^^Belle^^ Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3481 Skrevet 25. oktober 2011 Så kjedelig at bekkenet ikke vil gi seg, da! Håper fysio har noen gode løsninger på lur slik at du fungerer litt bedre igjen. Kos deg på Pomp Delux-party! Jeg har smugtittet i katalogen bare, og mistenker at det hadde blitt dyrt for meg om jeg dro på party Heldigvis var det visst ikke bekkenet i seg selv. Mer musklene rundt som kommer til å stabilisere seg når ''løsningshormonene'' går ut av kroppen min når A er 6 måneder gammel.
^^Belle^^ Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #3482 Skrevet 25. oktober 2011 Det ble ikke noe Pomp Delux i dag allikevel. Dama måtte jobbe, men sa ikke ifra før i dag morges. Da hadde hun visst det leeeenge. Men vi har hatt en veldig fin dag allikevel da. Vi kjørte barseltreff i stedet for party, og jeg satt helt til klokken var over 4 på kaféen. Etterpå gikk noen av oss og trasket litt i handlegata før vi gikk hjem igjen. Jeg fant endelig noen klær til meg selv på Gina Tricot (det er lenge siden jeg fant noe jeg virkelig synes var fint), og A fikk bæsjeposer med god duft ( ) og en matboks med innebygd skei (skje? ). Nå har A fått mat; søtpotet- og gulrotmos, en isterning av hver. Så mye grønnsaker har jeg aldri fått i henne før. Nå sitter hun og ser på Mikkes Klubbhus (favoritten ) før vi snart skal avgårde på babysvømming. :happy:
Lilywhite Skrevet 25. oktober 2011 #3483 Skrevet 25. oktober 2011 Høres ut som en fin dag, selv om det var litt skuff at det ikke ble noe Pomp Delux-party... Aldri hørt om det før jeg, men googlet nå, og så ut som veldig fine klær! Får håpe det byr seg en annen anledning Gøy at A har begynt å spise fast føde Håper dere har kost dere på babysvømming også!
Kokos Skrevet 25. oktober 2011 #3484 Skrevet 25. oktober 2011 Bra det ble litt shopping på deg allikevel! Minner meg på at jeg skal ta en titt i nettbutikken til Gina Tricot :happy: Tenk at A er så stor at hun har begynt med litt fast føde Håper dere har kost dere på babysvømming!
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3485 Skrevet 26. oktober 2011 Høres ut som en fin dag, selv om det var litt skuff at det ikke ble noe Pomp Delux-party... Aldri hørt om det før jeg, men googlet nå, og så ut som veldig fine klær! Får håpe det byr seg en annen anledning Gøy at A har begynt å spise fast føde Håper dere har kost dere på babysvømming også! Ja, de er kjempesøte. Ikke heeelt den stilen jeg liker på babyklær da. Jeg er mer ''barnslig'' og liker sterke farger og mønster. Bra det ble litt shopping på deg allikevel! Minner meg på at jeg skal ta en titt i nettbutikken til Gina Tricot :happy: Tenk at A er så stor at hun har begynt med litt fast føde Håper dere har kost dere på babysvømming! Det jeg kjøpte hadde visst nettopp kommet inn i butikken. Ja, tenk. Tiden går så utrolig fort!
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3486 Skrevet 26. oktober 2011 Relativt fin natt i natt. Hun våknet 3 ganger da, men heldigvis ingen våkentid midt på natten/tidlig på morgenen. :happy: A var superflink på babysvømmingen i går. I går ble hun sendt fra instruktøren til meg, under vann. Jeg føler at hun er blitt så ''voksen'' så plutselig. Nå reagerer hun når vi koser med henne, smiler når vi kysser henne på kinnet og sånn. Det er heller ikke lenge til hun klarer å få tak i føttene sine. Nå når hun ned til midt på leggen og tar tak i pysjamasen sin. Så ser forventningsfullt på meg og smiler verdens nydeligste smil når jeg sier hvor flink hun er. Fine jenta mi.
Diddles Skrevet 26. oktober 2011 #3487 Skrevet 26. oktober 2011 Vi er jammen heldige som får være hjemme og oppleve hver minste lille nye ting verdens vakreste mestrer Har A begynt å gjemme seg når hun skjems? Vi ler oss fillete av Liten som smiler og så gjemmer seg Sjarmtroll!!
Kokos Skrevet 26. oktober 2011 #3488 Skrevet 26. oktober 2011 Aww Det finnes ikke noe mer sjarmerende enn babysmil! Det er farlig for meg å gi inn her, blir litt babysyk
Kirin Skrevet 26. oktober 2011 #3489 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg føler at hun er blitt så ''voksen'' så plutselig. Nå reagerer hun når vi koser med henne, smiler når vi kysser henne på kinnet og sånn. Det er heller ikke lenge til hun klarer å få tak i føttene sine. Nå når hun ned til midt på leggen og tar tak i pysjamasen sin. Så ser forventningsfullt på meg og smiler verdens nydeligste smil når jeg sier hvor flink hun er. Fine jenta mi. Fantastisk! Merker det jeg også nå, de kommer plutselig til et punkt der de blir så bevisste og kommuniserer mye mer. Helt herlig!
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3490 Skrevet 26. oktober 2011 Vi er jammen heldige som får være hjemme og oppleve hver minste lille nye ting verdens vakreste mestrer :hjerte : Har A begynt å gjemme seg når hun skjems? Vi ler oss fillete av Liten som smiler og så gjemmer seg :rodmer : Sjarmtroll!! Ja, ikke sant? Jeg får litt vondt inni meg av å tenke på mamma som bare hadde 18 uker permisjon med meg. Vi er kjempeheldige! Det har hun gjort en god stund nå. Herregud, hjertet smelter flere ganger om dagen. Aww :rodmer : Det finnes ikke noe mer sjarmerende enn babysmil! Det er farlig for meg å gi inn her, blir litt babysyk :sjenert : Det er helt fantastisk altså. Uansett hvor trøtt jeg er og hvor ''irritert'' jeg er på henne fordi hun er våken midt på natta, klarer jeg ikke å la være å smile når hun gir meg solstrålesmilet sitt. Fantastisk! :rodmer : Merker det jeg også nå, de kommer plutselig til et punkt der de blir så bevisste og kommuniserer mye mer. Helt herlig! :jepp : Ja, det er superherlig. Synes det er litt trist at hun vokser så fort, men den tristheten forsvinner hver gang hun gjør noe nytt, eller hver gang hun gjør noe nytt for hundrede gang.
Sequax Skrevet 26. oktober 2011 #3491 Skrevet 26. oktober 2011 Bæsjeposer med god duft? Ja, nå er det helt sikkert bare å ta et magadrag av diaréposen!!! Hva folk selger! (og hva folk kjøper......) Ha en god dag, dere søte snuppene!
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #3492 Skrevet 26. oktober 2011 Bæsjeposer med god duft? Ja, nå er det helt sikkert bare å ta et magadrag av diaréposen!!! Hva folk selger! (og hva folk kjøper......) Ha en god dag, dere søte snuppene! Ja. Det er altså poser til å ha bæsjebleier i. Sånn til å ha i stellevesken. Til mitt forsvar kostet det bare 20 kroner for 100 stk. Og så lukter de jo så godt... ----------- I dag har vi hatt både bror, søster og mamma på besøk. På tre forskjellige tidspunkt. Først kom bror og koste med A, så kom mamma og gav henne mat (hun har ihvertfall ikke mistet teken på å gi mat med skje altså. Hun bruker 3 minutt på det jeg bruker 15 minutt på :gjeiper: ) og til slutt kom søster og øste A nok opp til at hun ikke fikk sove før klokken var over 8, noe som faktisk er to timer senere enn hun pleier. Gjett hvem som var overtrøtt og som måtte fores med litt vann for å roes? Det er rart det der med vann og A altså. Hun elsker det. Vi gir ikke mye selvsagt, men et par slurker fra flasken og så roer hun seg nok til å ta tutten. Bedre enn malt (eller i verste fall sukkervann) som vi måtte ty til med før ihvertfall. Nå har jeg og søster nettopp sett Horrible Bosses. Anbefales! I morgen skal vi til Stavanger for å besøke svigers. Er litt småstressa, for svigerfar skal ha A alene mens vi er på Ikea. Han er skikkelig flink med henne altså, men han virker så nervøs selv når han holder henne og sånn. Kjenner jeg ham rett kommer han vel til å ta henne med på en maratonlang trilletur (bokstavelig talt - han løper 7-8 maraton i året ). Håper hun er snill. *småengstelig* Vi er uansett ikke mer enn 10 minutter unna da, skulle det være noe. Nå skal jeg lage handleliste til Ikeaturen. O'lykke!
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2011 #3493 Skrevet 26. oktober 2011 Håper du får tak i mye fint på IKEA
Kokos Skrevet 27. oktober 2011 #3494 Skrevet 27. oktober 2011 Åh, heldig som skal på IKEA! Jeg skulle så gjerne ha vært der en liten svipptur, men det er 1 time å kjøre hver vei. Det går helt sikkert bra å ha A hos svigerfar, de kommer nok til å storkose seg sammen! PS: Helt enig angående Horrible Bosses! Digger Charlie Day, han er så morsom!
Diddles Skrevet 27. oktober 2011 #3495 Skrevet 27. oktober 2011 Håper dere koser dere i Stavanger Du, jeg kom på en ting...siden A ikke vil ha grøt så kan du jo prøve å blande litt gresskarkjernemel i frukt/ grønnsaksmosen hennes? Jeg har ei venninne som gjorde det..de er jo fulle av umettet fett, vitaminer, mineraler og protein (og hele 15 g jern pr 100 g kjerner!) Jeg laget nettopp mel av en hel pakke gresskarkjerner, det ble myyye Tok en god slump oppi grøt-brøddeigen istedet for linfrø (de jeg hadde var gått ut på dato ) så fikk jeg brukt litt av det iallefall
^^Belle^^ Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #3496 Skrevet 27. oktober 2011 Håper du får tak i mye fint på IKEA :jepp : Det gjorde vi. Åh, heldig som skal på IKEA! :jepp : Jeg skulle så gjerne ha vært der en liten svipptur, men det er 1 time å kjøre hver vei. :rolleyes : Det går helt sikkert bra å ha A hos svigerfar, de kommer nok til å storkose seg sammen! :Nikke : PS: Helt enig angående Horrible Bosses! :ler : Digger Charlie Day, han er så morsom! Her er det nesten to timer hver vei, inkludert en ferje. :gjeiper: Det gikk kjempebra! Håper dere koser dere i Stavanger :hoppe : Du, jeg kom på en ting...siden A ikke vil ha grøt så kan du jo prøve å blande litt gresskarkjernemel i frukt/ grønnsaksmosen hennes? Jeg har ei venninne som gjorde det..de er jo fulle av umettet fett, vitaminer, mineraler og protein (og hele 15 g jern pr 100 g kjerner!) :tommelopp : Jeg laget nettopp mel av en hel pakke gresskarkjerner, det ble myyye Tok en god slump oppi grøt-brøddeigen istedet for linfrø (de jeg hadde var gått ut på dato :sjenert så fikk jeg brukt litt av det iallefall ; ) Dert gjorde vi. Oi, det var et godt tips. Det skal jeg prøve. Hvordan lagde du melet av dem da? Bare knuste det i foodprocessor?
Diddles Skrevet 27. oktober 2011 #3497 Skrevet 27. oktober 2011 Ja jeg kjørte det en god stund infoodprosessoren og silte det etterpå for å få ut alle småbiter Småbitene tok jeg en omgang til
^^Belle^^ Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3498 Skrevet 28. oktober 2011 Da skal jeg kjøre foodårocessoren i gang. Jeg var så trøtt i går da vi kom hjem at jeg la meg klokken 9 og sovnet momentant. Deilig. Hadde bare A også vært like trøtt på natta. :gjeiper: Hun våknet 1, halv 5, 6 og halv 8. Nå ligger hun i vår seng og trykker ut en elefant. Vi er tilbake til mesten daglige drittbleier etter vi begynte med fast føde. Vi hadde en veldig fin dag i går. Svigerfar og A storkoste seg (han gikk tur med henne i bæreselen ), og vi fikk kjøpt det vi trengte på Ikea, blant annet bokhylle til stuen og spisestol og masse småting til A. Nå skal jeg igang med å bake oreo ostepai til barseltreff senere i dag. Jeg orket ikke i går...
Kokos Skrevet 28. oktober 2011 #3499 Skrevet 28. oktober 2011 Her er det nesten to timer hver vei, inkludert en ferje. :gjeiper: Da skal ikke jeg klage! Oreo ostepai..
^^Belle^^ Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #3500 Skrevet 28. oktober 2011 Da skal ikke jeg klage! Oreo ostepai.. En time høres ikke så verst ut for min del. Mmmm, det er så godt. Den eneste gangen jeg noengang slikker slikkepotten er når jeg lager oreo ostekrem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå