^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3061 Skrevet 21. juli 2011 Barseltreff i dag. Synes det er så koselig å faktisk ha noen avtaler i løpet av en uke. Da blir ikke dagene så ensformige. A var skikkelig sutrete i går kveld. Hun blir så enormt overtrøtt noen ganger at jeg synes litt synd på henne. Det er så vidt hun gidder å gråte, og ligger bare der og lager klagelyder. Men hun sovnet da til slutt, og sov fra 9-tiden til halv 4 i natt. Er det forresten mulig å få mer strekkmerker etter at babyen er ute av magen? Det har nemlig jeg. Det er nå den siste uken kanskje, at de jeg allerede hadde har blitt tydeligere og så har jeg fått enda flere. Kan det kanskje ha noe med at jeg har tatt av så mange kilo på bare noen uker? Uansett er de bare bæsj og jeg kan ikke si at jeg gleder meg til å vise meg i bikini i Frankrike. A fikk passet sitt i går. Lille klumpen har eget pass. Rart.
Diddles Skrevet 21. juli 2011 #3062 Skrevet 21. juli 2011 Søs fikk også strekkmerkeretterpå, eller under fødselen, jeg husker ikke helt..tror det er hormonelt når det skjer Kjipt må det være uansett Du..når du bruker Ergo`en din, synes du at babyens nese kommer litt tett inntil brystet? Jeg ble liksom redd hun skulle puste inn for mye av det hun puster ut om du skjønner hva jeg mener? Virker som hun koser seg oppi der, for hun sovnet etter 2 minutt, men jeg ble litt usikker likevel...også ble jeg ulidelig varm Ser kanskje litt tacky ut å gå med bar overkropp og Ergo Ha en fin dag, og kos deg på barseltreff
^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3063 Skrevet 21. juli 2011 Søs fikk også strekkmerkeretterpå, eller under fødselen, jeg husker ikke helt..tror det er hormonelt når det skjer Kjipt må det være uansett Du..når du bruker Ergo`en din, synes du at babyens nese kommer litt tett inntil brystet? Jeg ble liksom redd hun skulle puste inn for mye av det hun puster ut om du skjønner hva jeg mener? Virker som hun koser seg oppi der, for hun sovnet etter 2 minutt, men jeg ble litt usikker likevel...også ble jeg ulidelig varm Ser kanskje litt tacky ut å gå med bar overkropp og Ergo Ha en fin dag, og kos deg på barseltreff Det er nok hormonelt, ja. Jeg får strekkmerker og A får kviser. Nydelig. (Altså, hun er nydelig uansett selvsagt. ) Jeg styrer hvor nær brystet hun skal være selv, jeg. Nå liker vel A å ligge med hodet utover/haka så lang opp hun klarer, så det problemet har jeg ikke. Men altså, jeg strammer bare skulderstroppene dersom jeg synes hun vingler for mye utover. Og omvendt selvsagt. Huff, ja, det spedbarnsinnlegget er virkelig god polstring altså. A er så innmari varm av seg (i dag tok jeg på henne strømpebukse over bodyen da vi skulle ut av huset, men det var visst for mye klær :gjeiper: ), så det skal bli spennende å se hvordan det går i Frankrike, hvor det forhåpentligvis er myyyye varmere enn det er her. Næh, full pupp under bæreselen? Hvem liker ikke det?
pusilus Skrevet 21. juli 2011 #3064 Skrevet 21. juli 2011 Kjipt med strekkmerker etter fødselen , men ja jeg vet om flere som har fått det først da... Når er det dere drar til Frankrike?
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3065 Skrevet 22. juli 2011 Kjipt med strekkmerker etter fødselen , men ja jeg vet om flere som har fått det først da... Når er det dere drar til Frankrike? Megakjipt. Vi reiser 4.august. Gleder meg noe innmari!
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3066 Skrevet 22. juli 2011 Trøtt i dag. A tok kvelden klokken halv 7 i går. :gjeiper: Gav henne mat klokken 11 også, i håp om at hun skulle sove lenger, men i natt har våknet hun klokken 3, så halv 6, halv 9 og halv 11. *gjesp* Vi har vært ute i skjærgården for å filme en liten videosnutt av oss som de gifte (i Frankrike) skal få som en overraskelse fra mange av oss venner. Koselig. Det er noe à la dette. Synes det er så koselig.
Muffin! Skrevet 22. juli 2011 #3068 Skrevet 22. juli 2011 Så morsom video. Kul idé. Hørtes ut som en slitsom natt. Håper du får tatt deg en power nap.
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #3069 Skrevet 23. juli 2011 Så utrolig fin videosnutt! Så morsom video. Kul idé. Hørtes ut som en slitsom natt. Håper du får tatt deg en power nap. Ja, ikke sant, dere? Jeg blir i godt humør hver gang jeg ser videoene hans. Noe som trengs om dagen. Herregud for en tragedie. Jeg er vel fremdeles litt nummen tror jeg, særlig da jeg, klokken halv 5 i dag morges da A våknet for mat, fant ut at det ikke var snakk om 10 stk, men over 80. Mannen reiser på jobb i morgen også, noe som er superkjipt. Jeg hadde liksom fått opp forhåpningene om at han kunne være med til Frankrike. Bah. I tillegg er det dritskummelt, for det er første gang jeg skal være alene med A så lenge. Jeg har jo god støtte dersom det trengs da, men vi må bare bli vant med å klare oss selv i noen uker. Ingen planer i dag, bare familiekos her hjemme før mannen reiser.
^^Belle^^ Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #3070 Skrevet 24. juli 2011 A har begynt å le. Vi hørte det første gang i går, og i dag morges kom det enda et latterhikst da hun hadde en veldig lang samtale med sprinkelbeskytteren i sengen. Fytti, det må være verdens vakreste lyd. Mannen reiser ikke før tirsdag. Deilig å få et par ekstra dager sånn plutselig. Så i kveld får vi besøk av begge mine bestiser, kjæresten til hun ene og kinokompis. Kjempekoselig. :happy: Vi ble forresten ferdig med kjøkkenet i går. Det ble så fiiint. Fikk plutselig lyst til å bake, jeg.
Mazilla Skrevet 25. juli 2011 #3074 Skrevet 25. juli 2011 Ler hun allerede? Så herlig! S har ikke begynt med det enda, men jeg tror det er like rundt hjørnet..
Diddles Skrevet 25. juli 2011 #3076 Skrevet 25. juli 2011 Hun er tidlig på an den snuppa di!! Her har vi nettopp begynt å prate litt og smile ordentlige hilsesmil Mye "hoiing" og roping for å teste ut stemmen også Gleder meg til hun også ler
Disco Biscuit Skrevet 25. juli 2011 #3077 Skrevet 25. juli 2011 Så koselig at dere kan høre babylatter allerede
^^Belle^^ Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #3079 Skrevet 25. juli 2011 Det er helt fantastisk. Men det er ikke sånn ''hahaha''-latter da. Mer et latterhikst her og der. Akkurat som om hun vil le, men får det ikke helt ut enda. Men det er definitivt latter altså. Nå har vi kjørt mannen på busstasjonen. De ringte i dag morges og sa at han skulle reise i dag i stedet for i morgen. Kjedelig. Jeg hadde forferdelig vondt av ham da han måtte gå. Det lyste lang vei at han virkelig ikke hadde lyst til å reise fra A. Senere i kveld skal vi gå i fakkeltog tror jeg. Vi får se an været. Dersom det høljregner vet jeg ikke om jeg orker, mtp. vogn og alt det der. Vi får se. I morgen skal jeg på 6-ukerskontroll på sykehuset. Regner med det går greit da, og at alle morkakerestene er ute siden jeg ikke har blitt syk. :gjeiper: Synes egentlig det er greit å få en GU også. Da kan hun sjekke om stingene ser ut til å gro fint. Det er ingen som kan passe A siden mamma er på ferie og resten jobber, så henne tar jeg med. Det må da være greit?
Marikke Skrevet 25. juli 2011 #3080 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Selvfølgelig er det greit at du har med babyen på seksukerskontroll! Jeg hadde med min lille på kontroll både hos fastlegen og sykehuset. Fastlegen var en hel time forsinket, så det var litt styrete. Jeg husker at jeg ble skikkelig irritert over at jeg ikke ble prioritert foran de andre som ventet, siden jeg hadde med en liten baby. Snakk om å bo i sin egen lille babyboble, hehe. edit: trykkfeil Endret 25. juli 2011 av Marikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå