Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jordmor nevnte noe om huepine til meg også...i forbindelse med vannansamling..? :klo:

Skrevet

Fremdeles på sykehuset. Fikk en sparketest og lille krek har det fint,men blodtrykket var litt for høyt. Den ene målingen var på 144/98. :overrasket: Nå sitter jeg og venter på at en lege skal se på resultatene,men det er visst operasjon på gang så vi kan bli sittende her en stund til. Har allerede ventet i en time siden sparketest og blodtrykksmåling, så håper at det ikke tar så veldig mye lenger tid nå. Imens er mannen ute for å kjøpe noe å spise og drikke på. :happy:

Skrevet

Fremdeles på sykehuset. Fikk en sparketest og lille krek har det fint,men blodtrykket var litt for høyt. Den ene målingen var på 144/98. :overrasket: Nå sitter jeg og venter på at en lege skal se på resultatene,men det er visst operasjon på gang så vi kan bli sittende her en stund til. Har allerede ventet i en time siden sparketest og blodtrykksmåling, så håper at det ikke tar så veldig mye lenger tid nå. Imens er mannen ute for å kjøpe noe å spise og drikke på. :happy:

:popcorn:

Skrevet

:popcorn: :popcorn:

Du vet at jeg er sladreklar :hoppe:

Skrevet

Nå blir du vel satt igang, vil jeg tro? :popcorn:

Skrevet

Da er jeg innlagt på sykehuset med mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning. Blodprøver og ul er tatt. Lille krek har det veldig bra og ser ut til å være en baby på ca 4 kg. Ingenting skjer før i morgen utpå dagen en gang, men jeg er visst såpass moden at de har snakket om å bare ta vannet. 2 cm åpning hadde jeg visst, og kort og myk livmorhals. Legen tøyde litt oppi der så kanskje noe skjer av seg selv også?

Akkurat nå sitter jeg i sengen på enerom og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Er trøtt, vi har jo faktisk vært her siden kl 3 idag! Håper jeg får sove litt i natt ihvertfall.

Uansett, sladriser: nå kan dere endelig begynne å gjøre dere klare! :hoppendeglad:

Skrevet (endret)
:bond::bolledeig::blomst::kose: Endret av Pingting
Skrevet

Spennende ;) Samme som skjedde med meg. Jeg hadde fire cm og de bare tok vannet, slapp hele tablettgreine

Skrevet

Jeg har på HØY lyd og er SUPERKLAR!!!!!! Lille krek kommer snart :rodmer:

Håper du får sove litt, du trenger å samle krefter til det som kommer :)

Åååh!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Ohh, så spennende! :strix: Da blir det jo snart bebis, da :rodmer:

Lykke til, Belle!!

Skrevet

Åh, lykke til, Belle! :strix:

Nå er lillefrøkna like rundt hjørnet! :rodmer:

Skrevet

Lykke, lykke til Belle og Belle-mannen! Snart er lille krek her! :rodmer::danse:

:klem::danse::bond::nigo::bolledeig::duskedame::hoppe::hoppendeglad::danser:

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Skrevet (endret)

Lykke til :klem:

Hvis det er mulig å få en ny tipping, så tipper jeg 12. Juni ;)

:fnise:

Edit: autokorektur på mobilen gikk amokk og byttet juni til juli :daane:

Endret av pusilus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...