^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2761 Skrevet 9. juni 2011 Ingen forandring i dag heller. Våknet opp i natt, tenkte ''au, vondt i ryggen'' og ble og og selvsagt lys våken. Men nei. Ingenting. Prøver å holde meg tålmodig til det hele, og tror egentlig jeg klarer det ganske greit, men alle andre rundt meg er så forferdelig utålmodige. Ingen store planer i dag. Det blir å rydde littegranne i stuen og på kjøkkenet og kanskje dra på putejakt. Jeg og søster kjøpte noen puter da vi var på kjøpesenteret, men mannen likte dem ikke helt så vi skal bytte ihvertfall noen av dem. Ellers kommer bestis på besøk etter jobb for å spise middag her. Kjempekoselig. Og andre bestis (jeg er så heldig å ha to ) kommer hjem i morgen. Vi tre har ikke vært samlet siden...fjor sommer kanskje? Gleder meg.
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2762 Skrevet 9. juni 2011 Slitsomt med alle som skal ringe og høre om det har skjedd noe. Det hjelper ikke akkurat når man prøver å tenke på noe annet. (I går ringte mamma og lot som hun ville snakke om været ) Ha en fin dag og tenk på andre fine ting, så skjer det plutselig! Ja, det er det. Søster skriver sms hver eneste dag nå, og mamma ringer sånn ca annenhver dag. De er galne. Ellers er det jo koner til kompiser og sånn. Bestisene har vett nok til å holde seg unna. Det skal jeg.
Kokos Skrevet 9. juni 2011 #2763 Skrevet 9. juni 2011 Så koselig å ha bestisene samlet :happy: Hvis de skal bli i området en stund, så rekker kanskje begge to å treffe krek mens hun er ganske nyfødt? Håper du får en fin dag!
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2764 Skrevet 9. juni 2011 Så koselig å ha bestisene samlet :happy: Hvis de skal bli i området en stund, så rekker kanskje begge to å treffe krek mens hun er ganske nyfødt? Håper du får en fin dag! Ja, det er kjempekos. Hun ene skal være her i hele sommer, mens hun andre bare i helgen. Men jeg regner med hun hopper på et fly så snart hun har mulighet dersom lille krek ikke kommer når hun er her.
Tusle Skrevet 9. juni 2011 #2765 Skrevet 9. juni 2011 *snikesnike* Fulgte med i bryllupsboka di, men her har jeg ikke hengt med, før nå
Disco Biscuit Skrevet 9. juni 2011 #2766 Skrevet 9. juni 2011 får ikke håpe du synes vi er like utålmodige da Kjekt med bestis treff Kan tenke meg at det blir koselig! Ha en fortsatt fin dag
Teriyaki Skrevet 9. juni 2011 #2768 Skrevet 9. juni 2011 Det blir nok en styrtfødsel på deg, Belle..Krek kommer jo innen tre timer! *opptimistisk på å få rett*
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2770 Skrevet 9. juni 2011 alle sammen! Lang dag i dag, men veldig koselig. Jeg og søster var enda en tur rundt på kjøpesenteret og møbelforretninger, og vi fant kjempefine puter til den nye sofaen vår. Fikk også kjøpt litt pynt til sofabordet. Mannen fikk også hentet den nye oppvaskmaskinen, og holder nå på å prøve å installere den. Søster har vært på besøk i hele dag, så hun var heldigvis med og bar den gamle. Greit å slippe å måtte ty til bror hver gang. Stakkars han. Han er så stor og sterk at alle spør ham om han kan hjelpe å bære. Bestis kom på besøk, og vi hadde en koselig middag (taco selvsagt - her skal ingenting gå uprøvd mtp. å starte fødselen ). Søster og bestis gikk nettopp, og vi har bare slappet av, spist mye snop og chips og bare skravlet. Utrolig koselig. :happy: Det er ett eller annet som skjer nedi magen min også. Det stikker noe innmari på ene siden, liksom oppforbi sideflesket. Vet ikke hva det kan være? Ellers er det garantert stikking i eggstokkområdet også, men jeg vet ikke om det er fordi jeg har spist for mye smågodt eller om det er fordi det faktisk skjer noe. Vi får bare vente og se. Men det hadde selvsagt vært helt fantastisk om jeg hadde våknet med rier i natt.
Kokos Skrevet 10. juni 2011 #2773 Skrevet 10. juni 2011 I dag er dagen hvis jeg skal få rett på tippingen OG hvis jeg skal rekke å sladre før jeg drar på ferie, så jeg hadde satt stor pris på om fødingen kunne settes i gang asap. Og hvis noen trodde at jeg hadde skrevet her for å sladre, så beklager jeg det. Hørtes ut som en kjempekoselig dag dere hadde i går! Håper du får en fin fredag også!
Disco Biscuit Skrevet 10. juni 2011 #2774 Skrevet 10. juni 2011 Høres ut som om dere hadde en veldig koselig dag i går Håper stikkingen kanskje kan tyde på at noe er på gang Kokos - du er tilgitt, sålenge det kommer sladring når noe virkelig er på gang
Muffin! Skrevet 10. juni 2011 #2775 Skrevet 10. juni 2011 Bra du koser deg mens du venter på det lille kreket ditt.
Sushi Skrevet 10. juni 2011 #2777 Skrevet 10. juni 2011 Nå håper jeg det har skjedd noe her, du bruker jo alltid å være så tidlig på KG om morgenene...
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #2780 Skrevet 10. juni 2011 Ingenting som skjer her i gården. Jeg var så trøtt da jeg våknet, at jeg ikke stod opp som jeg pleier å gjøre og så heller et par episoder av Naruto før jeg sovnet igjen. Derfor er jeg litt sein i dag. Sorry for all spenningen. Alle stikningene er borte vekk i dag, så da var det nok bare bekkensmerter i går. Ellers føler jeg meg akkurat som vanlig. Har jeg lov til å si at jeg er lei nå? Jeg ble faktisk vekket av telefonen som ringte i dag (sånn innimellom gressklippingen av Hyde Park ), og det var en kollega fra østlandet. Det var ham jeg jobbet mest sammen med, og han klarer alltid å få meg til å le. En hysterisk morsom bergenser er han. :happy: Uansett, vi snakket jo en del om baby og sånn da, for han er i pappapermisjon nå. Kjempekoselig. I dag har vi ingenting på tapetet, annet enn å gjøre oss ferdig med å installere oppvaskmaskinen og rydde kaoset på kjøkkenet. Vi orket ikke å gjøre det ferdig i går, for vi forstod ingenting av bruksanvisningen. Håper den er mer forståelig i dag. Problemet er jo at den vipper utover når vi tar ned døren, og vi lurer på om det finnes en måte å ''skru'' den fast på eller om den bare må kiles oppunder benkeplaten. Noen som har peiling? Tilkoblingen gikk heldigvis kjempefint. Jeg har en skikkelig flinkismann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå