^^Belle^^ Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3161 Skrevet 12. august 2011 Endelig hjemme igjen! Vi har hatt en fin tur, men jammen er det godt å komme hjem igjen altså. A har vært helt fantastisk på turen. Flyturene har gått kjempefint og døgnrytmen hennes har holdt seg stabil tross alt. Kommer innom senere og forteller mer. Nå skal A ha mat, før vi skal ha mat og så skal vi vel ut og traske litt i finværet.
Neala Skrevet 12. august 2011 #3162 Skrevet 12. august 2011 Velkommen hjem! Gleder meg til å høre mer
Teriyaki Skrevet 12. august 2011 #3163 Skrevet 12. august 2011 Velkommen tilbake Var vel godt for mannen å få dere hjem igjen
Lucky? Skrevet 13. august 2011 #3165 Skrevet 13. august 2011 Velkommen hjem Godt å høre at det har gått så fint med A
^^Belle^^ Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3166 Skrevet 13. august 2011 Litt travelt her i huset om dagen siden vi reiser til Danmark på mandags morgen. Nå har vi endelig fått ryddet soverommet vårt. Det var på tide. Mamma sneiet innom der for noen uker siden og lurte på om mannen hadde hatt slosskamp med klesskapet sitt. Turen til Frankrike var kjempefin. A var sitt vanlige, snille seg og lot seg ikke merke om hun var på flyet, på metroen, i bilen eller i bryllupsfest. Hun sov like godt i vognen som hun gjør i sengen sin og har nå spist nesten over alt i Frankrike. En dag vi var på sightseeing i en kirke fant hun ut at hun ville ha mat NÅ og jeg måtte bare gå utforbi kirken og sette meg på en trapp og mate henne. Selvsagt kom to svære turistgrupper gående forbi akkurat da. Ellers har vi fått shoppet en hel haug (Petit Bateau-bodyer til 5 euro Jeg tok litt av... ) og kost oss med familien. Tror hele gjengen syntes det var veldig gøy å være sammen med A en hel uke. De har blitt kjent med henne på en annen måte enn når de bare er på besøk et par timer her og der. Kjempekos. :happy: Mannen bare strålte da han fikk se A igjen på torsdag og man kunne faktisk se at hun kjente igjen stemmen hans. Vi har også avtalt med de som hadde bryllupsfesten at vi skal besøke dem i høst. De bor i Nice. Da skal vi også besøke byen ved siden av Nice hvor mannen fridde til meg. Ellers lite som skjer. A vokser og vokser, har begynt å sikle ( ) og nå er det bare et tidsspørsmål før hun finner tommelen sin. Fine bolla mi.
Neala Skrevet 13. august 2011 #3167 Skrevet 13. august 2011 Høres ut som dere har hatt det strålende! Blir litt når jeg tenker på gjensynsgleden mellom A og mannen! Sikkert helt fantastisk for dere alle tre Blir sikkert fint å komme tilbake til der han fridde
Marikke Skrevet 13. august 2011 #3168 Skrevet 13. august 2011 Vi har også avtalt med de som hadde bryllupsfesten at vi skal besøke dem i høst. De bor i Nice. Da skal vi også besøke byen ved siden av Nice hvor mannen fridde til meg. Villefranche?
Lucky? Skrevet 14. august 2011 #3169 Skrevet 14. august 2011 A høres jo ut som en eksemplarisk unge å ha med seg på tur Deilig! Morsomt at hun kjente igjen stemmen til pappa da Godt tur til Danmark
Diddles Skrevet 14. august 2011 #3171 Skrevet 14. august 2011 Velkommen hjem Høres ut som en deilig tur, med en alltid like snill A Har gjort en god jobb der!! Kose dere hjemme nå da sammen med mannen/ pappa Kan tenke meg det var stas når dere kom hjem ja!! Tror ikke jeg hadde klart å være to uker borte fra Liten
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3172 Skrevet 14. august 2011 Høres ut som dere har hatt det strålende! :jepp : Blir litt :grine : når jeg tenker på gjensynsgleden mellom A og mannen! Sikkert helt fantastisk for dere alle tre : ) Blir sikkert fint å komme tilbake til der han fridde :hjerte : Åh, det var helt fantastisk å se. Han sendte meg også sikkert 3 sms'er på fra flyplassen for å høre hvor vi var hen i løypa. Søte mannen. Villefranche? Juan-les-Pins. En liten sydenby mellom Antibes og Nice. A høres jo ut som en eksemplarisk unge å ha med seg på tur :tommelsmil : Deilig! Morsomt at hun kjente igjen stemmen til pappa da :hjerte : Godt tur til Danmark : ) Ja, hun var kjempesnill å grei å ha med seg. Men jeg tror bilturen til Danmark blir verre enn flyturen, for hun har nemlig funnet ut at hun ikke får noen som helst oppmerksomhet når hun sitter i bilstolen sin mutters alene. Hørtes ut som en kjempeflott tur! :jepp : :klemmer : Det var det. Velkommen hjem :klemmer : Høres ut som en deilig tur, med en alltid like snill A :rodmer : Har gjort en god jobb der!! Kose dere hjemme nå da sammen med mannen/ pappa :strix : Kan tenke meg det var stas når dere kom hjem ja!! Tror ikke jeg hadde klart å være to uker borte fra Liten :daane : Takketakk. :happy: Ja, det var en kjempefin tur. Åh, det var superstas. Han er jo bare nødt til å bli vant med å være borte så lenge fra henne og fokusere på det positive ved å ha den jobben han har. Jeg har problemer med å være borte fra henne i to timer jeg... To uker er utelukket.
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3173 Skrevet 14. august 2011 I dag er verdens nydeligste A to måneder gammel. ''Bursdagen'' har blitt brukt til besøk hos oldemor og oldefar mens mamma og pappa lånte strømmen deres for å støvsuge og vaske bilen. Nå ligger hun og spreller på sofaen ved siden av meg, smiler og snakker i vei. Bilen er nesten pakket klar og vi er klare for å reise i morgen tidlig.
Marikke Skrevet 14. august 2011 #3174 Skrevet 14. august 2011 Gratulerer med dagen, lille A! God tur til Danmark!
Muffin! Skrevet 15. august 2011 #3175 Skrevet 15. august 2011 Skal si dere farter rundt. Godt A er lett å ha med på tur. Høres ut som dere har det veldig fint. Kos dere med Danmarkstur!
Disco Biscuit Skrevet 16. august 2011 #3177 Skrevet 16. august 2011 God tur til Danmark Godt at lille A er en engel å ha med seg på tur!
Lilywhite Skrevet 17. august 2011 #3178 Skrevet 17. august 2011 Høres ut som dere har hatt det strålende i Frankrike Og lille A virker bare så herlig God tur videre til Danmark, kos dere masse!
Diddles Skrevet 17. august 2011 #3179 Skrevet 17. august 2011 Håper dere kooooser dere på første familieferie
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2011 Forfatter #3180 Skrevet 24. august 2011 Hjemme igjen. Turen hjem var laaaaang, A har nemlig fått tannspreng. Nå er jeg trøtt. Kommer sterkere tilbake i morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå