Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tipper 9 juni, jeg! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper 9 juni, jeg! :jepp:

Notert. :nigo:

Skrevet

I dag er jeg skikkelig matmonster/kakemonster/hva-som-helst-bare-det-er-spiselig-monster. :daane: Er så utrolig fysen på...ett eller annet at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. :sjenert: Prøvde å døyve suget litt med vannmelon før i dag, men det funket ikke. Nå har jeg spist et par dotskjeks med melk, men jeg er like sugen. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg blir gaaaal! :fnise:

Ellers lite å meddele. Murringene jeg hadde i går er helt borte, så nå er det bare de vanlige kynnerne som kommer av og til. Sjempesjedelig. :sur:

Svigermor og svigermormor var innom en tur i dag. Svigermormor er helt bombesikker på at lille krek kommer på søndag, men hun lovte å lage komlemiddag til oss i neste uke dersom det ikke er tilfelle. Da kommer lille krek garantert dagen etterpå ifølge henne. :fnise:

Jeg tror også jeg har bestemt meg for den O' Store Bursdagsmenyen. :nigo: Jeg liker å lage muffins når vi får besøk, for det blir liksom aldri spist opp av bare meg og mannen. Derfor blir det altså enten Cookies and Cream muffins (jepp, jeg er en av dem som nekter å kalle det for cupcakes... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_lol.gif' alt=':lol:'> ) eller vanlige toromuffins (ja, jeg vet...men de er så utrolig gode og så blir de så utrolig fine og store!) med kremostglasur oppi en sånn sjokoladekopp.

I tillegg blir det, som tidligere nevnt, Moon Pies (Månepaier?), Budabestkake, Suksesskombo og Smuldrepai med eple og vaniljekrem. Månepaiene satser jeg på å lage i morgen og så håper jeg de ikke blir oppspist før søndag. :fnise:

I morgen blir det shoppingdag igjen. Vi har bestemt oss for hvilke plater vi skal ha på kjøkkenet (høyglans hvite rektangulære ''fliser'') og så har vi et gavekort på Living som vi tenkte å bruke på noen nye puter eller noe sånt. :hoppe:

Skrevet

I morgen skjer det!! :hoppe:;)

:sjokk: Gjør det? Hadde vært kjempegøy. :jepp:

Skrevet

Svigermor og svigermormor var innom en tur i dag. Svigermormor er helt bombesikker på at lille krek kommer på søndag, men hun lovte å lage komlemiddag til oss i neste uke dersom det ikke er tilfelle. Da kommer lille krek garantert dagen etterpå ifølge henne. :fnise:

Sørg for å ta den middagen 9. juni da, jeg er nemlig bombesikker på at jeg har tippet rett denne gangen! :hoppe::fnise:

Jeg tror forresten jeg tar turen og blir med på den bursdagsfeiringen. :sikle: Håper det er greit! :nigo:

Skrevet

Sørg for å ta den middagen 9. juni da, jeg er nemlig bombesikker på at jeg har tippet rett denne gangen! :hoppe::fnise:

Jeg tror forresten jeg tar turen og blir med på den bursdagsfeiringen. :sikle: Håper det er greit! :nigo:

:fnise: Hun skulle komme tilbake med datoen, etter søndag selvsagt. :ler:

Ja, det er bare til å hoppe på flyet. Du er veldig velkommen. (Nå har vi jo så stor sofa at vi har plass til halve Norge i den :fnise: )

Skrevet

Nå frister du meg med oppskrifter igjen :sikle: Jeg har jo full fryser har jeg sagt!

Skrevet

Hvor mange gjester er det snakk om på bursdagsfeiringa med alle de kakene? Plass til en ekstra på gjestelista? :sikle::spise:

Skrevet

Hvor mange gjester er det snakk om på bursdagsfeiringa med alle de kakene?

Det lurte jeg også på...

Skrevet

Plass til en ekstra på gjestelista? :sikle::spise:

Mens jeg lurte mer på dette. :fnise:

Skrevet

Høres ikke dum ut den bursdagsmenyen :sikle:

Skrevet

Nå frister du meg med oppskrifter igjen :sikle : Jeg har jo full fryser har jeg sagt!

Unnskyyyyld. :sjenert::fnise:

Hvor mange gjester er det snakk om på bursdagsfeiringa med alle de kakene? Plass til en ekstra på gjestelista? :sikle : :spise :

:flau: Det er ikke så veldig mange...vi blir 9 stk fra familien, og så kommer det ihvertfall to-tre stk litt senere på kvelden. Men jeg kan jo trøste meg med at han ene som kommer senere er verdens største kakemonster. :fnise:

Selvsagt. :tommelsmil:

Det lurte jeg også på...

:sjenert:

Mens jeg lurte mer på dette. :fnise :

:fnise:

Høres ikke dum ut den bursdagsmenyen :sikle :

Nei, jeg tror det blir bra! :jepp:

Skrevet

Da har jeg omsider fått karret meg opp av senget og spist frokost. Vi våknet nemlig klokken 8 i dag morges av vaktmesteren som klippet gress rett nedenfor vinduet vårt - som selvsagt var åpent. :dry: Det er ikke de største gressflekkene vi har her akkurat, men jeg er sikker på at vaktmesteren elsker dem. Her klippes nemlig gresset minst en gang i uken - med firehjuling selvsagt - og kantene taes med kantmaskin etterpå. :lol: ''Man skulle tro det var Hyde Park vi bodde i'' sa mannen i dag morges, for han holder på så utrolig lenge. :hoho:

Ellers ingen tegn til noe som helst. Kreket er turbo som vanlig, og det er jo bare gøy. :rodmer: I går slo det meg at det ikke er lenge til før jeg ikke får kjenne henne romstere inni der mer, og da ble jeg litt trist. Det tror jeg er nesten det eneste jeg kommer til å savne ved graviditeten. :hjerte:

Skrevet

Det positive er at du får se hun gjøre det samme på utsiden isteden :) Måtte le av min egen lille frøken i går da jeg lå ved siden av mannen mot magen hans når hun var helt turbo, da fikk han også kjenne på det livet jeg har inni magen :)

Skrevet

Det positive er at du får se hun gjøre det samme på utsiden isteden :) Måtte le av min egen lille frøken i går da jeg lå ved siden av mannen mot magen hans når hun var helt turbo, da fikk han også kjenne på det livet jeg har inni magen :)

Ja, det er sant. :rodmer: Jeg vil jo selvsagt heller ha henne utenfor enn inni, men det kommer til å bli så rart. :fnise:

Så herlig da. :hjerte: Her blir aldri mannen lei av å kjenne på sirkuset. :fnise:

Skrevet

Hvor genialt er ikke dette da? :sikle: Tror jeg skal prøve det i helgen også. *kanelbollemonster* :fnise:

Ellers: jeg kjeder meg. Mannen sover fremdeles (han har en fæl evne til å snu døgnet helt rundt når han er hjemme :dry: ) og jeg har allerede hatt mitt minispa med ansiktsmaske og neglelakk, ryddet på badet og skrevet verdens lengste handleliste. Nå har jeg veldig lyst til å begynne på Månepaiene, men siden jeg mangler mel går ikke det. Ikke er det noen vits at jeg stikker på butikken alene heller, for jeg klarer ikke å bære halvparten av det vi trenger. :bond: Jeg vil komme meg uuuuut! :fnise:

Skrevet

Oj,oj,oj. *kanelboller* :sikle:

Skrevet

Mhm, det så ut som den beste delen av kanelbollene (innerste snurr) :nigo:

Skrevet

Hvorfor ække du på sjukehuset?!!?!?!! :hakeslepp:

:fnise:

PS! Dagen er enda ung....rundt klokka 20.00 går vannet ditt, også er det i gang...... :Nikke:

Kanskje...........eller kanskje du går 10 dager over, som jeg gjorde...:sjokkbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...