Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fin vugge. :rodmer: Nå er det ikke lenge til lille krek ligger der.

Så fin sofa også. Det ser veldig deilig ut å slenge seg nedpå den. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin vogge!

og lekker sofa og bord dere har plukket ut!

Det er gøy å fornye interiøret litt iblant.

Håper du får en fin dag!

:klemmer:

Skrevet

Nydelig vogge :rodmer :

og fiiiin sofa : )

Takk for tips :nigo : Herlig sofa :biggrin :

Den var nydelig!! :rodmer :

Så utrolig flott vugge! Lille krek får det nok kjempeflott oppi den :rodmer :

Superfin vugge. :hjerte :

Takk for det, jenter. :klem:

Stilig sofa og bord :nigo : Vi har planer om å bytte ut vår halvintegrerte oppvaskmaskin også, den har stått der siden byggeåret (96) og trenger utskiftning. Vi har heldigvis byttet kjøleskap og i den forbindelse revet skap har da plutselig noen ekstra plater til å ha på en eventuell ny helintegrert oppvaskmaskin : )Jeg vil også se vuggen, men har ikke sett bloggen din :sjenert : PM?Tenk at nå er det under 1 uke til termin :hoppe :

Vi var skikkelig heldige og fikk tak i deler til kjøkkenet heldigvis, for fargen på kjøkkenet vårt har visst gått ut. Hadde vi kommet etter sommeren, hadde vi ikke fått tak i det lenger. Så det er veldig greit å ha noe liggende altså. :jepp:

Skal sende PM. :nigo:

Jeg vil også gjerne ha link til bloggen hvis jeg får! :sjenert : Veldig fine møbler dere har kjøpt! Og takk for tips om at den sofaen er på salg nå! Vi er på utkikk etter sofa selv nemlig, og den så ut som noe som kunne passe hos oss. Jeg får dra med gubben og kikke på den! :tommelopp :

Det skal du. :nigo:

Takketakk. Sofaen er kjempefin, og virkelig dødsbillig altså. Man får myyyye sofa for pengene. :fnise:

Så fin vugge. :rodmer : Nå er det ikke lenge til lille krek ligger der.Så fin sofa også. Det ser veldig deilig ut å slenge seg nedpå den. :nigo :

Takk. Åh, gleder meg sånn. :rodmer:

Det blir nok til at vi blir sittende i hvert sitt hjørne av den, ja. :fnise:

Kjempefin vogge! og lekker sofa og bord dere har plukket ut! Det er gøy å fornye interiøret litt iblant.Håper du får en fin dag! :klemmer :

Takk og takk. :nigo:

Det er kjempegøy ja, og det trengtes virkelig her altså. :hoppe:

Skrevet

:daane: :daane: :daane: Nå er jeg sliiiiten. Dagen i dag har gått i ett, bortsett fra den timen jeg sov etter akupunkturtimen.

Jeg begynte altså dagen hos akupunktøren. Han satte nåler på noen nye punkter, og det funket virkelig bra. Det skjer definitivt ett eller annet ''nedi der'' for øyeblikket. :fnise: Ikke rier altså, men jeg har aldri hatt så mye murringer før - de har vært der konstant i hele dag. Jeg har også hatt en del mageknip (som ikke er luft :sjenert: ). Håper det skjer noe snart altså. :hoppe:

Ellers har vi fått kjøpt ny sofa og nytt teppe. :hoppendeglad: Vi har også blitt kvitt både treseteren og toseteren. Jeg har vært med som moralsk støtte, putebærer og dørholder. :ler: Nå står sofaen ferdig montert i stuen og jeg må bare si: den er svææææær. :fnise: Men det er nok fordi det er så uvant. Men den er så fiiiin. :rodmer:

Nå har vi nettopp spist middag (grillribbe og potetsalat - selv om det pøsregner her i dag :sol::fnise: ) og nå skal jeg straks avgårde på vanngym. Puh. Kjenner at det er godt jeg skal dit altså, for etter alle dagens ''sprell'' har jeg vondt. Men det er heldigvis ingenting litt vanngym ikke kan kurere. :hjerte:

Skrevet

Ooh, fin sofa (fint bord og nydelig vugge også), noe sånt har jeg også lyst på! Også var det en veldig bra pris! :jepp:

Sitter og stirrer på en stor flekk med rødt blekk på den ene sofaputa vår som hunden sørget for når han fant en rød penn å tygge på. :rolleyes: (Sofaen er sort, men allikevel, jeg ser den!)

Kjempegøy å fornye litt :happy:

Skrevet

Ooh, fin sofa (fint bord og nydelig vugge også), noe sånt har jeg også lyst på! Også var det en veldig bra pris! :jepp:

Sitter og stirrer på en stor flekk med rødt blekk på den ene sofaputa vår som hunden sørget for når han fant en rød penn å tygge på. :rolleyes: (Sofaen er sort, men allikevel, jeg ser den!)

Kjempegøy å fornye litt :happy:

Takketakk. :nigo: Jeg måtte bare smile da jeg kom inn døren etter vanngymen, for det var blitt så fint i stuen vår. :fnise:

Jeg hadde forresten aldri turt å ha en så lys sofa med hund. Eller barn eldre enn to. :ler: Synes den er veldig lys, men jeg satser på at den silikongreia vi fikk med til å spraye på klarer å støte fra seg det meste av potensielle flekker. :tommelsmil:

-------

Det ble ikke noe svømming på oss i dag. :tristbla: De hadde visst hatt et kloruhell i bassenget, og ingen hadde fått beskjed om noe som helst. :dry: Men vi fikk da snakket litt med jordmoren om ting vi lurte på, samt at hun tok oss med på en liten privat omvisning på sykehuset. Da fikk jeg sett et vanlig føderom også og ikke bare det fine med badekar som vi så sist gang. Dette skulle jo egentlig være siste gangen med svømming, men vi skal forhåpentligvis prøve igjen neste uke. Jeg satser jo på å IKKE være der jeg da... :fnise:

Så nå sitter jeg i sengen, ser ut over det bomba soverommet vårt og bare mentalt lukker øynene igjen for ødeleggelsene. :fnise: Orker ikke å tenke på å begynne å rydde engang. Det får vi ta i morgen. Eller når vi gidder. :lol: (Jeg har jo egentlig drømt om å bare dra og føde jeg da, mens mannen er hjemme og rydder til vi kommer hjem igjen :hoho: )

Forresten, kompis holdt på å le seg ihjel i dag da han så føttene mine. ''De ligner på sånne...tegneserieføtter!'' Jotakk. :gjeiper: Gleder meg så innmari til å bli kvitt det hersens vannet altså.

Nå skal jeg lage meg et fjell med melon og kose meg med Chuck. :happy:

Skrevet

Vann i kroppen er ikke godt - been there done that!

Sånn til info:

Vannet i kroppen er ute i løpet at 2 uker etter fødsel, og det er det i beina som blir borte sist! (iallfall min erfaring) Forbered deg på masse svetting de to første ukene av barseltida! (noe som det ikke informeres så mye om) Men det er bare vannet som finner en måte å forlate kroppen på!

Jeg skal love deg det er godt å få på seg favorittskoene igjen!

Også er det veldig gøy å sjekke vekta en uke etter fødsel!

Så bra at kroppen din jobber på høygir med å forberede seg til den store styrkeprøven! Skal se spådommen din om at lille frøken krek kommer i løpet av søndagen! Selv om jeg håper du får ha bursdagen din for deg selv!

Skrevet

Belle, jeg må endre gjettingen min. Har tenkt så mye på at du kommer til å føde den 8. juni. Og i dag kom jeg på hvorfor jeg tror den tanken har vært fengslet i hodet mitt: Det var den 8. juni 2010 jeg fikk positiv test :hjerte:

Skrevet

Vann i kroppen er ikke godt - been there done that!

Sånn til info:

Vannet i kroppen er ute i løpet at 2 uker etter fødsel, og det er det i beina som blir borte sist! (iallfall min erfaring) Forbered deg på masse svetting de to første ukene av barseltida! (noe som det ikke informeres så mye om) Men det er bare vannet som finner en måte å forlate kroppen på!

Jeg skal love deg det er godt å få på seg favorittskoene igjen!

Også er det veldig gøy å sjekke vekta en uke etter fødsel!

Så bra at kroppen din jobber på høygir med å forberede seg til den store styrkeprøven! Skal se spådommen din om at lille frøken krek kommer i løpet av søndagen! Selv om jeg håper du får ha bursdagen din for deg selv!

Usj, nei. Men bare det å vite at det går raskt bort gjør det litt mindre kjipt. :tommelsmil:

Åh, som jeg gleder meg til å få på meg skoene igjen. Nå er jeg nødt til å bruke tre (3!!!) størrelser større i sko og har ikke sjans til å få på meg noen av de gamle. :overrasket:

Belle, jeg må endre gjettingen min. Har tenkt så mye på at du kommer til å føde den 8. juni. Og i dag kom jeg på hvorfor jeg tror den tanken har vært fengslet i hodet mitt: Det var den 8. juni 2010 jeg fikk positiv test :hjerte:

Åh. :rodmer: Skal oppdatere listen. :jepp:

Skrevet

Her er forresten listen:

Mazilla: 1.juni

Pingting: 2.juni (bursdagsbaby?)

Muffin!: 5.juni (min bursdagsbaby?)

Hegejenta: 6.juni

Liv: 6.juni (30-årsdagsbaby?)

Marikke, Caca: 7.juni (termin)

GUNS: 8.juni (positiv test-baby :hjerte: )

Småkjekset: 9.juni (bryllupsbaby?)

Kokos: 10.juni

Melloncollie: 11.juni

Sushi: 15.juni

Jeg tror jeg kan, med trygghet, stryke ut Mazilla. :fnise: Tror det er liten sannsynlighet for at lille krek kommer innen halvannen time. :gjeiper:

Skrevet

Har jeg virkelig ikke tippet når babyBelle kommer :hakeslepp:

Jeg tipper 8. juni :jepp:

Skrevet

Jeg bomma visst både på kjønn og dato, med mindre kreket er her innen 13 minutter.. :sjenert:

Skrevet

Huff, jeg ser så slem ut helt nederst på den lista :sjenert::fnise: Godt du er like ille på min! ;)

Skrevet

Har jeg virkelig ikke tippet når babyBelle kommer :hakeslepp:

Jeg tipper 8. juni :jepp:

Skal føre deg opp på listen. :jepp:

Jeg bomma visst både på kjønn og dato, med mindre kreket er her innen 13 minutter.. :sjenert:

:fnise: Hun er her enda hun...turbokreket i magen. :rodmer:

Huff, jeg ser så slem ut helt nederst på den lista :sjenert::fnise: Godt du er like ille på min! ;)

:hoho: Ikke bekymre deg for det. Jeg tror jo selv at du er en av dem som er nærmest. :fnise: Synes mange av de andre kanskje er litt optimistiske? :ler:

Skrevet

Så fin sofa! og ikke minst nydelig vugge :hjerte:

Har jo ikke tippet jeg heller :sjenert: Tipper det skjer på lørdag 4.juni jeg :Nikke:

Skrevet

Grei natt i natt. :happy: Jeg våkner fremdeles ørtiførti ganger, men jeg føler at ihvertfall de få minuttene jeg sover sammenhengende er gode. :jepp: (Det er rart hvor relativt alt er altså. :fnise: Før jeg ble gravid ville dette ha vært en helt forferdelig natt. Nå er den grei. :ler: )

Alle murringene mine er borte i dag. :dry: Vi dro i gang litt :sengekos: i går kveld, i håp om at det kanskje kunne sette ting i gang, men den gang ei. Da er jeg nok ikke moden enda.

Absolutt ingen planer i dag. Litt deilig det også, siden denne uken har gått i ett med møbelshopping og diverse timer her og der. Vi bør kanskje få ryddet litt her i dag. Det tror jeg skal være planen vår. :fnise:

Ellers driver jeg og planlegger hva jeg skal lage til bursdagen min. Mamma skal lage Budapestkake ( :sikle: ), og jeg skal ihvertfall lage Suksesskombo og smuldrepai med eple og vaniljekrem. Jeg har også lyst til å prøve ut moon pies, og en bursdag er jo ypperlig til å bake uten å måtte spise alt selv for å slippe å kaste noe. :fnise: Noen som har noen andre gode tips? Muffins av ett eller annet slag kanskje? :vetikke:

Skrevet

Så fin sofa! og ikke minst nydelig vugge :hjerte:

Har jo ikke tippet jeg heller :sjenert: Tipper det skjer på lørdag 4.juni jeg :Nikke:

Takketakk. :nigo:

Skal oppdatere listen. :jepp:

Skrevet

:hoho: Ikke bekymre deg for det. Jeg tror jo selv at du er en av dem som er nærmest. :fnise: Synes mange av de andre kanskje er litt optimistiske? :ler:

Får håpe vi begge tar feil! :fnise:

Skrevet

Oida, det er jo tippedatoen min i dag! Sett i gang og skvis, unge dame! :nei:

:kose:

Skrevet

Får håpe vi begge tar feil! :fnise:

Ja, det håper vi inderlig! :ler:

Oida, det er jo tippedatoen min i dag! Sett i gang og skvis, unge dame! :nei:

:kose:

:hoho: Hadde det vært så enkelt. :fnise: Nei, jeg tviler på at hun kommer med det første altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...