^^Belle^^ Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3341 Skrevet 23. september 2011 Høres ut som dere også storkoser dere : ) Synes tiden går så utrolig fort, glad det er leeenge igjen av permisjonen! Babykino var en lur greie! Jeg var på det et par ganger med D, men nå i sommer har de hatt ferie. Men må sjekke om det er startet opp med forestillinger igjen... Det gjør vi. Det er en stund igjen ja, men tiden flyr jo avgårde. Snart er A konfirmant liksom. Det var første babykino etter sommerferien forrige uke her i byen ihvertfall. :fnise : Lille grynet :rodmer : Må si meg enig i at hun er supersøt, mulig jeg er litt inhabil når det kommer til å uttale meg om den saken men skitt au :ler : Slo hun seg helt vrang etter jeg gikk? Jeg ante tendensene hos Liten, det var derfor jeg gikk - klok av skade :hoho : Når vi gikk var hun strålende fornøyd med å se på skyggene i taket på vogna, så jeg rakk å pile innom Vero Moda og kjøpe meg ei bukse :hoppe : Idet jeg satte henne i bilen sluknet hun på to nanosekund - god timing :tommelopp : Tror nok de fleste kjenner seg igjen i sånne episoder med vrang baby, jeg har ihvertfall aldri tenkt at folk er dårlige mødre selv om ungen protesterer Det er jo ikke SÅ forbaska lett å vite hva de vil når de ikke kan snakke Det blir heldigvis lettere ; ) Vi er vel alle inhabile når det gjelder våre søte små. Huff, ja. Hun strittet i mot søvnen i nærmere en time før hun roet seg. Problemet mitt er at jeg er nødt til å roe henne før jeg går, for det er ikke en selvfølge at hun roer seg i vogna selv om den triller. Og dersom jeg hadde funnet på å sette henne i bilstolen når hun var i det humøret: . Hun liker jo ikke å kjøre bil særlig godt, så da hadde hun vel skreket som om jeg hadde prøvd å drepe henne. Men det gikk da til slutt. Hun gir alltid opp, selv om det kan ta litt tid.
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3342 Skrevet 23. september 2011 Etter den laaaange middagshvilen jeg hadde i går, dukket det opp energi nesten ingenstedsfra og jeg fikk ryddet og vasket både stue og kjøkken klokken 10 på kvelden. Jeg prøvde forresten Diddles tips om å mate A når jeg legger meg (uten å vekke henne - jeg blir litt over at jeg ikke har tenkt på det selv egentlig. Det burde jo være så obvious ), og da sov hun til klokken 4. Etter det fikk hun mat klokken halv 7 og sov igjen til klokken halv 9. Ingen planer for dagen, men i kveld skal vi på spillkveld hos vennepar som har J på halvannen måned. Han er så liiiiten (A har aldri vært så liten. Noensinne ) og fin.
Diddles Skrevet 23. september 2011 #3343 Skrevet 23. september 2011 Så bra det hjalp Må bare litt over deg som vasker gulvet klokka 10 om kvelden! Jeg er imponert Kveldene ligger jeg som et slakt i sofaen
Pingting Skrevet 23. september 2011 #3344 Skrevet 23. september 2011 ...og her sitter jeg uten barn og likevel som et slakt i sofaen i en rotete leilighet...
Kokos Skrevet 23. september 2011 #3345 Skrevet 23. september 2011 ...og her sitter jeg uten barn og likevel som et slakt i sofaen i en rotete leilighet... Kjenner meg altfor godt igjen! Har for eksempel hørt at det blir så mye mer klesvask når man får barn, og jeg sliter med å få tid til å vaske klær nå når vi bare er to.
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2011 Forfatter #3346 Skrevet 23. september 2011 Så bra det hjalp :hoppendeglad : Må bare :daane : litt over deg som vasker gulvet klokka 10 om kvelden! Jeg er imponert :jepp : Kveldene ligger jeg som et slakt i sofaen :ler : Sånn er det hos også til vanlig altså. Vet ikke helt hvor jeg fikk energien min fra, jeg. ...og her sitter jeg uten barn og likevel som et slakt i sofaen i en rotete leilighet... :sjenert : :ler : :fnise : Kjenner meg altfor godt igjen! Har for eksempel hørt at det blir så mye mer klesvask når man får barn, og jeg sliter med å få tid til å vaske klær nå når vi bare er to. :sjenert : Oh yes, mer klesvask blir det definitivt. Særlig dersom du får en som gulper hele tiden. :gjeiper: Her går det minst en body til dagen. Men vi hadde samme problemet før vi også altså. Nå er det nesten bare A sine klær som vaskes, mens vaskerommet blir fullere og fullere med våre klær. ----------------- Bakefredag. :happy: Har bakt disse. Det er første gangen jeg prøver meg på søtt/salt-komboen, og jeg håper de blir vellykkede. Deigen luktet ihvertfall helt himmelsk. Kommer nok på bloggen min også.
