^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2161 Skrevet 6. mai 2011 Så fint dere har ordnet :rodmer : Og magen din er kjempefin! :jepp : Takketakk. Så gøy med melk! Jeg lakk også de siste ukene, men nå savner jeg nesten de dråpene det var snakk om. Det er nemlig ikke så stas å våkne helt klissete hver morgen i en innsjø av morsmelk.. :fnise : Jeg synes det er litt sært fremdeles jeg. Men jeg blir nok fort vant til at puppene mine blir en matstasjon. Bare å begynne med ammeinnlegg nå da - så du slipper våte flekker på klærne i løpet av dagen! Nå gleder jeg meg til å se Fast&Furious 5! Ikke noe er som en god action film! Jeg lekker merkelig nok ikke noe som helst gjennom dagen. Men det kommer vel tidsnok det også. Gled deg! NYDELIG seng og vogn :rodmer : Jeg er egentlig ikke så fan av mye dill og pynt, men dere har gjort det så gjennomført og fiiint! *smelte* Den ene puppen min lakk akkurat sånn som du beskriver, men det har visst gitt seg igjen. :klo : Det som var så rart var at jeg bare lakk om natta hvis jeg sov uten BH. Om dagen og hvis jeg sov med BH kom det ingenting... Er i alle fall glad meieriet har tatt seg en pause :fnise : Kos dere i konfirmasjon! Smart å bruke graviditeten for å slippe å sitte i kirka i timesvis :lur : Takk. Vi er jo selvsagt veldig fornøyde selv. Jeg har bare merket noen få dråper som kanskje kunne ha vært fra puppen tidligere, så jeg ble litt sjokka da det plutselig var så mye. Deilig. Fine magebilder : ) Bra dere koste dere på kino også, kan vel bli en stund til neste gang ; ) God helg! :klemmer : Det har du rett i. Jeg vet uansett ikke om jeg orker enda en kino med turbokrek. Var inne på bloggen nå, utrolig søt seng til lille krek :rodmer : Og herregud så mye godt du har bakt! :spise : Måtte bare pelle meg ut derfra før jeg fikk lyst å lage alt det som du hadde bakt! Det er godt å være fy-fy-inspirasjon. Så fin mage du har. :rodmer : Tenk at lille krek snart er her. :hjerte : Jeg tror kanskje hun ble ivrig på kino jeg. ; ) Kanskje dere får en liten fartsbølle. :lol : Takk. Åh, det er helt uvirkelig. Man skal ikke se bort i fra det.
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2162 Skrevet 6. mai 2011 Nå kan jeg presse ut HVITE dråper fra puppene. Trodde bare det var klar væske som kom ut før fødsel jeg. Fin dag i dag. :happy: Vi var først i møte hos utbygger, så møte med kjøkkenleverandør, så besøk hos mamma. Der satt vi og skravla i mange timer. Nå har vi ryddet (det er så deilig når det bare tar en halvtime å gjøre leiligheten visningsklar ) og sitter nå og koser oss med Norske Talenter. Kompis kommer snart på besøk. Nå har jeg ikke sett ham siden jul, så han kommer nok til å bli ganske så sjokka over hvor svær jeg er blitt. På alle måter. Magen min har visstnok sunket betraktelig. Jeg syntes selv at den plutselig så så lav ut da jeg var på do hos utbygger ( ), og mamma måtte si seg enig at den er lavere nå enn da vi var i Riga. Så nå har lille krek lagt seg godt til rette dypt nede på min venstre side og sparker til ribbeina mine på baksiden. Det har vist seg at det er betraktelig vondere enn ribbeina på framsiden. Au! :gjeiper: Nei, nå må jeg stikke å vaske av meg ansiktsmaska (og kle på meg) før kompis kommer. Ha en fin kveld og en strålende lørdag alle sammen!
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2163 Skrevet 6. mai 2011 Og dersom jeg ikke rekker det i morgen: 36 uker og akkurat 1 måned til termin!
Neala Skrevet 6. mai 2011 #2164 Skrevet 6. mai 2011 Så fin sengen til lille Krek så ut Alt blir så virkelig når man rer opp og styrer på - og spesielt når ting begynner å bli så klart! Det er ikke lenge igjen, Bellemor! Jeg hadde melk tidlig. Måtte begynne med innlegg for å slippe å bytte bh flere ganger om dagen. Helt ok, egentlig. Jeg så litt på det som en lettelse da, for jeg hadde et så sterkt ønske om å amme - og tenkte da at det var et godt tegn at det lakk sånn! Håper du har en finfin kveld med kompis!
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #2165 Skrevet 7. mai 2011 Så fin sengen til lille Krek så ut Alt blir så virkelig når man rer opp og styrer på - og spesielt når ting begynner å bli så klart! Det er ikke lenge igjen, Bellemor! Jeg hadde melk tidlig. Måtte begynne med innlegg for å slippe å bytte bh flere ganger om dagen. Helt ok, egentlig. Jeg så litt på det som en lettelse da, for jeg hadde et så sterkt ønske om å amme - og tenkte da at det var et godt tegn at det lakk sånn! Håper du har en finfin kveld med kompis! Takk. Vi er vel kanskje mer enn gjennomsnittet opptatt av sånne ting da, siden vi har gått og tenkt på at vi vil ha det sånn og sånn i mange år allerede. Men nå begynner det virkelig å synke inn for meg altså, at det nærmest kan skje når som helst! Det er så fantastisk og uvirkelig at vi bare går og smiler om dagen, særlig når vi sitter og snakker om hvordan vi tror hun kommer til å se ut. Vi får håpe at det er et godt tegn at puppene jumpstartes litt i forkant. Men jeg lekker ikke mye altså, bare den ene gangen og også nå når jeg klemmer. Men jeg har ammeinnlegg parat dersom de plutselig skulle trenges. Det ble kjempekos!
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #2166 Skrevet 7. mai 2011 (endret) Vi tok en sjefsavgjørelse i går da vi la oss (altfor sent) om at vi tar Ikeaturen etter konfirmasjonen. Da kunne vi sove litt lengre og vi har mye bedre tid nå i dag morges. Litt smårydding og støvsuging må til før vi reiser. Kroppen holder definitivt på med ett eller annet for tiden, for jeg har hatt noen skikkelige menssmerter de siste dagene. De sitter både fremme og i ryggen ( ''gøy'' med både mensvondt og bekkenvondt i ryggen samtidig ) og jeg må si at jeg SÅ ikke har savnet de vondtene der altså. Jeg var også litt uggen i går, men jeg tror kanskje det var fordi lille krek sparket til de bakre ribbeina og at det gjorde så vondt. Kompisbesøk var kjempekoselig. Vi skravla en del før vi så The Illusionist. Sær film, men også ganske kul. Nå: Endret 7. mai 2011 av ^^Belle^^
Sushi Skrevet 7. mai 2011 #2167 Skrevet 7. mai 2011 Jeg prøvde å advare deg om den hvite melka! Men vi satser på at lekking nå er et godt tegn for ammingen etter fødsel. for 36 uker! Hvorfor går det så fort nå på slutten?
Marikke Skrevet 7. mai 2011 #2169 Skrevet 7. mai 2011 Kanskje dere får en liten fartsbølle. Farts-belle Gratulerer med 36 uker!
Kokos Skrevet 7. mai 2011 #2170 Skrevet 7. mai 2011 36 uker! Håper dere har hatt det koselig i konfirmasjon og fått det dere skulle ha på IKEA! Fortsatt god helg!
Dalmore Skrevet 7. mai 2011 #2171 Skrevet 7. mai 2011 for 36 uker - og på mandag kommer jeg etter! Tenk, mindre enn en måned til termin, det er jo egentlig ganske så fantastisk!?? Magen din er såååå fin, forresten. Min har helt annerledes form, for "spissen" eller kulen sitter liksom fra puppene og ned til navlen, og så er det egentlig bare litt flesk under der. Den er nok litt større, men DET skulle jo bare mangle når det er dobbelt så mye inni der! Høres forresten ut som om kroppen din virkelig gjør seg klar nå! Min er ikke sånn, jeg føler meg helt som vanlig, bortsett fra litt vondter nederst i ryggen når jeg sitter stille for lenge. Du skal se at du ikke behøver å gå så lenge til før hun kommer!
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2172 Skrevet 8. mai 2011 :ler : Jeg prøvde å advare deg om den hvite melka! Men vi satser på at lekking nå er et godt tegn for ammingen etter fødsel. :Nikke : :hoppe : for 36 uker! Hvorfor går det så fort nå på slutten? :overrasket : Det er så merkelig. Men vi får håpe at det betyr at ammingen ikke blir noe problem. Det kan du si. :hoppendeglad : for 36 uker :hoppendeglad : Kos dere en hel fillehaug!!! Det gjorde vi. Farts-belle :fnise : Gratulerer med 36 uker! Takketakk. 36 uker! :hoppendeglad : Håper dere har hatt det koselig i konfirmasjon og fått det dere skulle ha på IKEA! Fortsatt god helg! :klem : Vi hadde det kjempekos og var innom Ikea på rekordkort tid. :hoppe : for 36 uker - og på mandag kommer jeg etter! Tenk, mindre enn en måned til termin, det er jo egentlig ganske så fantastisk!?? Magen din er såååå fin, forresten. :hjerte : Min har helt annerledes form, for "spissen" eller kulen sitter liksom fra puppene og ned til navlen, og så er det egentlig bare litt flesk under der. :fnise : Den er nok litt større, men DET skulle jo bare mangle når det er dobbelt så mye inni der! :ler : Høres forresten ut som om kroppen din virkelig gjør seg klar nå! Min er ikke sånn, jeg føler meg helt som vanlig, bortsett fra litt vondter nederst i ryggen når jeg sitter stille for lenge. Du skal se at du ikke behøver å gå så lenge til før hun kommer! ; ) Det er helt ubeskrivelig fantastisk! Åh, takk. Jeg synes den ser litt rar ut nå, fordi den har sunket såpass mye. Men det er vel fordi jeg ikke er helt vant til den enda. En tvillingmage må jo (nesten) være større enn en vanlig en. Hadde vært litt ulogisk dersom det ikke hadde vært sånn. Ja, det er ett eller annet som skjer for tiden. Hadde vært deilig å slippe å gå over tiden altfor mye, men jeg har mentalt forberedt meg på det verste. Da blir jeg ihvertfall ikke skuffet. (Selv om jeg garantert kommer til å være megalei dersom hun skulle vise seg å komme senest mulig)
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2173 Skrevet 8. mai 2011 Fin dag i går altså. Det var så varmt (for meg som begynte sommeren da det bikket 15 grader holdt på å DØ i over 20 grader i går - det er godt jeg ikke skal gå gravid midt på sommeren ) og det er alltid koselig i konfirmasjon. Da kan man sitte ute og skravle og ta seg en kaffe i stedet for å sitte sammenknødd i et bittelite lokale. Vi fikk koldtbord og jeg måtte jo selvsagt se laaaangt etter alt som het spekemat. Det er noe av det beste jeg vet, så det gleder jeg meg definitivt til å spise snart. Svoger bare godtet seg på mine vegne. Dusten. Men jeg fikk da spist mer enn nok allikevel. Dronning Maud til dessert er farlig for en gravid kakemons som jeg er blitt. Jeg har liksom ikke noen naturlig stopp på akkurat den desserten og kan spise til jeg spyr (jeg gjorde ikke det da). Niesen til mannen (og forsåvidt min også da, jeg har jo tross alt vært i livet hennes siden hun var 2, nå er hun 11) er så utrolig søt. Svoger var bare 18-19 da han fikk henne så hun har vært ganske så alene på søskenbarnfronten helt frem til nå. Nå gleder hun seg noe helt utrolig til å endelig få et søskenbarn. ''Og så jente i tillegg da. Det er jo helt perfekt'' som hun sa i går. Etter konfirmasjon stakk vi på Ikea. Verdensrekord i hvor liten tid vi brukte der tror jeg. Vi fikk kjøpt oss stellematte og en topakning med noen kjempesøte trekk til den, melkeskummer (til svimlende 14 kroner! Nå skal jeg lære meg å lage cappuccino med kaffe fra kaffemaskinen ) og en palmelignende plante. Jeg hadde jo selvsagt hendene mine borti litt av hvert, men både mannen og jeg selv måtte minne meg på at vi tross alt snart skal bygge nytt hus. Da er det teit å kjøpe noe som helst nytt nå. Gleder meg til å innrede i det nye huset altså. I dag har vi ingen planer. Mannen reiser i morgen, så det blir nok litt i siste liten krampekos på oss. Jeg tenkte også jeg skulle overraske ham med pannekaker til frokost på sengen.
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2174 Skrevet 8. mai 2011 Lille krek har forresten fått sin andre bok noensinne. Jeg bestilte denne til henne her en dag på jubileumstilbud eller noe sånn - fikk den gratis. Synes den ser så koselig ut.
Diddles Skrevet 8. mai 2011 #2175 Skrevet 8. mai 2011 Tidlig krøkes den som god lesehest skal bli Det er viktig å begynne tidlig å lese for ungene, vi har lest utrolig mye for snuppa her i hus, og høster absolutt godene av det ift skole Ordforråd, egen leseevne og det å stave går som smurt!! Ha en fin fin søndag da
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2176 Skrevet 8. mai 2011 Tidlig krøkes den som god lesehest skal bli Det er viktig å begynne tidlig å lese for ungene, vi har lest utrolig mye for snuppa her i hus, og høster absolutt godene av det ift skole Ordforråd, egen leseevne og det å stave går som smurt!! Ha en fin fin søndag da Veldig enig. Jeg lærte selv å lese før jeg begynte på førskolen og har bare hatt goder av det. Jeg håper hun blir like glad i å lese som det jeg er, for man får så utrolig mange fordeler av det, som også merkes veldig tidlig.
Diddles Skrevet 8. mai 2011 #2177 Skrevet 8. mai 2011 Er du også et sånn wonderchild? Jeg leste for lillebroren min når jeg var 4 1/2 år Sånn blir det når en har eldre søsken som går på skolen...men det skal sies at jeg vokste det av meg, jeg er slettes ikke noe skolelys lenger Jeg tror nok at interessen for å lese blir større om en er vant med å bli lest og sunget mye for Ikveld skal jeg og snuppa opp på loftet å ta ned bøkene min for "større jenter" som snuppa kaller de; lese-selv bøkene jeg hadde da jeg var like gammel som henne Jeg slukte jo alt jeg kom over av bøker, og hvis det var hestebøker i tillegg så var jeg ustoppelig
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2178 Skrevet 8. mai 2011 Er du også et sånn wonderchild? Jeg leste for lillebroren min når jeg var 4 1/2 år Sånn blir det når en har eldre søsken som går på skolen...men det skal sies at jeg vokste det av meg, jeg er slettes ikke noe skolelys lenger Jeg tror nok at interessen for å lese blir større om en er vant med å bli lest og sunget mye for Ikveld skal jeg og snuppa opp på loftet å ta ned bøkene min for "større jenter" som snuppa kaller de; lese-selv bøkene jeg hadde da jeg var like gammel som henne Jeg slukte jo alt jeg kom over av bøker, og hvis det var hestebøker i tillegg så var jeg ustoppelig Jeg har alltid vært flink på skolen da. Men det er vel fordi jeg tar ting veldig fort, og trenger bare å høre/se ting én gang og så har det printet seg inn på hjernebarken. Å, så koselig. Mamma har spart på alt av bøker vi hadde da vi var mindre, og jeg gleder meg til å lage bibliotek i det nye huset. Tenk, en hel vegg (eller mer) med vakre bøker. Jeg var mer TL-klubben enn Pennyklubben jeg.
Mazilla Skrevet 8. mai 2011 #2179 Skrevet 8. mai 2011 TL-klubben på meg og. Pleide å kjøpe dem brukt for 10 kr pr stk for lørdagsgodtpengene mine..
Diddles Skrevet 8. mai 2011 #2180 Skrevet 8. mai 2011 (endret) Jeg har omtrent vokst opp i stallen, så TL-klubben var noe jeg til nøds kunne lese når alt annet fra Pennyklubben var lest Endret 8. mai 2011 av Diddles
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå