Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Eller Pulp Fiction to ganger rett etter hverandre.

Anbefales! (Hvis du ikke har full kontroll på detaljene allerede, da)

:popcorn:

:overrasket: To ganger etter hverandre? Har ikke sett den før, så blir spennende. :nigo: Har kommet halvveis nå, og er vel litt sånn bob-bob på hva jeg synes om den. Fant en kjempefin side hvor man kan krysse av for hvilke filmer man har sett, og som er koblet opp mot imdb og lister over filmer man liksom burde ha sett. icheckmovies.com heter den. :happy:

Vi skypet nettopp med mannen. Blir litt rørt jeg, når jeg ser han komme med verdens bredeste smil når han ser henne. Vet at han savner henne mye mer enn han noen gang har savnet meg. :fnise:

Vi har forresten bestemt oss for å reise på ferie en uke til Danmark (Ebeltoft) sammen med vennepar som har E og N. Det blir litt hektisk mtp. dåpen, men vi skal klare det finfint. Vi reiser rundt 16.august og blir der en uke. :tommelsmil:

Nå tar A snart natten håper jeg, og jeg skal kose meg med resten av Pulp Fiction.

Endret av ^^Belle^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo, du kan ikke vurdere Pulp Fiction halvveis uti filmen! :gjeiper: :rope::fnise:

Det er ikke noe som heter "halvveis" i Pulp Fiction.

Jeg stemmer fortsatt for to visninger etter hverandre. :duskedame:

Skrevet

Hallo, du kan ikke vurdere Pulp Fiction halvveis uti filmen! :gjeiper: :rope::fnise:

Det er ikke noe som heter "halvveis" i Pulp Fiction.

Jeg stemmer fortsatt for to visninger etter hverandre. :duskedame:

Forandret innlegget mitt over, så jeg så ikke at du hadde svart.

Men okei da. Da skal jeg ikke vurdere den før jeg har sett den helt ferdig. :nigo: Og dersom jeg ikke rekker å se den en gang til i dag, skal jeg gjøre det i morgen. Lover. :jepp:

Skrevet

Kos deg med film!

Jeg kom bare til å tenke på at jeg hadde sett Pulp Fiction noen ganger fra før og hadde den 'under huden' før jeg så den to ganger på rad. Og da falt alle brikkene på plass. Det er derfor jeg maser om at du må se den to ganger. Men jeg vet ikke om to runder blir litt for mye av det gode når man ikke har sett den før.

Men jeg er jo veldig spent på hva du synes når du har sett den, da. Uansett om du ser den en eller to ganger.

Skrevet

Kos deg med film!

Jeg kom bare til å tenke på at jeg hadde sett Pulp Fiction noen ganger fra før og hadde den 'under huden' før jeg så den to ganger på rad. Og da falt alle brikkene på plass. Det er derfor jeg maser om at du må se den to ganger. Men jeg vet ikke om to runder blir litt for mye av det gode når man ikke har sett den før.

Men jeg er jo veldig spent på hva du synes når du har sett den, da. Uansett om du ser den en eller to ganger.

Jeg fikk sett den ferdig i går og jeg er litt i tvil om hva jeg synes. Den bare...sluttet. Sånn helt plutselig. :fnise: Og så synes jeg at noen av tingene liksom ikke passet inn i historien. Som for eksempel den berømte dansescenen og historien om de to. Og hva i alle dager var oppi kofferten? Men det er kanskje noen av brikkene som ikke er helt på plass for meg enda. :fnise: Sånn alt i alt var det en kul film altså, og jeg skal se den én gang til fordi du sier det. :Nikke:

Skrevet

Absolutt ingen planer i dag og ingen som har planer om å komme på besøk heller. Litt deilig det også. :nigo: Eller, kanskje mamma kommer innom en tur dersom hun rekker det før A legger seg. Hun har vært i USA i 3 uker nå, og er helt syk etter å se A. De lander i Stavanger klokken 6 i kveld og kjenner jeg henne rett har hun lyst til å komme direkte hit. Galne bestemor. :ler:

Jeg har litt småting jeg skulle ha gjort, så gjerne jeg stikker en tur på kjøpesenteret. Jeg må kjøpe solkrem til A (sånn helt i tilfelle), UV-telt og gave til babyen til en venninne.

Jeg har også så lyst til å gå til butikken med Ergoen, men det blir liksom litt vanskelig å handle noe særlig når jeg ikke har mulighet for å ha ryggsekk... :klo:

Skrevet

Nå fikk jeg nettopp telefon fra en av mine beste venninner: hun er gravid! :hoppendeglad: Enten 8 eller 12 uker på vei, hun er ikke sikker. Åh! :grine:

Skrevet

Nå fikk jeg nettopp telefon fra en av mine beste venninner: hun er gravid! :hoppendeglad: Enten 8 eller 12 uker på vei, hun er ikke sikker. Åh! :grine:

:hoppe:

Så gøy! Gratulerer til din venninne :happy:

Tusen takk for tipset om iCheckMovies, jeg er hekta! :nigo:

Skrevet

:hoppe:

Så gøy! Gratulerer til din venninne :happy:

Tusen takk for tipset om iCheckMovies, jeg er hekta! :nigo:

Ja, det er kjempegøy. Vi er første par ut med barn i min vennegjeng, så det skal bli gøy å få noen andre å snakke baby med. :fnise:

Hihi, jeg også. Jeg holder på med listen fra 90-tallet jeg nå. Det har du kanskje merket... :fnise:

Forresten, Goodfellas var dødsbra! :hoppe:

Skrevet

Innom og leser litt! Jeg tenkte å skrive noe også, men nå skrikes det på mat her så da får det bli en annen gang :gjeiper: Du vet vel hvordan det er.. :ler: Fint å lese at dere har det bra! Fortsatt god sommer! :klemmer:

Skrevet

Åååååhhh..... :rodmer:

For litt siden var det vi som fant ut vi var gravide...hun har mye å glede seg til :strix:

Skrevet

Innom og leser litt! Jeg tenkte å skrive noe også, men nå skrikes det på mat her så da får det bli en annen gang :gjeiper: Du vet vel hvordan det er.. :ler: Fint å lese at dere har det bra! Fortsatt god sommer! :klemmer:

:fnise: Jeg vet akkurat hvordan det er. Tror A har både en KG-alarm og en matalarm, for når jeg enten skal sette med ned med PCen eller spise middag finner hun ut at hun er sulten. :ler:

Åååååhhh..... :rodmer:

For litt siden var det vi som fant ut vi var gravide...hun har mye å glede seg til :strix:

Ja, tenk. :rodmer:

Skrevet

Det ble tur til butikken med A i Ergoen. Hun sovner bokstavelig talt 10 sekund etter at hun er kommet oppi. :fnise: Jeg fikk hentet en pakke (gave til A fra kollegene mine på østlandet) og kjøpt meg en kartong med iscappuccino. Jeg er seriøst hekta, men nå har jeg googlet meg frem til en frappuccino-oppskrift som jeg skal prøve i morgen sånn at jeg slipper å bruke alle pengene mine på den svindyre man finner i butikken. :fnise:

A sov i nærmere 3 timer ved siden av meg på sofaen i dag. :overrasket: Det skjer sånn ca hver fullmåne at hun sover så lenge på dagen. Litt deilig også, for da fikk jeg også sove. :ler: Merker godt at mannen ikke er hjemme altså. Man blir sliten av å ha null avlastning i løpet av en dag, særlig siden hun bare sover et kvarter av gangen.

Nå ligger hun i pysjamasen sin under babygymen for første gang. Hun stortrives, men det er vel strengt tatt ikke babygymen som bør ta æren. Tror hun titter på det lilla stearinlyset jeg har i tv-benken. :hoho:

Skrevet
:fnise: babygym er for pyser! For ei uke siden fant liten ut at det er speil på babygymen hennes, og der inni speilet fant hun noen skikkelig kjekke å prate med :hjerte: Vakkert!! Jeg måtte grine en skvett da ja :sjenert:
Skrevet

Har nettopp sett Trainspotting. Får ikke bildet ut av hodet. Får ikke sove. :spy:

Skrevet

Uff :klemmer: Håper du fikk sove tilslutt....Når jeg er alene hjemme kan jeg bare se sånne typiske jentefilmer eller komedie :sjenert:

Skrevet

Høres ut som koselige dager med lille A :rodmer: Og så kjekt at en av venninnene dine har blitt gravid :hoppe:

Håper du fikk sove til slutt i går :kose:

Skrevet

Så deilig at A sov en så lang lur i går da :) Godt for deg å få hentet deg inn igjen nå som du er alene også ;)

Håper du sovnet til slutt i går :)

Skrevet

Jeg fikk sove til slutt heldigvis, men jeg måtte se en episode av Suits, en episode av Weeds og tre episoder av Blue Mountain State før jeg klarte å noenlunde glemme det grusomme bildet som for alltid kommer til å være brent fast i hodet mitt. Trenger ikke gå i detaljer for de som ikke har sett filmen, men jeg tror det gikk sånn innpå meg fordi A lå ved siden av meg i sprinkelsengen sin... :spy:

A fant også ut at hun ville stå opp klokken halv 9 i dag, så jeg er rimelig trøtt nå. Vi har vært på kjøpesenteret og handlet inn litt diverse (jeg fant kjempefin dåpskjole til henne på NameIt :hoppe: ) og nå er mamma på besøk. Hun har sloknet på sofaen med en sovende A i armene, veldig jet lag-ete. :fnise: Tror kanskje jeg skal benytte muligheten til å prøve å sove litt jeg også. :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...