Sushi Skrevet 31. mai 2011 #2601 Skrevet 31. mai 2011 Én uke til termin! Så gøy med oppussing, da har du noe å fokusere på. Jeg vurderer seriøst å finne meg en hobby, for hver morgen våkner jeg og tenker bare på fødsel... Kommer jo til å bli gal. På grunn av ditt inspirerende vesen er nå fryseren stappfull av bakevarer, så jeg får ikke lov å bake mer
Kokos Skrevet 31. mai 2011 #2603 Skrevet 31. mai 2011 Bare én uke igjen! Åh, lille krek som vi gleder oss til du kommer!
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2605 Skrevet 31. mai 2011 Nå er det ikke lenge igjen før vesla kommer, Belle! :happy : Det er det virkelig ikke. Én uke til termin! :strix : Så gøy med oppussing, da har du noe å fokusere på. Jeg vurderer seriøst å finne meg en hobby, for hver morgen våkner jeg og tenker bare på fødsel... :sjenert : Kommer jo til å bli gal. På grunn av ditt inspirerende vesen er nå fryseren stappfull av bakevarer, så jeg får ikke lov å bake mer :tristbla : :ler : Ikke mer baking? Er det mulig? Det er veldig greit å ha noe annet å tenke på, ja. Ellers hadde dagene gått veeeldig seint altså. :danse : en uke igjen til termin :danse : Bare én uke igjen! Åh, lille krek som vi gleder oss til du kommer! :hoppendeglad : Jaaaa! Åh, som vi gleder oss. En uke er jammen ikke lenge!! :strix : Nei, det nærmer seg med stormskritt.
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2606 Skrevet 31. mai 2011 Vi har kjøpt oss ny oppvaskmaskin. Det ble en helintegrert en, til 6000 kr. Jeg er rett og slett sjokka over hvor stor prisforskjell det er fra en helt vanlig og god hvit en til en helintegrert eller svart. Men denne passer inn på kjøkkenet i det nye huset vårt da, så den tar vi med oss. Da syntes vi vi kunne rettferdiggjøre prisen. Ellers har vi fått med oss fibo trespo-plater hjem, og jeg tror vi skal gå for hvit høyglans, enten mosaikk eller rektangulære ''fliser''. Vi har også funnet sofa, bord og teppe, men det har vi ikke kjøpt enda. Må måle litt i stuen først. Nå ligger mannen som et slakt på sofaen i stuen, mens jeg sitter i sengen og glipper med øynene. *trøtt* Mamma kommer innom en tur med voggen i dag, så nå venter vi egentlig bare på henne. Åh, voggen er bare sååå fin. Skal ta bilde og legge ut på bloggen i kveld tenker jeg.
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2608 Skrevet 31. mai 2011 Kan jeg få se bloggen din? Det kan du selvsagt. Sender deg PM.
pusilus Skrevet 31. mai 2011 #2609 Skrevet 31. mai 2011 Trenger tips til gode serier jeg kan laste ned Belle, har du noen forslag på lur? Dyrt med oppvaskmaskin ja.
Neala Skrevet 31. mai 2011 #2610 Skrevet 31. mai 2011 En uke igjen til den o' store termindato! Gleder meg til og se vuggen
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2611 Skrevet 31. mai 2011 Trenger tips til gode serier jeg kan laste ned Belle, har du noen forslag på lur? Dyrt med oppvaskmaskin ja. Det kommer helt an på hva du liker og sånn, da, men du kan få min topp 10isj liste. How I Met Your Mother Sons of Anarchy Friday Night Lights Skins (alle sesongene bortsett fra den siste. Og obsobs! Hold deg laaaangt unna den amerikanske versjonen ) Supernatural Entourage Weeds Greek Psych Chuck Cougar Town True Blood Blue Mountain State Pretty Little Liars (overraskende fengende ) Secret Diary of a Call Girl The L Word Puh. En uke igjen til den o' store termindato! Gleder meg til og se vuggen Det er helt fantastisk! Skal få tatt bilde ganske straks.
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2612 Skrevet 31. mai 2011 Da ligger det bilder av verdens fiiineste vogge ute på bloggen. Vi har også forresten bestemt oss for sofa. I tillegg har vi allerede blitt kvitt den gamle vår (tre-seteren/sovesofaen til bror og to-seteren til kompis) pluss sofabordet som skal til kompis og oppvaskmaskinen som skal til søster. Deilig at noen vil ha det, så slipper vi å fundere på hvor vi skal gjøre av det og eventuelt måtte kaste det. Synes det er synd å måtte kaste noe som egentlig er veldig brukende. Det ble den billigste sofaen som mannen egentlig syntes var litt lys. Denne. Den er på tilbud nå til 8000 kr forresten, og da har vi samvittighet til å kjøpe dyrt sofabord (tror kanskje det blir dette) og masse nytt pyntestæsj til stuen. Nå sitter jeg her og glipper med øynene igjen. Er skikkelig trøtt i dag altså. All den traskingen på butikker tar på. Nå skal jeg kose meg med enda mer vannmelon ( ) og en tv-serie eller to på dataen. :happy:
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 #2617 Skrevet 31. mai 2011 Så utrolig flott vugge! Lille krek får det nok kjempeflott oppi den
Disco Biscuit Skrevet 1. juni 2011 #2619 Skrevet 1. juni 2011 Stilig sofa og bord Vi har planer om å bytte ut vår halvintegrerte oppvaskmaskin også, den har stått der siden byggeåret (96) og trenger utskiftning. Vi har heldigvis byttet kjøleskap og i den forbindelse revet skap har da plutselig noen ekstra plater til å ha på en eventuell ny helintegrert oppvaskmaskin Jeg vil også se vuggen, men har ikke sett bloggen din PM? Tenk at nå er det under 1 uke til termin
cypress Skrevet 1. juni 2011 #2620 Skrevet 1. juni 2011 Jeg vil også gjerne ha link til bloggen hvis jeg får! Veldig fine møbler dere har kjøpt! Og takk for tips om at den sofaen er på salg nå! Vi er på utkikk etter sofa selv nemlig, og den så ut som noe som kunne passe hos oss. Jeg får dra med gubben og kikke på den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå