*lilly* Skrevet 8. juni 2011 #2742 Skrevet 8. juni 2011 Håper det blir litt action her snart, det høres virkelig ikke godt ut med så mye vann i kroppen Håper du får en fin dag på farten
Muffin! Skrevet 8. juni 2011 #2744 Skrevet 8. juni 2011 Huff, så fælt med vonde drømmer. Kos deg med travel-dagen! Satser på at det setter i gang noe.
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2745 Skrevet 8. juni 2011 Ikke før komlemiddag! :opplyser : :fnise : Det høres så fryktelig ubehagelig ut med så mye vann i bena/kroppen. Godt du har en snill og god mann som kan massere litt :rodmer : Satser på at komlemiddagen (og alle de andre planene) setter ting i gang og at fødselen starter i morgen, men at babykrek ikke ankommer før datoen er 10. juni.. :nigo : Ha en kjempefin dag! :klem : Nå er den inntatt, så får vi se om den hjelper. Det er ikke så veldig behagelig, nei, men heller det enn bekkenløsning liksom. Da er det så gøy å ha begge deler. HALLOOOO, DU SKAL FØDE DU NÅ!! :kjefte : :fnise : Jeg hadde også mange vonde drømmer i svangerskapet, så jeg kjenner følelsen. Huff, det er jo helt forferdelig :troest : Godt du har en så snill mann :yvonne : Ha en fin dag med så mye på plakaten :nigo : Ingenting som skjer enda ihvertfall. Æsj, det var så fælt. Har aldri hatt en så livaktig drøm før tror jeg. Han er bare best! Kos deg med travel dag i dag! Håper det blir litt action her snart, det høres virkelig ikke godt ut med så mye vann i kroppen :daane : Håper du får en fin dag på farten :klemmer : Jeg også. Gleder meg noe innmari til å bli kvitt det og til å få beina mine tilbake. I dag skjer det :Nikke : :popcorn : Det hadde vært perfekt! Huff, så fælt med vonde drømmer. :kose : Kos deg med travel-dagen! Satser på at det setter i gang noe. ; ) Ja, det var ikke noe gøy. Jeg kan ihvertfall med hjertet på hånden si at jeg har prøvd ihvertfall.
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2746 Skrevet 8. juni 2011 Bare innom en liten tur før vanngymen. Vi kom nettopp hjem fra svigermormor, og jeg har ikke vært hjemom siden kl 10 i dag. Og enda er ikke dagen helt over. Jordmortimen gikk fint, alt så bra ut. Lille krek vokser som hun skal og hjertelyden var helt perfekt. Jeg har nå fått time neste torsdag (dersom det ikke skulle skje noe før det da selvsagt) og får da henvisning til overtidskontroll på sykehuset. Jeg håper ihvertfall - dersom vi kommer til det stykket - at jeg blir satt i gang fredag 17.juni og ikke mandagen etterpå. *krysser fingrene* Etter jordmortimen trasket jeg rundt i sentrum i en time (fikk kjøpt en kjempefin historie-/fotobok om Norge, på fransk, til bare 129 kroner som jeg skal gi som en liten ekstra bryllupsgave til franskmennene) før treffet. Vi var vel 15 stk (!) og det var kjempekoselig. Jeg satser på å få være med på neste møte igjen også, den 22.juni, med lille krek selvsagt. Komlemiddagen var kjempegod, og vi ble sittende og skravle i mange timer. Håper komlene gjorde susen og at lille krek snart vil ut.
Gjest Krizzy Skrevet 8. juni 2011 #2748 Skrevet 8. juni 2011 Gode minner, ikke sant? Ja, kjempegod... Lykkelig når det var over.... :duskedame: Heia fødsel!!
Teriyaki Skrevet 8. juni 2011 #2750 Skrevet 8. juni 2011 I morgen kommer hun! Angående vonde drømmer; Jeg våknet opp av at jeg lå og gråt, her om dagen.. En ekkel måte å våkne på!
pusilus Skrevet 8. juni 2011 #2752 Skrevet 8. juni 2011 Lille krek nå må du komme Slik at jeg får rett
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2753 Skrevet 8. juni 2011 :duskedame : på at komlemiddagen får igang fødselen! Ingenting enda ihvertfall. Ja, kjempegod... :sjenert : :roll : Lykkelig når det var over.... :nigo : :duskedame : :duskedame : Heia fødsel!! Åh, jeg gleder meg så innmari til å bli kvitt det hersens vannet altså. *drømme seg bort * :popcorn : ; ) Nå får hun komme snart!! :jepp : Enig! I morgen kommer hun! :strix : Angående vonde drømmer; Jeg våknet opp av at jeg lå og gråt, her om dagen.. :fnise : En ekkel måte å våkne på! Håper det! Usj, det har jeg også gjort et par ganger. Men forskjellen på de drømmene og den jeg hadde i dag morges var at jeg ikke helt klarte å riste av meg at det bare var en drøm. Jeg gråt og gråt og klarte ikke å stoppe. Hormoner hadde vel en finger med i spillet også kan jeg tenke meg. Jeg tror hun kommer på fredag jeg :jepp : Tipping notert (dersom du ikke allerede er på listen). Lille krek nå må du komme :duskedame : Slik at jeg får rett ; ) Det ser vel heller mørkt ut. Selv om jeg gjerne skulle hatt en så kort fødsel som litt mindre enn tre timer.
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #2754 Skrevet 8. juni 2011 Listen: Diddles: 20.mai Mazilla: 1.juni Pingting: 2.juni (bursdagsbaby?) Sequax: 3.juni Lucky?: 4.juni Muffin!: 5.juni (min bursdagsbaby?) Hegejenta: 6.juni Liv: 6.juni (30-årsdagsbaby?) Havfrua: 6.juni Marikke, Caca: 7.juni (termin) GUNS: 8.juni (positiv test-baby ) Pusilus: 8.juni Småkjekset: 9.juni (bryllupsbaby?) Teriyaki: 9.juni Lilywhite: 9.juni Kokos: 10.juni Ananan: 10.juni Melloncollie: 11.juni Belle-mannen: 11.juni Sushi: 15.juni Svigerfar: 17.juni (hans bursdag ) Jeg dristet meg til å stryke av dagen i dag som mulig fødselsdag. Kanskje jeg ''jinxer'' det og at hun allikevel kommer idag? Deilig vanngymtime forresten. :happy: De 100 smertefri meterene etter at jeg har kommet opp av bassenget er så utrolig fantastiske at jeg bare har lyst til å løpe meg en tur.
pusilus Skrevet 8. juni 2011 #2755 Skrevet 8. juni 2011 (endret) Det ser vel heller mørkt ut. Selv om jeg gjerne skulle hatt en så kort fødsel som litt mindre enn tre timer. Esj da Vel, hun kommer når hun kommer, og det er uansett ikke lenge til Endret 8. juni 2011 av pusilus
Sushi Skrevet 8. juni 2011 #2756 Skrevet 8. juni 2011 Har du glemt å tippe selv, Belle? Huff, jeg håper for din skyld at jeg tar grundig feil i tippinga mi, for jeg er lei av å vente allerede nå!
*lilly* Skrevet 9. juni 2011 #2757 Skrevet 9. juni 2011 God morgen! Hvordan er formen i dag? Kanskje litt juks å bli med på tipping nå, men jeg har veldig tro på 12. juni
Disco Biscuit Skrevet 9. juni 2011 #2758 Skrevet 9. juni 2011 :pocorn: Nå må det vel skje noe snart?! Kjenner jeg er utålmodig på dine vegne
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2759 Skrevet 9. juni 2011 Esj da :sur : Vel, hun kommer når hun kommer, og det er uansett ikke lenge til :rodmer : Ja, det gjør hun. Har du glemt å tippe selv, Belle? :nigo : Huff, jeg håper for din skyld at jeg tar grundig feil i tippinga mi, for jeg er lei av å vente allerede nå! :sjenert : Jeg vet ærlig talt ikke når jeg skal tro at hun kommer. Derfor har jeg holdt meg unna. Men jeg har hele tiden sagt sånn ca. en uke på overtid da, så kanskje 13? Det gjør jeg også. God morgen! :kaffekopp : Hvordan er formen i dag? Kanskje litt juks å bli med på tipping nå, men jeg har veldig tro på 12. juni :lur : Mmmm. Kaffe. :happy: Formen er veldig fin, ingen forandring dessverre. Tipping er notert. :pocorn: Nå må det vel skje noe snart?! Kjenner jeg er utålmodig på dine vegne :fnise : Jeg klarer å holde meg forholdsvis nøktern til det hele faktisk. Det er bare så synd at ingen andre gjør det, og sender meg sms'er hver eneste dag for å høre ståa.
Sushi Skrevet 9. juni 2011 #2760 Skrevet 9. juni 2011 Slitsomt med alle som skal ringe og høre om det har skjedd noe. Det hjelper ikke akkurat når man prøver å tenke på noe annet. (I går ringte mamma og lot som hun ville snakke om været ) Ha en fin dag og tenk på andre fine ting, så skjer det plutselig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå