Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tilbake fra fysio. Det ble den siste timen der. Ingen vits i å bestille en ny en egentlig, for det eneste hun kan gjøre for meg er å massere meg for å letne plagene akkurat der og da. Det blir uansett ikke noe bedre sånn på sikt nå, og så lenge det ikke blir verre heller så var det liten vits sa hun.

Etterpå stakk jeg opp på Sparkjøp. De har faktisk utrolig mye fint der altså, kan gå og titte leeeenge jeg. :sjenert: Lille krek har jo allerede en koseklut/-bamse, men jeg klarte bare ikke å la være å kjøpe denne. :rodmer: Den er supermyk, ganske stor og har innebygd rangle. Jeg kjøpte rosa selvsagt. :fnise:

Ellers fikk jeg kjøpt meg to BHer som jeg tror kommer til å bli geniale til amming og garn til et babyteppe som mamma skal strikke. Fant nemlig dette da jeg surfet rundt på nettet i går:

post-24475-0-97280700-1306146456_thumb.j

Synes det var så utrolig fint med de fargene. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det teppet var rett og slett nydelig! Hvor fant du det? Fikk veldig lyst til å ha en slikt flott teppe i bakhånd når det er vår tur :hjerte:

Godt at du fant litt ting du var fornøyd med :jepp:

Håper du får en flott dag :sol:

Skrevet

Det teppet var rett og slett nydelig! Hvor fant du det? Fikk veldig lyst til å ha en slikt flott teppe i bakhånd når det er vår tur :hjerte:

Godt at du fant litt ting du var fornøyd med :jepp:

Håper du får en flott dag :sol:

Ja, ikke sant? Jeg fant det inne på snartmamma.no :jepp:

Skrevet

Ja, ikke sant? Jeg fant det inne på snartmamma.no :jepp:

Da skal jeg sjekke ut det :jepp:

Kreket blir heldig som får en så flott teppe ;)

Skrevet

Da skal jeg sjekke ut det :jepp:

Kreket blir heldig som får en så flott teppe ;)

Det var i forumet da altså. En eller annen som hadde strikket det til sin pode. Det var ikke noe mønster eller noe sånt, men Mariusmønster er vel ikke akkurat vanskelig å finne tror jeg.

Skrevet

For et nydelig teppe! :rodmer: Tipper ungen min hadde sett smashing ut under det der. :ler:

Jeg har heldigvis en svigermor som er helt fantastisk flink til alt av håndarbeide, så mulig det må legges inn en bestilling! :)

Så fint at du får mannen hjem i dag, og at island ikke skaper trøbbel for dere. ;)

Hvordan føler du deg ellers, da? Er det noe tegn til at noe er i gang snart? :lur:

Skrevet

Done, and done! :happy:

:hoppendeglad:

Skrevet

For et nydelig teppe! :rodmer: Tipper ungen min hadde sett smashing ut under det der. :ler:

Jeg har heldigvis en svigermor som er helt fantastisk flink til alt av håndarbeide, så mulig det må legges inn en bestilling! :)

Så fint at du får mannen hjem i dag, og at island ikke skaper trøbbel for dere. ;)

Hvordan føler du deg ellers, da? Er det noe tegn til at noe er i gang snart? :lur:

:fnise: Jeg tipper hvem som helst hadde sett helt fantastisk ut under det der. :ler:

Ja, nå er det bare en halvtime igjen. :nigo:

Ellers føler jeg meg veldig bra. Ikke noe tegn på fødsel enda nei. Jeg har ikke murringer engang nå for tiden. :gjeiper: Men det kommer vel når hun er klar. :rodmer:

Done, and done! :happy:

:hoppendeglad:

:tommelsmil: Nummer er lagret.

Skrevet

Kjempefint teppe. :jepp:

Kos deg med mannen din. :hjerte: Nyt litt kjærestetid før lille krek kommer. :rodmer:

Skrevet

Du er ikke fattig på sladriser, altså :fnise: Jeg er KLAR!

Skrevet

Kjempefint teppe :hjerte: Håper du har hatt en fin kveld :)

Skrevet

Jeg har et bakerelatert spørsmål til eksperten: Kan sånn brunsviger fryses? Eller vil det bare bli kliss når de skal tines opp igjen? Har litt lyst å lage, men kan jo ikke sitte og spise en hel sånn alene :sjenert:

Håper kvelden har vært fin! :hjerte:

Skrevet

Kjempefint teppe. :jepp :

Kos deg med mannen din. :hjerte : Nyt litt kjærestetid før lille krek kommer. :rodmer :

Det skal vi! :rodmer:

Du er ikke fattig på sladriser, altså :fnise : Jeg er KLAR!

:fnise: Nei, det kan du si.

Så bra! :tommelsmil:

Kjempefint teppe :hjerte : Håper du har hatt en fin kveld : )

Enig og ja! :hjerte:

Jeg har et bakerelatert spørsmål til eksperten: Kan sånn brunsviger fryses? Eller vil det bare bli kliss når de skal tines opp igjen? Har litt lyst å lage, men kan jo ikke sitte og spise en hel sånn alene :sjenert :

Håper kvelden har vært fin! :hjerte :

Jeg har fryst den. :vetikke: Men har delt opp i porsjonsbiter og pakket dem inn separat. Har ikke prøvd å ta noen av dem opp da, men jeg kan ikke tenke meg at noe annet skulle være okei. Man kan jo fryse kaker med glasur på, og det tror jeg er mye mer kliss. :klo: Laget oppå er jo ganske så karamellisert og fast på en måte. Nei, jeg får prøve i morgen. Mannen må jo få smake. :fnise:

Det har den. :jepp:

Skrevet

Er det mulig å få linken til bloggen din, eller er den privat?

Ikke lenge igjen med stor mage, vi får nyte tiden! :)

Skrevet

Så fint babyteppe :jepp: Skulle ønske jeg kunne strikke selv, eller kjente noen som kan det ;)

Nå er det ikke lenge igjen for deg, skal si svangerskapet ditt har rast avgårde :ler: håper mitt går like fort ;)

:klemmer:

Skrevet

Det var et virkelig fint babyteppe ja! :jepp:

Regner med at det er herlig å ha fått mannen hjem igjen :rodmer: Kos dere!

Hvordan ble forresten gulrotkaka fra Hawaii? Den så veldig god ut!

Skrevet

Er det mulig å få linken til bloggen din, eller er den privat?

Ikke lenge igjen med stor mage, vi får nyte tiden! :)

Jeg skal sende PM. :jepp:

Ja, vi får gjøre det beste ut av det. :nigo:

Så fint babyteppe :jepp: Skulle ønske jeg kunne strikke selv, eller kjente noen som kan det ;)

Nå er det ikke lenge igjen for deg, skal si svangerskapet ditt har rast avgårde :ler: håper mitt går like fort ;)

:klemmer:

Jeg er kjempeglad for at jeg har mamma altså. Hun er et strikkegeni ut av denne verden, i tillegg til at hun er kjempeflink å sy og hekle også.

:fnise: Jeg føler ditt bare har sust avgårde jeg, mens mitt har gått snegleseint. :ler:

Det var et virkelig fint babyteppe ja! :jepp:

Regner med at det er herlig å ha fått mannen hjem igjen :rodmer: Kos dere!

Hvordan ble forresten gulrotkaka fra Hawaii? Den så veldig god ut!

Skikkelig fornøyd med det altså. :jepp:

Åh, ja. :hjerte:

Jeg fikk ikke smakt på den. Eller, jeg smakte bunnen og den var god, og jeg smakte glasuren og den var god. Forhåpentligvis var det en god kombinasjon. :fnise:

Skrevet

Jeg fikk ikke smakt på den. Eller, jeg smakte bunnen og den var god, og jeg smakte glasuren og den var god. Forhåpentligvis var det en god kombinasjon. :fnise:

Høres lovende ut! :nigo:

Skrevet

:hoppendeglad: Det er så deilig å ha mannen hjemme igjen. Selv om han var helt ubrukelig i går, som vanlig. :fnise:

Jeg fikk kjempemye skryt av fotoboken jeg hadde laget. :sjenert: ''Du? Har du laget noe så fint?'' :ler: Han er jo veldig klar over at jeg ikke eier et kreativt bein i kroppen. Så fotobøker blir det flere av altså. :Nikke:

Ellers har vi hatt en veldig sløv dag med avslapning i sengen. Jeg tok meg turen til søskenbarns tatoveringsstudio for å være heiagjeng for søster, og det er vel det som har hendt i løpet av denne dagen. :fnise: Senere i kveld skal jeg på treff med vanngymjentene og sikkert flere fra barnimagen.com. Hun ene som er på vanngymen arrangerer nemlig treff sånn av og til. Tenkte det kunne være koselig å være med på. :jepp:

Skrevet

Så gøy med treff! Jeg smågruer meg allerede litt til barselgruppe, men har bestemt meg for å være tøff og møte opp - jeg MÅ skaffe meg venner med barn :fnise: Er litt plutselig sjenert i visse tilfeller, nemlig. :sjenert:

Nå står fynsk brunsviger (det er så rart navn :klo:) i ovnen! Er veldig spent på hvordan den blir. Fyllet var i alle fall farlig godt :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...