pusilus Skrevet 23. september 2011 #3347 Skrevet 23. september 2011 De kjeksene så nydelig ut Ang. klesvask, jeg sliter fremdeles med å ta igjen etter ferien vi kom hjem fra for to uker siden og vi fikk vasket litt under veis også
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2011 Forfatter #3348 Skrevet 24. september 2011 De kjeksene så nydelig ut Ang. klesvask, jeg sliter fremdeles med å ta igjen etter ferien vi kom hjem fra for to uker siden og vi fikk vasket litt under veis også De var kjempegode. Her føles det nesten som om klesvasken vår når opp til taket på vaskerommet. :gjeiper:
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2011 Forfatter #3349 Skrevet 24. september 2011 Fine dagen i går. :happy: Kjeksene ble knallgode. Søtt/salt-komboen skal prøves ut flere ganger ihvertfall. Da det nærmet seg leggetid for A i går kveld stappet vi henne i vognen og trillet opp til vennepar og spillkveld. Hun våknet selvsagt da vi kom opp og vognen stod i ro ( ), men hun sovnet heldigvis greit til slutt. Vi spilte Vett og Vedding (kjempegøy ), drakk vin (min første sup alkohol på over et år - trenger jeg å si at jeg ble småbrisen på ett glass? ) og skravlet i vei. Veldig koselig. Vi trillet hjem i halv 1-tiden, A fikk MME og sov til klokken halv 7. Etter det fikk hun mat og sov til klokken 9 igjen. Da tok mannen henne og jeg fikk sove helt til klokken halv 12. Det var så deilig! Men nå kjenner jeg at jeg er trøtt igjen. Tror nok jeg har sovet litt for mye i natt. Luksusproblem. Ingen store planer for dagen. Det er visstnok storkamp i dag. Mannens lag mot brors lag. Så bror kommer på besøk for å se kampen. Min eneste plan for dagen er å slappe av og å bade A når kvelden nærmer seg.
pusilus Skrevet 25. september 2011 #3350 Skrevet 25. september 2011 Det virker som dere har herlig dager med lille A Kveld med gode venner er bare konge!
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3351 Skrevet 25. september 2011 Det virker som dere har herlig dager med lille A Kveld med gode venner er bare konge! Det er kjempekoselig. Synes det er viktig å komme seg ut litt også, selv om det vi har mest lyst til er å bure oss inne og bare kose med A.
Pingting Skrevet 25. september 2011 #3352 Skrevet 25. september 2011 Åååårh, kjeks! Som den introverten jeg er, kan jeg så alt for godt skjønne ønsket om å bure seg inne med den nusselige, lille. Synes det er fornuftig at dere kommer dere ut, da.
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2011 Forfatter #3353 Skrevet 25. september 2011 Åååårh, kjeks! Som den introverten jeg er, kan jeg så alt for godt skjønne ønsket om å bure seg inne med den nusselige, lille. Synes det er fornuftig at dere kommer dere ut, da. De ble knallgode, men ikke på langt nær så sunne som dine. Godt det er flere av oss. ---------- Rolig dag i dag. Jeg var på trening da, men det er det eneste jeg har gjort i dag, sånn utenom å knaske cowboykjeks, lese Mistborn (som er så fantastisk bra! Anbefales! ) og kose med A. Hun er blitt så flink til å underholde seg selv nå, så hun kan ligge i flere timer under babygymen og blir irritert når vi forstyrrer henne. Nå dro mannen nettopp på fotballkamp og jeg skal fortsette å lese Mistborn og kose med A (når hun er lei av å ligge under babygymen selvsagt ). Tenkte å prøve meg på risotto med sprøstekt kylling til middag i dag. Jeg har aldri smakt risotto før, så jeg kjøpte sånn ferdigpakkegreier med 4 oster-smak. Håper den er god.
pusilus Skrevet 25. september 2011 #3354 Skrevet 25. september 2011 Kjenner det er på tide å tenke på middag, munnen går i vann når jeg leser om kjeks og kylling
Muffin! Skrevet 25. september 2011 #3355 Skrevet 25. september 2011 Det høres ut som en finfin helg med sosial lørdag og slapp søndag.
^^Belle^^ Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3356 Skrevet 26. september 2011 Kjenner det er på tide å tenke på middag, munnen går i vann når jeg leser om kjeks og kylling Det ble veldig godt, bortsett fra risottoen da. Den smakte høgg. :gjeiper: Det høres ut som en finfin helg med sosial lørdag og slapp søndag. Kjempefin!
^^Belle^^ Skrevet 26. september 2011 Forfatter #3357 Skrevet 26. september 2011 I dag er det nøyaktig ett år siden denne lyste mot meg: :grine: Husker enda den følelsen jeg fikk da testen ble positiv. Sånn ellers skal denne dagen feires med kos og atter kos. Været ute er mildt sagt stygt, så det blir nok en innedag på oss i dag. :happy:
Kokos Skrevet 26. september 2011 #3360 Skrevet 26. september 2011 Og nå har du den nydelige jenta di! Gratulerer med 1 års-lykkedag og kos dere masse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå