:

Du var jo faktisk plaget av sen tilbaketrekking av jordmor! :fnise:

Å, dere altså. :sjenert::fnise: Jeg tror vi sier at vi håper på rast tilbaketrekking av begge to. :ler:

-----

Sløv dag i dag. Har ikke gjort noe som helst fornuftig. Eller, jeg har laget middag. Det er vel litt fornuftig? Mat må man jo ha. :lol:

Fotoboken min er kommet! :hoppe: Skal hente den på vei til kino med bror. Gleder meg skikkelig til å se hvordan den har blitt altså.

Ang. fotobok fra bryllupet så lurer jeg på om jeg skal lage én med kun fotografbilder og én med personlige bilder. Det blir vel litt teit å samle alt på ett sted? Eller? Fotografbildene er jo tusen ganger finere enn de vanlige bildene. :klo:

Skrevet

Da jeg ordnet fotobok fra bryllupet ble det en salig blanding av fotograf bilder og private bilder. Mest fordi jeg ville ha et stort album fra dagen vi giftet oss (inkl bryllupsreisen). Valgte å trykke det på fotopapir og i str 30*30 (ca 80 sider). Det ble dyrt (1400kr) men er kjempefornøyd!

Så tips er å samle bildene i ett album! Plukk det beste fra begge samlingene så blir det kjempebra! :jepp:

Skrevet

:ler: :ler:

Kokos, jeg tror jeg svimer av :fnise:

Skrevet

Jeg har bare laget fotobok av fotografbildene, den er liksom skryteboka mi ;) Så har jeg en plan om å lage album fra bryllupet, med en litt mer personlig vri på den da enn fotoboka....Fotoboka inneholder kun bilder, ikke tekst :)

Sender deg navn og nr på "stikkedama" mi, hun er visstnok kjempeflink! Alle de jeg kjenner har født etter en gang og to hos henne :lur: Men jeg er enig med deg i at det ikke er noen vits i å stresse for mye med å få henne ut før tida, det ser jeg mer på som en "bonus" hvis du skjønner :sjenert: Det viktigste for meg med modningsakupunktur er nettopp at kroppen skal heles raskere, men for all del, jeg sier ikke nei takk til både lettere fødsel og å slippe å gå over termin :fnise:

:ler: av rask tilbaketrekking av jordmor :ler:

Skrevet

Sløv dag i dag. Har ikke gjort noe som helst fornuftig. Eller, jeg har laget middag. Det er vel litt fornuftig? Mat må man jo ha. :lol:

Fotoboken min er kommet! :hoppe: Skal hente den på vei til kino med bror. Gleder meg skikkelig til å se hvordan den har blitt altså.

Ang. fotobok fra bryllupet så lurer jeg på om jeg skal lage én med kun fotografbilder og én med personlige bilder. Det blir vel litt teit å samle alt på ett sted? Eller? Fotografbildene er jo tusen ganger finere enn de vanlige bildene. :klo:

Synes du er flink jeg! :jepp:

Blir gøy å høre om fotoboken. Den er sikkert kjempefin! :Nikke:

Koselig med kino :happy: Hva skal dere se?

:ler: :ler:

Kokos, jeg tror jeg svimer av :fnise:

:ler:

Skrevet

Belle! Det gikk kjempefint å vaske lammeskinnet i maskinen på 30 grader med Milo :jepp:

Vårt var gammelt og ulla hadde blitt grovt og tuggete, men etter vask og en runde med børsten så ble det kjempefint! :nigo:

Takk for inspirasjon! :)

Skrevet

:hoho:

En kompis av meg var heller ikke helt stø på dette: "Ho der som tar imot ungen ... jordmora, eller livmora eller no." :fnise:

Jeg lagde en fotobok med fotografbildene, og en med de andre bildene. :jepp: Nå ble jo dette en naturlig inndeling mtp at vielsen var i Roma, og festen her hjemme senere. :)

Håper du ble fornøyd med fotoboken du har fått. :happy:

Skrevet

Da jeg ordnet fotobok fra bryllupet ble det en salig blanding av fotograf bilder og private bilder. Mest fordi jeg ville ha et stort album fra dagen vi giftet oss (inkl bryllupsreisen). Valgte å trykke det på fotopapir og i str 30*30 (ca 80 sider). Det ble dyrt (1400kr) men er kjempefornøyd!

Så tips er å samle bildene i ett album! Plukk det beste fra begge samlingene så blir det kjempebra! :jepp:

Takk for tips. :jepp: Jeg får se hva det blir til. Jeg er jo litt fan av at det skal være kronologisk, og da blir det kanskje litt merkelig med først litt private (dårlige :fnise: ) bilder, så en hel haug med fotografbilder, før vi er over på de private igjen. Nei, jeg får prøve meg litt frem. :Nikke:

Jeg har bare laget fotobok av fotografbildene, den er liksom skryteboka mi ; ) Så har jeg en plan om å lage album fra bryllupet, med en litt mer personlig vri på den da enn fotoboka....Fotoboka inneholder kun bilder, ikke tekst : )

Sender deg navn og nr på "stikkedama" mi, hun er visstnok kjempeflink! Alle de jeg kjenner har født etter en gang og to hos henne :lur: Men jeg er enig med deg i at det ikke er noen vits i å stresse for mye med å få henne ut før tida, det ser jeg mer på som en "bonus" hvis du skjønner :sjenert: Det viktigste for meg med modningsakupunktur er nettopp at kroppen skal heles raskere, men for all del, jeg sier ikke nei takk til både lettere fødsel og å slippe å gå over termin :fnise :

:ler : av rask tilbaketrekking av jordmor :ler :

Jeg har ikke tekst i noen av de andre heller jeg. :fnise: Bortsett fra USA-turen hvor jeg har skrevet med enkle blokkbokstaver hvor vi var på de ulike bildene. Så kreativ er jeg liksom. :ler:

PM er mottatt. Har hørt mye bra om henne altså, både som akupunktør og som fysioterapeut. Det stod mellom henne og min fysio da jeg valgte. Var visstnok de to som er eksperter på bekkenløsning her i byen.

Synes du er flink jeg! :jepp :

Blir gøy å høre om fotoboken. Den er sikkert kjempefin! :Nikke :

Koselig med kino :happy : Hva skal dere se?

:ler :

Ingen kan si noe på at jeg er flink til å slappe av ihvertfall. Og kose meg med mitt eget selskap. :fnise:

Fotoboken ble kjempefin! :hoppe:

Vi så Thor. Den var skikkelig kul.

Belle! Det gikk kjempefint å vaske lammeskinnet i maskinen på 30 grader med Milo :jepp :

Vårt var gammelt og ulla hadde blitt grovt og tuggete, men etter vask og en runde med børsten så ble det kjempefint! :nigo :

Takk for inspirasjon! : )

Åh, så bra. Da hiver jeg vårt inni i morgen tidlig. :tommelsmil:

:hoho :

En kompis av meg var heller ikke helt stø på dette: "Ho der som tar imot ungen ... jordmora, eller livmora eller no." :fnise :

Jeg lagde en fotobok med fotografbildene, og en med de andre bildene. :jepp : Nå ble jo dette en naturlig inndeling mtp at vielsen var i Roma, og festen her hjemme senere. : )

Håper du ble fornøyd med fotoboken du har fått. :happy :

:fnise: Det er ikke alltid like lett. :gjeiper:

Jeg får bare prøve meg fram og se hva som blir best. :jepp: Det blir en gigantisk jobb ihvertfall, men jeg tenker at det er greit å ha den klar før lille krek kommer.

Kjempefornøyd! :nigo:

Skrevet

Tilbake fra kino med halsbrann fra helvete. :sinna: Jeg har jo bare meg selv å takke (spiste for mye surt snop :sjenert: ), men det er så jævlig. *sutre* Et par ganger holdt jeg på å spy fordi det bare lå og boblet øverst i halsen. Usj. Nå har jeg tatt den tillatte dosen med gaviscon (3 stk) og allikevel er det nesten like fælt. Tror nok jeg må hive i meg en yoghurt eller noe sånn. :daane:

Men filmen var skikkelig kul altså. Jeg merket nesten ikke noe på bekkenet at jeg hadde sittet stille i to timer (før etterpå) og det er jo kjempepositivt. :tommelsmil: Håper de lager flere av denne serien. Og så kommer jo Avengers ut til neste år. Der er jo Thor med. Og Iron Man. *tegneserienerd*

Skrevet

Kjipt med halsbrann! :kose: Men bra du koste dere på kino likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...