hegejenta30 Skrevet 23. april 2011 #2021 Skrevet 23. april 2011 for 6 uker igjen til termin Kos deg masse med sjøsetting av båten, , mannen og lille frøken krek i magen!
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2011 Forfatter #2022 Skrevet 23. april 2011 Tilbake fra sjøen. Vi har hatt en kjempedeilig dag, om enn litt stressende. Først funket ikke motoren og så stressa vi skikkelig med å få til fortøyningene. Det ble visst med det, for plutselig var klokken blitt 4. Men vi fikk da kjørt litt rundt og fikk saltvann og sol i ansiktet. Nå har vi nettopp vært på middag hos mormor til mannen (lapskaus), og resten av kvelden skal tilbringes i sengen med mannen. Jeg har stressa litt for mye i dag kjenner jeg, så bekkenet mitt er ikke helt samarbeidsvillig. I tillegg har jeg noen skikkelige stikkinger nedentil. Lurer på hva det kan være. Etter å ha lest på babyverden fant jeg ut hvorfor jeg plutselig kjenner lille krek så godt helt nede. Nå flyter hun visstnok ikke lenger, men hviler/ligger på livmoren.
hegejenta30 Skrevet 23. april 2011 #2023 Skrevet 23. april 2011 Stikkinger kan være tegn på modning faktisk. Høres ut som om dere har hatt en herlig dag, selv om det ble litt stress...
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2011 Forfatter #2024 Skrevet 23. april 2011 Modning? Er det vanlig å modnes så tidlig? Fikk noen skikkelige stikninger i kveld også. Jeg klarte bare å ligge der og si ''au, au, au'' for hvert stikk. Heldigvis gikk det over etter en stund da, men ikke akkurat noe gøy mens det stod på. Mannen ble litt lettere panisk kan du si. '' Skal du føde? '' Ja, dagen var kjempeherlig. Litt sol på kroppen (jeg har faktisk blitt solbrent i hårskillen ) gjør underverker altså. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2011 Forfatter #2025 Skrevet 24. april 2011 Fin dag i dag også. Vi var ute med båten, med svigermor og typen på slep. Selvsagt gikk solen bort så snart vi kom oss ut på sjøen. Og bare på trass var vi ute i noen timer (ingen hadde skikkelige klær med seg) før vi slukøret ruslet hjem igjen. Nå har vi nettopp hatt besøk av venninne og typen hennes som bor i Oslo. Kjempekoselig, for nå har jeg ikke sett henne siden før jul. :happy: Hun ble litt lettere sjokkert da hun så meg ja, med vannansikt og gigamage (ihvertfall i forhold til magen jeg ikke hadde før jul). Nå har jeg og mannen bestilt pizza og skal bare nikose oss resten av kvelden.
Kokos Skrevet 24. april 2011 #2026 Skrevet 24. april 2011 Uff, vannansikt (og vann i kroppen generelt) høres bare utrolig ubehagelig og kjipt ut. Men alt annet hørtes veldig koselig ut! Kan tenke meg at det var spesielt for venninnen din å plutselig se en høygravid mage, koselig at du fikk truffet dem når det var så lenge siden sist. Kommer det snart nytt magebilde? Jeg måtte inn og sjekke når siste var og magen har jo helt sikkert vokst en del siden 30+4? Kos deg masse med mannen og pizza!
^^Belle^^ Skrevet 24. april 2011 Forfatter #2027 Skrevet 24. april 2011 Uff, vannansikt (og vann i kroppen generelt) høres bare utrolig ubehagelig og kjipt ut. Men alt annet hørtes veldig koselig ut! Kan tenke meg at det var spesielt for venninnen din å plutselig se en høygravid mage, koselig at du fikk truffet dem når det var så lenge siden sist. Kommer det snart nytt magebilde? Jeg måtte inn og sjekke når siste var og magen har jo helt sikkert vokst en del siden 30+4? Kos deg masse med mannen og pizza! Det er ikke noe gøy, nei. Men det er en av de mer ''behagelige'' plagene jeg har da, så det går greit. Bortsett fra at jeg ikke ser ut selvsagt. :gjeiper: Jeg hadde jo ikke fått mage enda da jeg så henne sist (og null kg i vektoppgang) så det var nok et lite sjokk for henne. Jeg har faktisk tenkt på å ta bilde de siste dagene, så jeg skal få fikset det i morgen. Det har nok skjedd MYE på 4 uker altså.
Neala Skrevet 24. april 2011 #2028 Skrevet 24. april 2011 Mannen ble litt lettere panisk kan du si. '' Skal du føde? '' Så koselig! Han gleder seg nok, høres det ut som Ser ut som du har hatt en finfin påske, Bellemor! Nå er det ikke lenge igjen til du har kreket hos deg, tenk på det!!! Har tenkt mye på deg de siste dagene, men jeg vet ikke helt hvorfor Ha en fin kveld
Lucky? Skrevet 25. april 2011 #2029 Skrevet 25. april 2011 Ser ut som om du har hatt en fin påske ja Deilig med båtturer Åssen båt har dere da?
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2011 Forfatter #2030 Skrevet 25. april 2011 Så koselig! Han gleder seg nok, høres det ut som Ser ut som du har hatt en finfin påske, Bellemor! Nå er det ikke lenge igjen til du har kreket hos deg, tenk på det!!! Har tenkt mye på deg de siste dagene, men jeg vet ikke helt hvorfor Ha en fin kveld Tror nok han gleder seg ja. Hver eneste dag kommer han med kommentarer som ''det skal bli så merkelig å gå rundt og bære på en liten baby'' eller ''nå skal vi snart ut og trille barnevogn'' med i blikket. Ja, den har vært veldig fin, men altfor kort. Kunne godt hatt ferie i en uke til. Åh, tenk. Ser ut som om du har hatt en fin påske ja Deilig med båtturer Åssen båt har dere da? Kjempefin! Sjøluft og bølgeskvulp er noe av det beste som finnes her i verden. Vi har en sånn en, så det er vel mest en fiskebåt for mannen. Med tider og stunder tror jeg vi vil ha en stor en som vi kan sove i. Heller det enn hytte mener jeg. Vi hadde båt da jeg var mindre, og de beste ferieminnene har jeg fra alle båtturene vi var på. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2011 Forfatter #2031 Skrevet 25. april 2011 Nå står banan- og sjokoladescones i ovnen. Brukte denne oppskriften, men jeg endte opp med å måtte bruke MYE mer mel enn det som stod i oppskriften. Jeg brukte heller ikke all melken, byttet ut halvparten av melet med fint sammalt hvetemel, og heiv oppi en halv plate med lys kokesjokolade. Så egentlig slumpescones. Håper de blir bra - det lukter ihvertfall kjempegodt her hjemme nå. Ellers ingen planer for dagen. Mannen skal til en kompis for å se fotballkamp, da skal jeg fikse magebilde. Blir spennende å sammenligne med det forrige bildet. Resten av dagen tar jeg som den kommer. Dersom jeg orker skal jeg gjøre klar barnesengen og vognen med dyne og sånn, og kanskje vaske noen klær. Ellers blir det nok bare tv-serier i sengen. Deilig. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2011 Forfatter #2033 Skrevet 25. april 2011 Høres ut som en fortreffelig påske Det har det vært.
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2011 Forfatter #2034 Skrevet 25. april 2011 Magebilde i dag, 34+2. Fotoalbum her. Hmmm. Jeg hadde forventet DEN forandringen jeg, men jeg ser jo nesten ikke forskjell. Den har kanskje fått litt mer ''heng'' på seg? Hva sier dere? Sconesene ble veldig gode, men jeg tror nok jeg brukte altfor modne bananer så banansmaken ble veldig fremtredende. Men grovt/fint melblanding ble kjempegodt. Neste gang blir det sånt og med sjokolade oppi.
Diddles Skrevet 25. april 2011 #2035 Skrevet 25. april 2011 Vanskelig å si når bildet er med genser på Men stor mage har du uansett ikke, nett og fin liten kul Synes min mage ser gedigen ut i forhold til din...mulig det er fordi min stikker mer ut Du er sånn bakeguri du Jeg liker også å bake, men jeg liker ikke å rydde etter meg selv Neste uke har lille superprinsesse bursdag, så på onsdag blir det den store bakedagen her i huset; muffins, lapper og ostekake *namnam*
liv Skrevet 25. april 2011 #2036 Skrevet 25. april 2011 Synes nesten den ser litt høyere ut om du forstår hva jeg mener.
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2011 Forfatter #2037 Skrevet 25. april 2011 Vanskelig å si når bildet er med genser på Men stor mage har du uansett ikke, nett og fin liten kul Synes min mage ser gedigen ut i forhold til din...mulig det er fordi min stikker mer ut Du er sånn bakeguri du Jeg liker også å bake, men jeg liker ikke å rydde etter meg selv Neste uke har lille superprinsesse bursdag, så på onsdag blir det den store bakedagen her i huset; muffins, lapper og ostekake *namnam* Uten genser blir det ihvertfall ikke, for jeg har ikke tenkt å vise de stygge strekkmerkene jeg har fått på sideflesket. :gjeiper: Men den er ikke stor, nei. Eller, symfysemålet er gjennomsnittlig, men det er fordi magen begynner helt nedenfor trusekanten og slutter ikke før puppene begynner. Du har jo en veldig spiss mage da, men sikkert ikke så mye mer andre plasser enn akkurat der. Jeg har mage over alt føles det som. Å, det er så gøy med bursdag. Da får jeg lov til å bake (nesten) så mye jeg vil. Synes nesten den ser litt høyere ut om du forstår hva jeg mener. Ja, det tenkte jeg også på. Merker jo veldig at hun pirker meg i ribbeina for tiden og at det har blitt litt vanskeligere å puste. Så vi kan kanskje konkludere med at det har blitt høyere, samtidig som den har blitt litt større akkurat på den største kulen.
Diddles Skrevet 25. april 2011 #2038 Skrevet 25. april 2011 Men den er ikke stor, nei. Eller, symfysemålet er gjennomsnittlig, men det er fordi magen begynner helt nedenfor trusekanten og slutter ikke før puppene begynner. Du har jo en veldig spiss mage da, men sikkert ikke så mye mer andre plasser enn akkurat der. Jeg har mage over alt føles det som. Det symfysemål-greiene skjønner jeg meg ikke på! En kollega har mye mindre mage enn meg, men ligger over streken på skjema Jeg ligger akkurat på streken...gjorde ihvertfall Skal til legen på onsdag! Joda, 10 kilo har fordelt seg jevnt utover de fleste steder, det fant jeg ut når jeg (intelligent som jeg er) prøvde å knø meg inn i klær jeg gikk i før jeg ble gravid Yndlingsjeansen min fikk jeg foreksempel ikke lenger opp enn til knærne, og den lille sorte blondekjolen min fikk jeg på men nesten ikke av igjen Fanget i for små klær - snakk om å ødelegge dagen for seg selv Kjære bare himlet med øynene og ba meg pakke klærne langt inn i skapet Min mage starter jo ikke før over trusekanten, men den er h-ø-y Nytter ikke med belte under puppene her, sånn som mange andre gravid kan ha...
Sushi Skrevet 25. april 2011 #2039 Skrevet 25. april 2011 Jeg synes nesten magen din ser mindre ut på det siste bildet Men det er sikkert bare vinkelen eller noe sånt. Ellers synes jeg nesten min egen mage forandrer seg fra dag til dag - noen ganger føler jeg den er diger, andre ganger ganske liten. Tipper det har mest med klær og oppblåsthet å gjøre. Fin er babymagen din uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå