Diddles Skrevet 13. september 2011 #3281 Skrevet 13. september 2011 13 ukers-baby jo Håper vaksinen går greit Spent på mål og vekt på din lille jeg
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3282 Skrevet 13. september 2011 13 ukers-baby jo Håper vaksinen går greit Spent på mål og vekt på din lille jeg 13 uker i dag og 3 måneder i morgen! Vaksinen gikk kjempefint. Hun gråt i kanskje 2 minutter og så var alt helt fint. Flinke jenta vår. Og vekta... Hun veier nå altså 6980 gram og er 62,5 cm lang. Hun er stor, men følger kurven sin kjempefint. Så langt ingen bivirkninger på vaksinen, så dersom hun fremdeles er fin i kveld, blir det babysvømming på oss.
Diddles Skrevet 13. september 2011 #3283 Skrevet 13. september 2011 Litt størrelsesforskjell på våre søte små Nesten 2 kilo i forskjell Fine lille A Krysser fingrene for nada bivirkninger så dere får komt dere på babysvømming (jeg har så lyst jeg også )
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3284 Skrevet 13. september 2011 Litt størrelsesforskjell på våre søte små Nesten 2 kilo i forskjell Fine lille A Krysser fingrene for nada bivirkninger så dere får komt dere på babysvømming (jeg har så lyst jeg også ) Liten veier jo bare et par hundre gram mer enn A gjorde da hun ble født. Men de er fine begge to. Huff, håper det ihvertfall. Bivirkninger vil vi ikke ha.
kisskissbangbang Skrevet 13. september 2011 #3285 Skrevet 13. september 2011 Herlig med store, deilige babyer! L var 8000gr og 65cm på 3-mnd.kontrollen, han. HAN er stor! Så bra at vaksina gikk bra! Mulig at det bare er L som er litt skjør, han reagerte jo kjempesterkt på den, og småsutrtet og var trist helt til vi kom ut i vogna igjen.
Diddles Skrevet 13. september 2011 #3286 Skrevet 13. september 2011 Liten veier jo bare et par hundre gram mer enn A gjorde da hun ble født. Men de er fine begge to. Huff, håper det ihvertfall. Bivirkninger vil vi ikke ha. Jeg hadde aldri fått ut en så stor baby! Har tenkt på det så mange ganger, at tross alt er jeg jammen glad hun kom før tida, ellers hadde det blitt keisersnitt på meg!! Liten reagerte ikke noe første dagen etter vaksinen, hun var bare trøttere enn vanlig...men så ble hun kjempeurolig og grinete i en hel uke Gruer meg til neste vaksine allerede Men, jeg skal heller ta bivirkningene enn at hun blir syk fordi vi ikke vaksinerte henne! Skjønner ikke at folk tar sjansen på å ikke vaksinere barna sine
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3287 Skrevet 13. september 2011 Herlig med store, deilige babyer! L var 8000gr og 65cm på 3-mnd.kontrollen, han. HAN er stor! Så bra at vaksina gikk bra! Mulig at det bare er L som er litt skjør, han reagerte jo kjempesterkt på den, og småsutrtet og var trist helt til vi kom ut i vogna igjen. Oi, han var stor ja. Synes det er kjempedeilig å slippe å bekymre seg for om de får nok mat ihvertfall. Huff, det hørtes ikke noe gøy ut. Her reagerte A faktisk mer da vi reiv av teipen. Jeg hadde aldri fått ut en så stor baby! Har tenkt på det så mange ganger, at tross alt er jeg jammen glad hun kom før tida, ellers hadde det blitt keisersnitt på meg!! Liten reagerte ikke noe første dagen etter vaksinen, hun var bare trøttere enn vanlig...men så ble hun kjempeurolig og grinete i en hel uke Gruer meg til neste vaksine allerede Men, jeg skal heller ta bivirkningene enn at hun blir syk fordi vi ikke vaksinerte henne! Skjønner ikke at folk tar sjansen på å ikke vaksinere barna sine Ikke jeg heller altså. Hun ble jo dratt ut veldig brutalt da, og jeg revna jo over alt. :gjeiper: Jeg får bare håpe at hun har banet vei en god og bred flystripe til en eventuell nestemann. Æ, håper ikke blir sånn. Synes hun har blitt nok grinete i det siste... :gjeiper: Men enig med deg, heller det enn å risikere å ikke vaksinere. De foreldrene må være spik spenna gærne.
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3288 Skrevet 13. september 2011 A er fremdeles i storform, så vi satser på babysvømming. Akkurat nå tar hun en powernap i armkroken min.
pusilus Skrevet 13. september 2011 #3289 Skrevet 13. september 2011 Innom for å lese litt Koselig at det går bra med dere på tross av litt magesmerter hos A.
Muffin! Skrevet 13. september 2011 #3290 Skrevet 13. september 2011 Så bra at det står bra til med store, fine A. Tenk at hun allerede er 3 måneder i morgen! Håper dere har det fint på babysvømming.
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3291 Skrevet 13. september 2011 Innom for å lese litt Koselig at det går bra med dere på tross av litt magesmerter hos A. Koselig med besøk. :happy: Det går kjempefint med oss. Så bra at det står bra til med store, fine A. Tenk at hun allerede er 3 måneder i morgen! Håper dere har det fint på babysvømming. Ja herrejemini, tiden flyr avgårde. Babysvømming var kjempegøy!
Lilywhite Skrevet 13. september 2011 #3292 Skrevet 13. september 2011 Så bra at alt gikk fint på kontroll Tenk at hun er 3 måneder i morgen! Koselig at det var kjekt på babysvømming
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3293 Skrevet 14. september 2011 A er 3 måneder i dag! Tiden går så fort. Det føles seriøst som om det var i går hun kom ut. Ingen store planer i dag. Barselgruppa skal egentlig gå tur, men det er så utrolig stygt vær, jeg vet ikke hvor støvlene mine er, osv...ja, jeg vet, unnskyldninger. Det hadde vært deilig å komme seg ut altså, men jeg tror jeg dropper det. Vi har vært så mye på farten den siste uken, så det skal bli deilig å ha en hjemmedag i dag. Jeg skal bake ihvertfall. Tror bare det blir Toromuffins med ostekrem på. Og kanskje noen oreokjeks inni. :happy:
Kokos Skrevet 14. september 2011 #3294 Skrevet 14. september 2011 Gratulerer med 3 måneder!! Mm, muffins med oreokjeks hørtes godt ut, perfekt for 3-månedersfeiring! Kos dere inne i gråværet, håper dere får en kjempefin dag
kisskissbangbang Skrevet 14. september 2011 #3295 Skrevet 14. september 2011 Gratulerer med tre måneder! De begynner å bli store disse gullene våre!
Disco Biscuit Skrevet 14. september 2011 #3296 Skrevet 14. september 2011 Gratulerer så masse med 3 måneder lille A Tenk at tiden flyr så fort unna Godt og høre at vaksinen gikk greit!
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3297 Skrevet 14. september 2011 Takk jenter. Dagen i dag har vært helt perfekt! Jeg vet ikke hva som var i den vaksinesprøyta jeg altså, men vi har fått tilbake vår lille solstråle. Hun har pludret, snakket, sunget og sovet i hele dag. Mamma var innom en snartur, og da ble vi kvitt oreomuffinsene jeg lagde. Se bloggen. Vi får den nye bilen i morgen, bror har kjøpt den gamle vår og jeg skal på cafétreff med vanngymdamen. O'lykke, jeg er fornøyd med dagen som har vært og gleder meg til i morgen! :happy:
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3298 Skrevet 14. september 2011 PS! A fikk seg nettopp ny, fin uglebukse (nr 12). Jeg er egentlig veldig blakk, men jeg bare måtte. Den var så kul.
Lucky? Skrevet 15. september 2011 #3299 Skrevet 15. september 2011 Tenk at lille A er 3 måneder allerede, hun er skikkelig vakker De muffinsene så bare så gode ut, må nok prøves en dag Moro med ny bil da, hva slags bil har dere kjøpt? Ha en deilig dag
^^Belle^^ Skrevet 15. september 2011 Forfatter #3300 Skrevet 15. september 2011 Tenk at lille A er 3 måneder allerede, hun er skikkelig vakker De muffinsene så bare så gode ut, må nok prøves en dag Moro med ny bil da, hva slags bil har dere kjøpt? Ha en deilig dag Takk. Det synes jo naturlignok vi også. De var kjempegode. Alt blir tusen ganger bedre når det får ostekrem på seg. Vi har kjøpt en mazda 6 stasjonsvogn, 2011-modell. Gleder meg ihjel til å kjøre den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå