Kokos Skrevet 10. juni 2011 #2781 Skrevet 10. juni 2011 Jeg tror vi skrudde fast vår oppvaskmaskin, men mener å huske at vi fomlet litt med å finne ut av hvordan det skulle gjøres. Vår tippet også framover når vi åpnet døra, før vi fant løsningen som jeg dessverre ikke husker helt
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #2782 Skrevet 10. juni 2011 Jeg tror vi skrudde fast vår oppvaskmaskin, men mener å huske at vi fomlet litt med å finne ut av hvordan det skulle gjøres. Vår tippet også framover når vi åpnet døra, før vi fant løsningen som jeg dessverre ikke husker helt Jeg tror også vi må gjøre det på den måten. For det som er så teit, er at det ikke går an å skru opp føttene uten å måtte løfte hele maskinen opp. Det går jo ikke når den står der den skal stå, og da går det ihvertfall ikke an å kile den fast. Vi får prøve å tolke den ubrukelige bruksanvisningen en gang til.
Pingting Skrevet 10. juni 2011 #2783 Skrevet 10. juni 2011 Her er jeg borte en hel arbeidsuke, også har det ikke skjedd noe enda!? *tar det som en personlig fornærmelse*
Sushi Skrevet 10. juni 2011 #2785 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ikke annet å si enn dette: Signerer! Og ja, det er greit å være lei nå
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2786 Skrevet 11. juni 2011 Her er jeg borte en hel arbeidsuke, også har det ikke skjedd noe enda!? *tar det som en personlig fornærmelse* Men det er nesten en personlig fornærmelse altså. Vil hun ikke komme ut og treffe oss? Jeg har ikke annet å si enn dette: Ingenting spennende som skjer. Signerer! Og ja, det er greit å være lei nå Godt å vite.
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2787 Skrevet 11. juni 2011 41 uker i dag! Det føles ikke som noe å feire akkurat, for nå er jeg lei. Vi skal fint klare å vente litt til altså, men jeg gleder meg så utrolig mye til å se henne, til å kunne bevege meg igjen og til å starte livet ''på nytt''. Og bare det at jeg kjenner INGENTING. Nesten ikke en kynner engang. Blir så usikker. Det hadde vel nesten vært bedre å ha maserier hele tiden. Da hadde jeg ihvertfall visst at kroppen forberedte seg på noe. Jeg merker også at jeg begynner å synes litt synd på lille krek. Det må da være forferdelig trangt der inne nå. Hun er turbo nesten hele tiden og har blitt VELDIG sterk. Føler jeg har blåveiser på innsiden av hele livmoren min nå, i tillegg til brist i ribbeinet hun liker så godt å kose med. Dagen i går var veldig sløv, men vi fikk da handlet inn for helgen, montert oppvaskmaskinen halvferdig (vi fant ut hvordan vi skulle skru den fast, men vi kan ikke gjøre det før platen er montert på og den får vi ikke før om en stund) og ryddet på kjøkkenet. Ingen planer i dag. Bestis kom hjem i går kveld, så jeg får prøve å ringe henne. Vet ikke om Telenor har problemer fortsatt? For én gangs skyld er jeg glad for at jeg har Netcom. Magebilder i neste post. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2788 Skrevet 11. juni 2011 Magebilde i dag, 41+0. Nå må hun komme snart, for jeg er sprekkeferdig. Link til albumet.
Sushi Skrevet 11. juni 2011 #2789 Skrevet 11. juni 2011 Fine magen. Kom ut, kreket! Når skal du på overtidskontroll?
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2790 Skrevet 11. juni 2011 Fine magen. Kom ut, kreket! Når skal du på overtidskontroll? Enig! Jeg skal til jordmor torsdag i neste uke og får da henvisning til overtidskontroll på sykehuset enten på torsdag eller fredag. Her setter de igang 42+0, men siden det er en lørdag for min del blir det enten fredagen før eller mandagen etter. Hååååper jo selvsagt (dersom vi kommer så langt) at det skjer på fredagen heller enn mandagen. Akkurat nå har jeg en følelse på at det er det som kommer til å skje, i og med at jeg ikke kjenner noe som helst på kroppen. Men så er det jo mange som plutselig bare får rier også da, så man vet jo aldri.
Sushi Skrevet 11. juni 2011 #2791 Skrevet 11. juni 2011 Fødselen kan visst starte veldig brått første gangen, ifølge mange jeg har snakket med. Men jeg skjønner godt hva du mener, jeg blir glad for hver kynner og maserie som kommer fordi jeg da føler kroppen forbereder seg på noe... Tror likevel ikke det egentlig har noe å si.
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2792 Skrevet 11. juni 2011 Fødselen kan visst starte veldig brått første gangen, ifølge mange jeg har snakket med. Men jeg skjønner godt hva du mener, jeg blir glad for hver kynner og maserie som kommer fordi jeg da føler kroppen forbereder seg på noe... Tror likevel ikke det egentlig har noe å si. Jeg er forsåvidt enig med deg altså. Det er bare så frustrerende at det ikke skjer noe som helst. Da er det vanskelig å holde oppe håpet om at det skal gå av seg selv. Men som jordmoren sa; mest sannsynligvis så ordner jo kroppen opp av seg selv.
pusilus Skrevet 11. juni 2011 #2793 Skrevet 11. juni 2011 Innom for å se til deg Håper breier finner ut at hun har lyst til å komme snart slik at mamman og pappan får hilse på
Havfrua Skrevet 11. juni 2011 #2794 Skrevet 11. juni 2011 Jeg hadde ingen tegn til fødsel noen av gangene, men begge gangene startet det med vannavgang. Riene kom igang ganske så med en gang etter det, så plutselig kan det skje. ;-) Indisk mat gjorde forresten susen for meg denne gangen.
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2795 Skrevet 11. juni 2011 Innom for å se til deg Håper breier finner ut at hun har lyst til å komme snart slik at mamman og pappan får hilse på Ja, jeg håper da virkelig det. Nå orker vi ikke å vente lenger. Jeg hadde ingen tegn til fødsel noen av gangene, men begge gangene startet det med vannavgang. Riene kom igang ganske så med en gang etter det, så plutselig kan det skje. ;-) Indisk mat gjorde forresten susen for meg denne gangen. Så spennende. Jeg må jo bare satse på at det plutselig kommer da, for som sagt så skjer det jo ingenting annet ''forberedende'' her i gården. :gjeiper: Taco ble prøvd her en dagen, men kanskje enda sterker saker må til?
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #2796 Skrevet 11. juni 2011 Supersløv dag i dag også gitt. Ingenting har blitt gjort, annet enn serietitting i sengen og ebay vindusshopping. Det er rart hvor fort dagene går selv om vi ikke gjør en dritt. :gjeiper: Føler meg ikke helt i slaget i dag da, så vi er tilgitt. Litt ihvertfall. Var kvalm en stund, og har hatt vondt i hodet. Nå er jeg bare trøtt og sløv igjen. Nei, jeg får ta meg en dusj og håpe at jeg blir litt våknere. Kan jo ikke sove nå, da får jeg ikke sove i natt. Æsj, skulle tro jeg var vant med denne ventingen fra prøvetiden... Mannen er forresten ute og kjøper snus til seg selv og chips til meg. Håper det får meg i litt bedre humør.
Gjest Caca Skrevet 11. juni 2011 #2797 Skrevet 11. juni 2011 Dette er så spennende! jeg har ny tipping til natt til 13. juni.
MellonCollie Skrevet 11. juni 2011 #2798 Skrevet 11. juni 2011 Åh, og jeg og mannen din som begge hadde tippet i dag da. Da håper jeg for din del at vi tar feil, for noen styrtfødsel vil man vel helst ikke ha Men det er absolutt lov å være lei nå, både av venting og ikke minst av at andre venter :gjeiper: Jeg hadde mobilen på lydløs og la den bort jeg - folk fikk ringe mannen om de lurte på noe spesielt som ikke startet med "har hun kommet enda??". (Ja, selvsagt har hun kommet - jeg har bare ikke giddet å fortelle noen om det. Hrmf. Dere FÅR beskjed når noe har skjedd, ja.......). Folk tok hintet nå som jeg skulle ha nummer to da, ikke like mas denne gangen Ellers - nyt late dager med GOD samvittighet. Straks er dere "aldri" mer alene og kan gjøre ingenting
Sequax Skrevet 11. juni 2011 #2799 Skrevet 11. juni 2011 Fin mage! Det er snart fire måneder siden jeg fødte, og jeg husker den siste tiden før fødselen veldig godt...jeg gikk ti dager over, og disse dagene var så tunge (både fysisk og psykisk)og fullstendig meningsløse, for man bare venter, venter, venter og kjenner, kjenner, kjenner etter tegn på at NÅ, kanskje NÅÅÅÅÅÅ er fødselen i gang. Etter ti dager på overtid gikk vannet mitt. Det var absolutt det aller første tegnet på at noe var på gang. Hadde ikke kjent meg spesielt energisk eller hva pokker'n dem sier man blir rett før det skjer; jeg skulle tisse og da jeg var ferdig, fortsatte liksom vannet å flomme... Jeg trodde kanskje knipemuskelen der nede var helt på wack, men det var selvfølgelig vannet mitt som rant. Blir veldig spennende å høre om hvordan fødselen blir for deg! Har du fått et ca. estimat på hvor stor hun er? Jeg fikk det, og de bomma med 1,5 kg... Tenker på deg, vennen! God natt!
Mazilla Skrevet 11. juni 2011 #2800 Skrevet 11. juni 2011 Til natta går vannet, og så kommer hun i morra formiddag! Lykke til! Etter mine beregninger har du henne i armene dine om 12-14 timer. Håper jeg er synsk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå