Muffin! Skrevet 15. april 2011 #1981 Skrevet 15. april 2011 (endret) Godt du er trygg på at flyturen går fint. Det er jo ikke noe særlig å være bekymret mens du er på tur. Leste om den kjipe natta di, og det hørtes mildt sagt slitsomt ut! Men nå er det jo heldigvis straks påske og Riga-tur. Koselig at kreket ble mer aktiv når pappaen kom hjem da. Edit: 100 sider! Endret 15. april 2011 av Muffin!
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1982 Skrevet 15. april 2011 Godt du er trygg på at flyturen går fint. Det er jo ikke noe særlig å være bekymret mens du er på tur. Leste om den kjipe natta di, og det hørtes mildt sagt slitsomt ut! Men nå er det jo heldigvis straks påske og Riga-tur. Koselig at kreket ble mer aktiv når pappaen kom hjem da. Edit: 100 sider! Trygg og trygg fru blom. Neida, jeg er så trygg jeg kan være. Jeg har vel en tendens til å overbekymre meg, så jeg må bare prøve å roe meg med at det er like stor sannsynlighet for at det skjer meg noe nå som at det skjer meg noe når jeg gikk på p-piller. Åh, gleder meg. Det skal bli kjempedeilig å komme seg bort, og heldigvis er det ikke for varmt der heller. Bare et par grader på morgen/formiddag. Det skremmer bort vannet i kroppen min tror jeg. Oi, 100 sider.
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1983 Skrevet 15. april 2011 Lille krek er så utrolig aktiv. Jeg sverger på at hun merker at pappa er hjemme, enten fordi hun kjenner igjen stemmen hans eller fordi hun merker på meg at jeg er gladere, lettere til sinns og tryggere. Grunnen til at jeg tok turen til sykehuset i forrige uke, var at jeg såvidt fikk liv i henne om morgenene, til og med under/etter frokost og kaffe. Men både i går og i dag morges har hun vært helt turbo, sånn som hun var før. Åh, det er så deilig. Hun liker særlig å sparke pappaen sin i øret når han legger det inntil. Mannen er så søt også, der han ligger og skrattler over alle de rare lydene som visstnok er inni magen. Da sparker hun bare enda mer.
Sushi Skrevet 15. april 2011 #1984 Skrevet 15. april 2011 Det gjør mannen her også, det er visst voldsomme lyder inni der. Han har ikke blitt sparket i øret ennå, da. Bra at du er tryggere på flyturen nå, så kan du slappe av og forhåpentligvis få en knalltur! Jammen smart av Hegejenta å få ut gutten nå mens du var tilgjengelig for sladring Herlig at kreket er mer aktiv
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1985 Skrevet 15. april 2011 Det gjør mannen her også, det er visst voldsomme lyder inni der. Han har ikke blitt sparket i øret ennå, da. Bra at du er tryggere på flyturen nå, så kan du slappe av og forhåpentligvis få en knalltur! Jammen smart av Hegejenta å få ut gutten nå mens du var tilgjengelig for sladring Herlig at kreket er mer aktiv Han har ikke fått høre noen hjertelyd enda, men det tror jeg er fordi morkaken er i veien og overdøver hjertet hennes. Morkaken lager jo en svisjete hjertelyd den også. Jeg er så trygg som jeg kan bli tror jeg. Ja, det var godt å få det ut av verden. Men ser hun har fått oppdatert på fb da, så noen fugler hadde vel klart å sladre for meg dersom jeg hadde vært borte. Jungeltelegrafen går vel raskt, som vanlig. Kjempedeilig! :happy:
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1986 Skrevet 15. april 2011 Ferie! Jeg har allerede vært hjemme i noen timer, og fått min sårt trengte skjønnhetssøvn. Tok de timene som jeg jobbet for mye i forrige uke i dag. Egentlig greit når det er sånn. I dag har jeg lyst til å bake enda mer scones. Vi får se hva det blir til, men i tilfelle blir det noen som er litt grovere. Og kanskje med banan og sjokolade dersom jeg kommer meg på butikken. Ellers ingen planer. Det er ''lokalderby'' i dag, så mannen stikker for å drikke noen øl før kampen (og for å se kampen selvsagt). Jeg skal ikke noe som helst annet enn å slappe av og ta livet med ro. Og kanskje bake scones.
Dalmore Skrevet 15. april 2011 #1987 Skrevet 15. april 2011 Så herlig med ferie, og ikke minst så herlig at lille kreket sparker til pappaen sin! Det gjør mine jenter også, jeg innbiller meg at de liker lyden av stemmen hans som sikkert har en dypere klang for dem enn det min har alene. Ikke synes jeg det er så naturlig å sitte og snakke til magen når jeg er alene hjemme heller. Ellers er det ikke bare du som fikk deg en støkk av hegejentas svskapsforgiftning... Jeg hadde litt forhøyet blodtrykk på onsdag, men ikke spor av noenting i urinen. I dag har jeg hatt litt ubehag i hodet, men ikke i pannen sånn som det beskrives at man har ved forgiftning. Ikke er jeg hoven heller, annet enn bittelitt vann som jeg har hatt i noen uker. Men plutselig ble jeg så veldig oppmerksom på alle sånne tegn, gitt... Godt at det ikke bare er jeg som er litt ekstra bekymret! Kos deg med sconesbaking, det hørtes helt NYDELIG ut!
kisskissbangbang Skrevet 15. april 2011 #1988 Skrevet 15. april 2011 Jeg fikk meg også en støkk av Hegejenta, og hadde ganske mye forhøyet blodtrykk i går. Kjenner jeg er veldig obs på alt som kan tyde på sv.forgifting, for det vil jeg altså ikke ha! Kjempeguffent at man ikke nødvendigvis kjenner noe sjøl. Er for øvrig veldig fornøyd med at du ringte sykehuset i går, Belle, da slipper jeg å utfordre telefonskrekken min å gjøre det sjøl. Her er det snakk om 1t+45min flyreise med et par timer venting i mellom, så da satser jeg på at det går bra. Støttestrømper og bevegelse er visst cluet.
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1989 Skrevet 15. april 2011 Så herlig med ferie, og ikke minst så herlig at lille kreket sparker til pappaen sin! Det gjør mine jenter også, jeg innbiller meg at de liker lyden av stemmen hans som sikkert har en dypere klang for dem enn det min har alene. Ikke synes jeg det er så naturlig å sitte og snakke til magen når jeg er alene hjemme heller. Ellers er det ikke bare du som fikk deg en støkk av hegejentas svskapsforgiftning... Jeg hadde litt forhøyet blodtrykk på onsdag, men ikke spor av noenting i urinen. I dag har jeg hatt litt ubehag i hodet, men ikke i pannen sånn som det beskrives at man har ved forgiftning. Ikke er jeg hoven heller, annet enn bittelitt vann som jeg har hatt i noen uker. Men plutselig ble jeg så veldig oppmerksom på alle sånne tegn, gitt... Godt at det ikke bare er jeg som er litt ekstra bekymret! Kos deg med sconesbaking, det hørtes helt NYDELIG ut! Jeg heller snakker aldri til magen. Føler meg så teit. Men jeg synger til henne når jeg står i dusjen da. Mannen derimot, er utrolig flink til å både synge og snakke til henne. Synes det er så skjønt. Det at du ikke er hoven er jo et kjempebra tegn. Særlig fordi du bærer på dobbelt så mye mener jeg. Jeg grøsser bare ved tanken på hvordan beina mine hadde sett ut dersom jeg var ''dobbelt så tung''. Man blir vel litt symptomjeger av sånne ting, tror det er helt naturlig. Jeg fikk meg også en støkk av Hegejenta, og hadde ganske mye forhøyet blodtrykk i går. Kjenner jeg er veldig obs på alt som kan tyde på sv.forgifting, for det vil jeg altså ikke ha! Kjempeguffent at man ikke nødvendigvis kjenner noe sjøl. Er for øvrig veldig fornøyd med at du ringte sykehuset i går, Belle, da slipper jeg å utfordre telefonskrekken min å gjøre det sjøl. Her er det snakk om 1t+45min flyreise med et par timer venting i mellom, så da satser jeg på at det går bra. Støttestrømper og bevegelse er visst cluet. Bra jeg kan hjelpe. Liker ikke sånne telefoner selv, men jeg var bare nødt. Men jeg må alltid gå i et rom hvor ingen hører meg når jeg tar sånne telefoner. Til og med mannen får ikke høre. Jeg er merkelig på det viset. :gjeiper: Så korte flyturer hadde jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt. Det har jo jeg tatt i hele svangerskapet, og man kan jo ha sånne reiser helt frem til uke 37. Vi får hamstre støttestrømper, tomme flasker til å fylle på vann (om det så er dovann - jeg er jo nødt til å ha ) og heller være obs på mulige symptomer. Det er jo ikke noe annet vi kan gjøre.
Mazilla Skrevet 15. april 2011 #1990 Skrevet 15. april 2011 Men jeg må alltid gå i et rom hvor ingen hører meg når jeg tar sånne telefoner. Til og med mannen får ikke høre. Jeg er merkelig på det viset. :gjeiper: Da er vi to.. Ble det sconesbaking på deg i dag forresten? God helg!
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 Forfatter #1991 Skrevet 15. april 2011 Da er vi to.. Ble det sconesbaking på deg i dag forresten? God helg! Godt jeg ikke er alene om å være litt gal. Neeeei, det ble visst ikke det. Men i morgen skal jeg få gjort det. Kanskje jeg skal guffe kjøkkenmaskinen tidlig dersom mannen bestemmer seg for å ta seg en bytur i kveld? Jeg har kjøpt inn bananer, så neste sconesprosjekt blir grove bananscones med sjokoladebiter.
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1993 Skrevet 16. april 2011 Fin lørdag. :happy: Våknet klokken halv 7, spiste frokost, leste litt og sov igjen til klokken halv 10. Da var det frokost nr 2 ( ) og jeg og mannen stakk ut for å shoppe. Nå har vi det meste i hus tror jeg. Eneste vi mangler som vi trenger før lille krek kommer, er overmadrass eller tisselaken og adapter til bilstolen (til vognen). Vi fikk kjøpt oss balje, sånn badesete (som jeg mener er veldig unødvendig, men mannen var fast bestemt på at det var en genial ting å ha), bilspeil, solskjerm til bil, babycall (litt usikker på om vi skal ta denne tilbake igjen - den skurret litt mye synes vi, men vi skal vente å se hvordan den er på kun batteri), øretermometer og termometer til å ha i rommet. Jeg fikk også kjøpt meg nye sko (str. 39 og jeg er vanligvis 36 ), nye støttestrømper og hentet Liberopakken (som var helt fantastisk!). Kvelden skal kun brukes til avslapping og småpakking og vasking av klær til i morgen. Nå er jeg skikkelig klar for å reise altså!
hegejenta30 Skrevet 16. april 2011 #1994 Skrevet 16. april 2011 Takk for utmerket sladrejobb! Selv om det kanskje ble litt vel mye dramatikk med det hele... Gutten er her og formen er stigende fra time til time! Du får ha en kjempefin tur når du skal til Riga!
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2011 Forfatter #1995 Skrevet 16. april 2011 Takk for utmerket sladrejobb! Selv om det kanskje ble litt vel mye dramatikk med det hele... Gutten er her og formen er stigende fra time til time! Du får ha en kjempefin tur når du skal til Riga! Det skulle bare mangle. Heldigvis at det skjedde nå før jeg reiste ihvertfall, for da hadde jeg ikke vært tilgjengelig. Åh, jeg gleder meg sånn til jeg er i dine sko.
Diddles Skrevet 16. april 2011 #1998 Skrevet 16. april 2011 33 uker Kooos deg på tur, godt å høre at du ikke har noe å bekymre deg over Litt må vi vel bekymre oss uansett, vi er jo jenter, men tar du de hensynene som må til så går det nok kjempefint!! Krysser fingrene for fint vær til deg
Muffin! Skrevet 18. april 2011 #2000 Skrevet 18. april 2011 Her flyr jo ukene unna. 33 uker! Håper du får en fin Riga-tur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå